Dit... Lijkt een extreem lokaal gebeuren...quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:34 schreef TheVulture het volgende:
Wel opvallend dat die gast in de stad is gebleven na gisteren. Geeft wellicht aan dat het netwerk ook weer niet heel wijd vertakt is.
Waarom altijd maar dat verschuilen achter "het zijn er een paar".... het zijn er geen PAAR, als er een PAAR waren, had dit allang opgehouden.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het was een voorbeeld om aan te geven dat moslims hier helemaal niet onwelwillend tegenover staan? Dan zeg je toch precies hetzelfde?
Mwah.. die foto werd pas veel later verspreid, op dat moment kon hij gewoon rustig een taxi nemen terug naar zijn schuilplek.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is natuurlijk wel interessant hoe hij weer is weten weg te komen, zeker omdat ze met de taxi aankwamen waren zijn mogelijkheden in die zin beperkt.
Niet in oorlogstijd? Man, wat ben jij naïef.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:35 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Niet echt, want we leven niet bepaald in oorlogstijd en de meeste moslims worden ook niet vervolgd of bedreigd. Althans, hier in Nederland.
Jihad wordt niet als iets radicaals gezien in de islamitische gemeenschap. Er is gewoon geen radicalisering vanuit islamitisch perspectief.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:17 schreef erodome het volgende:
[..]
Ah, het ja maar ze liegen gewoon... Kortom, maakt niet uit wat ze zeggen of doen, want het is toch wat jij wil geloven. Stiekem staan ze er gewoon helemaal achter dus. Wel lekker makkelijk zo, je eigen beeld bevestigen.
Maar leg eens uit, waarom dan initiatieven om radicalisering tegen te gaan, zelfs in samenwerking met de overheid e.d.? Dat ze daar zelf mee gekomen zijn?
Ook al een toneelstukje?
De preken die daarover gaan, ook een toneelstukje? Dat ze radicalen na een paar waarschuwingen en proberen ze weer terug in het gareel te krijgen een moskee verbod geven is ook maar een toneelstukje?
Wil jij zeggen dat het Westen in oorlog is?quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:36 schreef Elzies het volgende:
[..]
Niet in oorlogstijd? Man, wat ben jij naïef.
Dat kun je gewoon teruglezen in onderzoeken daaromtrent, maar het staat je vrij om iets anders te geloven uiteraard.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:35 schreef Semisane het volgende:
[..]
Daar geloof ik weinig van eigenlijk.
Ja, en? Het is voor jongeren niet heel moeilijk om ouders voor te liegen en er ondertussen een ander leven op na te houden.quote:Deze jongere hebben gewoon ouders/familie/vrienden/kennissen.
Welke oorlogswet is er precies van kracht nu? Kan dat ik dat gemist heb hoor, maar laat het even weten.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:36 schreef Elzies het volgende:
[..]
Niet in oorlogstijd? Man, wat ben jij naïef.
Ja, alleen houdt IS zich niet aan de regels. De oorlog dient daar te gebeuren. Niet hier.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat het Westen in oorlog is?
Al je zekerheden opeens weg, dat is vervelend.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Verbieden is juist een vorm van domheid.
Wel als je het hebt over de uiterlijke jihad. Ik heb je net nog een paar links gegeven waarin dat duidelijk wordt veroordeeld.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:37 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Jihad wordt niet als iets radicaals gezien in de islamitische gemeenschap.
Vermeld eens bronnen wil je, of ga je ook tips van mij aannemen als ik met een grote bek over klinkers leggen begin?!quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Waarom altijd maar dat verschuilen achter "het zijn er een paar".... het zijn er geen PAAR, als er een PAAR waren, had dit allang opgehouden.
Dat molenbeek dan? Zijn dat er ook maar een paar? Het salafisme, zijn dat er ook maar een paar? IS, zijn dat er ook maar een paar? Al qaida, vallen die onder dat zelfde paar? Wahabisme, zijn dat er ook maar een paar? Boko Haram, zijn dat er ook maar een paar?
Zet die oogkleppen eens af man... ik ken "een paar" goede moslims... in de 32 jaar dat ik leef zijn die op een paar handen te tellen. Tuurlijk zijn die er... goede moslims, maar dat zijn er meer "een paar" dan jouw "paar slechte"
True, maar net zoals de taxichauffeur op de heenweg zou dan degene op de terugweg toch ook na het zien van de foto gedacht hebben: "die heb ik daar en daar afgezet"quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:36 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Mwah.. die foto werd pas veel later verspreid, op dat moment kon hij gewoon rustig een taxi nemen terug naar zijn schuilplek.
Ok, jij hebt gelijk alle moslims willen het westen veroveren, pas maar op jouw huis staat boven aan hun lijst van doelwitten.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:38 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Taqiyya. In geen van die links wordt jihad afgekeurd.
Wat je antwoord innerlijk tegenstrijdig maakt..quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:38 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Maar taqiyya!!!quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:39 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Wat je antwoord innerlijk tegenstrijdig maakt..
Deze snap ik even niet. Een verbod ontstaat niet zomaar, maar vaak wel vanwege angst. Als je angst laat regeren als 'zekerheid' vind ik dat niet echt slim mee.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:38 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Al je zekerheden opeens weg, dat is vervelend.
Jawel, lees ze nog eens door.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:38 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn we in oorlog. Wat bombarderen onze straaljagers boven Irak en Syrië? Confetti en feestslingers? Deze aanslagen zijn een oorlogsdaad van de vijand omdat we daarmee in oorlog zijn. Dat sommigen dit nog aan het ontkennen zijn. Te zot voor woorden.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat het Westen in oorlog is?
Uhhh nee. Ze werpen zich op als partners van de lokale overheden om radicalisering te bestrijden. Zo verkopen ze zichzelf. En ze verkopen er gelijk de oplossing bij: meer kansen, meer opleiding, minder discriminatie door buitenstaanders. Ze maken ons van binnenuit kapot met leugens en keren onze instanties tegen hun tegenstanders.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:20 schreef erodome het volgende:
[..]
Dit gaat helemaal niet om geld... Ze krijgen er geen geld voor, wel bv opleiding in hoe zaken te herkennen en ermee om te gaan. Maar zelfs dat vaak niet, komt het allemaal uit eigen koker en zoeken ze alleen een directe lijn met instantie's zodat er sneller ingegrepen kan worden.
Nee, een paar zijn juist prima in staat om dit soort ellende te bewerkstelligen. Dat hebben we tot nu toe wel gezien volgens mij.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Waarom altijd maar dat verschuilen achter "het zijn er een paar".... het zijn er geen PAAR, als er een PAAR waren, had dit allang opgehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |