Ben het wel grotendeels eens met je, maar vind het vooral dom dat Europa zich steeds weer bemoeit met het midden oosten. Dit is het resultaat.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het dan nog steeds bijzonder naïef, zeker met de vluchtelingenstroom op het oog (er kwamen terroristen onder de vluchtelingenstroom, joe!) en de al ja-ren durende onrust in moslimwijk, voor zover je het kunt noemen, Molenbeek.
Er zijn nu in 14 maanden drie ernstige aanslagen geweest en ik vind het dan bijzonder merkwaardig, eerder vrij debiel om te zeggen dat het 'amper aanslagen' zijn. Ondertussen bombarderen we erop los in Syrië, en dat is waarom ze aanslagen plegen o.a.
Ze gebruiken raketten op raketten om de raket in baan te breng.quote:
Precies, ik ben daar 3 maanden geweest tijdens de 2e intifada, ook dan gaat t leven gewoon doorquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:51 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Klopt, Israël kreeg om de haverklap dit soort aanslagen te verduren. Toen hebben ze er maar een muur tussen gezet. Dat werkt tot nu toe prima.
Die muur is nu 10 voet hoger geworden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Muur rond Gaza heeft ook goed geholpen de meeste aanslagen te weren.
mijn vader als ras katholiek blaast zich zelf ook niet op omdat hij op elk verjaardagsfeestje weer de grapjes over pedofilie in de katholieke kerk krijgtquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:51 schreef Xaobotnik het volgende:
Als je 25 bent heb je het grootste deel van je leven ook een 'kritisch geluid' gehoord over Marokkanen en de Islam welke vaak ontzettend generaliserend is. Zal ook geen positieve werking hebben.
Arnold heeft zijn medicijnen weer vergeten sinds het weekend.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:53 schreef Monolith het volgende:
Arnold heeft er onderzoek naar gedaan, geloof hem maar.
Hij heeft wel een punt, al die interventies hebben weinig goeds gedaan. Het werkt juist tegen ons.quote:
Donald Trump krijgt weer gelijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Muur rond Gaza heeft ook goed geholpen de meeste aanslagen te weren.
Hoe zullen de kinderen van de kinderen van die kutmarokkaantjes wel niet worden?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:52 schreef Mani89 het volgende:
Maar als we stoppen met bombarderen in Syrie, en we Israël uitgemoord laten worden door de islamitische hordes, worden al die kutmarokkaantjes dan wel goede zorgzame vredige burgers?
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:53 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ze gebruiken raketten op raketten om de raket in baan te breng.
Ook gebruiken ze raketten om dingen van raketten af te schieten:
@0:46.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:53 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ze gebruiken raketten op raketten om de raket in baan te breng.
Ook gebruiken ze raketten om dingen van raketten af te schieten:
@0:46.
Je kunt niet anders.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:52 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ben het wel grotendeels eens met je, maar vind het vooral dom dat Europa zich steeds weer bemoeit met het midden oosten. Dit is het resultaat.
Ziek dat je dat hoopt, je bent geen haartje beter dan een aanslagpleger. Je bent hetzelfde soortquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:53 schreef kataklysm het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij de volgende keer wordt opgeblazen. Kneus
Ik ben er ook nog voor de tweede intifada geweest, toen was Gaza een heel vrij gebied met een eigen politiemacht. Heeft de Palestijnse leiding (*kuch* Arafat) zelf kapot gemaakt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Precies, ik ben daar 3 maanden geweest tijdens de 2e intifada, ook dan gaat t leven gewoon door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |