Als je ooit plannen hiertoe hebt, bel me dan gerust. Kutlui.quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ook folderen hè. Want een op een weten ze gewoon dat ze een paar stompen kunnen verwachten.
[X] LET THE LORD DECIDEquote:Op woensdag 23 maart 2016 00:55 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Oh ja, die groep is waarschijnlijk ook enorm. Ken genoeg mensen die politiek zowel qua verkiezingen als algemeen nieuws aan hun reet kunnen roesten en last minute misschien even een stemwijzertje invullen. Die staan 6 april wel even te kijken in dat hokje
Ben trouwens ook wel benieuwd hoeveel ongeldige stemmen er aan het thuisfront gaan vallen, dat zijn altijd de mooiste stemmen tijdens het tellen
Ik verwacht nog wel enkele:
[ ] Voor
[ ] Tegen
[X] SGP
Dat klopt, maar ergens heb ik niet zo'n zin in zo'n periode dat de bijna volledige kamer de negatieve uitslag naast zich neer gaat leggen. Krijg je allemaal weer dat gejank van TMG, Facebook ellende, dat geschreeuw van zo'n ene verre oom die toch tegen gestemd heeft en nog minder respect voor de politiek bij het gepeupel.quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het kabinet is niet geïnteresseerd in jouw mening.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:50 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wehe, een gesprek met een huisgenote vorige week: Nadat ze haar stemoproep zag: "Pokkelmans, weet jij al op wie je gaat stemmen?". Ik, denkend dat ik haar verkeerd verstaan had, "Nee, ik heb er nog niet echt een mening over maar neig naar voor". "Wat? Voor? Wat is dat?". "Je bedoelt toch met het referendum?" "Referendum? Wat is dat?".
Die heeft tegenwoordig gewoon 'PVV' op z'n voorhoofd staan.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:01 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Jeetje, Karskens is de laatste 10 jaar ook niet meer naar het midden geschoven.
Voor een journalist luistert hij enorm slecht. Stukje met de belg over de intelligentie van abdeslam creert hij zelf een hele andere context rond de uitspraak van de belg. Alsof de belg de uitspraak deed om abdeslam de knuffelen en valt karskens hem daar op aan. Terwijl het gewoon simpel over de capaciteiten ging en abdeslam waarschijnlijk geen bedenker van plannen is maar gewoon uitvoerder.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:05 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Die heeft tegenwoordig gewoon 'PVV' op z'n voorhoofd staan.
Die heb ik altijd al een volslagen idioot gevonden.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:01 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Jeetje, Karskens is de laatste 10 jaar ook niet meer naar het midden geschoven.
Daar kan je dan ook gelijk de kogels mee uit koers trekken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Geen 30cm neodymium magneet in huis hebben om bij een raid meteen je harde schijven te wissen
Wat een treurigheid weer.quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:37 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik ga alleen stemmen als de opkomst boven de 30% uit dreigt te komen.
Verwacht je stevig optreden van de autoriteiten, gaat mevrouw staan huilen. Zo wordt het nooit iets met die EU en vrouwen aan de top hè.quote:Een huilende EU-buitenlandchef Mogherini sprak tijdens een bezoek aan Jordanië over een 'intrieste dag' voor Europa.
Ook wel erg laat he. Om negen uur naar bed gaan is beter.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:45 schreef Kowloon het volgende:
Sjonge, wat ben ik chagrijnig momenteel.
Ok, opa.quote:Op woensdag 23 maart 2016 06:41 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ook wel erg laat he. Om negen uur naar bed gaan is beter.
Jij staat ook te vroeg op.quote:Op woensdag 23 maart 2016 06:41 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nu is het al weer over. Goedemorgen Heilwasser en anderen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 06:41 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik kan de redenering wel volgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |