Ja hier is alleen ruimte voor rechtse propaganda hè. Tering hee.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:59 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Hoe je linkse propaganda a.u.b. ergens anders.
Dit is wegkijken! Mensen, open je ogen. We moeten op afstand het geheel bekijken en een goede afweging maken van hoe het gaat in Nederland. Want we glijden steeds verder af, over rechts!quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:59 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
FOK!quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:59 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Een verstandig man.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:04 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik laat mij leiden door de media en vorm niet mijn eigen mening.
Nee.quote:
Dat was een voorbeeld ter illustratie, het gaat mij er om dat iets abstracts allemaal denkbeelden wordt toebedeeld.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:05 schreef hugecooll het volgende:
Uhu, er is niemand voor meer vluchtelingen. Klinkt zo mooi en logisch, maar ondertussen zeggen 'ze' wel dat we er meer moeten opnemen en dat we de grenzen niet voor hen sluiten. Dat wordt bedoeld met pro-vluchteling. Voorstander van het opnemen van meer vluchtelingen dus. En dat 'kamp' is meer dan duidelijk aanwezig
Geen idee nog, Als de uitbreiding van macht na de stap van democratische macht maar voorkomen kan worden zal het wel met een sisser aflopen denk ik.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:09 schreef timmmmm het volgende:
Dus wat wil je? Naast domrechts in de vorm van Wilders ook een domlinks waar een schreeuwlelijk alleen maar roept hoe slecht het wel niet is en met linkse schijnoplossigen komt waar een beetje linksmens het niet mee oneens kan zijn maar wat alleen niet te realiseren valt? zo verenig je links wel, maar je helpt er niemand mee
De PVV beheerst de media en trekt zoveel kiezers aan ondat het zivhzelf onafhankelijk maakt van die media en ook van de rest van de politiek.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee nog, Als de uitbreiding van macht na de stap van democratische macht maar voorkomen kan worden zal het wel met een sisser aflopen denk ik.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:59 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Dat zei ik ook al over de overige pers idd, want die moeten daardoor ook gewoon aan dat spelletje meedoen. Als lezers het nieuws dan ergens anders lezen krijgen ze ook weer klachten.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De PVV beheerst de media en trekt zoveel kiezers aan ondat het zivhzelf onafhankelijk maakt van die media en ook van de rest van de politiek.
Ze plaatsen zichzelf buiten de gevestigde orde en dat werkt omdat de mens van nature ontevreden is.
Daar is geen complot voor nodig. Andere politieke partijen komen naar de media als ze hun punten willen verspreiden waardoor de media het verhaal maken, de PVV mijdt de media juist waardoor die alleen het verhaal kan verslaan wanneer en hoe de PVV het uit.
Maar waarom komt bijvoorbeeld de VVD niet met een eigen variant van plan Samsom? Ze maken geen enkel plan om de vluchtelingenstroom te reguleren. Dat is nodig, of je ze nou allemaal binnen wil halen of juist allemaal buiten de poort wilt houden.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:20 schreef timmmmm het volgende:
De gevestigde partijen maken er een potje van, simpelweg omdat de wereld kut is. Een land als Nederland heeft geen enkele invloed op zichzelf omdat we 100% afhankelijk zijn van alles om ons heen. Met de wereld gaat het kut, dus met Nederland ook, dus doet de gevestigde orde het kut in de ogen van de boze burger die al van nature ontevreden is. En de PVV scoort want die plaatst zich buiten die gevestigde orde en schopt er bij elke gelegenheid tegenaan. Dat Wilders even kansloos is tegen de grote boze buitenwereld als de rest doet niet terzake.
Daar is allemaal geen complot voor nodig. Maar maak je maar niet ongerust, het komt niet tot 76 zetels.
Wegkijker.quote:
Ik heb je tekst gelezen, maar het raakt kant nog wal. Dus ik kijk zeker weg van dat stukje stront wat je op dit forum hebt gezet.quote:
Bedankt voor je sterke inhoudelijke argument.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb je tekst gelezen, maar het raakt kant nog wal. Dus ik kijk zeker weg van dat stukje stront wat je op dit forum hebt gezet.
Groetjens.
geen dank.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedankt voor je sterke inhoudelijke argument.
Het gedeelte over fok heeft ze gewoon gelijk in hoor, hell ik werd gister beticht van het goedpraten van de aanslagen doordat ik verklaringen gaf waarom die aanslagen er überhaupt zijn gekomen. En dit soort zieke populistische aantijgingen worden gewoon boven water gehouden door mods en admins hier. Allemaal primaquote:Op woensdag 23 maart 2016 11:33 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Grappig hoe je zo'n verhaal kan maken met allerlei aannames en dit als feiten presenteert. Lijkt net Ancient Aliens.
Mja, ik (en andere mods met mij) word ook van van alles beticht. Vaak tegenstrijdigquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gedeelte over fok heeft ze gewoon gelijk in hoor, hell ik werd gister beticht van het goedpraten van de aanslagen doordat ik verklaringen gaf waarom die aanslagen er überhaupt zijn gekomen. En dit soort zieke populistische aantijgingen worden gewoon boven water gehouden door mods en admins hier. Allemaal prima
Want je mag je mening gewoon geven hiermaar oh wee als er racist of xenofoob wordt geroepen want dat kan natuurlijk weer niet
Gelukkig is elke linkse betichten van goedpraten niet lekker makkelijkquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
En mensen racist of xenofoob noemen is vooral lekker makkelijk.
Ook, maar daar had jij het niet over hequote:Op woensdag 23 maart 2016 12:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig is elke linkse betichten van goedpraten niet lekker makkelijk
Dat zeg ik toch in mijn post?quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ook, maar daar had jij het niet over he
Ik zeg toch ook niet dat hij niet links is? Alleen hoe hij dat begrip exploiteert.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:01 schreef spierbal het volgende:
Geert is vrij links. Behalve op het immigratie gebied.
Zelf ben ik linkshandig, maar wel rechtsbenig. Grappig he.
Neequote:
Dat komt er enigszins bij in de buurt. Maar als je 'verklaringen' geeft voor die aanslagen, dan kan het overkomen alsof je een legitieme reden geeft voor die aanslagen, waardoor het dus over kan komen als goedpraten. Klinkt op het eerste gezicht dus als een inhoudelijke bijdrage, in tegenstelling tot 'racist' en 'xenofoob'.quote:ik werd gister beticht van het goedpraten van de aanslagen doordat ik verklaringen gaf waarom die aanslagen er überhaupt zijn gekomen.
Natuurlijkquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee
[..]
Klinkt op het eerste gezicht dus als een inhoudelijke bijdrage
Rechts regeert anders nu hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:59 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Ik ben gisteren niet veel online geweest, dus ik weet niet of je het over KLB hebt. Maar ervan uitgaande dat die discussie vooral in NWS was (waar dat volgens mij weggehaald wordt): daar is heel veel gemod. KLB is (imo) wat onderbemand dus het is goed mogelijk dat het hier is blijven staan, maar ik zie er geen TR's of berichtjes over in onze FB, dus ik ga ervan uit dat dat ook wel meevalt.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk
Net als alle Islam is vrede/incidentje doorlopen-berichtjes die klakkeloos blijven staan.
als de daarmee een klein beetje zeggenschap kan eisen, ja waarom niet.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat hij niet links is? Alleen hoe hij dat begrip exploiteert.
Zijn partijprogramma is links, maar ondertussen stemt hij altijd mee met de VVD.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
Mensen die dit BNW-waardig vinden__! Ik nomineer dit topic voor beste klacht 2016 en meest terechte klacht 2016.
Maar de meesten blijven liever blind
Je ziet toch hoe dat media offensief hem volledig in de kaart speelt?quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:33 schreef Vermon het volgende:
Meid maak je niet zo druk. De gehele overheid, onderwijs, media en andere instanties zijn 'links'. Denk je echt dat dat er ook maar iets gebeurt als de PVV de grootste partij wordt?
Waarschijnlijk gaat het Geert niet eens lukken om zijn virtuele zetels te behouden voor de verkiezingen. Ze gaan hem nu veroordelen in de rechtbank (wat absurd is). Ze gaan elk PVV Kamerlid weer doorlichten op de hoop dat er weer "iets aan het licht komt", dan kunnen ze dat weer lekker uitvergroten. De NPO, NU.nl en kompanen zullen weer een media offensief starten om de PVV en PVV'ers te demoniseren, veroordelen etc via framing-vaardigheden. Daarna knallen ze vlak voor de verkiezingen heel veel peilingen door de media waarin te zien is dat de PVV de grootste is en dan gaat 'het volk' weer denken dat het een catastrofe zal zijn als de PVV de grootste partij wordt. En tadaa! Er zal weer een 'reguliere' partij de grootste worden.![]()
Hoezo speelt de NPO hem in de kaart? leg eens uitquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Je ziet toch hoe dat media offensief hem volledig in de kaart speelt?NPO heeft hij in zijn zak, nu.nl weet ik niet.
Mensen houden ervan om te denken dat alles een doel heeft. Echter, wat we hier zien is gewoon een maatschappelijke beweging. De NPO speelt in op datgene wat het volk nieuws vindt. Wilders is daar een onderdeel van.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:01 schreef Vermon het volgende:
[..]
Hoezo speelt de NPO hem in de kaart? leg eens uit
Fijn dat jij het iig serieus gelezen hebt in plaats van het gelijk af te doen als linkse propaganda.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:42 schreef MAHL het volgende:
Onze eigen snuggie Chaitje met een complottheorie? Wat is dit?
Maar nee, ik denk het niet. Ik zou willen dat het zo was, dan was er tenminste nog iets van orde achter, een bedoeling. Maar ik vrees dat het gewoon een combinatie is van onkunde, naïviteit, en compleet losstaan van de gewone volksrealiteit. Zeker in de EU.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |