Dat sowieso. Haller, ga toch weg man, die gast kost 8 beter hou je die in je zak en doe je er alles aan om Ziyech te halen.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dus gewoon Milik > Haller
Is hele discussie gewoon weer voorbij
Ja dat las ik ja. En dat vind ik geen serieus alternatief.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het zou prettig zijn als je mijn volledige posts dan ook zou lezen, dan las je dat ik El Ghazi ook nog een alternatief vind.
Nog een middenvelder ja...quote:Op maandag 21 maart 2016 16:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat sowieso. Haller, ga toch weg man, die gast kost 8 beter hou je die in je zak en doe je er alles aan om Ziyech te halen.
Prima. Ik heb dat liever dan dat ik minstens 8 miljoen uitgeef aan een bankzitterquote:Op maandag 21 maart 2016 16:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja dat las ik ja. En dat vind ik geen serieus alternatief.
waarvan je grote kans hebt dat er 1 vertrekt ook nog.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nog?
Gudelj, Bazoer en Klaassen zijn de enige die voldoen.
Dan zie ik liever vd beek en zijn vriendjes doorstromen. Voor de spits is gewoon geen alternatief.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nog?
Gudelj, Bazoer en Klaassen zijn de enige die voldoen.
quote:Op maandag 21 maart 2016 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerst maar eens Van der HoornViergever, Serero, Schøne en Fischer verpatsen.
Lijkt mij een goed idee ja. Al moet ik zeggen dat Van der Hoorn het dit seizoen niet slecht doet, op NEC thuis na bijvoorbeeldquote:Op maandag 21 maart 2016 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerst maar eens Van der Hoorn, Serero, Schøne en Fischer verpatsen.
van Ziyech weet je dat hij het kan, de jeugd moet het nog maar waar maken.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dan zie ik liever vd beek en zijn vriendjes doorstromen. Voor de spits is gewoon geen alternatief.
Garantie heb je ook met ziyech niet.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
van Ziyech weet je dat hij het kan, de jeugd moet het nog maar waar maken.
Ziyech een jaartje maak je winst op.
Boilesen loopt gratis de deur uit.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:29 schreef mokkiemok het volgende:
Viergever, Boilesen, Serero, Schøne en Fischer
Als Van der Hoorn niet veel ruimte in zijn rug heeft dan valt ie nog mee jaquote:Op maandag 21 maart 2016 16:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lijkt mij een goed idee ja. Al moet ik zeggen dat Van der Hoorn het dit seizoen niet slecht doet, op NEC thuis na bijvoorbeeld
om te janken werkelijk.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boilesen loopt gratis de deur uit.
Gewoon twee opdrachten meegeven: blijf bij de spits van de tegenstander en zodra je de bal hebt probeer je hem in te leveren bij iemand met hetzelfde shirtje. Werkt primaquote:Op maandag 21 maart 2016 16:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als Van der Hoorn niet veel ruimte in zijn rug heeft dan valt ie nog mee ja
Maar niet als jezelf de partij bent met het meeste balbezit .quote:Op maandag 21 maart 2016 16:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon twee opdrachten meegeven: blijf bij de spits van de tegenstander en zodra je de bal hebt probeer je hem in te leveren bij iemand met hetzelfde shirtje. Werkt prima
Ze zijn niet gehaald als tweede keus. Er zouden geen breedteaankopen meer worden gedaan, Frank en co zijn gered door Riedewald en Veltman die zich goed hebben ontwikkeldquote:Op maandag 21 maart 2016 16:31 schreef Monolith het volgende:
Ik snap die aversie tegen V/d Hoorn en Viergever nooit zo. Als tweede keus zijn het prima verdedigers in mijn ogen. Je kunt moeilijk elke linie dubbel uitvoeren met gelijkwaardige spelers.
Volgend seizoen kom je weer zeker in de (v)CL te spelen en dan zakken, bij afwezigheid van een Riedewald of Veltman, die meteen door het ijs.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:31 schreef Monolith het volgende:
Ik snap die aversie tegen V/d Hoorn en Viergever nooit zo. Als tweede keus zijn het prima verdedigers in mijn ogen. Je kunt moeilijk elke linie dubbel uitvoeren met gelijkwaardige spelers.
Ze zijn helaas niet gehaald als 2e keus lijkt me. Maar goed, inderdaad, als backup zijn ze prima.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:31 schreef Monolith het volgende:
Lijkt me niet gezond als bepaalde spelers zich vooraf al zeker weten van een basisplaats, en al helemaal niet bij een topclub.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:31 schreef Monolith het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |