Omdat alles voor de douane openbare ruimte is. Dat wil zeggen, iedereen kan er in en uit.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:19 schreef Wimperkruller het volgende:
Hoe is het mogelijk dat het alsnog zo slecht beveiligd is?
In Londen waren er aanslagen op 5 plaatsen tegelijk. Logische tactiek.quote:
Enige wat ik daarvan onthouden heb is dat terroristen over het algemeen enorme klunzen zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
DWDD Univestity had vorige week zaterdag nog een item over terreur. Dat aanslagen zoals wij steeds vaker meemaken in de geschiedenis wel vaker gebeurd is. Ik geloof dat dit de vierde golf is (ik heb deze uitzending nog niet gezien namelijk maar staat wel op de to do lijst)
Alsjeblieft niet zeg..quote:
Ehm, naar binnen lopen en op je bomvestexplodeerbutton drukken?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:21 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Dan nog, 3 bommen...Hoe is het mogelijk.
Weet ik niet. Hij was vrij fel in z'n mening.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:21 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ja dat is toch altijd. Behalve in Istanbul blijkbaar.
Controle ofzo. Het is toch te verwachten dat op dat soort plaatsen deze dingen kunnen gebeuren. Ik vind het echt weird.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:20 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Je kan ook zo met een bom Schiphol binnen komen, of een willekeurig station, winkelcentrum, etc. Wat kunnen we daaraan doen?
Kutzooiquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:21 schreef Schuimpjes het volgende:
twitter:massart_serge twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 09:16:06Explosión metro maalbeek https://t.co/9KIEhLMOin reageer retweet
Ga lekker naar die zandbak dan maar nee hoor, liever bij de infidels een beetje een uitkering opstrijken...quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:20 schreef ietjefietje het volgende:
De terreur van de godsdienst van de vrede, haal er aub nog meer op!
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Gaat lekker dit...![]()
[ afbeelding ]
Je kan ook prima in de vertrekhal van Schiphol komen zonder controle. Gewoon vrije doorgang van het treinstation naar de vertrekhallen. Als je Schiphol hermetisch afgrendeld nemen ze wel een ander doel (Utrecht CS, Paradiso, een willekeurig restaurant). Het maakt toch allemaal geen reet uit.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
De man op Ned1 vertelde dat ze op dat vliegveld pas na de douane ofzo controleren???
Dat was niet goed volgens hem.
Jack Bauer inschakelenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:22 schreef xaban06 het volgende:
Wat zouden ze doen als Abdeslam zou zeggen: of jullie laten mij vrij en ik geef jullie info OF er volgen nog 20 van dit soort aanslagen.
zij zien het wel als een geldige reden, kortom het westen is een legitieme doel geworden voor IS nadat ze werden gebombardeerd door het westen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is nog geen goede reden om hier aanslagen te plegen.
Dat de VS cs niet zo verstandig zijn geweest met hun inmenging daar is een tweede.
Laten gaan na hebben info, opnieuw pakken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:22 schreef xaban06 het volgende:
Wat zouden ze doen als Abdeslam zou zeggen: of jullie laten mij vrij en ik geef jullie info OF er volgen nog 20 van dit soort aanslagen.
twitter:evanlamos twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 09:18:20We felt a blast of air and my ears popped shortly after leaving Schuman station. The Metro stopped immediately. reageer retweet
die kerel rechtsonder ziet er niet best uitquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Gaat lekker dit...![]()
[ afbeelding ]
Ik kan me nog iets herinneren van een hele serie aanslagen in London een paar jaar terug. .quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |