Ah, ook dat wist ik niet. Afijn, gewoon vrijdag mijn boodschappen bij de Jumbo doen dus.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Het heeft een jaar of twee geleden bij AH gespeeld, en de enige reden waarom de winkels er even last van kregen was omdat een vrij klein groepje stakende mensen de poorten van de DC's in Zwolle en Pijnacker dichthielden, niet omdat er nu zo enorm veel mensen waren die het werk neerlegden.
Gevaarlijk hoor, maar fijn dat het allemaal goed is gegaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Was het ook. Achteraf beschouwd ze deze just in time situatie wel als een van de hoogtepunten.Onder invloed deelnemen in het Spaanse verkeer maar dan als tegenligger.
Heenreis chek. Mijn progje 4x check daar stonden geen vreemde dingen in. Terugreis was een drama.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Gevaarlijk hoor, maar fijn dat het allemaal goed is gegaan.
Hoezo, wat klopte er niet?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Heenreis chek. Mijn progje 4x check daar stonden geen vreemde dingen in. Terugreis was een drama.
Ze kunnen zich op het hoofdkantoor van de Jumbo maar het beste druk maken over het tevreden houden van de franchise-ondernemers. Die CAO's lopen wel los.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, ook dat wist ik niet. Afijn, gewoon vrijdag mijn boodschappen bij de Jumbo doen dus.
Hebben de franchisenemers reden om ontevreden te zijn?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ze kunnen zich op het hoofdkantoor van de Jumbo maar het beste druk maken over het tevreden houden van de franchise-ondernemers. Die CAO's lopen wel los.
Staking in Frankrijk verkeersleiders. Vlucht -2,5 uur. Kwam pas om 05:00 aan in EHV i.p.v. 23:10 (vandaag snipper genomen) We hebben (geniepig) overwogen om via Barcelona terug te vliegen.We hadden een plan B. (En een wietpas van Barcelona)quote:
Oh ja, een staking. Begrijpelijk dat je een snipperdag hebt genomen als je zo laat pas thuis was.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Staking in Frankrijk verkeersleiders. Vlucht -2,5 uur. Kwam pas om 05:00 aan in EHV i.p.v. 23:10 (vandaag snipper genomen) We hebben (geniepig) overwogen om via Barcelona terug te vliegen.We hadden een plan B. (En een wietpas van Barcelona)
Met name de oude Super de Boer-ondernemers, en in iets mindere mate die van de C1000, zijn er in marge nogal op achteruit gegaan. Daarnaast blijft het een punt van discussie dat de franchisers voor het grootste deel zelf opdraaien voor de kosten van de 7 Zekerheden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Hebben de franchisenemers reden om ontevreden te zijn?
Ik was fysiek nog niet kapot hoor. Maar slaaptekort was behoorlijk zichtbaar inmijn gezicht.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, een staking. Begrijpelijk dat je een snipperdag hebt genomen als je zo laat pas thuis was.
Ook dat wist ik niet. Hoe kom jij aan al deze kennis over de Jumbo? Ik heb trouwens de indruk dat de 'baas' van mijn Jumbo wel tevreden is, want de winkel draait als een lier en het personeel is zeer vriendelijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Met name de oude Super de Boer-ondernemers, en in iets mindere mate die van de C1000, zijn er in marge nogal op achteruit gegaan. Daarnaast blijft het een punt van discussie dat de franchisers voor het grootste deel zelf opdraaien voor de kosten van de 7 Zekerheden.
Dat krijg je als je een dagje ouder wordt, zeker als je ook nog op reis bent. Maar overall, hebben jullie het leuk gehad?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:42 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik was fysiek nog niet kapot hoor. Maar slaaptekort was behoorlijk zichtbaar inmijn gezicht.
Nou, die kun je met recht markant noemen. Hij is maar 47 jaar oud geworden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:44 schreef Monolith het volgende:
Rob Ford overleden trouwens, over 'markante' politici gesproken.
Jij citeert nu een post waarin ik jou citeerde, waarin je mij citeerde terwijl ik een post van jou citeerde waar ik het mee eens was.quote:
Hoewel nog steeds niet 100% van de reactie uit relevante informatie bestond.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:40 schreef Janneke141 het volgende:
Bijzonder, dit.
Volgens mij is dit de eerste keer dat ik posts van Drugshond lees die daadwerkelijk een reactie zijn op een gestelde vraag.
Ik zeg ook alleen maar dingen die kloppen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij citeert nu een post waarin ik jou citeerde, waarin je mij citeerde terwijl ik een post van jou citeerde waar ik het mee eens was.
Ik heb vrij lang in het wereldje gewerkt. Nog steeds wel her en der connecties.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook dat wist ik niet. Hoe kom jij aan al deze kennis over de Jumbo? Ik heb trouwens de indruk dat de 'baas' van mijn Jumbo wel tevreden is, want de winkel draait als een lier en het personeel is zeer vriendelijk.
Aha. Leuke kennis wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik heb vrij lang in het wereldje gewerkt. Nog steeds wel her en der connecties.
Oké oké, ik heb niets gezien.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:48 schreef Drugshond het volgende:
Niet miepen Diske... Het staat of lezen ze toch.
Die dikke Canadese burgemeester?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:44 schreef Monolith het volgende:
Rob Ford overleden trouwens, over 'markante' politici gesproken.
Kloppen op je hoofd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:46 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik zeg ook alleen maar dingen die kloppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |