http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160322_02196223quote:Er wordt melding gemaakt van een bomaanslag in Zaventem. Er zouden twee bommen ontploft zijn in de vertrekhal van Brussels Airport, maar dat werd nog niet bevestigd. “Er zijn explosies geweest”, bevestigt de luchthavenpolitie. “Maar over de oorzaak ervan kunnen we nog niets zeggen. We zijn volop informatie aan het vergaren.”
die zat gewoon te bellen met z'n zakenpartner, dat ie iets later komtquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:09 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik denk dat de voorbijlopende man in shock is, niet raar na zo'n gebeurtenis...
het is oorlog, wat verwacht je dan? Brussel loopt zelf ook te kutten in het M-Oquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:11 schreef NoXia het volgende:
[..]
http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160322_02196223
Deze onzin lijkt nooit af te lopen. Ben benieuwd waar we zijn over 10 jaar.
Dat gaat een modje voor jouw regelen gok ikquote:
Je moet de zaken niet groter opblazen dan ze zijn.quote:
Mja ik heb het ook niet verzonnen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Want asfalt klinkt anders dan asphalt?
Kans op een aanslag (of iig daar zelf bij betrokken zijn) is altijd nog erg klein, zeker net na een vorige (e.g. vliegen net na 9/11). Mensen zullen nu juist nog alerter zijn, zeker in en om Brussel. Ik zou me als ik jou was iig geen zorgen makenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:10 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hmm, wilde aanstaande vrijdag met de trein vanuit Rotterdam naar Beussel. Misschien toch maar niet doen.
Zal wel druk worden op Schiphol & Eindhoven airportquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:10 schreef Schuimpjes het volgende:
twitter:AP twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 09:09:17BREAKING: Brussels airport official says all flights canceled and flights being diverted reageer retweet
Lekker stoïcijns blijven terwijl je landgenoten worden opgeblazen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je moet je door terroristische aanslagen niet van de wijs laten brengen. Gewoon doorgaan met waar je mee bezig bent.
1.01quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:14 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik zet mijn geld trouwens in op moslims
Op Eindhoven niet, daar nemen ze geen vluchten aan, alleen als er iets aan de hand is met het vliegtuigquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zal wel druk worden op Schiphol & Eindhoven airport
Bron: HLNquote:09u12
AMERICAN AIRLINES Twee bompakketten zouden afgegaan zijn in de vertrekhal: één nabij de balie van SN Brussels Airlines en één aan de rechterkant, nabij de balie van American Airlines.
Komen ook veel internationale reizigers he.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lekker stoïcijns blijven terwijl je landgenoten worden opgeblazen.
Gedurfd hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:14 schreef MrBadGuy het volgende:
twitter:DreigingNL twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 09:09:25🆘‼Surveillance video: Het moment van de ontploffing op #Zaventem #Brussel. #Brusselsattack https://t.co/liclqOfK4P reageer retweet
Eigenlijk pak ik de trein naar Brussel, maar stap eerder uit in Antwerpen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:13 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Kans op een aanslag (of iig daar zelf bij betrokken zijn) is altijd nog erg klein, zeker net na een vorige (e.g. vliegen net na 9/11). Mensen zullen nu juist nog alerter zijn, zeker in en om Brussel. Ik zou me als ik jou was iig geen zorgen maken(en als er vrijdag in de trein tussen Rotterdam en Brussel toch wat gebeurt dan zal mijn post iig behoorlijk episch zijn
)
Hebben ze het nou echt gemunt op België of is België zo slordig met preventie e.d.?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
België afgelopen half jaar continu wereldnieuws. For all the wrong reasons
Ik zou geen explosieven meenemen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:15 schreef davedavy het volgende:
Iets bekend over eventuele grenscontroles?
Ik moet zometeen naar België.
Nee, het is een klotezooi in die zandbak duizenden kilometers verderop, laten ze elkaar lekker daar opblazenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:13 schreef Deadre het volgende:
het is oorlog, wat verwacht je dan? Brussel loopt zelf ook te kutten in het M-O
Nee. Fake.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:15 schreef Alcatranz. het volgende:
twitter:DreigingNL twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 09:09:25🆘‼Surveillance video: Het moment van de ontploffing op #Zaventem #Brussel. #Brusselsattack https://t.co/liclqOfK4P reageer retweet
Volgens een Rus is dat beeld uit 2011.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:15 schreef Alcatranz. het volgende:
Prullenbak dus.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:15 schreef Alcatranz. het volgende:
België is een groot ghetto.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:15 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Hebben ze het nou echt gemunt op België of is België zo slordig met preventie e.d.?
Heb je die wegen weleens bekeken? Dat is de toestand van het land.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:15 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Hebben ze het nou echt gemunt op België of is België zo slordig met preventie e.d.?
Beetje van beide, denk ik. Doordat België slordig is, is het een aantrekkelijk doelwit.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:15 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Belgie zegt 1. Andere media 11.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:16 schreef Ronaldsen het volgende:
is het nou 1 dode of 11, ik lees tegenstrijdige berichten.
1bevestigdquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:16 schreef Ronaldsen het volgende:
Houd het op onbekend.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:16 schreef Ronaldsen het volgende:
Sorry, maar deze pagina bestaat niet!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:15 schreef Alcatranz. het volgende:
+1quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:15 schreef hoas het volgende:
[..]
Dit is de kracht van FOK! Waar kun je anders in korte tijd zoveel info vinden?
quote:Dreigingsniveau omhoog
Het dreigingsniveau is naar aanleiding van de aanslagen verhoogd naar niveau 4. Dat is het hoogste niveau.
Hoeveel American Airlines balies heb je daar?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:16 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Nee, het is een klotezooi in die zandbak duizenden kilometers verderop, laten ze elkaar lekker daar opblazen
ad.nl journalisten en alles het meteen postenquote:
Blijkt te gaan om oude video. Niets gemist.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:17 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Sorry, maar deze pagina bestaat niet!
Dit is toch nog niet bevestigd?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:16 schreef Schuimpjes het volgende:
* Er zijn minimaal 11 doden en 25 gewonden.
Het wordt alleen nog maar erger.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:17 schreef LXIV het volgende:
Leer er maar mee leven want dit gaat niet meer voorbij.
Eén of iets anders? Op Eén is het nog wel heel erg "dit is allemaal compleet onbevestigd"quote:
ben je soms vergeten dat het westen de boel aan het plat bombarderen is?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:16 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Nee, het is een klotezooi in die zandbak duizenden kilometers verderop, laten ze elkaar lekker daar opblazen
Volgens de brandweer 11 en de politie bevestigt er 1quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:16 schreef Ronaldsen het volgende:
Nee, komt van de brandweer. Politie heeft nog niks bevestigd behalve 1 dode schijnbaar.quote:
Juist wel, de kans dat er 2 mensen met explosieven zijn is beduidend kleiner.quote:
Goh. Fundamentalistische moslims.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:14 schreef MrBadGuy het volgende:
twitter:martvanderburg twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 09:17:43Er komen bebloede mensen uit metro. Metrostations ontruimd reageer retweet
Die je onderdak biedt, vluchten voor deze zelfde ellende, Hans.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:18 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Je biedt ze onderdak en krijg dit ervoor terug
Niet zo gek als je ziet wat er in wijken als Molenbeek over straat loopt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:17 schreef LXIV het volgende:
Flinke boemquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:15 schreef Alcatranz. het volgende:
Meen je nietquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:19 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
Metrostation Maalbeek
Waar rook is is vuur
Dit heeft weinig met slordig te maken. Dit kan ook op Eindhoven op Schiphol gebeuren.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:15 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
okquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, komt van de brandweer. Politie heeft nog niks bevestigd behalve 1 dode schijnbaar.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die je onderdak biedt, vluchten voor deze zelfde ellende, Hans.
Pleonasme.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goh. Fundamentalistische moslims.
ow damn...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:19 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
Metrostation Maalbeek
Waar rook is is vuur
Niets is 100% te beveiligen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:19 schreef Wimperkruller het volgende:
Hoe is het mogelijk dat het alsnog zo slecht beveiligd is?
Dit kan toch niet waar zijn....quote:
Had het over al die reeds aanwezige Marokkanen Hassan..quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die je onderdak biedt, vluchten voor deze zelfde ellende, Hans.
Lijkt me een klein plaatsje voor een aanslag.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:19 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dit heeft weinig met slordig te maken. Dit kan ook op Eindhoven op Schiphol gebeuren.
Omdat daar veel van die aanhangers zitten. Niet omdat de beveiliging slechter is, denk ik.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:15 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Je kan je hier, volgens mij, helemaal niet tegen beveiligen of je moet echt al je vrijheden op willen geven.mquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:19 schreef Wimperkruller het volgende:
De man op Ned1 vertelde dat ze op dat vliegveld pas na de douane ofzo controleren???quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:19 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dit heeft weinig met slordig te maken. Dit kan ook op Eindhoven op Schiphol gebeuren.
Je kan ook zo met een bom Schiphol binnen komen, of een willekeurig station, winkelcentrum, etc. Wat kunnen we daaraan doen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:19 schreef Wimperkruller het volgende:
Aggut, een ISIS aanhanger...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:18 schreef Deadre het volgende:
[..]
ben je soms vergeten dat het westen de boel aan het plat bombarderen is?
DWDD Univestity had vorige week zaterdag nog een item over terreur. Dat aanslagen zoals wij steeds vaker meemaken in de geschiedenis wel vaker gebeurd is. Ik geloof dat dit de vierde golf is (ik heb deze uitzending nog niet gezien namelijk maar staat wel op de to do lijst)quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:17 schreef LXIV het volgende:
Omdat totale controle een illusie is.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:19 schreef Wimperkruller het volgende:
Wat moet je doen dan als iemand met een koffer binnenkomt met een bom erin?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:19 schreef Wimperkruller het volgende:
Er komen er alleen maar meer bij en dit gaat alleen maar vaker en vaker voorkomenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:17 schreef LXIV het volgende:
Ik ga die discussie hier niet met je aan, de oorlog is daar, niet hier, dus hou t daar...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:18 schreef Deadre het volgende:
Maar hier is (nog) niets gebeurd en ik vraag me af waar dat aan ligt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:19 schreef Nielsch het volgende:
[..]
twitter:massart_serge twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 09:16:06Explosión metro maalbeek https://t.co/9KIEhLMOin reageer retweet
Dat is nog geen goede reden om hier aanslagen te plegen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:18 schreef Deadre het volgende:
Zoals men in 1944 met Warschaw deed inderdaadquote:
ja dat is toch altijd. Behalve in Istanbul blijkbaar.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
De man op Ned1 vertelde dat ze op dat vliegveld pas na de douane ofzo controleren???
Dat was niet goed volgens hem.
Omdat alles voor de douane openbare ruimte is. Dat wil zeggen, iedereen kan er in en uit.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:19 schreef Wimperkruller het volgende:
In Londen waren er aanslagen op 5 plaatsen tegelijk. Logische tactiek.quote:
Enige wat ik daarvan onthouden heb is dat terroristen over het algemeen enorme klunzen zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
DWDD Univestity had vorige week zaterdag nog een item over terreur. Dat aanslagen zoals wij steeds vaker meemaken in de geschiedenis wel vaker gebeurd is. Ik geloof dat dit de vierde golf is (ik heb deze uitzending nog niet gezien namelijk maar staat wel op de to do lijst)
Alsjeblieft niet zeg..quote:
Ehm, naar binnen lopen en op je bomvestexplodeerbutton drukken?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:21 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Dan nog, 3 bommen...Hoe is het mogelijk.
Weet ik niet. Hij was vrij fel in z'n mening.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:21 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ja dat is toch altijd. Behalve in Istanbul blijkbaar.
Controle ofzo. Het is toch te verwachten dat op dat soort plaatsen deze dingen kunnen gebeuren. Ik vind het echt weird.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:20 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Je kan ook zo met een bom Schiphol binnen komen, of een willekeurig station, winkelcentrum, etc. Wat kunnen we daaraan doen?
Kutzooiquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:21 schreef Schuimpjes het volgende:
twitter:massart_serge twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 09:16:06Explosión metro maalbeek https://t.co/9KIEhLMOin reageer retweet
Ga lekker naar die zandbak dan maar nee hoor, liever bij de infidels een beetje een uitkering opstrijken...quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:20 schreef ietjefietje het volgende:
De terreur van de godsdienst van de vrede, haal er aub nog meer op!
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Gaat lekker dit...![]()
[ afbeelding ]
Je kan ook prima in de vertrekhal van Schiphol komen zonder controle. Gewoon vrije doorgang van het treinstation naar de vertrekhallen. Als je Schiphol hermetisch afgrendeld nemen ze wel een ander doel (Utrecht CS, Paradiso, een willekeurig restaurant). Het maakt toch allemaal geen reet uit.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
De man op Ned1 vertelde dat ze op dat vliegveld pas na de douane ofzo controleren???
Dat was niet goed volgens hem.
Jack Bauer inschakelenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:22 schreef xaban06 het volgende:
Wat zouden ze doen als Abdeslam zou zeggen: of jullie laten mij vrij en ik geef jullie info OF er volgen nog 20 van dit soort aanslagen.
zij zien het wel als een geldige reden, kortom het westen is een legitieme doel geworden voor IS nadat ze werden gebombardeerd door het westen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is nog geen goede reden om hier aanslagen te plegen.
Dat de VS cs niet zo verstandig zijn geweest met hun inmenging daar is een tweede.
Laten gaan na hebben info, opnieuw pakken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:22 schreef xaban06 het volgende:
Wat zouden ze doen als Abdeslam zou zeggen: of jullie laten mij vrij en ik geef jullie info OF er volgen nog 20 van dit soort aanslagen.
twitter:evanlamos twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 09:18:20We felt a blast of air and my ears popped shortly after leaving Schuman station. The Metro stopped immediately. reageer retweet
die kerel rechtsonder ziet er niet best uitquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Gaat lekker dit...![]()
[ afbeelding ]
Ik kan me nog iets herinneren van een hele serie aanslagen in London een paar jaar terug. .quote:
Wilders is nog niet zo lang bezig met ophitsen als het Vlaams blok. Uiteindelijk is dat een prima voedingsbodem voor idioten om zwakzinnigen te recruteren. Geen feit, maar mijn gevoel waarom de problematiek in België en Frankrijk groter is dan hier.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:21 schreef Rianne84 het volgende:
Maar hier is (nog) niets gebeurd en ik vraag me af waar dat aan ligt.
Idioten, deze luiquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ah, de exuustruusen zijn ook al wakker.
[ afbeelding ]
Ik geloof dat soort dingen nooit tot serieuze nieuwssites met bevestiging komen. Zoveel apen op twitter die onzin verspreiden.quote:
Een opeenstapeling van bizarigheden, ...quote:
Bij de ingang van Schiphol controleren? Bij de ingang van elke station, elk winkelcentrum, etc.? Niet haalbaar lijkt me. Beter om wat te doen aan de instroom van dit soort mensen en niet wegkijken uit welke hoek het komt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:22 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Controle ofzo. Het is toch te verwachten dat op dat soort plaatsen deze dingen kunnen gebeuren. Ik vind het echt weird.
Precies. Gewoon in z'n rug schieten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:23 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Laten gaan na hebben info, opnieuw pakken.
Hoezo bizar, dit begint inmiddels normaal te worden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:24 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Een opeenstapeling van bizarigheden, ...
![]()
Of het westen moet niet zo aanwezig zijn in het Midden Oosten?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:21 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik ga die discussie hier niet met je aan, de oorlog is daar, niet hier, dus hou t daar...
Ah deze meneer weet al dat het autochtonen waren die strijden voor een onafhankelijke Vlaanderen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad. Het zijn immers geen immigranten maar gewoon #bornhere gespuis die het meeste bloed aan hun handjes hebben.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
wat n debiel zeg. iedereen weet wie dit gedaan heeftquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
In landen als India en Israel doen ze dit. Je went er snel aan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:24 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Bij de ingang van Schiphol controleren? Bij de ingang van elke station, elk winkelcentrum, etc.? Niet haalbaar lijkt me. Beter om wat te doen aan de instroom van dit soort mensen en niet wegkijken uit welke hoek het komt.
twitter:BNDeStem twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 09:24:22Ook explosie in metrostation Maalbeek #Brussels https://t.co/ibrcy3Y2XG reageer retweet
het westen heeft mensen opgeruimd o.a. Saddam/ Kaddafi etc die deze figuren onder de duim kon houdenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:23 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Want als het Westen stopt met ISIS bombarderen is alles helemaal stabile in die zandbak?
Meer stageplaatsen, meer wijkagentenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:24 schreef ietjefietje het volgende:
Rutte en Samson schijten in de broek, dit speel Wilders in de kaart, hoe kunnen ze dit weer mooipraten?!
De. Tering.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:25 schreef dimmak het volgende:
Meldingen over explosies in MEERDERE metro stations.
inderdaad. En die mensen niet samen in één wijk laten wonen maar verspreiden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:24 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Bij de ingang van Schiphol controleren? Bij de ingang van elke station, elk winkelcentrum, etc.? Niet haalbaar lijkt me. Beter om wat te doen aan de instroom van dit soort mensen en niet wegkijken uit welke hoek het komt.
Zo moeilijk is het toch niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:24 schreef ietjefietje het volgende:
Rutte en Samson schijten in de broek, dit speel Wilders in de kaart, hoe kunnen ze dit weer mooipraten?!
twitter:hensie_ twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 09:22:39In lesgeven heb ik nu even geen zin meer. Nu met 3hv praten over en kijken naar het nieuws over #Brussel. #onderwijs https://t.co/7N1uFXzG96 reageer retweet
bron?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:25 schreef dimmak het volgende:
Meldingen over explosies in MEERDERE metro stations.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat is relevant? Een verkrachter ziet een kort rokje ook soms als legitieme reden, een dief de openstaande achterdeur, de moordenaar roept 'zijn kop stond mij niet aan'.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:23 schreef Deadre het volgende:
[..]
zij zien het wel als een geldige reden, kortom het westen is een legitieme doel geworden voor IS nadat ze werden gebombardeerd door het westen.
zij hebben dit al meerdere malen verklaard
qftquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:25 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, hoe interessant ik het ook vind dat Rutte en Samsom landverraders zijn en alle vluhctelingen potentiele terroristen zijn, vind ik allemaal prima, maar kan dat even niet nu?
Ik zou het heel fijn vinden als we hier gewoon het nieuws kunnen volgen, als het niet nu nog bezig is kunnen we nog maanden vooruit met bovenstaande posts, maar nu even niet oke
En ik begrijp niet dat een minimaal weldenkend mens het voor zichzelf kan goed praten om vanuit dat idee, door wat idioten in het MO roepen hier maar onschuldige burgers gaan opblazen terwijl ze zelf hier vandaan komen, dan ontbreekt er echt een stuk geweten onder je hersenpan...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:23 schreef Deadre het volgende:
zij zien het wel als een geldige reden, kortom het westen is een legitieme doel geworden voor IS nadat ze werden gebombardeerd door het westen.
zij hebben dit al meerdere malen verklaard
Nja, zoiets. Alles beter dan dit soort aanslagen toch. Ik geloof dus niet dat het met instroom te maken heeft. Dit zijn gewoon gasten die in NL zijn opgegroeid.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:24 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Het heeft natuurlijk ook niets met echte vluchtelingen te maken. Dus hij heeft gelijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
Wilders speelt juist IS in de kaart.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:24 schreef ietjefietje het volgende:
twitter:CommunalSpoon twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 09:16:22WTF just happened at #ArtsLoi?! A loud muffled thud. People panicking, soldiers evacuated the metro station. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:25 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, hoe interessant ik het ook vind dat Rutte en Samsom landverraders zijn en alle vluhctelingen potentiele terroristen zijn, vind ik allemaal prima, maar kan dat even niet nu?
Ik zou het heel fijn vinden als we hier gewoon het nieuws kunnen volgen, als het niet nu nog bezig is kunnen we nog maanden vooruit met bovenstaande posts, maar nu even niet oke
Goed, dan ben ik maar een racist - what the hell.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
Geert!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:28 schreef Loveless85 het volgende:
Kan het woord 'Wilders' gewoon even een paar uur wegblijven uit dit topic, dank.
Gasten met een heel specifieke culturele achtergrond, ja. Wiens familie 60 jaar geleden niet in deze streek woonde.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:27 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Nja, zoiets. Alles beter dan dit soort aanslagen toch. Ik geloof dus niet dat het met instroom te maken heeft. Dit zijn gewoon gasten die in NL zijn opgegroeid.
Wel een sterke kofferquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Gaat lekker dit...![]()
[ afbeelding ]
En op cursus: hoe omgaan met onze vliegvelden en metrostations.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:26 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
inderdaad. En die mensen niet samen in één wijk laten wonen maar verspreiden.
Belgische éénquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:28 schreef MPC60 het volgende:
Heeft het nut om te switchen van NOS naar een andere zender? Nu al herhaling bij de NOS.
twitter:tconnellyRTE twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 09:28:18BREAKING Brussels metro system has been closed reageer retweet
EENquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:28 schreef MPC60 het volgende:
Heeft het nut om te switchen van NOS naar een andere zender? Nu al herhaling bij de NOS.
twitter:vrtderedactie twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 09:27:09Ook in het Brusselse metrostation #Maalbeel - vlak bij #Wetstraat - is er een aanslag gepleegd. Dat is bevestigd aan #vrtnieuws. reageer retweet
http://news.sky.com/watch-livequote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:28 schreef MPC60 het volgende:
Andere is Arts-loi?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:29 schreef timmmmm het volgende:
Er zijn nu meldingen over méérdere metrostations. Maalbeek is inmiddels bevestigd. Om de hoek bij EU-gebouwen
Dan beginnen ze zijn vingers af te snijden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:22 schreef xaban06 het volgende:
Ja, het is de schuld van Wilders.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wilders speelt juist IS in de kaart.
twitter:BarzanSadiq twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 09:26:29#BREAKINGThird explosion hits #Brussels, #Belgium, Near #EU headquarter. reageer retweet
En EU-gebouwen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:30 schreef Gijscoman het volgende:
Kennelijk aanslagen bij Maalbeek en Schuman. Wat ligt daar in de buurt: "Centre Islamique et Culturel de Belgique"
Ik denk dat ze daar wel effectievere methoden voor hebben dan dit soort beginnerspraktijken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dan beginnen ze zijn vingers af te snijden.
Eens. Politieke discussies maar in POL.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:28 schreef Loveless85 het volgende:
Kan het woord 'Wilders' gewoon even een paar uur wegblijven uit dit topic, dank.
Meld de NOS net. Zijn meldingen, niet bevestigd. Alleen Maalbeek is bevestigd aan VRTquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:31 schreef heywoodu het volgende:
Arts-Loi? Is dat naast Maalbeek en Schuman weer een nieuwe?
Of één explosie, zelfde tunnelbuis (Maalbeek en Schuman)quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:31 schreef NaturalScience het volgende:
Explosies op 3 verschillende metrostations.... ook op Ar-Loi
Is er naast. Arts-Loi dan Maalbeek en dan Schuman. Kom er regelmatig.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:31 schreef heywoodu het volgende:
Arts-Loi? Is dat naast Maalbeek en Schuman weer een nieuwe?
Drie incidenten danquote:
Welke tweet komt dit uit?quote:
Dat zijn toch die lui die vragen om je fluitje binnen hand te houden bij calamiteiten?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:32 schreef Schuimpjes het volgende:
NCTV verhoogd het dreigingsniveau in Nederland NIET.
De NCTV, de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid, meldt dat er extra veiligheidsmaatregelen in Nederland worden genomen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat zijn toch die lui die vragen om je fluitje binnen hand te houden bij calamiteiten?
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:32 schreef Schuimpjes het volgende:
Je krijgt zo'n domino-effect, deels doordat in heel Europa nu iedereen nerveus is, dus iemand met een baard die zich een beetje onustig gedraagt is ineens een potentiële aanslagpleger. Daarnaast gaat er wel een aanzuigende werking uit van dit soort aanslagen, genoeg 'wannabe's' die mee willen liften en in de nasleep hiervan zichzelf ook 'onsterfelijk' willen maken. Gevaarlijke combi.quote:
Alles is afgesloten. Ik hoop dat ik thuisgeraak. Mijn broer is momenteel aan het werken in de Europese wijk, collega op Zaventem en andere in Schuman...quote:
Logisch. Er is nog maar een niveau boven substantieel. Dan ga je bijna in een lockdownquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:32 schreef Schuimpjes het volgende:
twitter:baspaternotte twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 09:32:33UPDATE - Extra veiligheidsmaatregelen in Nederland na aanslagen Brussel https://t.co/3NmlpGrnQL #AanslagBrussel reageer retweet
Het dreigingsniveau zal me aan m'n reet roesten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:32 schreef Schuimpjes het volgende:
Tja één hoger betekent dat ze aanwijzingen hebben voor een concrete aanslag op een bepaald tijdstip op een bepaalde plek, dat hebben ze dus niet. Verder is het gewoon ongewijzigd hoog dus.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:32 schreef Schuimpjes het volgende:
Het is anders wel een feit dat mensen die niets te verliezen hebben veel sneller geneigd zijn tot extreme acties.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:32 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Heeft niets met Islam te maken mensen. Volgens Peter Vandermeersch zijn het alleen maar wanhopigen.
Doorlopen graag.
België ontwaakt uit de multiculturele droom.quote:
Wat heeft Parijs nu daadwerkelijk verandert aan bv. de vluchtelingencrisis? Het is een paar weken grenscontroles, dan zwakt het allemaal weer af en is het 'back to normal'. En daar waren nog een factor 10 meer slachtoffers.quote:
Duitsland.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:34 schreef Twiitch het volgende:
Frankrijk op hoogste dreigingsniveau dus ze pakken België, België op hoogste dreigingsniveau, wie is de volgende?
Die vergaderen gewoon verder, denk ik.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:33 schreef Schuimpjes het volgende:
Neelie Kroes aan de telefoon bij RTLZ.
"Wat kunt u ons vertellen?"
"Niets."
Parijs, Brussel, Amsterdamquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:34 schreef Twiitch het volgende:
Frankrijk op hoogste dreigingsniveau dus ze pakken België, België op hoogste dreigingsniveau, wie is de volgende?
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:33 schreef Schuimpjes het volgende:
"Niets."
London of Parijs of rome lijkt me.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:34 schreef Twiitch het volgende:
Misschien is dat ook wel eens nodigquote:
Ze hadden beter Gordon of Albert Verlinde kunnen bellenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:33 schreef Schuimpjes het volgende:
"Niets."
Dan moet de blonde leider dus juist zijn bek houden en niet verder polariseren. Dat maakt de kansloosheid van bepaalde minderheden alleen maar groter.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is anders wel een feit dat mensen die niets te verliezen hebben veel sneller geneigd zijn tot extreme acties.
Potentieel - inderdaad. Dat geven ze ook zelf toe.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
Want elke moslim is een potentiële terrorist he?
17 doden nu, las ik.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:34 schreef Nia het volgende:
Wikipedia is er al weer snel bij. Die had het om 09:32 uur over minstens 11 doden.: https://nl.wikipedia.org/(...)sel_op_22_maart_2016
Wat heeft dit met vluchtelingen te maken?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat heeft Parijs nu daadwerkelijk verandert aan bv. de vluchtelingencrisis? Het is een paar weken grenscontroles, dan zwakt het allemaal weer af en is het 'back to normal'. En daar waren nog een factor 10 meer slachtoffers.
Idd, als we maar ons hoofd afwenden dan gaan de problemen vanzelf voorbijquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan moet de blonde leider dus juist zijn bek houden en niet verder polariseren. Dat maakt de kansloosheid van bepaalde minderheden alleen maar groter.
Jawel. Die berichten zijn ook alweer genuanceerd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:34 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Arrestatie van abdeslam niet gevolgd?
Wel zo christelijk, de andere wang toekerenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Idd, als we maar ons hoofd afwenden dan gaan de problemen vanzelf voorbij
Vluchtelingen van vandaag zijn de terroristen van morgen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:35 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat heeft dit met vluchtelingen te maken?
Wiki editors hebben geen leven.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:34 schreef Nia het volgende:
Wikipedia is er al weer snel bij. Die had het om 09:32 uur over minstens 11 doden.: https://nl.wikipedia.org/(...)sel_op_22_maart_2016
Je kunt problemen aanpakken en benoemen zonder te generaliseren en polariseren.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Idd, als we maar ons hoofd afwenden dan gaan de problemen vanzelf voorbij
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:36 schreef amaranta het volgende:
Jezus, Neelie Kroes.
"Ik heb afspraken"
Wat denk je zelf......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |