10 goals, en is er een tijdje uit geweest. Het is gewoon een groot talent en voor de eredivisie een grote speler.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:38 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dus je kan een bal naar hem toespelen, en die heeft hij dan onder controle. Poepoe. En dat ijskoud valt ook wel mee mijns inziens, de beste man heeft 5 doelpunten uit normaal veldspel weten te produceren als ik dit topic mag geloven.
waarvan minimaal 4 hoekschoppen als ik mij niet vergis. (dus geen veldspel)quote:Op maandag 21 maart 2016 15:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
10 goals, en is er een tijdje uit geweest. Het is gewoon een groot talent en voor de eredivisie een grote speler.
Er komt hoe dan ook een tweede spits. En als die Milik eruit weet te spelen omdat die beter is dan zal Milik mij een zorg zijn. Overigens afwachten of er geen bod voor Milik komt.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:40 schreef mokkiemok het volgende:
Haller gaat echt niet als tweede spits komen, en Milik als tweede spits is schandalig richting Milik
Nee, met Milik. Dat zeg ik tochquote:Op maandag 21 maart 2016 15:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tjah de visie van fossielen als Cruijff is niet per se compatible met de huidige voetbalwereld. Wil jij met Dolberg of Hendriks de CL in?
dat is dus mijn hele punt, ik zie Haller Milik niet uit de basis spelen, dus ik zou hem niet halen.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Er komt hoe dan ook een tweede spits. En als die Milik eruit weet te spelen omdat die beter is dan zal Milik mij een zorg zijn. Overigens afwachten of er geen bod voor Milik komt.
Uit een hoekschop scoren is toch ook een duiding van kwaliteit?quote:Op maandag 21 maart 2016 15:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
waarvan minimaal 4 hoekschoppen als ik mij niet vergis. (dus geen veldspel)
Gewoon een Duitse club zou ik zeggen. Wolfsburg of iets in die richting. Geen idee waar ik dat verder op baseer.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ziyech wil alleen perse niet naar een club die speelt in de onderste regionen, dus het is nog maar de vraag of de juiste club uit een grote competitie zich gaat melden voor een speler van FC Twente.
maar we hadden het over 5 doelpunten uit veldspel, en jij zegt nee 10quote:Op maandag 21 maart 2016 15:42 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Uit een hoekschop scoren is toch ook een duiding van kwaliteit?
quote:Op maandag 21 maart 2016 15:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
10 goals, en is er een tijdje uit geweest. Het is gewoon een groot talent en voor de eredivisie een grote speler.
Dan kunnen we Kramer wellicht ook wel halen.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:42 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Uit een hoekschop scoren is toch ook een duiding van kwaliteit?
Duitsland zou wel de meest realistische optie zijn ja.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:43 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Gewoon een Duitse club zou ik zeggen. Wolfsburg of iets in die richting. Geen idee waar ik dat verder op baseer.
daarbij gevoegd Milik heeft 2 wedstrijden minder gespeeld.quote:
Ja Milik is toch ook de spits van Ajax en Haller van Utrecht. Dan scoor je toch ook minder?quote:Op maandag 21 maart 2016 15:45 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
daarbij gevoegd Milik heeft 2 wedstrijden minder gespeeld.
want?quote:Op maandag 21 maart 2016 15:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja Milik is toch ook de spits van Ajax en Haller van Utrecht. Dan scoor je toch ook minder?
Dat wordt weer een kansloze onderneming dan.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee, met Milik. Dat zeg ik toch
En ja, wellicht heb je 1 van de 6 wedstrijden Milik niet. Dan zet je daar lekker Ghazi neer ofzo
Dus je zegt eigenlijk dat het van je tweede spits afhankelijk is of de CL een kansloze onderneming is? Dat lijkt me een ietwat vreemde stellingquote:Op maandag 21 maart 2016 15:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat wordt weer een kansloze onderneming dan.
Nee ik zeg in het verlengde dat het leuk is dat Milik nu in vorm is, maar dat er genoeg wedstrijden gaan komen waar hij tekort komt.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dus je zegt eigenlijk dat het van je tweede spits afhankelijk is of de CL een kansloze onderneming is? Dat lijkt me een ietwat vreemde stelling
Milik 1957 minquote:Op maandag 21 maart 2016 15:45 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
daarbij gevoegd Milik heeft 2 wedstrijden minder gespeeld.
Ja leuke statistieken. Maar bij Ajax krijg je sowieso meer kansen.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:05 schreef gniffie het volgende:
[..]
Milik 1957 min
Haller 2299 min
Dus ongeveer 4 wedstrijden minder gespeeld.
Ongetwijfeld. Haller dan wel Janssen zullen imo minstens net zo vaak tekort komenquote:Op maandag 21 maart 2016 16:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee ik zeg in het verlengde dat het leuk is dat Milik nu in vorm is, maar dat er genoeg wedstrijden gaan komen waar hij tekort komt.
Behalve onder Frankiequote:Op maandag 21 maart 2016 16:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja leuke statistieken. Maar bij Ajax krijg je sowieso meer kansen.
Zeker weten. Maar Milik wisselen voor van der hoorn/Dolberg of Haller/Janssen is nogal een verschil in kaliber.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Haller dan wel Janssen zullen imo minstens net zo vaak tekort komen
Sowieso zou ik Haller eerder nemen voor zijn vermogen een bal vast te houden. Net wat je zegt, hoe Haller het zou doen bij Ajax kan je niet zeggen aan de hand van zijn stats.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:08 schreef gniffie het volgende:
[..]
Behalve onder Frankie.
Sowieso kan je stats van spelers van verschillende teams niet direct vergelijken. Heb je geavanceerdere analyse technieken voor nodig, bijv Multilevel Modeling.
Het zou prettig zijn als je mijn volledige posts dan ook zou lezen, dan las je dat ik El Ghazi ook nog een alternatief vind.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zeker weten. Maar Milik wisselen voor van der hoorn/Dolberg of Haller/Janssen is nogal een verschil in kaliber.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |