Boilesen loopt gratis de deur uit.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:29 schreef mokkiemok het volgende:
Viergever, Boilesen, Serero, Schøne en Fischer
Als Van der Hoorn niet veel ruimte in zijn rug heeft dan valt ie nog mee jaquote:Op maandag 21 maart 2016 16:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lijkt mij een goed idee ja. Al moet ik zeggen dat Van der Hoorn het dit seizoen niet slecht doet, op NEC thuis na bijvoorbeeld
om te janken werkelijk.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boilesen loopt gratis de deur uit.
Gewoon twee opdrachten meegeven: blijf bij de spits van de tegenstander en zodra je de bal hebt probeer je hem in te leveren bij iemand met hetzelfde shirtje. Werkt primaquote:Op maandag 21 maart 2016 16:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als Van der Hoorn niet veel ruimte in zijn rug heeft dan valt ie nog mee ja
Maar niet als jezelf de partij bent met het meeste balbezit .quote:Op maandag 21 maart 2016 16:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon twee opdrachten meegeven: blijf bij de spits van de tegenstander en zodra je de bal hebt probeer je hem in te leveren bij iemand met hetzelfde shirtje. Werkt prima
Ze zijn niet gehaald als tweede keus. Er zouden geen breedteaankopen meer worden gedaan, Frank en co zijn gered door Riedewald en Veltman die zich goed hebben ontwikkeldquote:Op maandag 21 maart 2016 16:31 schreef Monolith het volgende:
Ik snap die aversie tegen V/d Hoorn en Viergever nooit zo. Als tweede keus zijn het prima verdedigers in mijn ogen. Je kunt moeilijk elke linie dubbel uitvoeren met gelijkwaardige spelers.
Volgend seizoen kom je weer zeker in de (v)CL te spelen en dan zakken, bij afwezigheid van een Riedewald of Veltman, die meteen door het ijs.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:31 schreef Monolith het volgende:
Ik snap die aversie tegen V/d Hoorn en Viergever nooit zo. Als tweede keus zijn het prima verdedigers in mijn ogen. Je kunt moeilijk elke linie dubbel uitvoeren met gelijkwaardige spelers.
Ze zijn helaas niet gehaald als 2e keus lijkt me. Maar goed, inderdaad, als backup zijn ze prima.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:31 schreef Monolith het volgende:
Lijkt me niet gezond als bepaalde spelers zich vooraf al zeker weten van een basisplaats, en al helemaal niet bij een topclub.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:31 schreef Monolith het volgende:
Maar dat is niet zo relevant bij de vraag of je ze weg moet doen. Feit is dat je nu solide eerste keuzes uit eigen jeugd hebt, met degelijke back-up.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:33 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ze zijn niet gehaald als tweede keus. Er zouden geen breedteaankopen meer worden gedaan, Frank en co zijn gered door Riedewald en Veltman die zich goed hebben ontwikkeld
Deed Veltman ook in zijn eerste twee seizoenen. Niet dat ik denk dat Van der Hoorn beter wordt dan Veltman, maar ik denk dat dat soort dingen er nog wel uitgaan bij hem. Dan hou je een degelijke verdediger over die je prima in kunt brengen als reserve.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Van der Hoorn is toch ook echt niet goed genoeg. Heeft genoeg (cruciale) fouten gemaakt dit seizoen.
Die dingen gaan er echt niet uit. Veltman liet zich vooral fysiek af troeven in het begin van zijn loopbaan, maar hij is inmiddels een stuk volwassener. Van der Hoorn blijft heel kwetsbaar met ruimte om zich heen, altijd gehad en eigenlijk maar weinig progressie daarin geboekt. Ging vorige week nog fout tegen NEC.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:42 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Deed Veltman ook in zijn eerste twee seizoenen. Niet dat ik denk dat Van der Hoorn beter wordt dan Veltman, maar ik denk dat dat soort dingen er nog wel uitgaan bij hem. Dan hou je een degelijke verdediger over die je prima in kunt brengen als reserve.
Dit. Van der Hoorn mist gewoon natuurlijke attributen zoals reactie, timing en spelintelligentie. Niet trainbaar.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die dingen gaan er echt niet uit. Veltman liet zich vooral fysiek af troeven in het begin van zijn loopbaan, maar hij is inmiddels een stuk volwassener. Van der Hoorn blijft heel kwetsbaar met ruimte om zich heen, altijd gehad en eigenlijk maar weinig progressie daarin geboekt. Ging vorige week nog fout tegen NEC.
Vreemde aanname. Denk je dat mensen inherent geboren worden met dat soort kwaliteiten en dat ze op de een of andere magische wijze voorgedefinieerd zijn?quote:Op maandag 21 maart 2016 16:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dit. Van der Hoorn mist gewoon natuurlijke attributen zoals reactie, timing en spelintelligentie. Niet trainbaar.
Natuurlijk, maar fysiek vooruit gegaan is voor een verkapte jeugdspeler een heel stuk gemakkelijker dan het bovenstaande voor Van der Hoorn.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vreemde aanname. Denk je dat mensen inherent geboren worden met dat soort kwaliteiten en dat ze op de een of andere magische wijze voorgedefinieerd zijn?
Natuurlijk zijn zaken als reactie, timing en spelintelligentie trainbaar, al zal de één daarin rekbaarder zijn dan de ander.
Natuurlijk is dat aangeboren. De een is toch ook knapper/slimmer/introverter/spraakzamer dan de ander?quote:Op maandag 21 maart 2016 16:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vreemde aanname. Denk je dat mensen inherent geboren worden met dat soort kwaliteiten en dat ze op de een of andere magische wijze voorgedefinieerd zijn?
Natuurlijk zijn zaken als reactie, timing en spelintelligentie trainbaar, al zal de één daarin rekbaarder zijn dan de ander.
Genealogie is stamboomonderzoek. Ik neem aan dat je genetica bedoelt.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat aangeboren. De een is toch ook slimmer dan de ander?
Is niet magisch gewoon genealogie
Ik ben reuze benieuwd hoeveel verdedigers jij kunt opnoemen die dat niet hebben.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die dingen gaan er echt niet uit. Veltman liet zich vooral fysiek af troeven in het begin van zijn loopbaan, maar hij is inmiddels een stuk volwassener. Van der Hoorn blijft heel kwetsbaar met ruimte om zich heen, altijd gehad en eigenlijk maar weinig progressie daarin geboekt. Ging vorige week nog fout tegen NEC.
Het is geen welles-nietes kwestie, maar het is toch duidelijk dat Van der Hoorn dat relatief slecht beheerst?quote:Op maandag 21 maart 2016 17:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik ben reuze benieuwd hoeveel verdedigers jij kunt opnoemen die dat niet hebben.
Ja in erfelijke zin. Dus dat is niet per se verkeerd. Alles is trainbaar tot op zekere hoogte. Maar iets wat niet in je natuurlijke skillset zit maar wat aangeleerd is ben je als eerste kwijt als het tempo omhoog gaat.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Genealogie is stamboomonderzoek. Ik neem aan dat je genetica bedoelt.
Maar dat is het punt natuurlijk niet. Het punt is dat de één wel meer aanleg kan hebben dat de ander, maar dat betekent niet dat een eigenschap ontrainbaar is. Een IQ score is ook best nog in redelijke mate trainbaar bijvoorbeeld.
Klopt, maar ik ben van mening dat er maar weinig CV's zijn die dat wel goed kunnen. Veltman en Van der Hoorn zijn twee totaal andere verdedigers. Overigens zie ik zelf ook liever Veltman in het centrum hoor, daar niet van.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het is geen welles-nietes kwestie, maar het is toch duidelijk dat Van der Hoorn dat relatief slecht beheerst?
Komt door zijn traagheid en reactievermogen. Wordt er geschoten, gescoord, gevierd, afgetrapt en van der hoorn is nog bezig met instappen.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het is geen welles-nietes kwestie, maar het is toch duidelijk dat Van der Hoorn dat relatief slecht beheerst?
Niemand zegt ook dat Vd Hoorn een topper in wording is. Hij is echter pas 23, dus er zit nog wel redelijk wat ruimte voor verbetering in.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja in erfelijke zin. Dus dat is niet per se verkeerd. Alles is trainbaar tot op zekere hoogte. Maar iets wat niet in je natuurlijke skillset zit maar wat aangeleerd is ben je als eerste kwijt als het tempo omhoog gaat.
Als vd Hoorn een topper wordt ga ik ook mijn kicksen aantrekken.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niemand zegt ook dat Vd Hoorn een topper in wording is. Hij is echter pas 23, dus er zit nog wel redelijk wat ruimte voor verbetering in.
Toch klopt dat niet echt. Sightorgod kreeg bijvoorbeeld bij Heerenveen veel meer kansen dan bij Ajax, omdat daar veel vaker de spits in scoringspositie kwam dan bij Ajax met meer lopende mensen die ook een belletje tegen de touwen kunnen schieten.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja leuke statistieken. Maar bij Ajax krijg je sowieso meer kansen.
Ik vind ook dat je je niet hoeft te verdedigen hier. Dit is inderdaad de zwakke plek van Hoorn gebleken in zijn tijd tot dusverre bij Ajax. Daarin heeft de technische staf zich gewoon vergist.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |