Nog wel. Ik ben benieuwd hoe dat over 100 jaar is.quote:
Verschil tussen mensen, helaasquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
mijn vader als ras katholiek blaast zich zelf ook niet op omdat hij op elk verjaardagsfeestje weer de grapjes over pedofilie in de katholieke kerk krijgt![]()
Iedere dag 1cm is twee Palestijnen op elkaar.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:53 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Die muur is nu 10 voet hoger geworden.
Uiteindelijk is het wel een keuze om geweld met geweld te beantwoorden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt, al die interventies hebben weinig goeds gedaan. Het werkt juist tegen ons.
Ja maar heel dat IS had nauwelijks bestaan als Saddam en Assad nog gewoon stevig in het zadel zaten (denk ik).quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kunt niet anders.
Lekker met een tuinstoeltje langs een meer gaan zitten, laptopje erbij om te zien hoe IS gebied na gebied verovert. Dat is leven.
IS is in beeld gekomen omdat Saddam door het westen is afgezet en Assad door het westen op randje van afzetten staat. De chaos is groten en deels door ons zelf veroorzaakt maar goed, ook dat is geen vrijbrief om jezelf maar op te blazen, laffe daad.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kunt niet anders.
Lekker met een tuinstoeltje langs een meer gaan zitten, laptopje erbij om te zien hoe IS gebied na gebied verovert. Dat is leven.
Leuk feitje: die opgevoerde turbodildo gaat voorbij Mach 23.quote:
Ik denk dat het dan niet meer de quote van de dag is.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nog wel. Ik ben benieuwd hoe dat over 100 jaar is.
Klopt, de EU heeft dit gewoon zelf veroorzaakt door ervoor te zorgen dat hij daar weg is nu. En hij was misschien niet het beste vanwege zijn dictatorschap maar toen was er tenminste nog enige controle.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:56 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja maar heel dat IS had nauwelijks bestaan als Saddam en Assad nog gewoon stevig in het zadel zaten (denk ik).
Troostseks met Charlottequote:
Rotterdam-West krioelt er van.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:55 schreef matthijst het volgende:
Heb nog de hoop dat er hier minder van dat paupervolk woont dan in Parijs en Brussel.
Huilenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:58 schreef BobW het volgende:
Hoe zou Jinek zo'n uitzending hebben gedaan?
Mooi dat Pauw terug is.
Wat een helden die Russenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:56 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Leuk feitje: die opgevoerde turbodildo gaat voorbij Mach 23.
Ongrijpbaar voor welk onderscheppingsysteem dan ook.
https://en.wikipedia.org/wiki/R-36_(missile)
Installeer een paar brute dictators die 1 groep dominant houdt en de rest onderdrukt. Het is de enige manier daar.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:57 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben ook niet voor ingrijpen in die zandbak landen. Laat ze elkaar afmaken, dat doen ze al duizenden jaren.
Jinek zou een zwartkleurige bank hebben aangeschaft, en het daar de helft van de uitzending over gehad hebbenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:58 schreef BobW het volgende:
Mooi dat Pauw terug is.
"Ik heb ook geen antwoord. Maar we gaan het in de gaten houden."quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:58 schreef BobW het volgende:
Mooi dat Pauw terug is.
Met alleen maar getuigen en familieleden van getuigen en vrienden/kennissen van, mensen die een fb pagina hadden gemaakt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:58 schreef BobW het volgende:
Mooi dat Pauw terug is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |