Sommige wel hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
zou je dat nou wel doen? homo's vallen toch juist niet op tieten?
Is dit niet Rusland?quote:
Daaromquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom denk je dat? omdat het in zwart-wit is?
Is al bevestigd dat meerder nieuwsgroepen oude beelden van Rusland hebben laten zienquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom denk je dat? omdat het in zwart-wit is?
Oh dacht Fien.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:49 schreef NoelGallagher het volgende:
En natuurlijk nog even mijn oprechte excuses aan Che voor mijn uitval
Nederlandse controle.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nederland controleert extra aan Belgische grens
zeker familie van 2nutzquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:51 schreef HPLC het volgende:
Misschien dat onze Regering ook eens wakker wordt en alle grenzen gaat sluiten.
Dit soort uitschot moet je uitroeien.
Ja je leest het goed IK BEN PISLINK.
hET IS GEWOON SCHANDALIG.
Ze komen de grens over en dan staan er van die asielknuffelaars klaar om ze op te vangen en ze welkom te heten.
Ze gaan er met onze pensioenen vandoor, de ouderen moeten daar door in vuile luiers blijven lopen, je dochter van 18 kan niet meer alleen overstraat omdat ze misschien wel verkracht zal worden.
Waar zijn ze in den haag mee bezig?????
En als ze hun zin niet krijgen dan blazen ze de heleboel maar op om zo hun eisen kracht bij te zetten.
Wat een stel mongolen zijn het.
Dank je wel Angela Merkel en Mark Rutte dit bloed kleeft aan jullie handen
Laat me je madheid zienquote:
Ik vond 'm vreselijk destijds, maar vergeleken met die freak Wilders viel 'ie reuze mee.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:52 schreef Chai het volgende:
als pim voortuin gwn president van de Eu was geworden was dit nooit gebeurd
Was ook blij dat Balkenende weg was, maar dat was ook een geschikte peer vergeleken metquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik vond 'm vreselijk destijds, maar vergeleken met die freak Wilders viel 'ie reuze mee.
Ik herken dit gevoel.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was ook blij dat Balkenende weg was, maar dat was ook een geschikte peer vergeleken met
Verhagen
Liever niet, maar als IS zijn pijlen op Nederland zou richten zal toch wel vrij vlot duidelijk worden dat nederlandse beveiliging een wassen neus is.quote:
Zou ze omwisselen als dat kon.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik vond 'm vreselijk destijds, maar vergeleken met die freak Wilders viel 'ie reuze mee.
Elke beveiliging is een wassen neus in het geval van terrorisme.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Liever niet, maar als IS zijn pijlen op Nederland zou richten zal toch wel vrij vlot duidelijk worden dat nederlandse beveiliging een wassen neus is.
Mij? aha daarom neem je mijn naam ook aldoor te pas en te onpas in je mondquote:
sjow wat een observatie, jij cared écht niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mij? aha daarom neem je mijn naam ook aldoor te pas en te onpas in je mondhet hoink slash geeltand virus is overgeslagen.
Niemand cared om wat er in die OP van jou staatquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:04 schreef HPLC het volgende:
In mijn OP staat duidelijk dat we hier niet caren.
maar ik care écht niet hoor, je bent gewoon mad.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:04 schreef HPLC het volgende:
In mijn OP staat duidelijk dat we hier niet caren.
wat heb je gezegd dat crip zo mad is dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mij? aha daarom neem je mijn naam ook aldoor te pas en te onpas in je mondhet hoink slash geeltand virus is overgeslagen.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:04 schreef Crip het volgende:
[..]
maar ik care écht niet hoor, je bent gewoon mad.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Tr gedaan voor een positieve note voor je positiviteit.
observatie?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:03 schreef Crip het volgende:
[..]
sjow wat een observatie, jij cared écht niet.
Kritiek op moslims...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat heb je gezegd dat crip zo mad is dan?
Ja andere generalisaties juicht ze altijd van harte toe.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kritiek op moslims...
Echt uit den boze bij die mensen![]()
wow echt madquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
observatie?kan je wel aldoor van die dooddoeners plaatsen maar ik zit in dit topic gewoon en zie gewoon wat men typt hier
maar bedankt hoor
je luistert goed in elk gevalquote:
GODVERDOMME LULquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niemand cared om wat er in die OP van jou staat
haha kkiquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
jij bent net zo mad ... je begint er zelf steeds over
WOw wat care jij veel Hansquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:12 schreef Chai het volgende:
---- Einde van de oneindige cirkel van madness en no care ----
ik weet echt niet hoe hij die act zo volhoud ik cringe ervanquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:12 schreef Chai het volgende:
---- Einde van de oneindige cirkel van madness en no care ----
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |