Je bent klote HPLCquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Als dat echt zo is, dan ben ik er trots op
Hihiquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:46 schreef madeliefff het volgende:
[..]
jij weer dief. en dit allemaal omdat ik niet snel na elkaar kan posten
JE WAS TE LAAT VRDOMMEquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:47 schreef Etsu het volgende:
Ik had net een tentamen over terrorisme en het bestrijden daarvan, zie ik nu dat er aanslagen waren in Brussel.
Jeetje.
Doet hij waarschijnlijk al.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:47 schreef Crip het volgende:
[..]
moet ik bang zijn dat 2nutz de ''ik ga nu op de pvv stemmen'' gaat gooien? ben beetje bang
je bent zelf kutquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Ga niet zo snel kutkinderen ik heb trage treinwifi
rot voor jequote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Ga niet zo snel kutkinderen ik heb trage treinwifi
Staat sowieso al op springen hahaquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:49 schreef Catkiller het volgende:
Doe lief tegen Crip stras ontploft ze ha ha ha
toto humor ditquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:49 schreef Catkiller het volgende:
Doe lief tegen Crip stras ontploft ze ha ha ha
hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Die is tenminste multifunctioneel.itt jouw pielemuis
![]()
verklaar je naderquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Die is tenminste multifunctioneel.itt jouw pielemuis
![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
aha! Maar ze kan nog steeds niet staand plassen.
dat kan wel, moet je wel heel raar gaan staan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
zoals een krabquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
dat kan wel, moet je wel heel raar gaan staan.
past wel bij jequote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
dat kan wel, moet je wel heel raar gaan staan.
Dat is dan ook een privilege voorbehouden aan mannen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ga niet meer klikken vandaag...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:55 schreef Montelly het volgende:
Je zou maar in dat wagon zitten..tering.
leuk voor jequote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Niveau ff nog verder laten dalen.
Heb een push up bra aan en ik voel gewoon dat ze tyfushard platgedrukt worden net als mijn hart
te kleine maatquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb een push up bra aan en ik voel gewoon dat ze tyfushard platgedrukt worden net als mijn hart
Die wagon, die wagons, dat wagonnetje, die wagonnetjes.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:55 schreef Montelly het volgende:
https://mobile.twitter.com/alxdm/status/712214397482094592
Gelijk allemaal kranten er boven op om te vragen waar ze de pic vandaan hebben enzoquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:55 schreef Montelly het volgende:
https://mobile.twitter.com/alxdm/status/712214397482094592
welk hart?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:56 schreef Opsonisatie het volgende:
kloptquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:58 schreef Crip het volgende:
laat ze maar praten opso ze zijn jelly op je pushup
wee niet hoor, maar heb er zelf ook 1 ;squote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:58 schreef Crip het volgende:
laat ze maar praten opso ze zijn jelly op je pushup
ik niet, dat zou echt afleidend zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
wee niet hoor, maar heb er zelf ook 1 ;s
wiequote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Haha, al hangende tieten hebben op je 16e
Je hebt toch een kleine cup A75/Bquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:56 schreef Opsonisatie het volgende:
zou je dat nou wel doen? homo's vallen toch juist niet op tieten?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
wee niet hoor, maar heb er zelf ook 1 ;s
hjbquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:10 schreef Crip het volgende:
[..]
pushup bh is niet omdat je hangtits hebt
Ja, straks word je madeboosss dan is het RIP KLB SCquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:23 schreef madeliefff het volgende:
jongens zijn jullie bang dat hier ook een bom valt ofseu
nee, meestal vallen ze niet maar worden ze gewoon neergezet of omgebondenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:23 schreef madeliefff het volgende:
jongens zijn jullie bang dat hier ook een bom valt ofseu
geen idee, wat heb je met je weekend gedaan? heb je ook 4 dagen paasweekend voor de boeg? gewoon iets..quote:
oke met jou praten is niet zo leukquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, meestal vallen ze niet maar worden ze gewoon neergezet of omgebonden
hierover lopen de meningen uiteenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
oke met jou praten is niet zo leuk
ik was meeten met klbers rn verder zat ik uiteraard op mijn zolderkamertjequote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, wat heb je met je weekend gedaan? heb je ook 4 dagen paasweekend voor de boeg? gewoon iets..
meeten?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik was meeten met klbers rn verder zat ik uiteraard op mijn zolderkamertje
WAAROM WETEN WE DAAR NIETS VAN :s :squote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik was meeten met klbers rn verder zat ik uiteraard op mijn zolderkamertje
echt he.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
WAAROM WETEN WE DAAR NIETS VAN :s :s
Is hier gewoon bekend hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
niet de sc bij houden waar het gewoon vermeld stondquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
TARDIS. hoink581 chai remqo matip.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt he.
wie waren die zogenaamde klb'ers en waar waren wij?
twitter:PeterRdeV twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 11:58:44Vanavond bij RTL Late Night, Piets Weerbericht, VTM, EEN, Canvas. DWDD #Brussel. reageer retweet
gotverquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:29 schreef Chai het volgende:
twitter:PeterRdeV twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 11:58:44Vanavond bij RTL Late Night, Piets Weerbericht, VTM, EEN, Canvas. DWDD #Brussel. reageer retweet
Gaat ie er ook weer geld voor vragen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:29 schreef Chai het volgende:
Is geen echte tweet hoor, maar in de praktijk zal hij vanavond vast meerdere keren aanschuiven bij tv-programma's.quote:
Dat is heel normaal McGrathquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
Gaat ie er ook weer geld voor vragen?
o zooquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Is geen echte tweet hoor, maar in de praktijk zal hij vanavond vast meerdere keren aanschuiven bij tv-programma's.
oh dacht al, die man kan natuurlijk niet wachtenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Is geen echte tweet hoor, maar in de praktijk zal hij vanavond vast meerdere keren aanschuiven bij tv-programma's.
hey muurbloempjequote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik snap hem niet. heb je hulp weer nodig
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:28 schreef madeliefff het volgende:
[..]
TARDIS. hoink581 chai remqo matip.
Sommige wel hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
zou je dat nou wel doen? homo's vallen toch juist niet op tieten?
Is dit niet Rusland?quote:
Daaromquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom denk je dat? omdat het in zwart-wit is?
Is al bevestigd dat meerder nieuwsgroepen oude beelden van Rusland hebben laten zienquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom denk je dat? omdat het in zwart-wit is?
Oh dacht Fien.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:49 schreef NoelGallagher het volgende:
En natuurlijk nog even mijn oprechte excuses aan Che voor mijn uitval
Nederlandse controle.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nederland controleert extra aan Belgische grens
zeker familie van 2nutzquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:51 schreef HPLC het volgende:
Misschien dat onze Regering ook eens wakker wordt en alle grenzen gaat sluiten.
Dit soort uitschot moet je uitroeien.
Ja je leest het goed IK BEN PISLINK.
hET IS GEWOON SCHANDALIG.
Ze komen de grens over en dan staan er van die asielknuffelaars klaar om ze op te vangen en ze welkom te heten.
Ze gaan er met onze pensioenen vandoor, de ouderen moeten daar door in vuile luiers blijven lopen, je dochter van 18 kan niet meer alleen overstraat omdat ze misschien wel verkracht zal worden.
Waar zijn ze in den haag mee bezig?????
En als ze hun zin niet krijgen dan blazen ze de heleboel maar op om zo hun eisen kracht bij te zetten.
Wat een stel mongolen zijn het.
Dank je wel Angela Merkel en Mark Rutte dit bloed kleeft aan jullie handen
Laat me je madheid zienquote:
Ik vond 'm vreselijk destijds, maar vergeleken met die freak Wilders viel 'ie reuze mee.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:52 schreef Chai het volgende:
als pim voortuin gwn president van de Eu was geworden was dit nooit gebeurd
Was ook blij dat Balkenende weg was, maar dat was ook een geschikte peer vergeleken metquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik vond 'm vreselijk destijds, maar vergeleken met die freak Wilders viel 'ie reuze mee.
Ik herken dit gevoel.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was ook blij dat Balkenende weg was, maar dat was ook een geschikte peer vergeleken met
Verhagen
Liever niet, maar als IS zijn pijlen op Nederland zou richten zal toch wel vrij vlot duidelijk worden dat nederlandse beveiliging een wassen neus is.quote:
Zou ze omwisselen als dat kon.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik vond 'm vreselijk destijds, maar vergeleken met die freak Wilders viel 'ie reuze mee.
Elke beveiliging is een wassen neus in het geval van terrorisme.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Liever niet, maar als IS zijn pijlen op Nederland zou richten zal toch wel vrij vlot duidelijk worden dat nederlandse beveiliging een wassen neus is.
Mij? aha daarom neem je mijn naam ook aldoor te pas en te onpas in je mondquote:
sjow wat een observatie, jij cared écht niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mij? aha daarom neem je mijn naam ook aldoor te pas en te onpas in je mondhet hoink slash geeltand virus is overgeslagen.
Niemand cared om wat er in die OP van jou staatquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:04 schreef HPLC het volgende:
In mijn OP staat duidelijk dat we hier niet caren.
maar ik care écht niet hoor, je bent gewoon mad.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:04 schreef HPLC het volgende:
In mijn OP staat duidelijk dat we hier niet caren.
wat heb je gezegd dat crip zo mad is dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mij? aha daarom neem je mijn naam ook aldoor te pas en te onpas in je mondhet hoink slash geeltand virus is overgeslagen.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:04 schreef Crip het volgende:
[..]
maar ik care écht niet hoor, je bent gewoon mad.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Tr gedaan voor een positieve note voor je positiviteit.
observatie?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:03 schreef Crip het volgende:
[..]
sjow wat een observatie, jij cared écht niet.
Kritiek op moslims...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat heb je gezegd dat crip zo mad is dan?
Ja andere generalisaties juicht ze altijd van harte toe.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kritiek op moslims...
Echt uit den boze bij die mensen![]()
wow echt madquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
observatie?kan je wel aldoor van die dooddoeners plaatsen maar ik zit in dit topic gewoon en zie gewoon wat men typt hier
maar bedankt hoor
je luistert goed in elk gevalquote:
GODVERDOMME LULquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niemand cared om wat er in die OP van jou staat
haha kkiquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
jij bent net zo mad ... je begint er zelf steeds over
WOw wat care jij veel Hansquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:12 schreef Chai het volgende:
---- Einde van de oneindige cirkel van madness en no care ----
ik weet echt niet hoe hij die act zo volhoud ik cringe ervanquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:12 schreef Chai het volgende:
---- Einde van de oneindige cirkel van madness en no care ----
De Russen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
Is er al iemand die de aanslag heeft opgeëist btw? finnen? Koreaanse mafia? wie?
nee er is wel iemand die een hele zak drop op heeft gegetenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
Is er al iemand die de aanslag heeft opgeëist btw? finnen? Koreaanse mafia? wie?
jij?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee er is wel iemand die een hele zak drop op heeft gegeten
Geen idee.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Nog wat gemist hier afgelopen week?
Er zijn mensen die de scammers met succes lopen te trollen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:20 schreef Crip het volgende:
belde net iemand die ''james'' heet van Microsoft, maar hij had heavy indian accent.
Obvious scam is obvious.
op twitter wist iedereen het ook wel beter te wetenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Een of andere vage politicus uit de regio zinspeelde er iig wel op.
De geschiedenis leert dat men niet leert van de geschiedenis, dus tja.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
op twitter wist iedereen het ook wel beter te weten
snap dat soort shit niet zo goed
terrorisme bestrijd je niet met meer haat
angst leidt tot niet nadenkenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
op twitter wist iedereen het ook wel beter te weten
snap dat soort shit niet zo goed
terrorisme bestrijd je niet met meer haat
Dat je dat nog weetquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geen idee.
Is het al een beetje gelukt te minderen met blowen?
Had wel verwacht dat jij altijd achter mij zou staan en nu lees ik dit.quote:
Jaja, goed geheugen. En mooi.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat je dat nog weet![]()
Beetje, beetje
Hoeveel nu dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat je dat nog weet![]()
Beetje, beetje
Kut IS sympathisantquote:
Jij weer he snoephoofd!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee er is wel iemand die een hele zak drop op heeft gegeten
ik ook, daarom zei ik het.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik kan je vertellen dat dat niet grappig is
In Hoofddorp is iedereen verdacht.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Station Hoofddorp, verdacht persoon in trein. Zal wel loos alarm zijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nou?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik kan je vertellen dat dat niet grappig is
Stimorol?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:51 schreef Catkiller het volgende:
Zit een dikke vrouw in mijn buurt en hoor haar hier ademen ga afvallen of zo.
Jesse Klavergodtwitter:quotevanvandaag twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 12:27:55'Ik heb nog geen idee wie hier achter zit.' Jesse Klaver @NPORadio1 #brussel reageer retweet
Oh mijne wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jesse Klavergodtwitter:quotevanvandaag twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 12:27:55'Ik heb nog geen idee wie hier achter zit.' Jesse Klaver @NPORadio1 #brussel reageer retweet
Krijgt niet mijn stem volgend jaar
Nee is een blanke Riaquote:
Niet. BTB is het levende bewijs... of naja half levende bewijs.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
als je een paar nachten niet slaapt, ga je dood
srs
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
srs
zijn dit screens van de nieuwe call of duty?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel het bewijs dat er stukjes van je hersenen afsterven.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet. BTB is het levende bewijs... of naja half levende bewijs.
Nu word ik bewust doot het lezen van deze post. En ineens voelt mijn lichaam niet meer zo heel fijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:56 schreef Chai het volgende:
Als ik andere mensen zwaar hoor ademen word ik me zelf ook altijd bewust van mijn ademhaling, maar als ik daarop ga letten word zo zachtjes mogelijk ademen ineens heel moeilijk.
Ja, Call of Duty: Bomb Squadquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zijn dit screens van de nieuwe call of duty?
ziet er wel nice uit manquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, Call of Duty: Bomb Squad
Touche.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel het bewijs dat er stukjes van je hersenen afsterven.
heb TR geplaatstquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
srs
Al staartdelingen geoefend?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nachtenlang niet kunt slapen.
Vind dat zo vet he, zulke agentenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
veel kan er bij jou toch niet meer kapotgaanquote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Vind dat wel een goeie om eens te doen
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat filmpje van braddie dat je gepost had
Ben wel benieuwd hoe jouw lichaam reageert.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Vind dat wel een goeie om eens te doen
Wat zegt hij allemaal dan? Wajong betekent niet per sen niet kunnen werken, dus als hij dit gewoon werk op maat noemt of zo lijkt me dat geen probleem.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zal wel ten koste gaan van zijn Wajong.
Ik word een beetje misselijk van de camera die steeds zo beweegt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik krijg van die ontzettende vreetkicks wanneer ik heb geblowd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe jouw lichaam reageert.
is hij aangenomen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja jullie ook, maar kreeg net berichtje uit het hoge noorden of dat ik in Brussel ben en of alles ok is.quote:
Is ook geen probleem, maar hij krijgt dan dus minder wajong ter aanvullingquote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat zegt hij allemaal dan? Wajong betekent niet per sen niet kunnen werken, dus als hij dit gewoon werk op maat noemt of zo lijkt me dat geen probleem.
Wat zijn dat voor'n vrienden van je?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja jullie ook, maar kreeg net berichtje uit het hoge noorden of dat ik in Brussel ben en of alles ok is.
Oh zo.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is ook geen probleem, maar hij krijgt dan dus minder wajong ter aanvulling
onzinquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
srs
Mensen die ik sinds lange tijd ken. Vanaf m'n 20e ofzo.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor 'n vrienden van je?
Top. Spreek je ze regelmatig?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:18 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Mensen die ik sinds lange tijd ken. Vanaf m'n 20e ofzo.
Je hebt gelijk, dacht serieus eerder te hebben gelezen dat het na paar dagen was.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
onzin![]()
na elf dagen wordt het problematisch
"ik loop alleen maar rondjes, alleen maar rondjes. Elk rondje is anders..."quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik word een beetje misselijk van de camera die steeds zo beweegt.
Af en toe. Voornaamste is dat we elkaar ook minimaal eens per jaar zien. Binnen Europa hoeft dat ook niet zo veel te kosten, alleen de reis.quote:
wat is je record tot nu toe?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
onzin![]()
na elf dagen wordt het problematisch
ja na 48 uur is het al verrot hoor geluids en beeldsflitsen; hallucinaties, alles voelt weird alsof je tegen een psychose aanzitquote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dacht serieus eerder te hebben gelezen dat het na paar dagen was.
http://www.scientias.nl/hoelang-kan-een-mens-zonder-slaap/
Wel n beetje debiel om t te proberen trouwens
mijn record is 40 uur geloof ikquote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja na 48 uur is het al verrot hoor geluids en beeldsflitsen; hallucinaties, alles voelt weird alsof je tegen een psychose aanzit
rond de 70 uur en dat hoop ik niet weer mee te makenquote:
sickquote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
rond de 70 uur en dat hoop ik niet weer mee te maken
Mja, zal wel per persoon verschillen denk ik. Heb 1 keer 44 uur gehaald tijdens introweekquote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja na 48 uur is het al verrot hoor geluids en beeldsflitsen; hallucinaties, alles voelt weird alsof je tegen een psychose aanzit
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe jouw lichaam reageert.
Nou ja zegquote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
veel kan er bij jou toch niet meer kapotgaan
Haha, echt he. Hoor ik de hele tijd muziek en mensen praten wtf haha.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups, op dokters voorschrift gewoon, die had wat medicijnen voorgeschreven welke niet samen mochten, daardoor kreeg ik ook geen anndere meds zoals temazepam ofzo mocht hardcore even er doorheen, wiet hielp niksquote:
jij bent me ook een figuur he. 70 uur wakker blijven, 44kg kwijtraken in 4 dagen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups, op dokters voorschrift gewoon, die had wat medicijnen voorgeschreven welke niet samen mochten, daardoor kreeg ik ook geen anndere meds zoals temazepam ofzo mocht hardcore even er doorheen, wiet hielp niks
Op dit tijdstip?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:33 schreef Firuze het volgende:
Fitness helemaal te druk ben maar terug gegaan
ik stond te douchen en dacht dat er opeens een feestje in huis was, ik zet het water uit stil, water aan muziek geroezemoes, slaap verlos is me wat je dat denktquote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, echt he. Hoor ik de hele tijd muziek en mensen praten wtf haha.
wat doe je zolang avhter elkaar op?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:27 schreef Chai het volgende:
[..]
10 dagen en 9 nachten, maar was met drugs en een psychose, dus weet niet of dat ook telt?
waarom en wat deed je toen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
rond de 70 uur en dat hoop ik niet weer mee te maken
er zijn mensen die dingen doen en meemaken ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jij bent me ook een figuur he. 70 uur wakker blijven, 44kg kwijtraken in 4 dagen.
Meth.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:34 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wat doe je zolang avhter elkaar op?
dokter schreef een verkeerde combi medicijnen uitquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups, op dokters voorschrift gewoon, die had wat medicijnen voorgeschreven welke niet samen mochten, daardoor kreeg ik ook geen anndere meds zoals temazepam ofzo mocht hardcore even er doorheen, wiet hielp niks
oh zo, je maakt gewoon dingen meequote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
er zijn mensen die dingen doen en meemaken ja.
maar hee jij weet het vast goed het echt was toch? komma verkeerd?
wow, had ik niet achter je gezocht.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat was de reden dat ik zo lang op was.
ja dat is jammer zei de huisartsquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat is jammer zei de huisarts![]()
jammer
moet je ook eens doen, hoef je niet zo zuur te doen als andere wel wat te vertellen hebbenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh zo, je maakt gewoon dingen mee
Hee dokter wil je even een medicijnencocktail uitschrijven zodat ik ook eens wat meemaak?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
moet je ook eens doen, hoef je niet zo zuur te doen als andere wel wat te vertellen hebben
met paddo's en lsd op een mooie lente dag het bos in, dan maak je 100% wat meequote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Hee dokter wil je even een medicijnencocktail uitschrijven zodat ik ook eens wat meemaak?
Had je dat op doktersvoorschrift ja? Want jij had het over dingen meemaken door doktersvoorschriften.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
met paddo's en lsd op een mooie lente dag het bos in, dan maak je 100% wat mee
Ja, nou...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja maar van fokken val je niet af
Ik denk dat jij dit hebt gedaanquote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:51 schreef deadprez het volgende:
je hebt pas echt geleefd nadat je 5 nachten niet geslapen hebt en in een diepe peppsychose zit
één keer en nooit weerquote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dit hebt gedaan
nee ik had het over dingen mee maken, ik gaf je gewoon een receptquote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Had je dat op doktersvoorschrift ja? Want jij had het over dingen meemaken door doktersvoorschriften.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |