Ik heb vrij lang in het wereldje gewerkt. Nog steeds wel her en der connecties.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook dat wist ik niet. Hoe kom jij aan al deze kennis over de Jumbo? Ik heb trouwens de indruk dat de 'baas' van mijn Jumbo wel tevreden is, want de winkel draait als een lier en het personeel is zeer vriendelijk.
Aha. Leuke kennis wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik heb vrij lang in het wereldje gewerkt. Nog steeds wel her en der connecties.
Oké oké, ik heb niets gezien.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:48 schreef Drugshond het volgende:
Niet miepen Diske... Het staat of lezen ze toch.
Die dikke Canadese burgemeester?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:44 schreef Monolith het volgende:
Rob Ford overleden trouwens, over 'markante' politici gesproken.
Kloppen op je hoofd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:46 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik zeg ook alleen maar dingen die kloppen.
Testcase.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:47 schreef Disana het volgende:
Uhm, ik weet niet of dat mag zonder spoiler.
Dat klein uitgevallen geslachtsorgaan dat voor penis door moet gaan, natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben al vergeten waar we het over hebben
Is Trump langsgeweest?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat klein uitgevallen geslachtsorgaan dat voor penis door moet gaan, natuurlijk.
Neequote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:58 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik zie nog steeds een leuter staan. Is hij inmiddels verwijderd dan?
Van welke gemeente was die rechter persoon ook maar weer burgemeester eigenlijk?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:58 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik zie nog steeds een leuter staan. Is hij inmiddels verwijderd dan?
Franchises, een soort piramidespel.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Met name de oude Super de Boer-ondernemers, en in iets mindere mate die van de C1000, zijn er in marge nogal op achteruit gegaan. Daarnaast blijft het een punt van discussie dat de franchisers voor het grootste deel zelf opdraaien voor de kosten van de 7 Zekerheden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |