Wilders is nog niet zo lang bezig met ophitsen als het Vlaams blok. Uiteindelijk is dat een prima voedingsbodem voor idioten om zwakzinnigen te recruteren. Geen feit, maar mijn gevoel waarom de problematiek in België en Frankrijk groter is dan hier.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:21 schreef Rianne84 het volgende:
Maar hier is (nog) niets gebeurd en ik vraag me af waar dat aan ligt.
Idioten, deze luiquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ah, de exuustruusen zijn ook al wakker.
[ afbeelding ]
Ik geloof dat soort dingen nooit tot serieuze nieuwssites met bevestiging komen. Zoveel apen op twitter die onzin verspreiden.quote:
Een opeenstapeling van bizarigheden, ...quote:
Bij de ingang van Schiphol controleren? Bij de ingang van elke station, elk winkelcentrum, etc.? Niet haalbaar lijkt me. Beter om wat te doen aan de instroom van dit soort mensen en niet wegkijken uit welke hoek het komt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:22 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Controle ofzo. Het is toch te verwachten dat op dat soort plaatsen deze dingen kunnen gebeuren. Ik vind het echt weird.
Precies. Gewoon in z'n rug schieten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:23 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Laten gaan na hebben info, opnieuw pakken.
Hoezo bizar, dit begint inmiddels normaal te worden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:24 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Een opeenstapeling van bizarigheden, ...
![]()
Of het westen moet niet zo aanwezig zijn in het Midden Oosten?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:21 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik ga die discussie hier niet met je aan, de oorlog is daar, niet hier, dus hou t daar...
Ah deze meneer weet al dat het autochtonen waren die strijden voor een onafhankelijke Vlaanderen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad. Het zijn immers geen immigranten maar gewoon #bornhere gespuis die het meeste bloed aan hun handjes hebben.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
wat n debiel zeg. iedereen weet wie dit gedaan heeftquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
In landen als India en Israel doen ze dit. Je went er snel aan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:24 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Bij de ingang van Schiphol controleren? Bij de ingang van elke station, elk winkelcentrum, etc.? Niet haalbaar lijkt me. Beter om wat te doen aan de instroom van dit soort mensen en niet wegkijken uit welke hoek het komt.
twitter:BNDeStem twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 09:24:22Ook explosie in metrostation Maalbeek #Brussels https://t.co/ibrcy3Y2XG reageer retweet
het westen heeft mensen opgeruimd o.a. Saddam/ Kaddafi etc die deze figuren onder de duim kon houdenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:23 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Want als het Westen stopt met ISIS bombarderen is alles helemaal stabile in die zandbak?
Meer stageplaatsen, meer wijkagentenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:24 schreef ietjefietje het volgende:
Rutte en Samson schijten in de broek, dit speel Wilders in de kaart, hoe kunnen ze dit weer mooipraten?!
De. Tering.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:25 schreef dimmak het volgende:
Meldingen over explosies in MEERDERE metro stations.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |