abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160836503
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 16:33 schreef wieisboos het volgende:

[..]

Ze zijn niet gehaald als tweede keus. Er zouden geen breedteaankopen meer worden gedaan, Frank en co zijn gered door Riedewald en Veltman die zich goed hebben ontwikkeld
Maar dat is niet zo relevant bij de vraag of je ze weg moet doen. Feit is dat je nu solide eerste keuzes uit eigen jeugd hebt, met degelijke back-up.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 21 maart 2016 @ 16:37:52 #102
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_160836542
Van der Hoorn werd als vervanging voor Alderweireld gehaald. Viergever voor Moisander.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_160836599
Van der Hoorn is toch ook echt niet goed genoeg. Heeft genoeg (cruciale) fouten gemaakt dit seizoen.
pi_160836651
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 16:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Van der Hoorn is toch ook echt niet goed genoeg. Heeft genoeg (cruciale) fouten gemaakt dit seizoen.
Deed Veltman ook in zijn eerste twee seizoenen. Niet dat ik denk dat Van der Hoorn beter wordt dan Veltman, maar ik denk dat dat soort dingen er nog wel uitgaan bij hem. Dan hou je een degelijke verdediger over die je prima in kunt brengen als reserve.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_160836781
quote:
7s.gif Op maandag 21 maart 2016 16:42 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Deed Veltman ook in zijn eerste twee seizoenen. Niet dat ik denk dat Van der Hoorn beter wordt dan Veltman, maar ik denk dat dat soort dingen er nog wel uitgaan bij hem. Dan hou je een degelijke verdediger over die je prima in kunt brengen als reserve.
Die dingen gaan er echt niet uit. Veltman liet zich vooral fysiek af troeven in het begin van zijn loopbaan, maar hij is inmiddels een stuk volwassener. Van der Hoorn blijft heel kwetsbaar met ruimte om zich heen, altijd gehad en eigenlijk maar weinig progressie daarin geboekt. Ging vorige week nog fout tegen NEC.
  maandag 21 maart 2016 @ 16:49:50 #106
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_160836820
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 16:47 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Die dingen gaan er echt niet uit. Veltman liet zich vooral fysiek af troeven in het begin van zijn loopbaan, maar hij is inmiddels een stuk volwassener. Van der Hoorn blijft heel kwetsbaar met ruimte om zich heen, altijd gehad en eigenlijk maar weinig progressie daarin geboekt. Ging vorige week nog fout tegen NEC.
Dit. Van der Hoorn mist gewoon natuurlijke attributen zoals reactie, timing en spelintelligentie. Niet trainbaar.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_160836889
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 16:49 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Dit. Van der Hoorn mist gewoon natuurlijke attributen zoals reactie, timing en spelintelligentie. Niet trainbaar.
Vreemde aanname. Denk je dat mensen inherent geboren worden met dat soort kwaliteiten en dat ze op de een of andere magische wijze voorgedefinieerd zijn?
Natuurlijk zijn zaken als reactie, timing en spelintelligentie trainbaar, al zal de één daarin rekbaarder zijn dan de ander.
pi_160836967
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 16:53 schreef Monolith het volgende:

[..]

Vreemde aanname. Denk je dat mensen inherent geboren worden met dat soort kwaliteiten en dat ze op de een of andere magische wijze voorgedefinieerd zijn?
Natuurlijk zijn zaken als reactie, timing en spelintelligentie trainbaar, al zal de één daarin rekbaarder zijn dan de ander.
Natuurlijk, maar fysiek vooruit gegaan is voor een verkapte jeugdspeler een heel stuk gemakkelijker dan het bovenstaande voor Van der Hoorn.
  maandag 21 maart 2016 @ 17:00:07 #109
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_160837047
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 16:53 schreef Monolith het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat aangeboren. De een is toch ook knapper/slimmer/introverter/spraakzamer dan de ander?

Is niet magisch gewoon genealogie
pi_160837182
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 17:00 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat aangeboren. De een is toch ook slimmer dan de ander?

Is niet magisch gewoon genealogie
Genealogie is stamboomonderzoek. Ik neem aan dat je genetica bedoelt.
Maar dat is het punt natuurlijk niet. Het punt is dat de één wel meer aanleg kan hebben dat de ander, maar dat betekent niet dat een eigenschap ontrainbaar is. Een IQ score is ook best nog in redelijke mate trainbaar bijvoorbeeld.
pi_160837286
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 16:47 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Ik ben reuze benieuwd hoeveel verdedigers jij kunt opnoemen die dat niet hebben.
pi_160837312
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 17:08 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Ik ben reuze benieuwd hoeveel verdedigers jij kunt opnoemen die dat niet hebben.
Het is geen welles-nietes kwestie, maar het is toch duidelijk dat Van der Hoorn dat relatief slecht beheerst?
  maandag 21 maart 2016 @ 17:11:09 #113
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_160837342
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 17:04 schreef Monolith het volgende:

[..]

Genealogie is stamboomonderzoek. Ik neem aan dat je genetica bedoelt.
Maar dat is het punt natuurlijk niet. Het punt is dat de één wel meer aanleg kan hebben dat de ander, maar dat betekent niet dat een eigenschap ontrainbaar is. Een IQ score is ook best nog in redelijke mate trainbaar bijvoorbeeld.
Ja in erfelijke zin. Dus dat is niet per se verkeerd. Alles is trainbaar tot op zekere hoogte. Maar iets wat niet in je natuurlijke skillset zit maar wat aangeleerd is ben je als eerste kwijt als het tempo omhoog gaat.
pi_160837445
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 17:09 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Het is geen welles-nietes kwestie, maar het is toch duidelijk dat Van der Hoorn dat relatief slecht beheerst?
Klopt, maar ik ben van mening dat er maar weinig CV's zijn die dat wel goed kunnen. Veltman en Van der Hoorn zijn twee totaal andere verdedigers. Overigens zie ik zelf ook liever Veltman in het centrum hoor, daar niet van.
  maandag 21 maart 2016 @ 17:17:01 #115
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_160837449
quote:

[..]

Komt door zijn traagheid en reactievermogen. Wordt er geschoten, gescoord, gevierd, afgetrapt en van der hoorn is nog bezig met instappen.
  maandag 21 maart 2016 @ 17:20:57 #116
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_160837527
Moet wel zeggen dat hij de Jong goed in de tang had. Maar die is echt kansloos matig tegen fysiek sterke verdedigers.
pi_160838888
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 17:11 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ja in erfelijke zin. Dus dat is niet per se verkeerd. Alles is trainbaar tot op zekere hoogte. Maar iets wat niet in je natuurlijke skillset zit maar wat aangeleerd is ben je als eerste kwijt als het tempo omhoog gaat.
Niemand zegt ook dat Vd Hoorn een topper in wording is. Hij is echter pas 23, dus er zit nog wel redelijk wat ruimte voor verbetering in.
pi_160839197
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 18:19 schreef Monolith het volgende:

[..]

Niemand zegt ook dat Vd Hoorn een topper in wording is. Hij is echter pas 23, dus er zit nog wel redelijk wat ruimte voor verbetering in.
Als vd Hoorn een topper wordt ga ik ook mijn kicksen aantrekken.
pi_160839610
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 16:06 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ja leuke statistieken. Maar bij Ajax krijg je sowieso meer kansen.
Toch klopt dat niet echt. Sightorgod kreeg bijvoorbeeld bij Heerenveen veel meer kansen dan bij Ajax, omdat daar veel vaker de spits in scoringspositie kwam dan bij Ajax met meer lopende mensen die ook een belletje tegen de touwen kunnen schieten.

Dat was ook direct het manco van Siggy. Die kreeg vier kansen per duel bij Heerenveen en maakte er 1 of 2, bij Ajax ging vaak die ene kans (al heeft hij ook hele belangrijke goals gemaakt) dan mis.
pi_160839666
quote:

[..]

Ik vind ook dat je je niet hoeft te verdedigen hier. Dit is inderdaad de zwakke plek van Hoorn gebleken in zijn tijd tot dusverre bij Ajax. Daarin heeft de technische staf zich gewoon vergist.
  maandag 21 maart 2016 @ 18:52:19 #121
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_160839726
Ziyech ga toch weg

Wordt een maher 2.0

Gaat het niet redden. Te groot ego om binnen een team te kunnen functioneren als het niet allemaal om hem draait.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_160839809
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 18:52 schreef fathank het volgende:
Ziyech ga toch weg

Wordt een maher 2.0

Gaat het niet redden. Te groot ego om binnen een team te kunnen functioneren als het niet allemaal om hem draait.
Ik denk niet dat Maher bij AZ ooit het niveau had wat Ziyech nu bij Twente heeft. Die is echt elke week beslissend. Ziyech is echt twee stappen verder in zijn ontwikkeling.

Zou voor mij de enige aankoop uit de eredivisie zijn voor wie we grof geld mogen wegleggen.
  maandag 21 maart 2016 @ 18:55:27 #123
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_160839817
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 18:47 schreef Fargo het volgende:

[..]

Toch klopt dat niet echt. Sightorgod kreeg bijvoorbeeld bij Heerenveen veel meer kansen dan bij Ajax, omdat daar veel vaker de spits in scoringspositie kwam dan bij Ajax met meer lopende mensen die ook een belletje tegen de touwen kunnen schieten.

Dat was ook direct het manco van Siggy. Die kreeg vier kansen per duel bij Heerenveen en maakte er 1 of 2, bij Ajax ging vaak die ene kans (al heeft hij ook hele belangrijke goals gemaakt) dan mis.
Ik denk dat je AZ bedoelt :P
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_160839932
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 18:55 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ik denk dat je AZ bedoelt :P
Helemaal waar! Wat dom...

Heerenveen mocht willen dat ze zo iemand hadden!
pi_160840368
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 18:47 schreef Fargo het volgende:

[..]

Het idee dat je bij Ajax veel meer kansen krijgt dan bij andere clubs negeert in mijn ogen het feit dat bij veel van de subtoppers de speelstijl is afgestemd op zo'n spits, terwijl Ajax een veel diversere speelstijl hanteert.
Nog afgezien van het feit dat het aantal echte kansen bij Ajax de voorbije seizoenen pijnlijk laag lag en het rendement naar mijn gevoel enorm hoog.

Ook dat laatste wordt dan vaak doodleuk in de schoenen van de spits geschoven, maar je maakt mij niet wijs dat inspiratieloze tikkies terug en rondspelen op de middenlijn enkel te maken zouden hebben met het niet voldoende meevoetballen van de spits.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')