abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 mei 2016 @ 09:57:03 #201
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162084929
Ik zou niet mijn adem inhouden, was ik jou.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_162085014
quote:
17s.gif Op woensdag 11 mei 2016 09:57 schreef Copycat het volgende:
Ik zou niet mijn adem inhouden, was ik jou.
:')
pi_162085064
Vooral doorgaan, Copycat!
pi_162085693
quote:
14s.gif Op woensdag 11 mei 2016 09:01 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het zijn de toon en smilies die de ongewenste muziek maken.
Daar kunnen we lang en breed over bakkeleien. Ga ik iig niet doen, je weer nu wat niet gewenst is.
Nu wil ik mij nergens mee bemoeien Copycat, maar ik zie jou ook vaak genoeg (al dan niet buiten R&P) steken onder water geven die niet altijd even subtiel overkomen. Ik begrijp best dat het geen flamewar moet worden, maar wees dan zelf ook een beetje consequent. Het is ergens een klein beetje tenenkrommend dat je mensen gaat straffen voor iets waar jezelf nou ook niet bepaald een voorbeeld in bent.
pi_162085734
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 10:41 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Nu wil ik mij nergens mee bemoeien Copycat, maar ik zie jou ook vaak genoeg (al dan niet buiten R&P) steken onder water geven die niet altijd even subtiel overkomen. Ik begrijp best dat het geen flamewar moet worden, maar wees dan zelf ook een beetje consequent. Het is ergens een klein beetje tenenkrommend dat je mensen gaat straffen voor iets waar jezelf nou ook niet bepaald een voorbeeld in bent.
Dit. ^O^
pi_162085790
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 10:41 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Ik heb niets tegen Cc of in het algemeen met haar modwerk, alleen dit vind ik wel een beetje raar.
pi_162086066
Tja mods zijn ook maar mensen. Het alternatief is dat mods als een agent elke keer moeten verwijzen naar regels ofzo.

Een beetje persoonlijke aanpak, en iemand die een steek geeft er 1 terug geven (iets met spiegel enzo), als iemand al herhaaldelijk is aangesproken moet toch ook kunnen?

Het is dan eerder aan de deelnemer het respect te tonen en te laten zien dat je er iets mee doet, dan spreekwoordelijk de reet mee af te vegen, en onveranderd door te gaan.

Oorzaak en gevolg. Wat hier gebeurd is het gevolg aanspreken op het achterblijven van het zgn goede voorbeeld. Beetje raar dat diezelfde mensen dan niet de oorzaak ook aanspreken zodat het niet elke keer van de mod hoeft te komen. :?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_162086220
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 10:54 schreef syndroom het volgende:

[..]

Je laat je niet de kaas van het brood eten. _O_
Vraag jij je nooit eens af waarom jij bijna nooit in bescherming wordt genomen door mods, en bv Deezertje wel (zowel tegen zichzelf als tegen anderen) met enige regelmaat?

Dat zegt mij dat de mods het hart toch wel op de goede plaats hebben, en kun je je zelf misschien beter afvragen waarom dat jou weinig overkomt?
pi_162086912
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 11:02 schreef Koral het volgende:
Tja mods zijn ook maar mensen. Het alternatief is dat mods als een agent elke keer moeten verwijzen naar regels ofzo.

Een beetje persoonlijke aanpak, en iemand die een steek geeft er 1 terug geven (iets met spiegel enzo), als iemand al herhaaldelijk is aangesproken moet toch ook kunnen?

Het is dan eerder aan de deelnemer het respect te tonen en te laten zien dat je er iets mee doet, dan spreekwoordelijk de reet mee af te vegen, en onveranderd door te gaan.

Oorzaak en gevolg. Wat hier gebeurd is het gevolg aanspreken op het achterblijven van het zgn goede voorbeeld. Beetje raar dat diezelfde mensen dan niet de oorzaak ook aanspreken zodat het niet elke keer van de mod hoeft te komen. :?
Muah, ik zie het als een bibliothecaresse die je er op wijst niet te mogen eten in de bibliotheek en een seconde later een koekje in haar eigen mond steekt.
pi_162121161
Sorry hoor, maar als ik door Snakelady op een toevalligheid wordt aangesproken en er een komische en leuke dialoog tussen ons ontstaat (deze)
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 22:32 schreef snakelady het volgende:

[..]

Oke, dit moet ik gewoon even vertellen omdat het gewoon te vreemd is, ik vroeg mijn man of hij van Alan Turning heeft gehoord, hij keek mij heel vreemd aan en zei ''Ja, ik ben nu over hem aan het lezen''
We zaten dus toevallig op twee verschillende sites te lezen over dezelfde man. :P
die eindigt met dit
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 23:39 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik ben dan wel met jou getrouwd, maar ga voor m'n gevoel toch elke dag weer een beetje vreemd met mijn dinnetje "Google" die mij elke keer trouw met vertalen helpt.
sorry ;(
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 23:46 schreef snakelady het volgende:

[..]

Het is je vergeven! :P
quote:
2s.gif Op woensdag 11 mei 2016 23:53 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nou, als dit geen cyberneukeh wordt vannacht 8-)

En nu maar weer on-topic, krijg er anders nog een paar digitale noten bij :P.

Kan verder niet op andere namen komen (behalve dan Stephen Hawking), heb er al een paar genoemd vandaag.
waarna Copycat (voor de 2e keer overigens) overdreven reageert door de middelste zin van mijn laatste post daar te zien als een aanval, dan moet je eens je eigen tip gaan opvolgen en die zelfreflectie die je mij verwijt niet te hebben bij jezelf eens te gaan zoeken.

quote:
2s.gif Op woensdag 11 mei 2016 23:53 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nou, als dit geen cyberneukeh wordt vannacht 8-)

-Hou eens op met dat sneue gesneer naar moderatie-

Kan verder niet op andere namen komen (behalve dan Stephen Hawking), heb er al een paar genoemd vandaag.
Dat is geen gesneer Copycat (je weet dat 'noten' in deze context staat voor testikels?), dat is je eigen onvermogen om met mij te dealen.

Want serieus? Kritiek kunnen jullie niet hebben, komen jullie met argumenten dat ik het niet goed heb gezien en zo. Lul ik 1 van jullie vervolgens klem (door de voedingsbodem van alle argumenten te ontkrachten), dan worden jullie boos en -dat- is de reden waarom jij zo heftig mijn posts modereert Copycat.

Ik zei het eerder al, dat topic van mij over gevoeligheid liep meerdere dagen. Oeps, hadden jullie over het hoofd gezien, en dan nog is er daar nauwelijks geveegd (niet dat dat nog helpt als niemand meer daar gaat posten met die onaantrekkelijke 'ietswat kritische posts die niet helemaal naar mijn zin zouden zijn'.

En leuk dat ik vanuit het niets ineens een compliment krijg voor mijn berichten in een reeks waar ik in de afgelopen jaren maar 5 berichten had geplaatst, maar mijn 1000+ berichten in D&A? Heb ik jullie nooit over gehoord, denk je nou echt dat ik jullie nog ga geloven? Ik weet dat die niet gemeend was, kreeg niks van jullie te horen voor 100x beter.
Wel 'toevallig' trouwens dat ik alleen maar van jou hoorde, Copycat, maar ik begrijp het wel.

Ik heb jullie de afgelopen maanden niet voor niets genegeerd, want een dialoog met jullie is met jouw houding niet meer zinvol, dezelfde houding die jij nu (nog steeds) lijkt aan te nemen en dezelfde houding die in de loop van vorig jaar uiteindelijk resulteerde in die walgelijke PM van jullie afgelopen januari.

Dat jullie wel eens zeggen dingen te missen is jammer, maar laat het werk dan anders doen door mensen die er wel tijd en energie voor kunnen vrijmaken...onee...want kritiek tegen jullie is altijd een sneer.

Jullie PM afgelopen januari was niet mals en nergens voor nodig, maar liet mij wel zien uit wat voor materiaal jullie gebouwd zijn en hoe jullie mij (willen) zien.

Copycat, je moet niet steeds alles van mij als een aanval zien. Slaat nergens op.

Wat ik wil is nog steeds hetzelfde als nu ruim een jaar geleden: Dat jullie gewoon jullie werk doen en niets anders. Ik ben nooit een fan van kusjekroel geweest als het toch maar een facade is.

groet
pi_162121446
We hebben je al vaker gezegd dat we niet vegen op commando, en dat wat jij als 'niet zo fijn' ziet niet per se veegbaar is, en dat is gewoon de kern van dit hele eiereten. We zijn met drie mods, met hele andere insteken en persoonlijkheden, en dat is handig op R&P, zodat je elkaar om advies kunt vragen over 'mag dit of kan dit', en dat doen we dan ook dagelijks zodat we niet gaan vegen op alles wat we persoonlijk niet zien zitten of dat soort dingen. Er is dus een goede 'controle' aanwezig op 'partijdig' modden van 3 heel verschillende personen met 3 heel verschillende achtergronden. Jammer als we inderdaad dingen over het hoofd gezien hebben, maar daar zijn ook TR-knoppen voor (met wederom de kanttekening dat een TR niet betekent dat we ook de gewenste actie ondernemen, het is geen afstandsbediening om mods aan te zetten zodat ze doen wat je wilt).

Blijven doorhameren over het al dan niet verkrijgen van notes is nergens op FOK! gezellig en gewenst en wordt overal gemod als dat even kan en opvalt. Daarom is dat deel van die post weggegaan en is de rest gewoon netjes blijven staan, inclusief het grappigehihaho 1-2tje met snakelady.

En dat we jouw topics niet op de voet volgen betekent niet dat 'we' geen tijd hebben om R&P te modden. We hebben bijna 18-uurs dekking hier per dag en zelden hoeft iemand langer dan een kwartiertje op een dm of pm of FB-post te wachten. Dat is dus ook wederom jouw persoonlijke interpretatie van onze beschikbaarheid, ik zou die niet meten op jouw persoonlijke ervaring gebaseerd op jouw persoonlijke topics met jouw persoonlijke wensen.
Ja doei.
pi_162121485
Ah, een zinnige reactie kan ineens wel.
Alleen mis ik die van Copycat, maar dat komt vanzelf wel.
  donderdag 12 mei 2016 @ 16:05:42 #213
262 Re
Kiss & Swallow
pi_162122064
ik lees terug maar snap er weinig van waarom er nou eigenlijk discussie is of waarover eigenlijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_162122161
quote:
3s.gif Op donderdag 12 mei 2016 16:05 schreef Re het volgende:
ik lees terug maar snap er weinig van waarom er nou eigenlijk discussie is of waarover eigenlijk
Het verwijderen van een stukje over het al dan niet 'weer krijgen van notes' uit een post door Cc.
Ja doei.
  donderdag 12 mei 2016 @ 16:58:48 #215
262 Re
Kiss & Swallow
pi_162123494
oh ja nou, laten we een keertje diep adem halen en daarna gewoon weer verder posten, zoveel energie is het allemaal niet waard en het staat verder genoteerd (hihi pun intended) dat niet alles een sneer is en niet alles er op gericht is 1 persoon het leven zuur te maken.

ok?
pi_162124614
quote:
2s.gif Op donderdag 12 mei 2016 15:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Sorry hoor, maar als ik door Snakelady op een toevalligheid wordt aangesproken en er een komische en leuke dialoog tussen ons ontstaat (deze)

[..]

die eindigt met dit

[..]

[..]

[..]

waarna Copycat (voor de 2e keer overigens) overdreven reageert door de middelste zin van mijn laatste post daar te zien als een aanval, dan moet je eens je eigen tip gaan opvolgen en die zelfreflectie die je mij verwijt niet te hebben bij jezelf eens te gaan zoeken.

[..]

Dat is geen gesneer Copycat (je weet dat 'noten' in deze context staat voor testikels?), dat is je eigen onvermogen om met mij te dealen.

Want serieus? Kritiek kunnen jullie niet hebben, komen jullie met argumenten dat ik het niet goed heb gezien en zo. Lul ik 1 van jullie vervolgens klem (door de voedingsbodem van alle argumenten te ontkrachten), dan worden jullie boos en -dat- is de reden waarom jij zo heftig mijn posts modereert Copycat.

Ik zei het eerder al, dat topic van mij over gevoeligheid liep meerdere dagen. Oeps, hadden jullie over het hoofd gezien, en dan nog is er daar nauwelijks geveegd (niet dat dat nog helpt als niemand meer daar gaat posten met die onaantrekkelijke 'ietswat kritische posts die niet helemaal naar mijn zin zouden zijn'.

En leuk dat ik vanuit het niets ineens een compliment krijg voor mijn berichten in een reeks waar ik in de afgelopen jaren maar 5 berichten had geplaatst, maar mijn 1000+ berichten in D&A? Heb ik jullie nooit over gehoord, denk je nou echt dat ik jullie nog ga geloven? Ik weet dat die niet gemeend was, kreeg niks van jullie te horen voor 100x beter.
Wel 'toevallig' trouwens dat ik alleen maar van jou hoorde, Copycat, maar ik begrijp het wel.

Ik heb jullie de afgelopen maanden niet voor niets genegeerd, want een dialoog met jullie is met jouw houding niet meer zinvol, dezelfde houding die jij nu (nog steeds) lijkt aan te nemen en dezelfde houding die in de loop van vorig jaar uiteindelijk resulteerde in die walgelijke PM van jullie afgelopen januari.

Dat jullie wel eens zeggen dingen te missen is jammer, maar laat het werk dan anders doen door mensen die er wel tijd en energie voor kunnen vrijmaken...onee...want kritiek tegen jullie is altijd een sneer.

Jullie PM afgelopen januari was niet mals en nergens voor nodig, maar liet mij wel zien uit wat voor materiaal jullie gebouwd zijn en hoe jullie mij (willen) zien.

Copycat, je moet niet steeds alles van mij als een aanval zien. Slaat nergens op.

Wat ik wil is nog steeds hetzelfde als nu ruim een jaar geleden: Dat jullie gewoon jullie werk doen en niets anders. Ik ben nooit een fan van kusjekroel geweest als het toch maar een facade is.

groet
Ik denk dat jouw struikelblok is dat je alles veel te serieus en letterlijk opvat. Ik snap wel dat het voor jou moeilijk is om hierin wat flexibeler te worden, maar ik vrees toch dat je geen andere keuze hebt en dat je je soms moet neerleggen bij dingen waar je het niet mee eens bent. Anders gaat het jou teveel energie kosten, maar ook anderen en dan krijg je frictie en loop je kans dat ze echt de pik op je krijgen.

Ik ben het ook niet altijd eens met moderators en zo zijn er een heleboel andere users die tegen hen ingaan. Maar uiteindelijk ligt de bal toch bij hen, daar kan je weinig tegenin brengen. Als ze echt misbruik zouden maken van hun 'macht', hebben ze daar uiteindelijk zichzelf mee, want dan zijn er zoveel users ontevreden dat het subforum leegstroomt of dat de FA's ze ontheven van hun functie.

Misschien moet je je conflict met Copycat per PM of DM uitpraten? Kan jij toelichten waarom jij denkt dat ze de pik op je heeft en zij toelichten of ze jou inderdaad wil kwetsen of er andere bedoelingen mee heeft.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 00:05:52 #217
456432 Kamina
Tenacious!
pi_162141691
Sorry hoor, maar de moderatrixes hier zijn fantastisch.
1 + 1 = blauw
pi_162144548
Misschien tijd voor frisse wind?
  vrijdag 13 mei 2016 @ 07:21:28 #219
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_162144647
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 06:59 schreef IceMaiden het volgende:
Misschien tijd voor frisse wind?
Nieuwe mods bedoel je? Nee man, die van nu zijn gewoon top.
#teammodsvanr&p
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  Moderator vrijdag 13 mei 2016 @ 07:24:47 #220
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_162144668
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 17:36 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Ik denk dat jouw struikelblok is dat je alles veel te serieus en letterlijk opvat. Ik snap wel dat het voor jou moeilijk is om hierin wat flexibeler te worden, maar ik vrees toch dat je geen andere keuze hebt en dat je je soms moet neerleggen bij dingen waar je het niet mee eens bent. Anders gaat het jou teveel energie kosten, maar ook anderen en dan krijg je frictie en loop je kans dat ze echt de pik op je krijgen.

Ik ben het ook niet altijd eens met moderators en zo zijn er een heleboel andere users die tegen hen ingaan. Maar uiteindelijk ligt de bal toch bij hen, daar kan je weinig tegenin brengen. Als ze echt misbruik zouden maken van hun 'macht', hebben ze daar uiteindelijk zichzelf mee, want dan zijn er zoveel users ontevreden dat het subforum leegstroomt of dat de FA's ze ontheven van hun functie.

Misschien moet je je conflict met Copycat per PM of DM uitpraten? Kan jij toelichten waarom jij denkt dat ze de pik op je heeft en zij toelichten of ze jou inderdaad wil kwetsen of er andere bedoelingen mee heeft.
Hear hear. Toppost (geen sarcasme).
Breitling - Instruments for Professionals
pi_162145067
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 07:21 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Nieuwe mods bedoel je? Nee man, die van nu zijn gewoon top.
#teammodsvanr&p
Och, ik zeg dat alleen omdat de "problemen" na zo lang nog niet schijnen te zijn opgelost. Ik heb een paar delen teruggelezen. Weet niet precies hoelang het al speelt. Maar als er "constant" botsingen zijn is een frisse wind misschien te proberen. Nieuwe mensen, nieuwe aanpak. Is maar een ideetje :)
pi_162145077
lalalala.. :s)

[ Bericht 67% gewijzigd door _I op 13-05-2016 08:30:26 ]
  vrijdag 13 mei 2016 @ 08:12:08 #223
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162145078
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 08:11 schreef IceMaiden het volgende:

Och, ik zeg dat alleen omdat de "problemen" na zo lang nog niet schijnen te zijn opgelost. Ik heb een paar delen teruggelezen. Weet niet precies hoelang het al speelt. Maar als er "constant" botsingen zijn is een frisse wind misschien te proberen. Nieuwe mensen, andere aanpak. Is maar een ideetje :)
Mods zijn geen op zichzelf staande entiteiten.
pi_162145106
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 07:24 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Hear hear. Toppost (geen sarcasme).

Ik hoop dat het allemaal wat gaat luwen. Magnetronkoffie is verder een hele goede serieuze user met zinnige posts.
pi_162145155
Regenbogen en eenhoorns.

[ Bericht 49% gewijzigd door _I op 13-05-2016 08:28:44 ]
  vrijdag 13 mei 2016 @ 08:23:06 #226
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162145181
Laten we hier svp geen users gaan analyseren.
pi_162145220
Zullen we dit even niet doen, mensen?
Ja doei.
pi_162145229
Ah! Mobiel doet niet aan Autorefresh.
Ja doei.
pi_162145245
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 08:23 schreef Copycat het volgende:
Laten we hier svp geen users gaan analyseren.
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 08:26 schreef motorbloempje het volgende:
Zullen we dit even niet doen, mensen?
Jullie hebben beide helemaal gelijk, excuus.

Daarom #TeamMods
pi_162145925
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 08:11 schreef IceMaiden het volgende:

[..]

Och, ik zeg dat alleen omdat de "problemen" na zo lang nog niet schijnen te zijn opgelost. Ik heb een paar delen teruggelezen. Weet niet precies hoelang het al speelt. Maar als er "constant" botsingen zijn is een frisse wind misschien te proberen. Nieuwe mensen, nieuwe aanpak. Is maar een ideetje :)
Nieuwe mods, zelfde probleem (voor sommige dan).

Is blijkbaar heel lastig om erop te vertrouwen dat mods een 'algemeen' belang dienen en niet een persoonlijk belang. Zeker als mods ook users zijn die tussen andere users gewoon zichzelf zijn.

Bij verschillende andere forums maak(te) ik exact hetzelfde mee. 1 forum is op een gegeven moment begonnen met anonieme mod profielen/ accounts, en 'opeens' vertrouwd men er wel op dat mods slechts het forum in goede banen proberen te leiden, terwijl die mods met hun persoonlijke profielen niet meer worden aangesproken op hun dubbele pet (en dus een meningsverschil gewoon een meningsverschil blijft zonder dat de andere rol in twijfel wordt getrokken).
pi_162146085
Ik ben er echt van overtuigd dat mods gewoon hun best doen. Zal ook wel eens een beslissing bijzitten waarvan ze achteraf denken "had anders gekund" maar dat heb je bij iedereen.

Volgens mij zie ik vaker persoonlijk gehak op de mods dan vice versa.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_162146122
Je moet er ook maar net de tijd voor willen maken. Het is heel makkelijk om mods af te doen als 'machtsgeile idioten die me haten/geen zin meer hebben/moeten compenseren hier voor hun falen irl/etc.', maar bedenk je eens hoe vaak we (en dan niet alleen op R&P, maar forumbreed!) online zijn, met welke topics we allemaal meelezen en posten, hoe snel er wordt gereageerd op berichtjes en verzoeken. In dit geval zijn we alledrie al lang en breed volwassen (huuu) met onze verantwoordelijkheden thuis en op het werk die aardig wat tijd opslokken. We hebben alledrie een (als ik het zelf zou moeten omschrijven) een succesvol leven, sociaal leven en FOK! is daar slechts een onderdeel van. Als we het écht zouden doen om de bovenstaande vaak geuitte redenen vanuit users als ze het ergens niet mee eens zijn, waarom zouden we hier dan alledrie nog zijn? FOK! is voor ons alledrie gewoon een leuke aanvulling op ons sociaal/privéleven. Een waardevol deel zelfs.

Ik zit hier zelf al 16 (!!!!!, ik ben nu 31 ;) ) jaar, Re en CC volgens mij ook al zoiets. Ik ben hier 'groot geworden', lief en leed gedeeld. Chanante momenten, ontzettend goede momenten, momenten om snel te vergeten en momenten om superblij mee te zijn. En dat is waarom ik hier nog zit, ook op R&P, omdat het al jaren een plek is waar mensen geholpen kunnen worden, en dat probeer ik graag zo te houden, ook in een tijd waar de bezoekersaantallen achteruit gaan omdat mensen niet meer op fora als FOK! komen. Het is iets nostalgisch, bijna, een 'instituut'. Ik denk dat ik voor ons alledrie spreek als ik zeg dat we R&P een warm hart toedragen en een ieder binnen dit forum graag dingen zien leren, oppikken, verwerken.

Dan is het ook juist fijn als mensen persoonlijkheid achter crew zien, vind ik. In principe zijn we users met een paar extra knopjes, en hóren we eigenlijk helemaal niet zo vaak in te grijpen. Horen we gewoon ook mee te kunnen posten en een eigen mening te hebben over zaken, zolang we in modzaken maar proberen het vanaf een afstandje te bekijken, en dat doen we dan ook door met z'n drieën constant in gesprek te zijn over zaken als we twijfelen. Dan kun je je verschuilen achter een nog anoniemer account, maar dat zou voor mij de lol weghalen. Een deel van de lol van modden is voor mij proberen er met de users wat leuks en tofs van te maken. Dat gaat soms makkelijk, soms, zoals de laatste tijd, wat moeilijker, zeker in een forum als R&P. Zeker als we het niet iedereen naar de zin kunnen maken/niet handelen op een manier waar IEDEREEN het mee eens is, want dat is onmogelijk... Maargoed, we doen ons best. Dat moet men maar gewoon aannemen van ons, denk ik, en als niet, nou ja, dan kan ik daar verder niet zoveel meer aan/tegen doen.

[ Bericht 2% gewijzigd door motorbloempje op 13-05-2016 09:44:21 ]
Ja doei.
pi_162146155
Kusje lobi :*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_162146157
quote:
3s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 09:09 schreef Koral het volgende:

[..]

Nieuwe mods, zelfde probleem (voor sommige dan).

Is blijkbaar heel lastig om erop te vertrouwen dat mods een 'algemeen' belang dienen en niet een persoonlijk belang. Zeker als mods ook users zijn die tussen andere users gewoon zichzelf zijn.

Bij verschillende andere forums maak(te) ik exact hetzelfde mee. 1 forum is op een gegeven moment begonnen met anonieme mod profielen/ accounts, en 'opeens' vertrouwd men er wel op dat mods slechts het forum in goede banen proberen te leiden, terwijl die mods met hun persoonlijke profielen niet meer worden aangesproken op hun dubbele pet (en dus een meningsverschil gewoon een meningsverschil blijft zonder dat de andere rol in twijfel wordt getrokken).
Dit is gewoon een gevoelig Forum met veel kwetsbare figuren. Daarom moet er waarschijnlijk een strenger beleid gevoerd worden. Stel iemand komt hierheen, en iedereen roept kop een trein. Klinkt heel onschuldig maar wat als iemand het dan daadwerkelijk doet?

Ik denk dat ze extra zo streng zijn om te zorgen dat shit niet uit de hand loopt. Vaak zijn users ook wel erg kleinzielig. Welke mod je er ook neerzet de enige mod die in de smaak zou vallen is eentje die niks doet.

En natuurlijk soms gaat topics maken niet helpen en moet je proffesionele hulp zoeken. Uiteindelijk zul je je er gewoon bij neer moeten leggen en jezelf moeten afvragen of je hier zou willen modden met de drama het gezeik etc? Want dat ga je altijd krijgen. Als ik jou was zou ik gewoon chillen en als het eens tegenzit Big deal.
pi_162146373
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 09:22 schreef Argo het volgende:

[..]

Dit is gewoon een gevoelig Forum met veel kwetsbare figuren. Daarom moet er waarschijnlijk een strenger beleid gevoerd worden. Stel iemand komt hierheen, en iedereen roept kop een trein. Klinkt heel onschuldig maar wat als iemand het dan daadwerkelijk doet?

Ik denk dat ze extra zo streng zijn om te zorgen dat shit niet uit de hand loopt. Vaak zijn users ook wel erg kleinzielig. Welke mod je er ook neerzet de enige mod die in de smaak zou vallen is eentje die niks doet.

En natuurlijk soms gaat topics maken niet helpen en moet je proffesionele hulp zoeken. Uiteindelijk zul je je er gewoon bij neer moeten leggen en jezelf moeten afvragen of je hier zou willen modden met de drama het gezeik etc? Want dat ga je altijd krijgen. Als ik jou was zou ik gewoon chillen en als het eens tegenzit Big deal.
Zoals ik al schreef, op andere forums speelt dit ook. Naar mijn mening zijn het daar geen kwetsbare figuren. Dus als het daar al speelt, zal het hier zeker blijven spelen gezien de kleinzerigheid.

Extra streng vind ik ze ook niet.

Maar goed, ieders zijn mening ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Hineni op 13-05-2016 09:51:50 ]
  Moderator vrijdag 13 mei 2016 @ 09:43:16 #236
16180 crew  CoolGuy
pi_162146555
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 09:22 schreef Argo het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat de mod die in de smaak valt de mod is die reageert op de manier waarop de betreffende kleinzielige het graag ziet, en als dat niet gebeurd staan die users op hun achterste poten en schoppen tegen de mod aan. Genoeg voorbeelden van op Fok.
  zaterdag 14 mei 2016 @ 14:07:33 #237
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_162178484
Ik vind de moderatie hier eigenlijk wel prima. Sowieso is er in mijn ogen niks mis met de moderatie van Copycat. Meestal stuurt ze een DM met uitleg, waarom een post is verwijderd of aangepast. Dat vind ik toch wel positief. Alleen kunnen sommige mensen waarschijnlijk er minder goed tegen dat hun posts worden aangepast/verwijderd, soms terecht, maar vaak ook onterecht. Dat laatste ligt dan niet zozeer aan de moderatie, maar aan de user zelf.
pi_162237303
quote:
2s.gif Op maandag 16 mei 2016 08:16 schreef Copycat het volgende:
En weg. Lees gewoon terug ipv hier te gaan lopen stoken.
Was helemaal niet de bedoeling om te stoken. Ik vind het gewoon vreemd dat Deezer nu ineens aangeeft 'weer maagd' te zijn, waarom zouden we daar geen vragen over mogen stellen? Het lijkt wel dat als we kritisch worden ineens posts, niet alleen die van mij zomaar verwijderd worden.
  maandag 16 mei 2016 @ 08:23:17 #239
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162237317
Zoals ik schreef: lees terug en je vindt het. Zoals ook jij wel weet.
pi_162237374
quote:
7s.gif Op maandag 16 mei 2016 08:23 schreef Copycat het volgende:
Zoals ik schreef: lees terug en je vindt het. Zoals ook jij wel weet.
Dat heb ik gedaan maar zoals ik zei geeft het geen antwoord op mijn vraag. Vandaar dat ik hem stelde. :)

Vind het wel vreemd dat berichten over zijn wederkerigheid (van Bananenpap) ook weggehaald zijn, hoe wil je hem dan helpen als je niet eens kritisch mag zijn.
  maandag 16 mei 2016 @ 08:32:18 #241
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162237384
Dan lees je niet goed.
pi_162317983
Het spijt me moblo, maar normaler reageren mag ook wel.
pi_162317987
quote:
5s.gif Op donderdag 19 mei 2016 10:12 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
-nee-
Waarom worden onze posts nou weer weggehaald?
pi_162318020
quote:
18s.gif Op donderdag 19 mei 2016 10:16 schreef syndroom het volgende:

[..]

Waarom worden onze posts nou weer weggehaald?
Ik snap de mijne op zich wel, maar nu lijkt het alsof ik iets policyoverschrijdends heb gepost :')
De jouwe snap ik ook wel.
pi_162318040
Ik heb niks fout gedaan, beetje raar inderdaad
pi_162318145
Verwacht maar niet dat moblo antwoord op gaat geven, doet ze toch nooit.
pi_162318188
quote:
7s.gif Op donderdag 19 mei 2016 10:24 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Verwacht maar niet dat moblo antwoord op gaat geven, doet ze toch nooit.
Zo gaat het elke keer. Ik ben niet de enige hoor waarbij posts lukraak gewist worden.
pi_162318189
Je TR was gelezen en afgevinkt, want dat posten mag daar. Na een TR dan nog zo'n post plaatsen gaat gewoon weg. TRs zijn geen commando's.

Fijne dag nog!
Ja doei.
  donderdag 19 mei 2016 @ 10:29:27 #249
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162318253
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 10:27 schreef syndroom het volgende:

Ik ben niet de enige hoor waarbij posts lukraak gewist worden.
Lukraak nooit. Jouw posts daar zijn negen van de tien keer niets toevoegend, opruiend en/of getroll. Net als nu.
Ik heb hem dan ook verwijderd.
pi_162318275
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
Je TR was gelezen en afgevinkt, want dat posten mag daar. Na een TR dan nog zo'n post plaatsen gaat gewoon weg. TRs zijn geen commando's.
Want ik kan gedachtenlezen, ja. :')
Zoals ik al zei snap ik nú pas dat het daar wel mag, maar het gaat mij om die '-nee-', alsof ik iets policyoverschrijdends heb gepost en ik de boeman ben :') Doe even normaal zeg.
  donderdag 19 mei 2016 @ 10:32:20 #251
262 Re
Kiss & Swallow
pi_162318314
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 10:30 schreef SantaClausNorthPole het volgende:

[..]

Zoals ik al zei snap ik nú pas dat het daar wel mag, maar het gaat mij om die '-nee-', alsof ik iets policyoverschrijdends heb gepost en ik de boeman ben :') Doe even normaal zeg.
je weet dondersgoed dat een TR genoeg is en dat je dat niet in het topic nog een keer moet vermelden. Laat ons het gewoon afhandelen en speel vervolgens dan niet de vermoorde onschuld

je post gaat dan ook gewoon weg nu :)
pi_162318363
quote:
3s.gif Op donderdag 19 mei 2016 10:32 schreef Re het volgende:

[..]

je weet dondersgoed dat een TR genoeg is en dat je dat niet in het topic nog een keer moet vermelden. Laat ons het gewoon afhandelen en speel vervolgens dan niet de vermoorde onschuld
Mwoah, gaat om de manier hoe ze het weghaalt.

quote:
je post gaat dan ook gewoon weg nu :)
Prima. :) had ook meteen gekund en had ik meteen gesnapt dat er niets mis was met die post (of een DM).

Thanks.
pi_162319241
Niet om een hele discussie te beginnen, ik snap heus wel dat jullie mijn post hebben verwijderen. Maar hoezo wordt dit niet gezien als getroll?

quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 10:05 schreef Deezertje het volgende:
Dan maar hier: sinds kort twee woordjes toegevoegd aan mijn profiel op de app en ineens dagelijks weer matches... zelfde foto's en al. Rare wereld hoor die datingapps :P Hopelijk snel weer een date.. mag er wel eens van komen..
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 10:50 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hé, die vraag had ik niet verwacht :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit kun je toch gewoon niet serieus nemen in een wel serieus bedoeld topic?
  donderdag 19 mei 2016 @ 11:16:16 #254
262 Re
Kiss & Swallow
pi_162319335
dan zet je een TR en laat je er ons naar kijken ... wat we hebben gedaan ... er in het topic zelf nog op wijzen hoeft dan niet meer
  donderdag 19 mei 2016 @ 11:16:19 #255
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162319337
Ik zie het niet als trollen, wel als raar. Maar dat mag.
  donderdag 19 mei 2016 @ 11:21:56 #256
456432 Kamina
Tenacious!
pi_162319447
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 10:30 schreef SantaClausNorthPole het volgende:

[..]

Hoeveel kan je lezen in drie letters, zeg. Ga naar buiten en ontwikkel wat realiteitszin. Doe even normaal zeg.
1 + 1 = blauw
pi_162319472
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 11:21 schreef Kamina het volgende:

[..]

Hoeveel kan je lezen in drie letters, zeg. Ga naar buiten en ontwikkel wat realiteitszin. Doe even normaal zeg.
Sorry, wie ben jij?
  donderdag 19 mei 2016 @ 11:26:19 #258
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162319548
Ga elkaar maar leren kennen via DM.
pi_162321971
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 11:11 schreef Bananenpap het volgende:
Niet om een hele discussie te beginnen, ik snap heus wel dat jullie mijn post hebben verwijderen. Maar hoezo wordt dit niet gezien als getroll?

[..]

[..]

Dit kun je toch gewoon niet serieus nemen in een wel serieus bedoeld topic?
Wordt tijd dat dat we gelijkwaardig worden behandeld, de mods moeten ophouden met het zomaar weghalen van posts op basis van user. Zelf zijn ze ook niet altijd een heilig boontje :)
  Moderator donderdag 19 mei 2016 @ 13:27:41 #260
16180 crew  CoolGuy
pi_162322503
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 13:07 schreef syndroom het volgende:

[..]

Wordt tijd dat dat we gelijkwaardig worden behandeld, de mods moeten ophouden met het zomaar weghalen van posts op basis van user. Zelf zijn ze ook niet altijd een heilig boontje :)
Blijf je nou emmeren? Je bent een kutuser. Je komt met posts die ellendig zijn en die worden weg gehaald. Deal with it. Kun je hoog en laag springen en klagen wat je wil, maar dat is de realiteit. Dus of ga anders posten of hou op met je gezeik. Er is een reden waarom die shit van jou wordt weg gehaald. Doen alsof die reden niet bestaat is belachelijk, want natuurlijk telt dat mee in de afweging van 'wat doen we hiermee'.

Kolere zeg.
pi_162322555
quote:

[..]

Oh, maar dat jouw posts worden verwijderd is wel begrijpelijk.
  donderdag 19 mei 2016 @ 17:54:42 #262
456432 Kamina
Tenacious!
pi_162329028
quote:

[..]

Gedraag je dan ook gelijkwaardig. En doe je dat niet, accepteer dan de gevolgen. Als je je gedraagt als een overjarige puber, dan kan je een behandeling als zulks verwachten.

Dat doe ik ook.

[ Bericht 14% gewijzigd door Copycat op 19-05-2016 18:30:54 ]
1 + 1 = blauw
pi_162329719
Ik krijg niet eens de kans om te reageren
pi_162329733
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 18:24 schreef syndroom het volgende:
Ik krijg niet eens de kans om te reageren
Omdat het merendeel van je posts opruiend, eng of gewoon kansloos zijn.
pi_162329751
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 18:24 schreef sibella2 het volgende:

[..]

Omdat het merendeel van je posts opruiend, eng of gewoon kansloos zijn.
Nee hoor. Wat wil je dan dat ik doe?
  donderdag 19 mei 2016 @ 18:29:57 #266
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162329884
Je topic is opgeschoond weer open.
pi_162330672
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 18:25 schreef syndroom het volgende:

[..]

Nee hoor. Wat wil je dan dat ik doe?
Hulp zoeken. En kappen met je getroll zou ook al helpen.
pi_162354948
quote:
2s.gif Op donderdag 19 mei 2016 18:29 schreef Copycat het volgende:
Je topic is opgeschoond weer open.
Verzoek om slotje, probleem is inmiddels bekend. Ik heb eigenlijk ook nauwelijks meer wat te melden. :')
pi_162355438
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 15:35 schreef syndroom het volgende:

[..]

Verzoek om slotje, probleem is inmiddels bekend. Ik heb eigenlijk ook nauwelijks meer wat te melden. :')
Probleem was allang en breed bekend, maar meneer Syndroom wist beter. Open dan ook gewoon niks.
  maandag 23 mei 2016 @ 14:03:50 #270
456432 Kamina
Tenacious!
pi_162434286
-kssst-

[ Bericht 98% gewijzigd door Copycat op 23-05-2016 14:10:47 ]
1 + 1 = blauw
pi_162509892
Waar is je MED, CC?
  donderdag 26 mei 2016 @ 10:27:18 #272
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162509965
quote:
11s.gif Op donderdag 26 mei 2016 10:24 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Waar is je MED, CC?
Die volgt vast en zeker nog wel.
pi_162510075
quote:
7s.gif Op donderdag 26 mei 2016 10:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

;( -O-
  donderdag 26 mei 2016 @ 10:36:12 #274
47102 Elvi
miemkwien
pi_162510153
Oh verrek je bent niet meer blauw :o
  donderdag 26 mei 2016 @ 10:51:11 #275
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_162510423
CC ;( -O-
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_162510788
quote:
7s.gif Op donderdag 26 mei 2016 10:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! *O*
  donderdag 26 mei 2016 @ 11:31:23 #277
456432 Kamina
Tenacious!
pi_162511437
Overwerkt, begrijpelijk. ;(

Je deed het top, Cc!
1 + 1 = blauw
pi_162517047
Ik wou het vanmorgen al melden maar Cc is geen mod meer.
pi_162517057
Bedankt voor deze mededeling.
Ja doei.
  donderdag 26 mei 2016 @ 15:18:02 #280
17979 MissMSX
Knightmare
pi_162517079
Rest in black Cc ;(
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  donderdag 26 mei 2016 @ 15:23:36 #281
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_162517215
Nee. Cc -O-
Je was een goede mod O+ :*

(Niks ten nadele van moblo en re :P)
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  donderdag 26 mei 2016 @ 15:32:24 #282
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162517404
Thanks. En zeker niks ten nadele van Re en Moblo. We vormden een geweldig team, samen.
pi_162517483
quote:
17s.gif Op donderdag 26 mei 2016 15:32 schreef Copycat het volgende:
Thanks. En zeker niks ten nadele van Re en Moblo. We vormden een geweldig team, samen.
U zult gemist worden....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 26 mei 2016 @ 17:00:46 #284
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_162519967
Je blijft toch wel meelezen Cc zodat je immer scherp kunt reageren als je weer es onderwerp van gesprek bent? :P
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  donderdag 26 mei 2016 @ 17:03:20 #285
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_162520034
Ik vind het wel extreem. 3 mods weer zwart.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
pi_162520050
Kan iemand misschien even uitleggen waarom een post met een 'Alles is weg' gifje en 3 linkjes naar de afscheidstopics wordt verwijderd?
  donderdag 26 mei 2016 @ 17:05:08 #287
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_162520082
:* doeg Lieve modjes!

Wie hebben we hier dan nog over :o
pi_162520097
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 17:05 schreef Cue_ het volgende:

R&P is modloos, dus doe het rustig aan ajb. Dit is geen uitnodiging om de boel (verder) uit te testen. (algemeen dus, niet jij specifiek ;) )
Ja doei.
pi_162520109
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 17:05 schreef Cue_ het volgende:

Niemand. Anarchie staat aan de voordeur :'(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 26 mei 2016 @ 17:07:16 #290
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_162520120
quote:
19s.gif Op donderdag 26 mei 2016 17:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

R&P is modloos, dus doe het rustig aan ajb. Dit is geen uitnodiging om de boel (verder) uit te testen. (algemeen dus, niet jij specifiek ;) )
Whehe nee, daar ging ik ook niet vanuit.
Maar ben benieuwd. Wel jammer.

Heb je wel ineens zeeën van vrije tijd. Wat ga je daarmee doen? :P
pi_162520129
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 17:07 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Whehe nee, daar ging ik ook niet vanuit.
Maar ben benieuwd. Wel jammer.

Heb je wel ineens zeeën van vrije tijd. Wat ga je daarmee doen? :P
Promoveren 8-)
Ja doei.
  donderdag 26 mei 2016 @ 17:08:35 #292
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_162520147
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 17:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Promoveren 8-)
Dat had je anders ook wel gedaan :{w
  donderdag 26 mei 2016 @ 17:09:28 #293
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_162520162
quote:

[..]

Promoveren 8-)
^O^
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
pi_162520173
quote:

[..]

Promoveren 8-)
^O^
Succes! *O*
  donderdag 26 mei 2016 @ 17:21:02 #295
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_162520398
quote:

[..]

Promoveren 8-)
Ik las pornoveren :@
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
  donderdag 26 mei 2016 @ 17:47:24 #296
47102 Elvi
miemkwien
pi_162520913
Die liveblogs van gisteren waren denk ik net het laatste zetje ;(
  donderdag 26 mei 2016 @ 17:48:33 #297
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162520934
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 17:47 schreef Elvi het volgende:
Die liveblogs van gisteren waren denk ik net het laatste zetje ;(
Nee, toen was de kogel al door de kerk gejaagd.
  donderdag 26 mei 2016 @ 17:50:00 #298
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162520970
quote:
12s.gif Op donderdag 26 mei 2016 17:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, toen was de kogel al door de kerk gejaagd.
Kunnen we nog iets van uitleg of toelichting verwachten, zodat wij als users misschien ook bij onszelf te rade kunnen gaan?
The love you take is equal to the love you make.
pi_162521080
Ik let wel een beetje op de tent en tik de rakkers op hun vingers mochten ze zich onbetamelijk en onheus opstellen, met mijn mensenkennis en iq moet dat een makkie zijn
pi_162521306
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 17:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Kunnen we nog iets van uitleg of toelichting verwachten, zodat wij als users misschien ook bij onszelf te rade kunnen gaan?
denk je dat t ineens aan de users ligt ja? :@
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')