abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160882656
Grappig hoe je zo'n verhaal kan maken met allerlei aannames en dit als feiten presenteert. Lijkt net Ancient Aliens.
  Forum Admin woensdag 23 maart 2016 @ 11:54:19 #27
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_160883074
Ga nu maar eens nadenken wie er aan de touwtjes trekt van de npoaivdpvvda
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_160883209
het leven zit vol met complotten ;(
pi_160883212
Geert is vrij links. Behalve op het immigratie gebied.

Zelf ben ik linkshandig, maar wel rechtsbenig. Grappig he.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  woensdag 23 maart 2016 @ 12:04:43 #30
319979 Fok-it
All is well
pi_160883272
quote:
10s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:33 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Grappig hoe je zo'n verhaal kan maken met allerlei aannames en dit als feiten presenteert. Lijkt net Ancient Aliens.
Het gedeelte over fok heeft ze gewoon gelijk in hoor, hell ik werd gister beticht van het goedpraten van de aanslagen doordat ik verklaringen gaf waarom die aanslagen er überhaupt zijn gekomen. En dit soort zieke populistische aantijgingen worden gewoon boven water gehouden door mods en admins hier. Allemaal prima
Want je mag je mening gewoon geven hier :'( maar oh wee als er racist of xenofoob wordt geroepen want dat kan natuurlijk weer niet
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  woensdag 23 maart 2016 @ 12:12:05 #31
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_160883425
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 12:04 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Het gedeelte over fok heeft ze gewoon gelijk in hoor, hell ik werd gister beticht van het goedpraten van de aanslagen doordat ik verklaringen gaf waarom die aanslagen er überhaupt zijn gekomen. En dit soort zieke populistische aantijgingen worden gewoon boven water gehouden door mods en admins hier. Allemaal prima
Want je mag je mening gewoon geven hier :'( maar oh wee als er racist of xenofoob wordt geroepen want dat kan natuurlijk weer niet
Mja, ik (en andere mods met mij) word ook van van alles beticht. Vaak tegenstrijdig :P De een noemt je een racist of xenofoob en de ander noemt je een (s)linkse landverrader

En mensen racist of xenofoob noemen is vooral lekker makkelijk. Dan hoef je niet inhoudelijk op ze in te gaan. Je kan hun argumenten zo aan de kant schuiven want xenofobie en racisme zijn slecht en daar wil je niet mee geassocieerd worden, dus zijn hun argumenten per definitie slecht.

Of zo
  woensdag 23 maart 2016 @ 12:13:45 #32
319979 Fok-it
All is well
pi_160883467
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 12:12 schreef hugecooll het volgende:

[..]

En mensen racist of xenofoob noemen is vooral lekker makkelijk.

Gelukkig is elke linkse betichten van goedpraten niet lekker makkelijk
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  woensdag 23 maart 2016 @ 12:14:02 #33
179075 hugecooll
pi_160883468
quote:
15s.gif Op woensdag 23 maart 2016 12:13 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Gelukkig is elke linkse betichten van goedpraten niet lekker makkelijk
Ook, maar daar had jij het niet over he
  woensdag 23 maart 2016 @ 12:14:32 #34
179075 hugecooll
pi_160883478
Is trouwens weer wel een voorbeeld van mensen woorden in de mond leggen :P
  woensdag 23 maart 2016 @ 12:14:52 #35
319979 Fok-it
All is well
pi_160883484
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 12:14 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ook, maar daar had jij het niet over he
Dat zeg ik toch in mijn post? :')
pi_160883526
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 12:01 schreef spierbal het volgende:
Geert is vrij links. Behalve op het immigratie gebied.

Zelf ben ik linkshandig, maar wel rechtsbenig. Grappig he.
Ik zeg toch ook niet dat hij niet links is? Alleen hoe hij dat begrip exploiteert.

Zijn partijprogramma is links, maar ondertussen stemt hij altijd mee met de VVD. :')
  woensdag 23 maart 2016 @ 12:17:48 #37
179075 hugecooll
pi_160883534
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 12:14 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch in mijn post? :')
Nee
quote:
ik werd gister beticht van het goedpraten van de aanslagen doordat ik verklaringen gaf waarom die aanslagen er überhaupt zijn gekomen.
Dat komt er enigszins bij in de buurt. Maar als je 'verklaringen' geeft voor die aanslagen, dan kan het overkomen alsof je een legitieme reden geeft voor die aanslagen, waardoor het dus over kan komen als goedpraten. Klinkt op het eerste gezicht dus als een inhoudelijke bijdrage, in tegenstelling tot 'racist' en 'xenofoob'.
  woensdag 23 maart 2016 @ 12:20:08 #38
319979 Fok-it
All is well
pi_160883580
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 12:17 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Nee

[..]
Klinkt op het eerste gezicht dus als een inhoudelijke bijdrage
Natuurlijk

Net als alle Islam is vrede/incidentje doorlopen-berichtjes die klakkeloos blijven staan.
  woensdag 23 maart 2016 @ 12:21:51 #39
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_160883610
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:59 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Hoe je linkse propaganda a.u.b. ergens anders.
Rechts regeert anders nu hoor.

VVD-CDA-PVV-SGP.

Hoe rechts had je het gehad willen hebben? Franco, Pinochet, Salazar of zo?
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  woensdag 23 maart 2016 @ 12:22:38 #40
179075 hugecooll
pi_160883626
quote:
14s.gif Op woensdag 23 maart 2016 12:20 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Natuurlijk

Net als alle Islam is vrede/incidentje doorlopen-berichtjes die klakkeloos blijven staan.
Ik ben gisteren niet veel online geweest, dus ik weet niet of je het over KLB hebt. Maar ervan uitgaande dat die discussie vooral in NWS was (waar dat volgens mij weggehaald wordt): daar is heel veel gemod. KLB is (imo) wat onderbemand dus het is goed mogelijk dat het hier is blijven staan, maar ik zie er geen TR's of berichtjes over in onze FB, dus ik ga ervan uit dat dat ook wel meevalt.
pi_160883769
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 12:17 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook niet dat hij niet links is? Alleen hoe hij dat begrip exploiteert.

Zijn partijprogramma is links, maar ondertussen stemt hij altijd mee met de VVD. :')
als de daarmee een klein beetje zeggenschap kan eisen, ja waarom niet.

Daarbij kan er met zoveel verschillende gedachtes toch nooit een mooie pot gesmeden worden, en daarbij zolang in het bestuur van Nederland nog partijen meedoen die regels bepalen vanuit een geloof is dat sowieso al bedenkwaardig en zouden pertinent verboden moeten worden.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_160883846
Meid maak je niet zo druk. De gehele overheid, onderwijs, media en andere instanties zijn 'links'. Denk je echt dat dat er ook maar iets gebeurt als de PVV de grootste partij wordt?

Waarschijnlijk gaat het Geert niet eens lukken om zijn virtuele zetels te behouden voor de verkiezingen. Ze gaan hem nu veroordelen in de rechtbank (wat absurd is). Ze gaan elk PVV Kamerlid weer doorlichten op de hoop dat er weer "iets aan het licht komt", dan kunnen ze dat weer lekker uitvergroten. De NPO, NU.nl en kompanen zullen weer een media offensief starten om de PVV en PVV'ers te demoniseren, veroordelen etc via framing-vaardigheden. Daarna knallen ze vlak voor de verkiezingen heel veel peilingen door de media waarin te zien is dat de PVV de grootste is en dan gaat 'het volk' weer denken dat het een catastrofe zal zijn als de PVV de grootste partij wordt. En tadaa! Er zal weer een 'reguliere' partij de grootste worden. :)

^O^
pi_160883861
Mensen die dit BNW-waardig vinden :')__! Ik nomineer dit topic voor beste klacht 2016 en meest terechte klacht 2016.

Maar de meesten blijven liever blind :)
  woensdag 23 maart 2016 @ 12:35:31 #44
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_160883891
Opmerkelijk dat men nog steeds het heil van de politiek verwacht.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_160884012
Onze eigen snuggie Chaitje met een complottheorie? Wat is dit?

Maar nee, ik denk het niet. Ik zou willen dat het zo was, dan was er tenminste nog iets van orde achter, een bedoeling. Maar ik vrees dat het gewoon een combinatie is van onkunde, naïviteit, en compleet losstaan van de gewone volksrealiteit. Zeker in de EU.
pi_160884135
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 12:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
Mensen die dit BNW-waardig vinden :')__! Ik nomineer dit topic voor beste klacht 2016 en meest terechte klacht 2016.

Maar de meesten blijven liever blind :)
_O_
pi_160884301
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 12:33 schreef Vermon het volgende:
Meid maak je niet zo druk. De gehele overheid, onderwijs, media en andere instanties zijn 'links'. Denk je echt dat dat er ook maar iets gebeurt als de PVV de grootste partij wordt?

Waarschijnlijk gaat het Geert niet eens lukken om zijn virtuele zetels te behouden voor de verkiezingen. Ze gaan hem nu veroordelen in de rechtbank (wat absurd is). Ze gaan elk PVV Kamerlid weer doorlichten op de hoop dat er weer "iets aan het licht komt", dan kunnen ze dat weer lekker uitvergroten. De NPO, NU.nl en kompanen zullen weer een media offensief starten om de PVV en PVV'ers te demoniseren, veroordelen etc via framing-vaardigheden. Daarna knallen ze vlak voor de verkiezingen heel veel peilingen door de media waarin te zien is dat de PVV de grootste is en dan gaat 'het volk' weer denken dat het een catastrofe zal zijn als de PVV de grootste partij wordt. En tadaa! Er zal weer een 'reguliere' partij de grootste worden. :)

^O^
Je ziet toch hoe dat media offensief hem volledig in de kaart speelt? :') NPO heeft hij in zijn zak, nu.nl weet ik niet.
pi_160884401
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 12:57 schreef Chai het volgende:

[..]

Je ziet toch hoe dat media offensief hem volledig in de kaart speelt? :') NPO heeft hij in zijn zak, nu.nl weet ik niet.
Hoezo speelt de NPO hem in de kaart? leg eens uit
  woensdag 23 maart 2016 @ 13:02:35 #49
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_160884421
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:01 schreef Vermon het volgende:

[..]

Hoezo speelt de NPO hem in de kaart? leg eens uit
Mensen houden ervan om te denken dat alles een doel heeft. Echter, wat we hier zien is gewoon een maatschappelijke beweging. De NPO speelt in op datgene wat het volk nieuws vindt. Wilders is daar een onderdeel van.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_160884433
quote:
15s.gif Op woensdag 23 maart 2016 12:42 schreef MAHL het volgende:
Onze eigen snuggie Chaitje met een complottheorie? Wat is dit?

Maar nee, ik denk het niet. Ik zou willen dat het zo was, dan was er tenminste nog iets van orde achter, een bedoeling. Maar ik vrees dat het gewoon een combinatie is van onkunde, naïviteit, en compleet losstaan van de gewone volksrealiteit. Zeker in de EU.
Fijn dat jij het iig serieus gelezen hebt in plaats van het gelijk af te doen als linkse propaganda.

Een strategische plottwist zou wel leuk zijn in dit verhaal idd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')