Alles mag hoor maar volgens mij is het niet zo handig als een docent gaat twitteren over de moeite die hij heeft met het handhaven van de orde in de klasquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:30 schreef ExTec het volgende:
[..]
Een docent mag zich niet uiten over problemen die zich in zijn vakgebied voordoen?
Misschien moet je er net als die disana even het arbitraire 'op zo'n dag als dit' bijgooien.
Maar dat is de fallacy moving the goal post hé.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als ze iemand vreemd rijgedrag zien vertonen,
Volgens mij is het behoorlijk duidelijk geworden in dit topic. Ophef om niets.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:30 schreef ExTec het volgende:
[..]
Jij wel?
Het leidend voorwerp zelf weet dat ook niet. Er zijn nogal tegenstrijdige berichten.
Oh zo. Tja. Lekker boeiend weer allemaal.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Insinueren dat hij tegenover een klas vol juichende moslims stond. Dat is, op zo'n moment, wellicht niet zo verstandig.
Er zijn duidelijk fouten gemaakt. Maar even op bezoek gaan bij iemand die suggereert dat hij tegenover een klas met juichende moslims stond vind ik nog altijd niet heel bizar. Wellicht iets overtrokken maar als het waar zou zijn is het een terecht bezoek.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het is allemaal dus een mooie rotzooi. Waarom sommige mensen hier dat allemaal weer recht willen lullen snap ik niet.
Dat zal wel maar duidelijk is het allerminst. Ik vind het nog steeds bijzonder dat de politie op zo'n willekeurig twitterbericht reageert. Het is een klein issue maar dat maakt verder niet uit. Er is geen duidelijkheid zoals jij claimt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Volgens mij is het behoorlijk duidelijk geworden in dit topic. Ophef om niets.
Wat?! Echt niet? Dan hebben mensen het wel heeeel erg bont gemaakt lijkt me. Want daar ging men altijd wel hard tekeer.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:33 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Elke vorm van kritiek op de islam wordt buitensporig hard aangepakt. Tweets, demonstranten met een varkenshoofd, Geert Wilders, op Elsevier kan niet meer gereageerd worden en ook op FOK! wordt islam-kritiek onredelijk hard aangepakt.
Ten eerste interpreteer ik dat niet zo, ik zal hem voor de grap nog even quoten:quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Alles mag hoor maar volgens mij is het niet zo handig als een docent gaat twitteren over de moeite die hij heeft met het handhaven van de orde in de klas
Ten tweede zie ik in het scenario van een leraar die geen orde kan handhaven in de klas geen rol voor de lokale politiek, want die gaan niet over onderwijs, en al helemaal niet voor de politie.quote:Hoe geef je nog les als er in je klas door moslim kinderen geapplaudisseerd wordt?
Oh, dan heb ik hier wellicht wat andere berichten voorbij zien komen dan jij.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat zal wel maar duidelijk is het allerminst. Ik vind het nog steeds bijzonder dat de politie op zo'n willekeurig twitterbericht reageert. Het is een klein issue maar dat maakt verder niet uit. Er is geen duidelijkheid zoals jij claimt.
Jij vindt het een terecht bezoek. Ik niet. Tenzij iemand een dreigement uit is er geen enkele reden om welk twitterbericht dan ook serieus te nemen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Er zijn duidelijk fouten gemaakt. Maar even op bezoek gaan bij iemand die suggereert dat hij tegenover een klas met juichende moslims stond vind ik nog altijd niet heel bizar. Wellicht iets overtrokken maar als het waar zou zijn is het een terecht bezoek.
Dus niet, lul niet zo dom.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:32 schreef Ludachrist het volgende:
Insinueren dat hij tegenover een klas vol juichende moslims stond.
En het zou ook fijn zijn als jij een keer met die onzin op zou houden die je hier loopt te spuwen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:32 schreef Disana het volgende:
[..]
De indruk wekken dat hij voor een klas vol juichende moslimleerlingen stond die dikke pret hadden om de aanslagen in Brussel.
De burgemeester is verantwoordelijk voor de openbare orde.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:35 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ten eerste interpreteer ik dat niet zo, ik zal hem voor de grap nog even quoten:
[..]
Ten tweede zie ik in het scenario van een leraar die geen orde kan handhaven in de klas geen rol voor de lokale politiek, want die gaan niet over onderwijs, en al helemaal niet voor de politie.
Rechtsactueelquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:22 schreef MisterCe het volgende:
Het valt mij op dat moslims vaak juichen na een aanslag:
Na de massamoord door moslimterroristen bij Charlie Hebdo in Parijs draaien de leugenmedia overuren om de terechte volkswoede in de gewenste richting te manipuleren. ‘Het heeft niks met islam te maken’, ‘de islam is vrede’, ‘de moslims zijn het slachtoffer’: de belachelijke verzinsels en leugens vliegen ons om de oren. Eén van de fundamentele leugens is, dat moslimextremisten maar ‘een kleine minderheid’ zouden vormen.
Pijnlijk voor de leugenaars is dat hun flauwekul keihard botst met de waarheid, die iedereen die wil vandaag kan vaststellen als hij één keer met jonge moslims praat of eens een blik werpt op de sociale media waar moslims elkaar ontmoeten. De realiteit is: de overgrote meerderheid van de jonge moslims juicht de aanslag toe, want ‘ Charlie Hebdo heeft de profeet beledigd en dus is het terecht dat ze vermoord zijn.’ Hieronder volgt een kleine bloemlezing uit de Facebookpagina ‘like als je ook Marokkaan bent’, die zijn leden vroeg wat ze van de aanslag vonden. (Klik op één van de afbeeldingen en je kan de ganse reeks zien door links of rechts te klikken.)
http://rechtsactueel.com/(...)aanslag-massaal-toe/
psst, dat doet hij dan ook om aan zijn dagelijkse dosis boze topics te komenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:36 schreef Drinky het volgende:
[..]
Rechtsactueel![]()
Berichtgeving over meningen van mensen op facebook_____________!
Je kunt precies hetzelfde met iedere willekeurige groep en gebeurtenis op Facebook doen.
Dat zei hij niet zo.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Insinueren dat hij tegenover een klas vol juichende moslims stond. Dat is, op zo'n moment, wellicht niet zo verstandig.
Maar die heeft er niets mee te maken. Volgens mij zit je er zelf een hoop bij te verzinnen hier.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De burgemeester is verantwoordelijk voor de openbare orde.
Het mag niet gezegd worden dat deze man dom bezig was. Haha.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:36 schreef hottentot het volgende:
[..]
En het zou ook fijn zijn als jij een keer met die onzin op zou houden die je hier loopt te spuwen.
Dit heeft niets met puber / volwassen te maken, maar veel meer met de tegenstelling tussen onze normen en waarden en die van Noord Afrikaans / islamitisch tuig. Onze pubers staan niet te juichen. 9-11, Parijs en nu weer met aanslagen in Brussel. Het is elke keer weer dat vieze gore Noord Afrikaans / islamitisch tuig dat juicht.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:24 schreef Ringo het volgende:
[..]
De politie wil zo veel weten.
Nogmaals, pubers staan wel vaker te juichen bij zaken die volwassenen niet zo tof vinden.
Laat maar zien dan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik hier wellicht wat andere berichten voorbij zien komen dan jij.
Terwijl ze voetballen met 4 mei kransen en homo's wegpesten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:37 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Dit heeft niets met puber / volwassen te maken, maar veel meer met de tegenstelling tussen onze normen en waarden en die van Noord Afrikaans / islamitisch tuig. Onze pubers staan niet te juichen. 9-11, Parijs en nu weer met aanslagen in Brussel. Het is elke keer weer dat vieze gore Noord Afrikaans / islamitisch tuig dat juicht.
Ow, en bij deze extend die zich magisch tot in de klas?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De burgemeester is verantwoordelijk voor de openbare orde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |