Die droge kop van Dijkhof terwijl die vrouw naast hem een vrij expliciete passage uit haar boek voorlas was wel geniaal.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende: [..] Zapte binnen bij Dijkhoff, en na 2 minuten die vrouw die net iets tevreden met zichzelf is weer gezapt.
Je zag hem denken 'je deed hier 5 jaar over?'quote:Op maandag 21 maart 2016 23:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die droge kop van Dijkhof terwijl die vrouw naast hem een vrij expliciete passage uit haar boek voorlas was wel geniaal.
Nee, een knopje.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:49 schreef Rezania het volgende:
Zouden ze ook een knot in hun vagijn hebben?
Is de fotografe lesbisch?quote:
Je hebt zeker ook van die groene gel in je haar.quote:
Ze ging net met de blote tieten, maar je keek zeker niet?quote:Op maandag 21 maart 2016 23:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Je hebt zeker ook van die groene gel in je haar.
quote:Op maandag 21 maart 2016 23:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Je hebt zeker ook van die groene gel in je haar.
Die op de achtergrond is juist verlept en standaard, terwijl die op de voorgrond wel sex-appeal en iets mysterieus heeft. #verstandvanvrouwenquote:
Wie wat.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ze ging net met de blote tieten, maar je keek zeker niet?
Jaaa.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:52 schreef Tchock het volgende:
Ik was toch al bezig met screenshotten. DM maar bij interesse.
Ze doet me een beetje aan Sanne W. de Vries denken.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die op de achtergrond is juist verlept en standaard, terwijl die op de voorgrond wel sex-appeal en iets mysterieus heeft. #verstandvanvrouwen
Tetten mogen dus sowieso weer? Al een jaar of zo.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:53 schreef Kaas- het volgende:
Het was kunstzinnig bedoeld, dus mag gewoon op Fok.
Kak.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ze ging net met de blote tieten, maar je keek zeker niet?
Die van jou wel. Post ze maar.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tetten mogen dus sowieso weer? Al een jaar of zo.
Vervelend kapsel.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk meer jouw ding:
[ afbeelding ]
Hij kan wel een jaar of 5 gebruiken om leuk op te drogen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk meer jouw ding:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:04 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Wacht wat, hoezo gaat het hier ineens over tieten?
Er was net een geil wijf in DWDD die d'r tetten liet zien.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:04 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Wacht wat, hoezo gaat het hier ineens over tieten?
Kan ik dat nog ergens rustig voor onderzoeksredenen terug kijken?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Er was net een geil wijf in DWDD die d'r tetten liet zien.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hij kan wel een jaar of 5 gebruiken om leuk op te drogen.
Veel beter.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfde dude.
Moet je Tchock een dm sturen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:06 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Kan ik dat nog ergens rustig voor onderzoeksredenen terug kijken?
Pauwquote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Er was net een geil wijf in DWDD die d'r tetten liet zien.
Zo dom van die gast. Mijn hemel.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:08 schreef Monolith het volgende:
'De beach volleyballer werd veroordeeld voor de verkrachting van een twaalfjarig meisje. Alvast onze excuses voor de slechte beeldkwaliteit.', aldus het NOS journaal.
Was toentertijd ook een topic over op FOK!. Merendeel van de mensen vond het geen verkrachting, want al die twaalfjarige willen geneukt worden blijkbaar.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:08 schreef Monolith het volgende:
'De beach volleyballer werd veroordeeld voor de verkrachting van een twaalfjarig meisje. Alvast onze excuses voor de slechte beeldkwaliteit.', aldus het NOS journaal.
He'll be back....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het ook geen verkrachting. Of nou ja, ik snap wel dat je dit strafrechtelijk wil veroordelen, maar ik vind niet alle seks met een 12-jarige "verkrachting".quote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Was toentertijd ook een topic over op FOK!. Merendeel van de mensen vond het geen verkrachting, want al die twaalfjarige willen geneukt worden blijkbaar.
Haha wat?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:08 schreef Monolith het volgende:
Oh god, hier gaan we weer.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen verkrachting. Of nou ja, ik snap wel dat je dit strafrechtelijk wil veroordelen, maar ik vind niet alle seks met een 12-jarige "verkrachting".
Dat is geen man, man.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sowieso mannen met een mooie lach.
[ afbeelding ]
Het ging over de beeldkwaliteit van de statement van een woordvoerder, maar de formulering was wat ongelukkig.quote:
Mannen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sowieso mannen met een mooie lach.
[ afbeelding ]
Wat een giller.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het ging over de beeldkwaliteit van de statement van een woordvoerder, maar de formulering was wat ongelukkig.
Zij was 12 en hij rond de 20. Wat kon er misgaan?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, ik heb de originele discussie niet gelezen. Al heb ik er weinig aan gemist blijkbaar.
quote:
Wat een rare vraag. Waar wil je heen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:12 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zij was 12 en hij rond de 20. Wat kon er misgaan?
Buiten hardlopen, maar het is te donker.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een rare vraag. Waar wil je heen?
Ja, onvoorstelbaar....quote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Was toentertijd ook een topic over op FOK!. Merendeel van de mensen vond het geen verkrachting, want al die twaalfjarige willen geneukt worden blijkbaar.
Ja dat kwam er lekker uit.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:08 schreef Monolith het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
Buiten hardlopen, maar het is te donker.
NWS / Beachvolleyballer verkrachtte meisje (12) #2quote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, ik heb de originele discussie niet gelezen. Al heb ik er weinig aan gemist blijkbaar.
Mijn route gaat langs een 60 km-weg, en daar is geen verlichting, geen fietspad en auto's rijden daar immer boven de toegestane snelheid.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]geen straatverlichting in dat dorp ofzo?
Pussy.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mijn route gaat langs een 60 km-weg, en daar is geen verlichting, geen fietspad en auto's rijden daar immer boven de toegestane snelheid.
En je wordt zo door drie negers de bosjes ingesleurd ala je niet oppast?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mijn route gaat langs een 60 km-weg, en daar is geen verlichting, geen fietspad en auto's rijden daar immer boven de toegestane snelheid.
Ons dorp doet niet aan negers.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
En je wordt zo door drie negers de bosjes ingesleurd ala je niet oppast?
Dat was dus precies de reden dat ik bleef kijken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:12 schreef Kaas- het volgende:
Die marathonloper in DWDD is wel echt een type voor Kowloon trouwens.
Pics.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:30 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat was dus precies de reden dat ik bleef kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:36 schreef Kowloon het volgende:
Kaas, van zo'n hardlopersbody wordt je ook niet vrolijk:Mooie kop, maar wtf dat lichaam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Zit hier vol curioze homo's.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik weet niet of men daar op zit te wachten hier...
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Al die rechtenstudentjes zijn hommo's.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is Tchock al homo geworden? Ik vond hem wel aandoenlijk met z'n katten op tinychat.
Haha dat is echt vijf jaar geleden of zo.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is Tchock al homo geworden? Ik vond hem wel aandoenlijk met z'n katten op tinychat.
Kom vechten dan, kutautist.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Al die rechtenstudentjes zijn hommo's.
Man, de faculteit gedragswetenschappen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:48 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Mwah, bij beta zitten zat homo's, het zijn de vrouwen die er missen
Die heb je dan bij rechten genoeg.
Niets mis mee.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 02:03 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Man, de faculteit gedragswetenschappen.
Al die menstruatiecycli zijn gesynchroniseerd. Zoveel wijven.
Hoe hadden ze die ramp dan kunnen veroorzaken? Dat lukt toch alleen als het transport al onveilig is? Dan zouden de producenten van dat afval ons dus voorliegen en dan heeft Greenpeace dus gewoon een punt...quote:Hadden ze wel kunnen veroorzaken. Maar jij bent dus pas tegen Greenpeace als ze een kernramp midden in België veroorzaken of zo?
Nee, niet echt. En wat ze vooral niet hebben is een realistisch alternatief.quote:Maar hebben ze niet een punt dan?
Nee.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik lees het net. Mooi klote weer... Maar gelukkig voor jou geen probleemquote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:29 schreef Reya het volgende:
Er heeft vermoedelijk een aanslag plaatsgevonden in Brussel. Ik ben ok, mocht het jullie iets interesseren.
Mooi, heb er nog niets van gehoord.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:29 schreef Reya het volgende:
Er heeft vermoedelijk een aanslag plaatsgevonden in Brussel. Ik ben ok, mocht het jullie iets interesseren.
Twee explosies op de luchthaven, hoorde ik.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi, heb er nog niets van gehoord.
Goedemorgen.
Dank, gevondenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Twee explosies op de luchthaven, hoorde ik.
Ik was net wakker.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nu lijkt het net of je de aanslag mooi vindt.
Knap gehoor dan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Twee explosies op de luchthaven, hoorde ik.
Handeltje begonnen in V&D bonnen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:56 schreef Kowloon het volgende:
Zit ik naar een VPN te kijken, lijkt mij wel handig nu BREIN steeds vervelender wordt, zie ik dat er de optie is om anoniem te betalen met cadeaubonnen. Dat vind ik nou nog eens creatief.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:56 schreef Kowloon het volgende:
Zit ik naar een VPN te kijken, lijkt mij wel handig nu BREIN steeds vervelender wordt, zie ik dat er de optie is om anoniem te betalen met cadeaubonnen. Dat vind ik nou nog eens creatief.
Hun koningshuis is toch ook braaf van Germaanse oorsprong?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:12 schreef Heilwasser het volgende:
De Belgen hebben duidelijk hulp nodig van wat Germanen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Religie_in_Belgi%C3%AB#Moslimsquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:16 schreef Kosmoproleet het volgende:
Waarom die focus op België eigenlijk, kan iemand dit verklaren?
Voedingsbodem, centraal gelegen en zwakke autoriteiten?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:16 schreef Kosmoproleet het volgende:
Teveel papen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Religie_in_Belgi%C3%AB#Moslims
Denk toch grotendeels falen van Belgisch beleid op alle betrokken gebieden. Antiterreurbeleid komt pas in de laatste fase aan de orde. Het begint al met beleid op wijkniveau waar Nederland redelijk de zaken op orde heeft.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:16 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik denk ook omdat er gewoon veel moslims in Franstalige gebieden in Europa wonen vanwege de Franse koloniën.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Voedingsbodem, centraal gelegen en zwakke autoriteiten?
Althans, dat lijken mij wel factoren die meespelen.
Ik kan de rook zien.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:23 schreef Pokkelmans het volgende:
Nu komt het allemaal dichter bij Reya. Explosies bij de Europese wijk.
Nederland, Duitsland, GB en andere Europese landen hebben procentueel vergelijkbare aantallen. Daar ligt het echt niet puur aan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:22 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik denk ook omdat er gewoon veel moslims in Franstalige gebieden in Europa wonen vanwege de Franse koloniën.
België is toch een beetje het gehandicapte neefje als het op Westerse beschaving aankomt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:28 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nederland, Duitsland, GB en andere Europese landen hebben procentueel vergelijkbare aantallen. Daar ligt het echt niet puur aan.
Ik schrijf dan ook niet dat het er puur aan ligt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:28 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nederland, Duitsland, GB en andere Europese landen hebben procentueel vergelijkbare aantallen. Daar ligt het echt niet puur aan.
Dat eerste valt wel mee.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik schrijf dan ook niet dat het er puur aan ligt.Misschien hebben wij hier wel meer moslims van Indonesische komaf, ik denk dat die wel wat verschillen met moslims van Noord-Afrikaanse komaf.
Ja wellicht. Maar dan nog is het (gebrek aan) beleid van een land veel invloedrijker.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik schrijf dan ook niet dat het er puur aan ligt.Misschien hebben wij hier wel meer moslims van Indonesische komaf, ik denk dat die wel wat verschillen met moslims van Noord-Afrikaanse komaf.
Valt nog mee aangezien al de plekken waar is aangevallen.quote:
Wellicht is het beter om daarvoor het topic in NWS of een van de krantensites te volgen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:06 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Enige informatie over de daders? Nog niets over gelezen.
Ik probeerde het NWS topic nog te volgen voor wat nieuws, maar daar komen elke 3 seconden 5 pagina's aan PVV posts bij, dus dat schiet ook niet op.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:08 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wellicht is het beter om daarvoor het topic in NWS of een van de krantensites te volgen.
In prrcentage schelen Duitsland en Nederland niet zo met Belgie geloof ik.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:22 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik denk ook omdat er gewoon veel moslims in Franstalige gebieden in Europa wonen vanwege de Franse koloniën.
Sterkte kerel! Vanmiddag maar lekker de toeristische route naar huis wandelenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:32 schreef Reya het volgende:
Zat eenhalf uur geleden nog in de metro. Uitgestapt bij Merode. Bizar bizar. Geen woorden voor.
Vanavond zullen de gemoederen wel wat bedaren. Sowieso is het vrij zinloos om kort na zo'n aanslag direct naar de details van het nieuws op zoek te gaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik probeerde het NWS topic nog te volgen voor wat nieuws, maar daar komen elke 3 seconden 5 pagina's aan PVV posts bij, dus dat schiet ook niet op.
Bij actualiteiten kan je dat forum, of sowieso Fok!, beter ontwijken. Gaat nergens over in die topics.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik probeerde het NWS topic nog te volgen voor wat nieuws, maar daar komen elke 3 seconden 5 pagina's aan PVV posts bij, dus dat schiet ook niet op.
De live blogs op krantensites zijn vaak wel aardig in deze. Beter dan ophitserig getwitter als waarheid aannemen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:14 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vanavond zullen de gemoederen wel wat bedaren. Sowieso is het vrij zinloos om kort na zo'n aanslag direct naar de details van het nieuws op zoek te gaan.
Voor jou het zelfde als voor Heilwasser; ik schreef nergens dat het de bepalende factor is. Sterker nog, waarschijnlijk is die factor er niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
In prrcentage schelen Duitsland en Nederland niet zo met Belgie geloof ik.
Er moeten meer factoren meespelen.
Het gaat sowieso veel wandelen worden, de komende tijd. En veel op café, de schok wegdrinken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Sterkte kerel! Vanmiddag maar lekker de toeristische route naar huis wandelen
De ontspanning opzoeken is belangrijk inderdaad. Probeer ergens van te gaan genieten. Het leven gaat ondanks deze ellende gewoon door.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Het gaat sowieso veel wandelen worden, de komende tijd. En veel op café, de schok wegdrinken.
Ben best wel kwaad, eigenlijk. Maar je hebt gelijk, het leven gaat door. Dit weekend naar Twente, ver van de terroristen en het zinloze geweld.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De ontspanning opzoeken is belangrijk inderdaad. Probeer ergens van te gaan genieten. Het leven gaat ondanks deze ellende gewoon door.
Paaseieren zoeken en een beste borrel nuttigen en dan maandag weer met frisse tegenzin naar Brussel.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Ben best wel kwaad, eigenlijk. Maar je hebt gelijk, het leven gaat door. Dit weekend naar Twente, ver van de terroristen en het zinloze geweld.
Niet eens met tegenzin. Ik laat me niet intimideren door een stel middeleeuwse apen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Paaseieren zoeken en een beste borrel nuttigen en dan maandag weer met frisse tegenzin naar Brussel.
De juiste mentaliteit.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Niet eens met tegenzin. Ik laat me niet intimideren door een stel middeleeuwse apen.
Ik werk thuis vandaag. Collega's zitten in Brussel.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:26 schreef Friek_ het volgende:
Zelfs ik kon niet op tijd zijn op school.
Toeval lijkt mij inderdaad bijna uitgesloten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:25 schreef GSbrder het volgende:
Bah bah, dat nieuws in België.
Niet toevallig daags na de arrestatie.
Toch oppassen om niet te overreageren.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:39 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wat nu? Dit gaat toch max om een paar honderd zo niet duizend mensen. Moet op te lossen zijn.
Hoofdstad/centrum van Europa. Procentueel meeste Syriegangers. Zwakke overheid.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:16 schreef Kosmoproleet het volgende:
Afgunst vanwege het kwaliteitsbier.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoofdstad/centrum van Europa. Procentueel meeste Syriegangers. Zwakke overheid.
Denk ik.
Daarom is Brabant veilig; zelfs de meest marginale terrorist zou nog niet de minste afgunst jegens die regio hebben.quote:
Heel goed!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Niet eens met tegenzin. Ik laat me niet intimideren door een stel middeleeuwse apen.
Dit wordt gekoppeld aan een nee tegen Oekraine.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:56 schreef Kaas- het volgende:
De eerstvolgende peiling van Maurice de Hond zie je al aankomen natuurlijk.
Preventief insluiten werkt redelijk. Hier en daar een onschuldige die er tussendoor valt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:39 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wat nu? Dit gaat toch max om een paar honderd zo niet duizend mensen. Moet op te lossen zijn.
Wat is "insluiten" precies dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:13 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Preventief insluiten werkt redelijk. Hier en daar een onschuldige die er tussendoor valt.
Gevangenis.quote:
Die zijn enkel acceptabel wanneer ze Baudet afzeiken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:17 schreef Kaas- het volgende:
http://politiek.tpo.nl/20(...)che-aanslagen-denkt/
TPO blijft toch ook echt zo'n kwaliteitsmedium he.
Hehe. Ja z'n verhaal is nu behoorlijk ondergesneeuwd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:18 schreef eriksd het volgende:
Jesse dacht vanochtend nog te kunnen scoren met gehakketak op de VVD mbt de vluchtelingendeal. Mediamomentje ook weer verbaggerd.
Maar wie zouden wij Nederlanders in hemelsnaam preventief in de gevangenis moeten stoppenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:19 schreef Heilwasser het volgende:
Was ook een matig verhaal van Jesse. Maar goed.
Dat hangt sterk samen met wie welke levensstijl kiest.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar wie zouden wij Nederlanders in hemelsnaam preventief in de gevangenis moeten stoppen
Mensen met een afwijkende levensstijl.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar wie zouden wij Nederlanders in hemelsnaam preventief in de gevangenis moeten stoppen
Teruggekeerde Syriefiguren. Of doen we dat al?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Boks.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat hangt sterk samen met wie welke levensstijl kiest.
Ik had het over België. De extremisten hier hebben afluisterapparatuur in hun anus, bij wijze van spreken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Enkele stamgasten in de POL-SC spelen hierbij een essentiële rol.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:23 schreef Heilwasser het volgende:
De extremisten hier hebben afluisterapparatuur in hun anus, bij wijze van spreken.
Kan niet volgens Van der Steurquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Teruggekeerde Syriefiguren. Of doen we dat al?
Maar ze worden wel allemaal in de gaten gehouden.quote:Nederland kan niet alle teruggekeerde jihadstrijders preventief opsluiten. Minister van der Steur zegt dat het preventief opsluiten in strijd is met het Europese Verdrag voor de Rechten van de Mens. "Je kunt mensen niet opsluiten als er geen indicatie is voor gevaar", zei de minister in een debat over teruggekeerde Syriëgangers.
Nee opsluiten niet. Behalve de enkelingen die vervolgd worden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is dan nog de enige groep van wie ik me er iets van kan voorstellen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze wel verplicht zijn kasteeltuin aanharken. Kan hij ze meteen in de gaten houden.quote:
Ik denk niet dat hij dergelijke figuren in de buurt laat komen van cultureel erfgoed.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze wel verplicht zijn kasteeltuin aanharken. Kan hij ze meteen in de gaten houden.
Contacten lopen makkelijk via de diamantsector.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:30 schreef Heilwasser het volgende:
België moet wat Israëlische vrienden inhuren. Moet je eens zien hoe snel alle terreurboeven verdwijnen.
Wat een lelijke wijk is dat trouwens in Antwerpen. Stond hoog op al die toeristenlijstjes, maar mijn hemel, WAAROM?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Contacten lopen makkelijk via de diamantsector.
In het beloofde land is men toch ook niet bepaald verschoond gebleven van terreurdaden?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:30 schreef Heilwasser het volgende:
België moet wat Israëlische vrienden inhuren. Moet je eens zien hoe snel alle terreurboeven verdwijnen.
Aapjes kijken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat een lelijke wijk is dat trouwens in Antwerpen. Stond hoog op al die toeristenlijstjes, maar mijn hemel, WAAROM?
Klopt, maar je moet het ten opzichte van de dreiging zien, en hoe snel men herstelt na een aanslag. Bovendien zijn de bomaanslagen al vrij lang een zeldzaamheid. Stenen gooien en neersteken kan elke dwaas.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
In het beloofde land is men toch ook niet bepaald verschoond gebleven van terreurdaden?
Daar heeft toch al niemand wat te zoeken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:40 schreef Pokkelmans het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)elijke-dreiging.html
Was gewoon een scholier die even z'n tas was vergeten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:40 schreef Pokkelmans het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)elijke-dreiging.html
Puike samenvatting van de huidige situatie.quote:In virtually every other European country, the fight against terrorism involves greater centralization of power, people and money. Combating terrorism, particularly in the Internet age, involves specialist teams of individuals, whether military, police, secret service, or civilian. It involves specialist equipment, particularly for surveillance and intelligence-gathering, and it involves sharing information across national borders. Actually, that trend to greater centralization and specialization is not peculiar to the fight against terrorism. It is also frequently found, for instance, in healthcare, education and research.
But Belgium, in thrall to its linguistic politics, is moving in the opposite direction. Almost every general election and subsequent negotiation of a coalition federal government brings another round of devolving powers to its regions, ranging now to the most banal of subjects — such as, to cite a recent example, the recognition of foreigners’ professional qualifications.
http://www.politico.eu/ar(...)molenbeek-terrorism/
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:29 schreef Reya het volgende:
De Vlaams/Waalse situatie lijkt mij een uitstekend voorbeeld van het falen van opgelegd multiculturalisme.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:43 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Puike samenvatting van de huidige situatie.
En de Franse situatie is een uitstekend voorbeeld van het falen van opgelegde assimilatie. Dan doet ons poldermodel het zo slecht nog niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De Vlaams/Waalse situatie lijkt mij een uitstekend voorbeeld van het falen van opgelegd multiculturalisme.
Klopt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En de Franse situatie is een uitstekend voorbeeld van het falen van opgelegde assimilatie. Dan doet ons poldermodel het zo slecht nog niet.
Dit is Amsterdam Centraal meen ik te herkennen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:16 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk vergeten in te checken.
Ja, door het gehele land heen worden er nu acties uitgevoerd op het spoor. Mijn "contact" binnen de NS is momenteel onbereikbaar privé, dus die zal ook wel druk zijn met al het gedoe.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit is Amsterdam Centraal meen ik te herkennen?
Eindelijk eens wat actie van de NS op het spoor dus.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:19 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, door het gehele land heen worden er nu acties uitgevoerd op het spoor. Mijn "contact" binnen de NS is momenteel onbereikbaar privé, dus die zal ook wel druk zijn met al het gedoe.
Ziet er meer uit als vervelend straatjochie.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:16 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]
In NL?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:19 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, door het gehele land heen worden er nu acties uitgevoerd op het spoor. Mijn "contact" binnen de NS is momenteel onbereikbaar privé, dus die zal ook wel druk zijn met al het gedoe.
De Staatsmedia houdt natuurlijk alles weer voor de burger verborgen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
In NL?
Hoor daar niets over op NPO1.
Er mogen geen treinen meer rijden tussen Leiden en Schiphol om maar wat te noemen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
In NL?
Ik hoorde daarstraks al op radio 1 dat er een boel stations extra beveiligd worden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
In NL?
Hij zat een patatje oorlog te eten?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:16 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]
Dat had ik idd wel meegekregen. Maar dat er aanhoudingen zijn verricht was mij niet bekend.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er mogen geen treinen meer rijden tussen Leiden en Schiphol om maar wat te noemen.
http://www.leidschdagblad(...)an-politie?lref=SL_1
Mij ook niet. Enkel dat van Hoofddorp en extra beveiliging op grote stations.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat had ik idd wel meegekregen. Maar dat er aanhoudingen zijn verricht was mij niet bekend.
Vreemd inderdaad, ik verwacht eigenlijk toch wel op de hoogte gehouden te worden van elke aanhouding die verricht wordt in Nederland.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat had ik idd wel meegekregen. Maar dat er aanhoudingen zijn verricht was mij niet bekend.
Ik was ook al in Vancouver toen er een aardbeving plaatsvond. Verder niets van gemerkt, maar toch.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:17 schreef Kaas- het volgende:
Gevaarlijke toestanden wel telkens in de SC. Pompom zat midden in die aardbeving, Reya in de aanslagenhoofdstad, ik in Rotterdam.
U maakt wat mee zeg.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik was ook al in Vancouver toen er een aardbeving plaatsvond. Verder niets van gemerkt, maar toch.
Ik in Slochteren. Toestandjes.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik was ook al in Vancouver toen er een aardbeving plaatsvond. Verder niets van gemerkt, maar toch.
7.8 hiero. Ik winquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:37 schreef Pokkelmans het volgende:
Hier 4,5 op de schaal van Richter overleefd.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Aardbeving_Goch_2011
Dat was in Duitsland. Aardbevingen mogen de grens helemaal niet over, Pokkel.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:37 schreef Pokkelmans het volgende:
Hier 4,5 op de schaal van Richter overleefd.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Aardbeving_Goch_2011
Beter dan pandapunten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Levert me levenservaringspunten op, in ieder geval.
Ik weet eigenlijk niet eens of je er eentje krijgt na een week of na een maand, maar in beide gevallen zit ik wel veilig.quote:
Pokkelmans, tijger en Robin geloven dit daadwerkelijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:25 schreef Ryon het volgende:
[..]
De Staatsmedia houdt natuurlijk alles weer voor de burger verborgen.
In NWS wordt als het goed is elke aanhouding gemeld, mits de verdachte een lichtgetinte huidskleur heeft.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vreemd inderdaad, ik verwacht eigenlijk toch wel op de hoogte gehouden te worden van elke aanhouding die verricht wordt in Nederland.
Inderdaad. Voor beeld en geluid kan je wekelijks "de Meldkamer" bekijken op SBS6, waar alle aanhoudingen van lichtgetinte verdachten nogmaals langskomen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:47 schreef freako het volgende:
[..]
In NWS wordt als het goed is elke aanhouding gemeld, mits de verdachte een lichtgetinte huidskleur heeft.
Leugens en laster.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:47 schreef freako het volgende:
[..]
In NWS wordt als het goed is elke aanhouding gemeld, mits de verdachte een lichtgetinte huidskleur heeft.
Je hebt normale panda-punten en voor studenten, de eerste is een één per maand de andere is één per week.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens of je er eentje krijgt na een week of na een maand, maar in beide gevallen zit ik wel veilig.
Dat soort topics moet je op voorhand al niet aan beginnen. Bij livetopics over bijna ieder onderwerp hier komt het meest achterlijke volk altijd uit alle spelonken naar boven. Daar is niet tegen op te modden, al zou je het willen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:56 schreef KoosVogels het volgende:
Het topic in NWS beweegt in voorspelbare richting. Ik word daar wel een beetje droevig van.
Ik heb een lichtgetint vermoeden in welke richting.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:56 schreef KoosVogels het volgende:
Het topic in NWS beweegt in voorspelbare richting. Ik word daar wel een beetje droevig van.
Bel me als je er eentje dreigt te scoren en dan vinden we een oplossing.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt normale panda-punten en voor studenten, de eerste is een één per maand de andere is één per week.
Ik heb er al één.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bel me als je er eentje dreigt te scoren en dan vinden we een oplossing.
Ja, zo werkt dat. Zag in mijn ene blik op het livetopic in NWS ook al zo'n soort bericht van een modje voorbij komen. Het is echt alle dwazen verzamelen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:00 schreef Rezania het volgende:
Zie je ook de frontpage nu, eerste reactie op het liveblog over Brussel is 'Islam is vrede' en dan 100 pluspunten of zo.
De liveblog zelf is net zo erg. Een of andere doos twittert wat dat op haar middelbare school moslims lachen om deze aanslagen en het staat meteen pontificaal op de frontpage.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:00 schreef Rezania het volgende:
Zie je ook de frontpage nu, eerste reactie op het liveblog over Brussel is 'Islam is vrede' en dan 100 pluspunten of zo.
Beetje foute opmerking onder omstandigheden.quote:
Pontificaalquote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:02 schreef Euribob het volgende:
[..]
De liveblog zelf is net zo erg. Een of andere doos twittert wat dat op haar middelbare school moslims lachen om deze aanslagen en het staat meteen pontificaal op de frontpage.
Door jouw reactie op Pax vannacht twijfel ik.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Thanks voor het vertrouwen, wordt gewaardeerd.
Pas maar op dat Reya het niet ziet!!!11quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:03 schreef Euribob het volgende:
En ik heb mijn kritiek al geuit op FB, voor iemand het vraagt.
Ik zag berichten voorbij komen om een standbeeld op te richten voor Breivik, want hij had gelijk of zo.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja, zo werkt dat. Zag in mijn ene blik op het livetopic in NWS ook al zo'n soort bericht van een modje voorbij komen. Het is echt alle dwazen verzamelen.
Briljant gifje was dat trouwens die Tchock postte.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Door jouw reactie op Pax vannacht twijfel ik.
Dat wel ja. Jammer dat Pax niet hapte.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Briljant gifje was dat trouwens die Tchock postte.
Wat een uitschot, haha. Kan inmiddels wel om hem lachen. Hij vond het "inhumaan" om twee dagen achter elkaar hetzelfde eten te krijgen.quote:
Al zin in het computerlesje?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:03 schreef Euribob het volgende:
En ik heb mijn kritiek al geuit op FB, voor iemand het vraagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |