Niet. BTB is het levende bewijs... of naja half levende bewijs.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
als je een paar nachten niet slaapt, ga je dood
srs
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
srs
zijn dit screens van de nieuwe call of duty?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Station Hoofddorp, verdacht persoon in trein. Zal wel loos alarm zijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel het bewijs dat er stukjes van je hersenen afsterven.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet. BTB is het levende bewijs... of naja half levende bewijs.
Nu word ik bewust doot het lezen van deze post. En ineens voelt mijn lichaam niet meer zo heel fijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:56 schreef Chai het volgende:
Als ik andere mensen zwaar hoor ademen word ik me zelf ook altijd bewust van mijn ademhaling, maar als ik daarop ga letten word zo zachtjes mogelijk ademen ineens heel moeilijk.
Ja, Call of Duty: Bomb Squadquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zijn dit screens van de nieuwe call of duty?
ziet er wel nice uit manquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, Call of Duty: Bomb Squad
Touche.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel het bewijs dat er stukjes van je hersenen afsterven.
heb TR geplaatstquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
srs
Al staartdelingen geoefend?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nachtenlang niet kunt slapen.
Vind dat zo vet he, zulke agentenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Station Hoofddorp, verdacht persoon in trein. Zal wel loos alarm zijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |