Als er in een gemeente een klas voor een aanslag applaudisserende kinderen zit, dan is dat natuurlijk wel heel degelijk een aandachtspunt met betrekking tot de openbare orde.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar die heeft er niets mee te maken. Volgens mij zit je er zelf een hoop bij te verzinnen hier.
Het helpt als iemand duidelijk maakt waarom.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Het mag niet gezegd worden dat deze man dom bezig was. Haha.
De indruk wekken dat de door de Bredase politie geïntimideerde yogaman de indruk wekte dat hij voor een klas vol juichende moslimleerlingen stond is niet zo handig van jou. De man reageerde op twitterberichten van leerlingen die verslag deden vanuit hun scholen waar moslims de aanslagen vieren en hopen op veel doden, zoals ze vaker doen volgens diezelfde leerlingen. De burgemeester heeft excuses aangeboden voor het huisbezoek. Of de moslims nog visite gehad hebben voor een goed gesprek met de wethouder is onbekend. Ik zet in op nee.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:32 schreef Disana het volgende:
[..]
De indruk wekken dat hij voor een klas vol juichende moslimleerlingen stond die dikke pret hadden om de aanslagen in Brussel. Niet zo handig.
Dat is een volledig hypothetisch verhaal, dit bedoel ik dus. Het gaat er om dat de burgemeester zegt hier niets van af te weten. Dus nogmaals, waarom stond de politie op de stoep als de burgemeester er niets mee te maken heeft?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als er in een gemeente een klas voor een aanslag applaudisserende kinderen zit, dan is dat natuurlijk wel heel degelijk een aandachtspunt met betrekking tot de openbare orde.
Oh, nu is het al meervoud, scholen en leerlingen. Schiet lekker op zo.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:39 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
De indruk wekken dat de door de Bredase politie geïntimideerde yogaman de indruk wekte dat hij voor een klas vol juichende moslimleerlingen stond is niet zo handig van jou. De man reageerde op twitterberichten van leerlingen die verslag deden vanuit hun scholen waar moslims de aanslagen vieren en hopen op veel doden, zoals ze vaker doen volgens diezelfde leerlingen. De burgemeester heeft excuses aangeboden voor het huisbezoek. Of de moslims nog visite gehad hebben voor een goed gesprek met de wethouder is onbekend. Ik zet in op nee.
Nee meisje, jij bedenkt de feiten zelf omdat je begrijpend leesvermogen tekenen van onderontwikkeld zijn vertoond.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Het mag niet gezegd worden dat deze man dom bezig was. Haha.
Dan krijt de politie het heel druk als ze bij elke vreemde tweet een huisbezoek gaan afleggen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als ze iemand vreemd rijgedrag zien vertonen, zullen ze zo'n persoon inderdaad aanhouden om te kijken wat er aan de hand is.
Doe jij maar een linkje waarin hij dit aangaf.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:38 schreef ExTec het volgende:
De twitteraar geeft aan dat de politie aangaf dat ze daar namens de burgemeester stonden,
Als je zo idioot praat neem ik je niet serieus meer.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:40 schreef hottentot het volgende:
[..]
Nee meisje, jij bedenkt de feiten zelf omdat je begrijpend leesvermogen tekenen van onderontwikkeld zijn vertoond.
Stel dat ik op een feestje zou vragen "Hoe land je een raket als je landingsmotoren kapot zijn", terwijl iedereen met gezond verstand lekker door keuvelt begrijp jij hieruit onmiddelijk dat ik wel een astronaut moet zijn. Hoe dom ben je?
En tactisch niet reageren op de rest héquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, nu is het al meervoud, scholen en leerlingen. Schiet lekker op zo.
Kwam eerder in dit topic voorbij. Je hebt het vermoedelijk zelfs gequote.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:38 schreef ExTec het volgende:
[..]
Laat maar zien dan.
De twitteraar geeft aan dat de politie aangaf dat ze daar namens de burgemeester stonden, de burgemeester wast vervolgens snel zijn handen in onschuld.
Doe even een linkje naar dat ene bericht wat alle twijfel weghaalt en in 1 keer duidelijk maakt hoe het gegaan is.
quote:De politie vindt het bezoek aan Mol niet gek, vertelt een woordvoerder. "We wilden kijken wat er klopte van die tweet. Wij doen ook aan waarheidsvinding. Wij hebben de man bezocht na overleg met de gemeente. We wilden kijken wat er aan de hand was en of het klopt dat er in de klas geapplaudisseerd werd."
Lullig is dat als je ongelijk word aangetoond, daar heb jij hierop Fok! nog nooit van gehouden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je zo idioot praat neem ik je niet serieus meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |