http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160322_02196223quote:Er wordt melding gemaakt van een bomaanslag in Zaventem. Er zouden twee bommen ontploft zijn in de vertrekhal van Brussels Airport, maar dat werd nog niet bevestigd. “Er zijn explosies geweest”, bevestigt de luchthavenpolitie. “Maar over de oorzaak ervan kunnen we nog niets zeggen. We zijn volop informatie aan het vergaren.”
die zat gewoon te bellen met z'n zakenpartner, dat ie iets later komtquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:09 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik denk dat de voorbijlopende man in shock is, niet raar na zo'n gebeurtenis...
het is oorlog, wat verwacht je dan? Brussel loopt zelf ook te kutten in het M-Oquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:11 schreef NoXia het volgende:
[..]
http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160322_02196223
Deze onzin lijkt nooit af te lopen. Ben benieuwd waar we zijn over 10 jaar.
Dat gaat een modje voor jouw regelen gok ikquote:
Je moet de zaken niet groter opblazen dan ze zijn.quote:
Mja ik heb het ook niet verzonnen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Want asfalt klinkt anders dan asphalt?
Kans op een aanslag (of iig daar zelf bij betrokken zijn) is altijd nog erg klein, zeker net na een vorige (e.g. vliegen net na 9/11). Mensen zullen nu juist nog alerter zijn, zeker in en om Brussel. Ik zou me als ik jou was iig geen zorgen makenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:10 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hmm, wilde aanstaande vrijdag met de trein vanuit Rotterdam naar Beussel. Misschien toch maar niet doen.
Zal wel druk worden op Schiphol & Eindhoven airportquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:10 schreef Schuimpjes het volgende:
twitter:AP twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 09:09:17BREAKING: Brussels airport official says all flights canceled and flights being diverted reageer retweet
Lekker stoïcijns blijven terwijl je landgenoten worden opgeblazen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je moet je door terroristische aanslagen niet van de wijs laten brengen. Gewoon doorgaan met waar je mee bezig bent.
1.01quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:14 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik zet mijn geld trouwens in op moslims
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |