Probleem lijkt mij vooral dat ze daar - net als in Nederland - allemaal bij elkaar in één wijk zijn gepropt en ze het hebben laten verworden tot een waar ghetto waar niemand meer naar omkeek.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:54 schreef Belgosome het volgende:
Ze hebben Molenbeek gewoon te soft aangepakt de laatste jaren. De politie durfde afgelopen jaren Molenbeek gewoon niet meer te betreden.
Die leasen we dan van de Duitsers...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
lijkt mij ook hoog tijd voor oorlogsrethoriek
laat maar zien wat er met Islamitische Staatjes gebeurd als ze hier de tram op gaan lopen blazen
Tanks uit de mottenballen en stampen
Is het lease contract voor 'onze' tanks dan al bijna rond?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
lijkt mij ook hoog tijd voor oorlogsrethoriek
laat maar zien wat er met Islamitische Staatjes gebeurd als ze hier de tram op gaan lopen blazen
Tanks uit de mottenballen en stampen
Die lag toch al dood naast zijn ak?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Rest de vraag: waar is de 3rd terrorist
hihi.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa. Ik woon 2-3 minuten van de Belgische grens af, dit komt vrij hard binnen hoor. Hij komt vrij hard binnen dat riep je zus gister ook trouwens haha genot
Zitten misschien nog wat bomscherven in van de zoveelste aanslag.quote:
Nou, wat is Geert gek, ik zie ook graag de grenzen dichtquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:55 schreef Abed het volgende:
[..]
Dit is helaas weer koren op de molen van die gek.
Waar zijn de personen die ook hebben geschoten?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Of laat SA Fireworks daar een doorstart maken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Boze Wilders: "Gooi grenzen dicht"
Bouw ook gelijk even een muur om Molenbeek. Of gooi het plat
Doet me erg denken aan Salah Abdeslam die zijn bommenvest weggooide en er vandoor ging.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lockdown moet kunnen en van buiten uit naar binnen uitkammen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Boze Wilders: "Gooi grenzen dicht"
Bouw ook gelijk even een muur om Molenbeek. Of gooi het plat
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:56 schreef MrCookies het volgende:
[..]
Die leasen we dan van de Duitsers...
volgens mij zijn ze er nog gewoonquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:56 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Is het lease contract voor 'onze' tanks dan al bijna rond?
Nou het is wel zeer aannemelijk dat ze gewoon hier (waar ik woon is geen grenscontrole ofzo) de grens oversteken en voila hallo Nederlandquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
hihi.
Nouja dat is logisch, maar dat komt dus omdat je dicht bij de gren woont wat mijn punt vooral versterkt.
Edit: Nevermind, ik haal dingen door elkaar.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:56 schreef Mr.Meneer het volgende:
UPDATE: The explosion you just heard was a controlled initiated explosion by the bomb squad.
https://twitter.com/VUBrussel/status/712258676199923712
Dus als ik het goed begrijp lag daar ook een explosief?
In het midden oosten?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:56 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Zitten misschien nog wat bomscherven in van de zoveelste aanslag.
Die is er niet, symboliek voor hun opgepakte vriend Salah.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Een bomvest ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:56 schreef Mr.Meneer het volgende:
UPDATE: The explosion you just heard was a controlled initiated explosion by the bomb squad.
https://twitter.com/VUBrussel/status/712258676199923712
Dus als ik het goed begrijp lag daar ook een explosief?
We laten ons niet laten verdelen, wij zijn met meer, we moeten elkaar omarmen? Dat is toch ook pure nietszeggende en tot niets verplichtende retoriek?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:55 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En terecht. In plaats van oorlogsretoriek te gaan hanteren en de angst aan te wakkeren zijn er wel constructievere dingen te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |