abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160882576
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:27 schreef Loekie1 het volgende:
Bevrijd mensen van de islam, zowel aanhangers als niet-aanhangers want iedereen is slachtoffer.
Ik heb liever dat we bevrijd worden van domme mensen.
pi_160882580
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

De rechter, die met het hoedje op.
Oké! Dan hebben ze het toch snel voor elkaar gekregen
pi_160882589
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:28 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dus omdat er ergens in Nederland een paar kankerpubers juichen zijn die ineens de norm voor heel islamitisch Nederland ofzo?
Nee. het was slechts een klein voorbeeld.
Lambo of Rekt
pi_160882593
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:16 schreef Homey het volgende:

[..]

Leuk dat ze zich uitspreken, maar een grote tegendemonstratie organiseren lukt ze niet.
Nee, logisch ook. Want de moslims in Nederland zijn niet bepaald één pot nat.
pi_160882594
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:16 schreef malleable het volgende:

[..]

Dus als wilders zegt dat hij niet oproept tot geweld tegen moslims liegt hij?
Nee.
Als Wilders zou zeggen dat de PVV niks tegen de islam heeft dan zou hij liegen. In het verkiezingsprogramma staat namelijk iets anders en aan zijn achterban vertelt hij ook wat anders.

En zo is het ook met de islamitische lectuur en wat er aan de islamitische achterban verteld wordt. Er staat iets totaal anders in dan wat de imams en islamitische organisaties in de voor ons bestemde persberichten vertellen.

Een gematigde erkent de foute zaken en verwerpt die.
  woensdag 23 maart 2016 @ 11:30:32 #126
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_160882601
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:20 schreef erodome het volgende:

[..]

Dit gaat helemaal niet om geld... Ze krijgen er geen geld voor, wel bv opleiding in hoe zaken te herkennen en ermee om te gaan. Maar zelfs dat vaak niet, komt het allemaal uit eigen koker en zoeken ze alleen een directe lijn met instantie's zodat er sneller ingegrepen kan worden.
Het probleem is juist eerder dat er veel geld is vanuit dubieuze regimes in het midden-oosten richting moslim organisaties in Europa die er radicale ideeën op na houden. En ze leveren ook de geestelijke die spreken in de Moskee.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 23 maart 2016 @ 11:30:37 #127
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_160882602
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:28 schreef LionPopChoc het volgende:

[..]

Of kijken naar hoe deze "gekkies" gek worden. Waar word op ingespeeld Enzo.
Overal ter wereld hebben mensen last van dit soort gekkies. Waarom denk je dat wij ze wél kunnen 'ontgekken'?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_160882603
quote:
3s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:30 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Het was een voorbeeld om aan te geven dat moslims hier helemaal niet onwelwillend tegenover staan? Dan zeg je toch precies hetzelfde? :')
pi_160882607
quote:
3s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:30 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Volgens mij was dat een hoax.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  woensdag 23 maart 2016 @ 11:31:01 #130
192592 SureD1
------------------------------
pi_160882608
quote:
3s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:25 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik vind het vrij representatief voor hoe die bevolking in elkaar steekt. Takiyya, remember :)
Nog een PhD in theologie hier... Ongelofelijk de concentratie geloofsgeleerden in dit topic...
  woensdag 23 maart 2016 @ 11:31:42 #131
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_160882621
quote:
7s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:29 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Goed idee. Te beginnen met het verbieden van religie, want daar je mensen prima dom mee.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_160882622
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:28 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Word je er onzeker van?
Van jou niet.
pi_160882626
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:29 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Ze hebben gewoon alle pizzaria's gebeld in omgeving Molenbeek. Zo kregen ze ook Abdeslam te pakken.

Beste anti-terrorisme wapen zijn gewoon meer, meer meer pizzaria's.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_160882633
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:30 schreef geavanceerd het volgende:
En zo is het ook met de islamitische lectuur en wat er aan de islamitische achterban verteld wordt. Er staat iets totaal anders in dan wat de imams en islamitische organisaties in de voor ons bestemde persberichten vertellen.
Nee, je houdt er een bijzondere interpretatie op na. En aan de hand van die interpretatie bombardeer je iedereen die die interpretatie niet deelt tot radicaal. En als iemand zegt geweld te verwerpen dan liegt diegene want het komt niet overeen met jouw interpretatie.

Ik zie redelijk wat overeenkomsten tussen deze manier van denken en de radicaal die je beweert te bestrijden.
pi_160882636
quote:
7s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:29 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat wilde ik ook posten, maar was bang dat het weer eens weggehaald zou worden.
pi_160882648
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:24 schreef erodome het volgende:

[..]

Hoe gaat dat dan niet tegen de leerstellingen van dat geloof in?

Want er bestaat bv de regel dat je anderen niet mag straffen voor wat iemand anders doet. Je mag geen burgers raken omdat de overheid wat doet. Je mag geen willekeurige mensen doden, geen kinderen en vrouwen doden.

Er zijn regels rondom oorlogsvoering in dat geloof en deze manier van aanvallen gaan daar dwars tegenin. Er wordt daar dan ook niet gezegd dat geweld ten alle tijden verboden is in dat geloof, maar dat deze manier van vechten niet mag van dat geloof.
De Koran staat bol van tegen elkaar sprekende regeltjes. De Koran biedt voldoende achterdeurtjes om geweld te rechtvaardigen.
pi_160882659
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:31 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Goed idee. Te beginnen met het verbieden van religie, want daar je mensen prima dom mee.
Verbieden is juist een vorm van domheid.
pi_160882661
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:31 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Nog een PhD in theologie hier... Ongelofelijk de concentratie geloofsgeleerden in dit topic...
Altijd leuk als Wilders en Jansen een keer wat roepen zonder duidelijke context en dat vervolgens door talloze nitwits wordt overgenomen. "Moslims liegen altijd, want taqiyya!"
  woensdag 23 maart 2016 @ 11:33:40 #139
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160882668
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:29 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Laten we even wachten tot het bevestigd wordt, maar als hij idd gepakt is, dan is dat erg goed nieuws :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_160882676
Wel opvallend dat die gast in de stad is gebleven na gisteren. Geeft wellicht aan dat het netwerk ook weer niet heel wijd vertakt is.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 23 maart 2016 @ 11:34:15 #141
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_160882677
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:26 schreef erodome het volgende:

[..]

Het is het onderwerp van de dag, er zijn maar weinig echt zwijgende mensen. Wel veel mensen die niet met hun mening op de voorgrond treden en het alleen in eigen kringen bespreken.

Snap niet wat daar zo raar aan is, dat is bij iedere groep en bij elk onderwerp zo.
Daarom komen veranderingen maar zeer langzaam tot stand en heb je wellicht wel eens een revolutionair of terrorist nodig om verandering tot stand te brengen. ;( Onrust, oorlog en revolutie de motor van vooruitgang.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_160882678
quote:
10s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:33 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Altijd leuk als Wilders en Jansen een keer wat roepen zonder duidelijke context en dat vervolgens door talloze nitwits wordt overgenomen. "Moslims liegen altijd, want taqiyya!"
Ik denk dat deze context inmiddels toch wel duidelijk is aangetoond.
pi_160882683
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:34 schreef TheVulture het volgende:
Wel opvallend dat die gast in de stad is gebleven na gisteren. Geeft wellicht aan dat het netwerk ook weer niet heel wijd vertakt is.
Alle wegen werden geblokkeerd, wat zou jij doen?
pi_160882689
Verdachte is dus een teruggekeerde syriëganger. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 23 maart 2016 @ 11:35:28 #145
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_160882702
quote:
17s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:33 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Zoveel mogelijk tegenwerken vanuit de overheid dan, en al helemaal geen subsidies naar organisaties gelieerd aan geloofsgenootschappen.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  woensdag 23 maart 2016 @ 11:35:30 #146
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_160882704
quote:
7s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:25 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Logisch ook, de islam is dan ook helemaal geen homogene groepering waarbij iedereen elkaar één keer per week in de moskee treft. Integendeel. Zeker de wat meer radicale en fundamentalistische moslims leven redelijk geïsoleerd en komen niet zo vaak in aanraking met de meer poldermoslims, hoe minder invloed van buitenaf hoe minder groot het risico is dat fundamentalistische ideeën worden bedreigd in hun bestaan.

Dat moslims elkaar maar moeten aanspreken borduurt daar wel op voort terwijl ze in de realiteit nauwelijks tot niet met elkaar in aanraking komen.
Daar geloof ik weinig van eigenlijk. Deze jongere hebben gewoon ouders/familie/vrienden/kennissen.
Ja uiteraard op het moment dat men een aanslag pleegt zullen die weinig tot geen invloed meer kunnen uitoefenen op deze jongeren, maar daarvoor liggen nog genoeg momenten om op te treden, maar dat betekend wel dat er een bepaalde wil moet zijn omdat te doen en een bepaalde ontkoppeling tussen "moraal" en "religie" omdat het anders erg moeilijk wordt om daar iets over te kunnen zeggen zonder dat vast te lopen in "het is religieus geïnspireerd dus het kan/mag niet bekritiseerd worden."
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_160882707
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:34 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik denk dat deze context inmiddels toch wel duidelijk is aangetoond.
Niet echt, want we leven niet bepaald in oorlogstijd en de meeste moslims worden ook niet vervolgd of bedreigd. Althans, hier in Nederland.
pi_160882713
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:34 schreef superniger het volgende:
Verdachte is dus een teruggekeerde syriëganger. :')
Lekker vrij laten rondlopen, die zielige, getraumatiseerde, kansarme jongens.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2016 11:36:08 ]
  woensdag 23 maart 2016 @ 11:35:57 #149
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_160882714
quote:
Naast dat de stad een vestiging is/was geworden keren criminelen vaker terug naar hun 'veilige' plek.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_160882719
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:34 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Alle wegen werden geblokkeerd, wat zou jij doen?
Geen idee, maar het is natuurlijk wel interessant hoe hij weer is weten weg te komen, zeker omdat ze met de taxi aankwamen waren zijn mogelijkheden in die zin beperkt.
  woensdag 23 maart 2016 @ 11:36:22 #151
192592 SureD1
pi_160882724
quote:
Dit... Lijkt een extreem lokaal gebeuren...
pi_160882730
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:30 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het was een voorbeeld om aan te geven dat moslims hier helemaal niet onwelwillend tegenover staan? Dan zeg je toch precies hetzelfde? :')
Waarom altijd maar dat verschuilen achter "het zijn er een paar".... het zijn er geen PAAR, als er een PAAR waren, had dit allang opgehouden.

Dat molenbeek dan? Zijn dat er ook maar een paar? Het salafisme, zijn dat er ook maar een paar? IS, zijn dat er ook maar een paar? Al qaida, vallen die onder dat zelfde paar? Wahabisme, zijn dat er ook maar een paar? Boko Haram, zijn dat er ook maar een paar?

Zet die oogkleppen eens af man... ik ken "een paar" goede moslims... in de 32 jaar dat ik leef zijn die op een paar handen te tellen. Tuurlijk zijn die er... goede moslims, maar dat zijn er meer "een paar" dan jouw "paar slechte"
Lambo of Rekt
pi_160882735
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:36 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Geen idee, maar het is natuurlijk wel interessant hoe hij weer is weten weg te komen, zeker omdat ze met de taxi aankwamen waren zijn mogelijkheden in die zin beperkt.
Mwah.. die foto werd pas veel later verspreid, op dat moment kon hij gewoon rustig een taxi nemen terug naar zijn schuilplek.
pi_160882736
quote:
7s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:35 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Niet echt, want we leven niet bepaald in oorlogstijd en de meeste moslims worden ook niet vervolgd of bedreigd. Althans, hier in Nederland.
Niet in oorlogstijd? Man, wat ben jij naïef. 8)7
pi_160882747
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:17 schreef erodome het volgende:

[..]

Ah, het ja maar ze liegen gewoon... Kortom, maakt niet uit wat ze zeggen of doen, want het is toch wat jij wil geloven. Stiekem staan ze er gewoon helemaal achter dus. Wel lekker makkelijk zo, je eigen beeld bevestigen.

Maar leg eens uit, waarom dan initiatieven om radicalisering tegen te gaan, zelfs in samenwerking met de overheid e.d.? Dat ze daar zelf mee gekomen zijn?
Ook al een toneelstukje?
De preken die daarover gaan, ook een toneelstukje? Dat ze radicalen na een paar waarschuwingen en proberen ze weer terug in het gareel te krijgen een moskee verbod geven is ook maar een toneelstukje?
Jihad wordt niet als iets radicaals gezien in de islamitische gemeenschap. Er is gewoon geen radicalisering vanuit islamitisch perspectief.

Die islamgroepen wijzen zelf een buiten de islam liggende oorzaak aan van de "radicalisering" en gaan dan een samenwerking aan om ook de Westerse instanties mee te trekken in de foute oplossingsrichting. Hiervoor krijgen die islamgroepen dan steun in allerlei vormen. Vaak wijzen ze onze instanties op hun tegenstanders, "extreem rechts" en "islamofoben". Ergo onze instanties gaan hun tegenstanders bestrijden en de islamgroepen krijgen steun terwijl ze gewoon doorgaan met het verkondigen van de islamitische boodschap inclusief jihad. Dit 20/30 jaar lang en je hebt de huidige situatie.
pi_160882749
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:36 schreef Elzies het volgende:

[..]

Wil jij zeggen dat het Westen in oorlog is?
pi_160882752
quote:
4s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:35 schreef Semisane het volgende:

[..]

Daar geloof ik weinig van eigenlijk.
Dat kun je gewoon teruglezen in onderzoeken daaromtrent, maar het staat je vrij om iets anders te geloven uiteraard.

quote:
Deze jongere hebben gewoon ouders/familie/vrienden/kennissen.
Ja, en? Het is voor jongeren niet heel moeilijk om ouders voor te liegen en er ondertussen een ander leven op na te houden.
pi_160882761
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:36 schreef Elzies het volgende:

[..]

Welke oorlogswet is er precies van kracht nu? Kan dat ik dat gemist heb hoor, maar laat het even weten.
pi_160882778
quote:
17s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:37 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ja, alleen houdt IS zich niet aan de regels. De oorlog dient daar te gebeuren. Niet hier.
pi_160882779
quote:
17s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:33 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Al je zekerheden opeens weg, dat is vervelend.
pi_160882782
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:37 schreef geavanceerd het volgende:

[..]

Jihad wordt niet als iets radicaals gezien in de islamitische gemeenschap.
Wel als je het hebt over de uiterlijke jihad. Ik heb je net nog een paar links gegeven waarin dat duidelijk wordt veroordeeld.
  woensdag 23 maart 2016 @ 11:39:08 #163
192592 SureD1
pi_160882783
quote:
3s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:36 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Waarom altijd maar dat verschuilen achter "het zijn er een paar".... het zijn er geen PAAR, als er een PAAR waren, had dit allang opgehouden.

Dat molenbeek dan? Zijn dat er ook maar een paar? Het salafisme, zijn dat er ook maar een paar? IS, zijn dat er ook maar een paar? Al qaida, vallen die onder dat zelfde paar? Wahabisme, zijn dat er ook maar een paar? Boko Haram, zijn dat er ook maar een paar?

Zet die oogkleppen eens af man... ik ken "een paar" goede moslims... in de 32 jaar dat ik leef zijn die op een paar handen te tellen. Tuurlijk zijn die er... goede moslims, maar dat zijn er meer "een paar" dan jouw "paar slechte"
Vermeld eens bronnen wil je, of ga je ook tips van mij aannemen als ik met een grote bek over klinkers leggen begin?!

(Tip, zou ik niet doen, want ik weet geen zak van klinkers leggen)
pi_160882788
Verbieden islam:
Stel je voor, al je zekerheden opeens weg, dat is vervelend.
pi_160882789
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:36 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Mwah.. die foto werd pas veel later verspreid, op dat moment kon hij gewoon rustig een taxi nemen terug naar zijn schuilplek.
True, maar net zoals de taxichauffeur op de heenweg zou dan degene op de terugweg toch ook na het zien van de foto gedacht hebben: "die heb ik daar en daar afgezet"

Het klinkt allemaal niet als een zwaar gecoordineerde actie met het doel om uit het zicht te blijven, wellicht zijn ze dus toch redelijk adhoc naar Zaventem getrokken omdat ze bang waren ontmaskerd te worden voor hun daad.
  woensdag 23 maart 2016 @ 11:39:22 #166
359381 malleable
a/b should be solve(bx = a)
pi_160882790
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:38 schreef geavanceerd het volgende:

[..]

Taqiyya. In geen van die links wordt jihad afgekeurd.
Ok, jij hebt gelijk alle moslims willen het westen veroveren, pas maar op jouw huis staat boven aan hun lijst van doelwitten.
  woensdag 23 maart 2016 @ 11:39:28 #167
3542 Gia
User under construction
pi_160882792
Ook gezellig:
http://www.telegraaf.nl/f(...)d_The_Passion__.html

Nog voor geen geld ga ik daar kijken.
  woensdag 23 maart 2016 @ 11:39:47 #168
192592 SureD1
pi_160882797
quote:

[..]

Wat je antwoord innerlijk tegenstrijdig maakt..
pi_160882801
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:39 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Wat je antwoord innerlijk tegenstrijdig maakt..
Maar taqiyya!!!
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_160882806
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:38 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Al je zekerheden opeens weg, dat is vervelend.
Deze snap ik even niet. Een verbod ontstaat niet zomaar, maar vaak wel vanwege angst. Als je angst laat regeren als 'zekerheid' vind ik dat niet echt slim mee.
pi_160882808
quote:

[..]

Jawel, lees ze nog eens door.

http://www.elsevier.nl/bu(...)adi-de-les-1607798W/
pi_160882810
quote:

[..]

Natuurlijk zijn we in oorlog. Wat bombarderen onze straaljagers boven Irak en Syrië? Confetti en feestslingers? Deze aanslagen zijn een oorlogsdaad van de vijand omdat we daarmee in oorlog zijn. Dat sommigen dit nog aan het ontkennen zijn. Te zot voor woorden.
pi_160882825
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:20 schreef erodome het volgende:

[..]

Dit gaat helemaal niet om geld... Ze krijgen er geen geld voor, wel bv opleiding in hoe zaken te herkennen en ermee om te gaan. Maar zelfs dat vaak niet, komt het allemaal uit eigen koker en zoeken ze alleen een directe lijn met instantie's zodat er sneller ingegrepen kan worden.
Uhhh nee. Ze werpen zich op als partners van de lokale overheden om radicalisering te bestrijden. Zo verkopen ze zichzelf. En ze verkopen er gelijk de oplossing bij: meer kansen, meer opleiding, minder discriminatie door buitenstaanders. Ze maken ons van binnenuit kapot met leugens en keren onze instanties tegen hun tegenstanders.
pi_160882831
pi_160882835
quote:
3s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:36 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nee, een paar zijn juist prima in staat om dit soort ellende te bewerkstelligen. Dat hebben we tot nu toe wel gezien volgens mij.
pi_160882836
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:39 schreef TheVulture het volgende:

[..]

True, maar net zoals de taxichauffeur op de heenweg zou dan degene op de terugweg toch ook na het zien van de foto gedacht hebben: "die heb ik daar en daar afgezet"

Het klinkt allemaal niet als een zwaar gecoordineerde actie met het doel om uit het zicht te blijven, wellicht zijn ze dus toch redelijk adhoc naar Zaventem getrokken omdat ze bang waren ontmaskerd te worden voor hun daad.
Dan zou hij net zo goed een ander adres kunnen hebben gegeven ver weg van waar hij zich schuil hield om vervolgens naar zijn schuilplek terug te keren. Op die manier verlegt hij ook nog eens de aandacht op de verkeerde plek waar ze mogelijk zouden gaan zoeken. Wie weet heeft hij zich ook wel anders gekleed, zijn zoveel dingen die hij nog gedaan kan hebben.
pi_160882841
quote:
17s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:40 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Deze snap ik even niet. Een verbod ontstaat niet zomaar, maar vaak wel vanwege angst. Als je angst laat regeren als 'zekerheid' vind ik dat niet echt slim mee.
Waarom is er dan een verbod om de islam te verlaten?
pi_160882842
quote:

[..]

Dat zijn we al vele eeuwen;

Lambo of Rekt
pi_160882853
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:40 schreef Elzies het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn we in oorlog.
Sinds wanneer is het oorlogsrecht dan van toepassing?
  woensdag 23 maart 2016 @ 11:43:10 #180
359381 malleable
a/b should be solve(bx = a)
pi_160882858
quote:
3s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:41 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
En zet dat dan af tegen het aantal moslims.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')