Het is het -zeer bewust- manipuleren van de publieke opinie. Geen objectieve berichtgeving.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:02 schreef malleable het volgende:
Is toch 'leuk' om zo iemand er uit te lichten, toch nog een klein beetje hoop. Gaat een stuk fijner slapen.
Dat doet de media toch altijd, close-up als er tranen komen, etc.. TV moet verkopen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is het -zeer bewust- manipuleren van de publieke opinie. Geen objectieve berichtgeving.
Ik denk niet dat dit met verkoop (kijkcijfers) te maken heeft. Die zijn toch wel maximaal.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:05 schreef malleable het volgende:
[..]
Dat doet de media toch altijd, close-up als er tranen komen, etc.. TV moet verkopen.
Een complot zou ik het ook niet noemen. Maar het is wel manipulatie.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik denk dat de media deze figuren uitlichten vanwege de feelgood-factor. Ze hopen zo op betere kijkcijfers. Ze proberen met deze keuzes te scoren. En dan is het nooit objectief, maar het is onzin om een complot oid te insinueren.
Joh, de media manipuleert. Schokkendquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een complot zou ik het ook niet noemen. Maar het is wel manipulatie.
Het is zeer bewust niet alleen slechte dingen van gehate groepen mensen willen zien.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is het -zeer bewust- manipuleren van de publieke opinie. Geen objectieve berichtgeving.
Ik manipuleer niks. Ik wijs jullie alleen op een zeer opmerkelijk verschijnsel in de media. Doe met die kennis wat je wil. Of kom met rationele argumenten om mijn stelling te weerleggen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:15 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het is zeer bewust niet alleen slechte dingen van gehate groepen mensen willen zien.
Jij wilt vooral de slechte dingen zien van bepaalde mensen en positieve verhalen die zit je verdacht te maken.
Jij zit zelf bewust te manipuleren met dit soort berichten
Typisch jouw discriminerend denken en complotgeleuterquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik manipuleer niks. Ik wijs jullie alleen op een zeer opmerkelijk verschijnsel in de media. Doe met die kennis wat je wil. Of kom met rationele argumenten om mijn stelling te weerleggen.
Overigens ga ik van 2) uit, dus dat het het bewust uitlichten van bepaalde personen is. Niet van nepberichten. Net als 100% van de stemmers tot nu toe.
Hoe ik discrimineer zie ik niet in. Ik heb ook al gezegd dat het geen complot is (wel manipulatie). Kom nu eens met argumenten in in plaats van fact-free op de man te spelen. Dus argumenten waarmee jij aantoont dat het wel toevallig is of weet ik veel.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:24 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Typisch jouw discriminerend denken en complotgeleuter
Tuurlijk is het manipulatie maar zeg eerlijk met welk idee ga jij liever naar bed:quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoe ik discrimineer zie ik niet in. Ik heb ook al gezegd dat het geen complot is (wel manipulatie). Kom nu eens met argumenten in in plaats van fact-free op de man te spelen. Dus argumenten waarmee jij aantoont dat het wel toevallig is of weet ik veel.
Ik kijk sowieso nauwelijks, maar snap je punt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:33 schreef malleable het volgende:
[..]
Tuurlijk is het manipulatie maar zeg eerlijk met welk idee ga jij liever naar bed:
1) Alle allochtonen willen ons vermoorden.
2) De meeste mensen proberen goed te doen.
Blijf jij kijken naar een zender waar je depressief van word?
Of bij het schansspringen. Kijken hoeveel aandacht zo'n neger gaat krijgen als het zover is.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:37 schreef hpeopjes het volgende:
Een gouden medaille op de Olympische Spelen telt voor een neger ook altijd dubbel, d.w.z. afgemeten aan de aandacht. Zeker als het bij het schaatsen is!
Misschien zijn moslims eerder geneigd te helpen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |