Alles wat jij zegt, verzin jij ook zelf zekerquote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja triest dat mensen dingen verzinnen en dat het gewoon voor waar wordt aangenomen.
Deze twee dingen hebben niets met elkaar te maken, als deze mensen door de checkin hadden gewild waren ze er wel uit gepikt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:03 schreef Loekie1 het volgende:
Ook zoiets, met een pet tot ver over je ogen mag een jongeman ongestoord over een vliegveld lopen. Hoe simpel is het om capuchons en petten tot over je ogen niet toe te staan op een vliegveld. Héél ingewikkeld hoor! Maar wel bejaarden hun sokken en schoenen uit laten trekken.
Nee, maar wellicht wel een bekende terroristenkop.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:04 schreef DonJames het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze de bomgordel onder het petje hadden zitten?
Een oorlog uitlokken, en dat is nou hetgeen wat IS zo veel gevaarlijker maakt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:03 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat ik het lastige aan dit soort aanslagen vind ook die in parijs is wat is de doelstelling naast angst zaaien. Ik kan maar geen duidelijk doel vinden. Met andere woorden "wat willen deze lui?".
In hun ogen hetzelfde wat we daar al decennia flikken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:03 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat ik het lastige aan dit soort aanslagen vind ook die in parijs is wat is de doelstelling naast angst zaaien. Ik kan maar geen duidelijk doel vinden. Met andere woorden "wat willen deze lui?".
Paniek zaaien en mensen tegen elkaar opzetten. Tevens vluchtelingen bang maken, en laten zien dat ze ook hier niet veilig zijn. Hoe meer mensen vervolgens de Islam (in het algemeen) overal de schuld van geven, hoe meer moslims zich aansluiten bij IS. Zoiets wellicht.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:03 schreef Bosbeetle het volgende:
Sokken en schoenen hoef je niet uit te trekken in een vertrekhalquote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:03 schreef Loekie1 het volgende:
Ook zoiets, met een pet tot ver over je ogen mag een jongeman ongestoord over een vliegveld lopen. Hoe simpel is het om capuchons en petten tot over je ogen niet toe te staan op een vliegveld. Héél ingewikkeld hoor! Maar wel bejaarden hun sokken en schoenen uit laten trekken.
Dan moet je de security-protocollen op vliegvelden wereldwijd gaan omgooien. De bom(men) is (zijn) tot ontploffing gebracht nog vóór het incheckgedeelte van Zaventem. Een stuk waar iedereen zomaar kan komen dus. Om zoiets te kunnen voorkomen zou je iedereen dus nog voordat ze überhaupt binnen het gebouw van het vliegveld stappen van top tot teen moeten checken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:03 schreef Loekie1 het volgende:
Hoe bedoel je dit?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:04 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Nee, maar wellicht wel een bekende terroristenkop.
En dan nog, dan verplaatsen ze zich gewoon naar het centraal station.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:05 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dan moet je de security-protocollen op vliegvelden wereldwijd gaan omgooien. De bom(men) is (zijn) tot ontploffing gebracht nog vóór het incheckgedeelte van Zaventem. Een stuk waar iedereen zomaar kan komen dus. Om zoiets te kunnen voorkomen zou je iedereen dus nog voordat ze überhaupt binnen het gebouw van het vliegveld stappen van top tot teen moeten checken.
Ik denk dat 'angst zaaien' de lading wel dekt, en daarmee ook economische schade toebrengen...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:03 schreef Bosbeetle het volgende:
Ja maar waarom? (niet omdat het moet maar omdat het kan?)quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk westerse burgers doden.
Kans is dat ze bang waren dat Abdeslam zou gaan praten en hebben daarom hun plannen veranderd/vervroegd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:03 schreef Bosbeetle het volgende:
de doelstelling is angstzaaien, uiteindelijke doel is vernietiging van alles wat geen islam is.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:03 schreef Bosbeetle het volgende:
15 minutes of famequote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:03 schreef Bosbeetle het volgende:
Omdat ze in hun ogen ongelovig zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja maar waarom? (niet omdat het moet maar omdat het kan?)
Omdat het mislukte figuren zijn, die op deze manier nog een beetje aandacht en gevoel van waarde krijgen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja maar waarom? (niet omdat het moet maar omdat het kan?)
Dat verklaart het tijdstip maar niet de reden waarom ze überhaupt al werden gepleegd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kans is dat ze bang waren dat Abdeslam zou gaan praten en hebben daarom hun plannen veranderd/vervroegd.
Dat is wel een discussie waard ja, ik zie het ook niet. Bang zal ik er niet van worden wel kwaad die zich uit in haat.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:03 schreef Bosbeetle het volgende:
twitter:News_Executive twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 16:06:42BREAKING; Police in Brussels are carrying out a number of anti terror raids in connection with today's terror attacks in the city. reageer retweet
Dat denk ik ook ja. Zei het al eerder, de politie acties van vorige week hebben het een en ander geactiveerd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kans is dat ze bang waren dat Abdeslam zou gaan praten en hebben daarom hun plannen veranderd/vervroegd.
Dat was voor de douane, bij de incheckbalie.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:03 schreef Loekie1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |