Dus, wat is je oordeel over de F-35 en het voornemen vier nieuwe onderzeeërs te laten bouwen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:18 schreef Kaas- het volgende:
Defensie is nou echt zo'n dossier waarop je in 1 dag bij kunt lezen en dan alles weet wat je weten moet.
Europees doen en in de marine investeren. Dat vliegtuig is kut.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:20 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dus, wat is je oordeel over de F-35 en het voornemen vier nieuwe onderzeeërs te laten bouwen?
Eens.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Europees doen en in de marine investeren. Dat vliegtuig is kut.
Met al die ministeries toch. Dijsselbloem wist amper hoeveel centen er in een euro gaan en is nu een prima minister van financien. Gewoon beetje inlezen in het begin en dan wil dat wel als je competent bent.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:19 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
In het huidige Nederland kennelijk wel, ja.
Dan maar eens zo'n ministerschap overwegen als extracurriculaire activiteit.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Met al die ministeries toch. Dijsselbloem wist amper hoeveel centen er in een euro gaan en is nu een prima minister van financien. Gewoon beetje inlezen in het begin en dan wil dat wel als je competent bent.
Die onderzeeërs krijgen al onderwaterdrones.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:23 schreef Drugshond het volgende:
Dat vliegtuig is het laatste wat we zien. Qua bemande defensie luchtmacht. De rest is joystick.
Pokkelmans op Justitie. Dat wordt me watquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dan maar eens zo'n ministerschap overwegen als extracurriculaire activiteit.
Minder wereldvreemd dan Ard. Dat is zeker.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:27 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Pokkelmans op Justitie. Dat wordt me wat
Anders.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:34 schreef Euribob het volgende:
[..]
Minder wereldvreemd dan Ard. Dat is zeker.
Volgens mij aast ie op de post van minister van BuZa in het kabinet Wildersquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:37 schreef Kaas- het volgende:
Zit die mongool van een Karskens weer te lullen bij Pauw.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:42 schreef Kaas- het volgende:
NWS / [poll] Gekleurde held bij aanslag Brussel al weer gevonden.
Mooi werk.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:27 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Pokkelmans op Justitie. Dat wordt me wat
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:42 schreef Kaas- het volgende:
De huistroll is weer lekker bezigquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:42 schreef Kaas- het volgende:
Ik postte het zonder commentaar, enkel om het hier te promoten. Misschien vind ik het wel een goed voorbeeld van topkwaliteit aldaar.quote:
Bovendien zijn de gebruikte reactie-iconen multi-interpretabel.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik postte het zonder commentaar, enkel om het hier te promoten. Misschien vind ik het wel een goed voorbeeld van topkwaliteit aldaar.
Zie piquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik postte het zonder commentaar, enkel om het hier te promoten. Misschien vind ik het wel een goed voorbeeld van topkwaliteit aldaar.
Veel succes met het wissen van een flashdrive met een magneet.quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Geen 30cm neodymium magneet in huis hebben om bij een raid meteen je harde schijven te wissen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |