veel kan er bij jou toch niet meer kapotgaanquote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Vind dat wel een goeie om eens te doen
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat filmpje van braddie dat je gepost had
Ben wel benieuwd hoe jouw lichaam reageert.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Vind dat wel een goeie om eens te doen
Wat zegt hij allemaal dan? Wajong betekent niet per sen niet kunnen werken, dus als hij dit gewoon werk op maat noemt of zo lijkt me dat geen probleem.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zal wel ten koste gaan van zijn Wajong.
Ik word een beetje misselijk van de camera die steeds zo beweegt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik krijg van die ontzettende vreetkicks wanneer ik heb geblowd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe jouw lichaam reageert.
is hij aangenomen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja jullie ook, maar kreeg net berichtje uit het hoge noorden of dat ik in Brussel ben en of alles ok is.quote:
Is ook geen probleem, maar hij krijgt dan dus minder wajong ter aanvullingquote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat zegt hij allemaal dan? Wajong betekent niet per sen niet kunnen werken, dus als hij dit gewoon werk op maat noemt of zo lijkt me dat geen probleem.
Wat zijn dat voor'n vrienden van je?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja jullie ook, maar kreeg net berichtje uit het hoge noorden of dat ik in Brussel ben en of alles ok is.
Oh zo.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is ook geen probleem, maar hij krijgt dan dus minder wajong ter aanvulling
onzinquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
als je een paar nachten niet slaapt, ga je dood
srs
Mensen die ik sinds lange tijd ken. Vanaf m'n 20e ofzo.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor 'n vrienden van je?
Top. Spreek je ze regelmatig?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:18 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Mensen die ik sinds lange tijd ken. Vanaf m'n 20e ofzo.
Je hebt gelijk, dacht serieus eerder te hebben gelezen dat het na paar dagen was.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
onzin![]()
na elf dagen wordt het problematisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |