"ik loop alleen maar rondjes, alleen maar rondjes. Elk rondje is anders..."quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik word een beetje misselijk van de camera die steeds zo beweegt.
Af en toe. Voornaamste is dat we elkaar ook minimaal eens per jaar zien. Binnen Europa hoeft dat ook niet zo veel te kosten, alleen de reis.quote:
wat is je record tot nu toe?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
onzin![]()
na elf dagen wordt het problematisch
ja na 48 uur is het al verrot hoor geluids en beeldsflitsen; hallucinaties, alles voelt weird alsof je tegen een psychose aanzitquote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dacht serieus eerder te hebben gelezen dat het na paar dagen was.
http://www.scientias.nl/hoelang-kan-een-mens-zonder-slaap/
Wel n beetje debiel om t te proberen trouwens
mijn record is 40 uur geloof ikquote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja na 48 uur is het al verrot hoor geluids en beeldsflitsen; hallucinaties, alles voelt weird alsof je tegen een psychose aanzit
rond de 70 uur en dat hoop ik niet weer mee te makenquote:
sickquote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
rond de 70 uur en dat hoop ik niet weer mee te maken
Mja, zal wel per persoon verschillen denk ik. Heb 1 keer 44 uur gehaald tijdens introweekquote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja na 48 uur is het al verrot hoor geluids en beeldsflitsen; hallucinaties, alles voelt weird alsof je tegen een psychose aanzit
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe jouw lichaam reageert.
Nou ja zegquote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
veel kan er bij jou toch niet meer kapotgaan
Haha, echt he. Hoor ik de hele tijd muziek en mensen praten wtf haha.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups, op dokters voorschrift gewoon, die had wat medicijnen voorgeschreven welke niet samen mochten, daardoor kreeg ik ook geen anndere meds zoals temazepam ofzo mocht hardcore even er doorheen, wiet hielp niksquote:
jij bent me ook een figuur he. 70 uur wakker blijven, 44kg kwijtraken in 4 dagen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups, op dokters voorschrift gewoon, die had wat medicijnen voorgeschreven welke niet samen mochten, daardoor kreeg ik ook geen anndere meds zoals temazepam ofzo mocht hardcore even er doorheen, wiet hielp niks
Op dit tijdstip?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:33 schreef Firuze het volgende:
Fitness helemaal te druk ben maar terug gegaan
ik stond te douchen en dacht dat er opeens een feestje in huis was, ik zet het water uit stil, water aan muziek geroezemoes, slaap verlos is me wat je dat denktquote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, echt he. Hoor ik de hele tijd muziek en mensen praten wtf haha.
wat doe je zolang avhter elkaar op?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:27 schreef Chai het volgende:
[..]
10 dagen en 9 nachten, maar was met drugs en een psychose, dus weet niet of dat ook telt?
waarom en wat deed je toen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
rond de 70 uur en dat hoop ik niet weer mee te maken
er zijn mensen die dingen doen en meemaken ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jij bent me ook een figuur he. 70 uur wakker blijven, 44kg kwijtraken in 4 dagen.
Meth.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:34 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wat doe je zolang avhter elkaar op?
dokter schreef een verkeerde combi medicijnen uitquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups, op dokters voorschrift gewoon, die had wat medicijnen voorgeschreven welke niet samen mochten, daardoor kreeg ik ook geen anndere meds zoals temazepam ofzo mocht hardcore even er doorheen, wiet hielp niks
oh zo, je maakt gewoon dingen meequote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
er zijn mensen die dingen doen en meemaken ja.
maar hee jij weet het vast goed het echt was toch? komma verkeerd?
wow, had ik niet achter je gezocht.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat was de reden dat ik zo lang op was.
ja dat is jammer zei de huisartsquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat is jammer zei de huisarts![]()
jammer
moet je ook eens doen, hoef je niet zo zuur te doen als andere wel wat te vertellen hebbenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh zo, je maakt gewoon dingen mee
Hee dokter wil je even een medicijnencocktail uitschrijven zodat ik ook eens wat meemaak?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
moet je ook eens doen, hoef je niet zo zuur te doen als andere wel wat te vertellen hebben
met paddo's en lsd op een mooie lente dag het bos in, dan maak je 100% wat meequote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Hee dokter wil je even een medicijnencocktail uitschrijven zodat ik ook eens wat meemaak?
Had je dat op doktersvoorschrift ja? Want jij had het over dingen meemaken door doktersvoorschriften.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
met paddo's en lsd op een mooie lente dag het bos in, dan maak je 100% wat mee
Ja, nou...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja maar van fokken val je niet af
Ik denk dat jij dit hebt gedaanquote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:51 schreef deadprez het volgende:
je hebt pas echt geleefd nadat je 5 nachten niet geslapen hebt en in een diepe peppsychose zit
één keer en nooit weerquote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dit hebt gedaan
nee ik had het over dingen mee maken, ik gaf je gewoon een receptquote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Had je dat op doktersvoorschrift ja? Want jij had het over dingen meemaken door doktersvoorschriften.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |