Joh, alsof ik daar mijn plannen voor wereldoverheersing op opsla.quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Veel succes met het wissen van een flashdrive met een magneet.
Gewoon ouderwets op de achterkant van een bierviltje, ja toch?quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Joh, alsof ik daar mijn plannen voor wereldoverheersing op opsla.
www.reddit.com/r/The_Donaldquote:Op woensdag 23 maart 2016 00:15 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ben je weer extremistische blogjes aan het afstruinen?
Als dat zou werken op een iPad zou ik er misschien om lachen.quote:
Apart, werkt altijd prima op mijn mobiel.quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:22 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Als dat zou werken op een iPad zou ik er misschien om lachen.
IS DIT KRITIEK OP DE LEIDING?!quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:25 schreef Ryon het volgende:
Oh, is dit topic ook weer open. Gaat weer lekker.
Ik ga alleen stemmen als de opkomst boven de 30% uit dreigt te komen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:32 schreef Kaas- het volgende:
M'n Parteivriendjes zijn boos en geïrriteerd dat ik niet ga stemmen. Lekker voor ze.
Jij en ik zijn zo berekenend, maar 99% van Nederland niet verwacht ik.quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:39 schreef Gutmensch het volgende:
Kan nog een leuke exitpolldag worden, aan het begin vooral nee-stemmers en aan het eind vooral ja-stemmers
Hier kwamen ook al D66'ers folderen. Kutvolk.quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:32 schreef Kaas- het volgende:
M'n Parteivriendjes zijn boos en geïrriteerd dat ik niet ga stemmen. Lekker voor ze.
Het zijn de grootste tyfuslijers die je je maar kunt voorstellen. Afbranden die handel.quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hier kwamen ook al D66'ers folderen. Kutvolk.
Ook folderen hè. Want een op een weten ze gewoon dat ze een paar stompen kunnen verwachten.quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het zijn de grootste tyfuslijers die je je maar kunt voorstellen. Afbranden die handel.
De helft gaat niet eens stemmen, maar een groot deel van die die dat wel doen zijn wel berekenend denk ik.quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij en ik zijn zo berekenend, maar 99% van Nederland niet verwacht ik.
Wehe, een gesprek met een huisgenote vorige week: Nadat ze haar stemoproep zag: "Pokkelmans, weet jij al op wie je gaat stemmen?". Ik, denkend dat ik haar verkeerd verstaan had, "Nee, ik heb er nog niet echt een mening over maar neig naar voor". "Wat? Voor? Wat is dat?". "Je bedoelt toch met het referendum?" "Referendum? Wat is dat?".quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:44 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
De helft gaat niet eens stemmen, maar een groot deel van die die dat wel doen zijn wel berekenend denk ik.
Het kabinet is niet geïnteresseerd in jouw mening.quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:49 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Qua mensen met wie ik het er over heb gehad gaat het gros niet stemmen, anderen gaan geloof ik berekenend stemmen. Ik heb eigenlijk nog van niemand gehoord dat ze zeker weten gaan stemmen.
Zelf ben ik er nog niet helemaal over uit.
Oh ja, die groep is waarschijnlijk ook enorm. Ken genoeg mensen die politiek zowel qua verkiezingen als algemeen nieuws aan hun reet kunnen roesten en last minute misschien even een stemwijzertje invullen. Die staan 6 april wel even te kijken in dat hokjequote:Op woensdag 23 maart 2016 00:50 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wehe, een gesprek met een huisgenote vorige week: Nadat ze haar stemoproep zag: "Pokkelmans, weet jij al op wie je gaat stemmen?". Ik, denkend dat ik haar verkeerd verstaan had, "Nee, ik heb er nog niet echt een mening over maar neig naar voor". "Wat? Voor? Wat is dat?". "Je bedoelt toch met het referendum?" "Referendum? Wat is dat?".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |