abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160825956
Vorige week tijdens het stappen ben ik opeens helemaal door het lint gegaan.
Aanleiding: iemand duwde me op de grond.
Ik stond direct op en ik zag dat het een tokkie/kamper was, mensen die ik het liefst al afgemaakt zie worden. Ik pak hem met al mijn kracht bij zijn nek en ik shreeuw uit waar hij dacht dat hij mee bezig was.

Ik had hem nog steeds vast en ik zei dat ik hem door zijn nek zou steken met mijn sleutel en ik hem zou laten dood bloeden. Hij reageerde niet, dus ik schreeuwde: 'Ik rip alle kankernekken van al je kankerfamilieleden'
(Sorry voor het gekanker, soms komt de 'es' in je naar boven. Voor degenen die Freud kennen.)

Nog steeds geen reactie en dit duurde zo'n 5 seconden in een luidruchtige kroeg.

Tot mijn verbazing kreeg ik geen klap terug of vrienden van hem die bovenop mij doken, nee, de jongen verstijfde en keek me met een angstige blik aan.. En ik ben al een kop kleiner.

Misschien kwam dit door mijn aggressie, snelle reactie, veel kracht in de greep bij zijn nek of iets anders. Zijn vrienden kwamen er gauw tussen en omdat ik zelf wat sportiever gebouwd ben, maar wel kleiner ben, hadden ze hier 3 man voor nodig. (Dit stimuleerde mij op een of andere manier om nog liever die jongen aan te pakken)

Ik keek hem aan, 2/3 meter tussen ons, en ik maakte een pistoolgebaar met mijn hand, zette het tegen me hoofd en schoot, terwijl ik hem heel de tijd aankeek.

De barman haalde mij weg, maar niet boos want hij had gezien wat er was gebeurd. Ik begon weer ietsie helderder na te denken en ik dacht in mijzelf dat ik hier weg moest voordat ik mijzelf echt in de problemen zou werken.

Ik heb nog meerdere malen herhaald dat ik de nek van die jongen zou doorsnijden en hem heel graag zou willen doodmaken.

Ik liep langs zijn vrienden, grootste tokkievrienden die je kunt bedenken, maar ze zeiden niets en deden niets. Een van hen vroeg mij nog: 'Ga je hem nu opzoeken?' Waarop ik antwoorde: 'Nee ik ga nu naar ..... maar als ik hem tegenkom ligt zijn nek open.'

Ik was niet dronken, wel aangeschoten en ik kreeg een adrenaline kick vanaf het moment dat ik op de grond lag. Ik heb echt nog nooit dit soort reactie's of überhaupt zo'n gedachte gehad en nu ik er over nadenk laat het me best wel schrikken dat ik zo aggressief en gewelddadig reageerde.
Ik wilde niet eens stoer doen: een vriendin heb ik al en mijn vrienden waren in de kroeg waar ik naderhand heen zou gaan. Dit was 100% gemeend en dat weet ik nu ook.

Ik heb wel een hekel aan kampers alleen aan de andere kant ook wel bang aangezien ze vaak in groepen mensen in elkaar slaan. Maar het lijkt wel alsof ik op dat moment er schijt aan had wat er met mij zou gebeuren, zolang ik die vent maar kon zien doodbloeden.

Dit was mijn eerste keer dat ik überhaupt ruzie heb gehad of iemand heb vastgepakt in mijn hele leven. Ik ben verder heel rustig en ik voel me anders vaak ook niet sterk genoeg om iemand uit te dagen of ik voel dat ik daarboven sta.

Zou dit iets psychisch zijn of is dit 'normaal' als je boos wordt op iemand?

Want ik weet zeker dat ik in dat moment letterlijk in staat was om die jongen kapot te maken als ik hiervoor de kans kreeg en daar maak ik mij best wel zorgen over voor in de toekomst.
pi_160826032
Stop met drinken of ga naar een psycholoog. Bij deze heb jij ook het recht niet meer om iemand anders uit te maken voor tokkie.
Nieuw is niet altijd beter.
pi_160826056
Hoe kun je een hekel hebben aan tokkies/kampers als je er zelf duidelijk een bent? Is het een vorm van zelfhaat, zoals gaybashers die eigenlijk zelf homo zijn?
  zondag 20 maart 2016 @ 23:23:42 #4
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_160826069
Heb je een kwade dronk? Iets gebeurd wat je heeft geraakt, emotioneel, daarvoor?

Wat ikbennieuwopfok zegt, verder :Y
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_160826085
Nou, normaal is het in ieder geval niet. Dus wat het dan wel is, kan je best zelf invullen...

Oh, en stop eens met drinken. Zo te zien kan jij het niet handelen.
pi_160826132
En gezien je andere topic: ga naar een psycholoog
pi_160826150
Psychiater
pi_160826410
Iemand duwt je op de grond, uit je verhaal kan ik niet opmaken of ie dat bewust deed.

Maar vervolgens grijp jij hem bij de keel, roept tegen hem dat je hem in een bloedbad doodsteekt, vervolgens schreeuw je dat je al zijn vrienden en familie doodmaakt, en was ontoerekeningsvatbaar kwaad op hem.

In dit verhaal klink jij als de psychopaat.
pi_160826421
Realiteitscheck: jij bent de tokkie.
  zondag 20 maart 2016 @ 23:39:12 #10
395200 deadprez
One more rail
pi_160826439
quote:
10s.gif Op zondag 20 maart 2016 23:38 schreef RacerDKB het volgende:
Iemand duwt je op de grond, uit je verhaal kan ik niet opmaken of ie dat bewust deed.

Maar vervolgens grijp jij hem bij de keel, roept tegen hem dat je hem tot bloedens aan toe doodsteekt, vervolgens schreeuw je dat je al zijn vrienden en familie doodmaakt, en was ontoerekeningsvatbaar kwaad op hem.

In dit verhaal klink jij als de psychopaat.
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 23:38 schreef Bananenpap het volgende:
Ja dit.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_160826456
Ts is gestoord en vind het zelf stoer
pi_160826535
Wat ging er vooraf aan dat je op de grond werd geduwd, lijkt me nogal essentieel.
pi_160826566
alcohol is one hell of a drug.
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
pi_160826595
Manifistatie van de niet goed verwerkte frustratie, woede en je verdriet om de zelfmoord van die vriend van je?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2016 23:47:43 ]
pi_160826681
Als ik je andere topic lees, zou dit heel goed met elkaar in verband kunnen staan. De angst voor de dood is bij jou op een andere manier aanwezig en misschien zoek je daardoor dit soort grenzen op.
pi_160826760
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 23:51 schreef Meinona12345 het volgende:
Als ik je andere topic lees, zou dit heel goed met elkaar in verband kunnen staan. De angst voor de dood is bij jou op een andere manier aanwezig en misschien zoek je daardoor dit soort grenzen op.
En ze hebben allebei met alcohol te maken :{

TS, stop met drinken en ga blowen als je per se iets nodig hebt.
pi_160826787
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 23:51 schreef Meinona12345 het volgende:
Jep dat zou ook wel eens kunnen, dit was ook echt in een impuls. Iets wat ik normaal tijdens het drinken nog nooit heb gehad.
pi_160826824
Jij bent eng.
pi_160826835
Ik zie hier meerdere reactie's dat ík de tokkie zou zijn.

Ik zou hetzelfde zeggen als ik het zo zelf een keer lees, maar dit is echt de eerste keer in mijn leven dat ik zo boos op iemand ben geweest en ik schrik er zelf ook van.

En ja, op dat moment was ik inderdaad een tokkie. Maar daarbuiten ben ik een van die stillere, maar niet zielige, jongens in de klas.
pi_160826856
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 00:00 schreef Anotardy het volgende:

Ik zou hetzelfde zeggen als ik het zo zelf een keer lees, maar dit is echt de eerste keer in mijn leven dat ik zo boos op iemand ben geweest en ik schrik er zelf ook van.

En ja, op dat moment was ik inderdaad een tokkie. Maar daarbuiten ben ik een van die stillere, maar niet zielige, jongens in de klas.
Maar je kunt dus zomaar omslaan in een enge agressieveling die mensen met de dood bedreigt.

Ik herhaal: Jij bent eng.
pi_160826858
quote:
7s.gif Op zondag 20 maart 2016 23:56 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

En ze hebben allebei met alcohol te maken :{

TS, stop met drinken en ga blowen als je per se iets nodig hebt.
Zal het eens proberen, was inderdaad al bang dat alcohol niet goed zou gaan.

Het resultaat heb je zojuist gelezen.
pi_160826888
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 00:02 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar je kunt dus zomaar omslaan in een enge agressieveling die mensen met de dood bedreigt.

Ik herhaal: Jij bent eng.
Ken je Sigmund Freud? Ieder mens heeft dit in zich als je zijn theorie gelooft. (Best aannemelijk)

Ik denk namelijk dat dit echt zo is, dat als jouw über-ich niet stabiel is, deze onderbewuste dingen naar boven komen.
pi_160826973
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 00:03 schreef Anotardy het volgende:

[..]

Ken je Sigmund Freud? Ieder mens heeft dit in zich als je zijn theorie geloofd. (Best aannemelijk)

Ik denk namelijk dat dit echt zo is, dat als jouw über-ich niet stabiel is, deze onderbewuste dingen naar boven komen.
ja maar wat er uit komt is wel typisch denk ik. Zelfs op mijn meest primaire momenten kom ik niet op het idee om een geweer van mijn hand te maken en te doen alsof ik iemand dood maak, of met kanker te vloeken (of een van de vele vele andere voorbeelden hier boven). Jouw es is blijkbaar echt compleet tokkie
pi_160826983
Zoek wat innerlijke rust. Via of begeleide meditatie of psychiater
pi_160826995
Ik herken dit enigzins (het gevoel) Als ik erg geirriteerd ben, gezeik heb thuis en in omgeving dan merk dat ik weinig nodig heb om volledig uit mijn dak te gaan. Als ik dan omver wordt gelopen (bewust) dan ga ik er ook vol bovenop. Ik heb het nog niet meegemaakt, maar ik voel zoiets soms wel. Dat er dan zegmaar weinig hoeft te gebeuren en ik uit mijn agressie.
pi_160827011
Maar even ik heb ook wel eens mensen opgetilt aan hun nek. (nu ga ik gewoon naar de bewaking veel leuker)
pi_160827019
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 23:23 schreef knokkels het volgende:
Heb je een kwade dronk? Iets gebeurd wat je heeft geraakt, emotioneel, daarvoor?

Wat ikbennieuwopfok zegt, verder :Y
wat knok zegt. Gewoon ook ff niet drinken. Niet meer dan 2
pi_160827028
(Hoe reageer je op andermans berichten?) het lijkt me nou ook niet handig om het blowen eens te proberen. Op die manier verplaats je het probleem alleen maar. Je moet het bij de kern aanpakken, een keer praten met een psycholoog kan tot antwoorden leiden.
pi_160827039
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 00:13 schreef Meinona12345 het volgende:
(Hoe reageer je op andermans berichten?) het lijkt me nou ook niet handig om het blowen eens te proberen. Op die manier verplaats je het probleem alleen maar. Je moet het bij de kern aanpakken, een keer praten met een psycholoog kan tot antwoorden leiden.
psychiater.
pi_160827042
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 00:09 schreef Allures het volgende:

[..]

ja maar wat er uit komt is wel typisch denk ik. Zelfs op mijn meest primaire momenten kom ik niet op het idee om een geweer van mijn hand te maken en te doen alsof ik iemand dood maak, of met kanker te vloeken (of een van de vele vele andere voorbeelden hier boven). Jouw es is blijkbaar echt compleet tokkie
Sure, maar met kanker vloeken is niet eens tokkie als ik het vergelijk met mensen om mij heen. Alleen ik ben dus inderdaad zelf ook geschrokken van het feit dat ik zulke gebaren maakte met mijn handen..
pi_160827067
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 00:14 schreef Anotardy het volgende:

[..]

Sure, maar met kanker vloeken is niet eens tokkie als ik het vergelijk met mensen om mij heen. Alleen ik ben dus inderdaad zelf ook geschrokken van het feit dat ik zulke gebaren maakte met mijn handen..
zit wat opgekropt in je.
pi_160827076
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 00:13 schreef Meinona12345 het volgende:
Ik moest wel lachen om mensen die mij tokkie noemen, want ik snap ook wel dat jullie niet mijn hele levensverhaal weten en hoe ik mij gedraag.

Verder vind ik het wel fijn dat sommige mensen wél enigzins serieus kunnen reageren, zonder te concluderen dat ik zelf tokkie ben.

Maar ik heb al vaker geblowd, alleen dat komt wel. Dat is niet iets wat ik elke maand doe.
pi_160827078
Iedereen kan wel eens zo'n moment hebben en kampers zijn wel het beste waar je je frustraties op kan botvieren. Je bedreigingen zijn echter aardig triest en zette je nu een handpistooltje tegen je eigen hoofd? :')
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_160827100
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 00:17 schreef MrSalazar het volgende:
Iedereen kan wel eens zo'n moment hebben en kampers zijn wel het beste waar je je frustraties op kan botvieren. Je bedreigingen zijn echter aardig triest en zette je nu een handpistooltje tegen je eigen hoofd? :')
Hahaha ja dat deed ik inderdaad.
Wat 'n fail.
pi_160827102
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 00:17 schreef Anotardy het volgende:

[..]

Ik moest wel lachen om mensen die mij tokkie noemen, want ik snap ook wel dat jullie niet mijn hele levensverhaal weten en hoe ik mij gedraag.

Verder vind ik het wel fijn dat sommige mensen wél enigzins serieus kunnen reageren, zonder te concluderen dat ik zelf tokkie ben.

Maar ik heb al vaker geblowd, alleen dat komt wel. Dat is niet iets wat ik elke maand doe.
zo tekeer is anders echt camper gedrag. Dus op dit topic afgaande ja. Iemand kil door willen snijden
pi_160827108
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 00:17 schreef MrSalazar het volgende:
Dat laatste vond ik ook wel bijzonder.
pi_160827113
Zijn er nog mensen die ooit ook zoiets hebben ervaren?

Dus (extreem) door het lint gaan en hier later pas van schrikken?
pi_160827131
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 00:20 schreef tailfox het volgende:

[..]

zo tekeer is anders echt camper gedrag. Dus op dit topic afgaande ja. Iemand kil door willen snijden
pi_160827144
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 00:21 schreef Anotardy het volgende:

Ja ik. Vertrouw mijzelf mede daardoor niet echt meer.
pi_160827150
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 00:14 schreef tailfox het volgende:

[..]

psychiater.
Psycholoog kan ook.
pi_160827190
quote:

[..]

Ik begrijp sowieso niet dat mensen hier puur en alleen komen om onrust te stoken. Je zit er duidelijk zelf erg mee, dat zegt genoeg!
pi_160827213
Wat maak jij je druk? Een debiel flikkert je tegen de grond, in alle eerlijkheid zou hem opgewacht hebben en hem eens lekker in de kofferbak gestoken hebben. Meen dat serieus je was nog aardig.
pi_160827230
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 00:34 schreef MrCookies het volgende:
Wat maak jij je druk? Een debiel flikkert je tegen de grond, in alle eerlijkheid zou hem opgewacht hebben en hem eens lekker in de kofferbak gestoken hebben. Meen dat serieus je was nog aardig.
Nou, opwachten vind ik persoonlijk een beetje triest. Dat is namelijk het op zoek gaan naar een gevecht, dit hele verhaal gebeurde binnen 1 minuut nadat hij mij op de grond duwde.

En natuurlijk was ik daarna nog mad, alleen, zoals ik al zei, weet ik dat ik daarboven sta.
pi_160827253
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 00:37 schreef Anotardy het volgende:

[..]

Nou, opwachten vind ik persoonlijk een beetje triest. Dat is namelijk het op zoek gaan naar een gevecht, dit hele verhaal gebeurde binnen 1 minuut nadat hij mij op de grond duwde.

En natuurlijk was ik daarna nog mad, alleen, zoals ik al zei, weet ik dat ik daarboven sta.
Neen wat jij doet, beetje dreigen grote bek hebben. wacht liever in stilte af tot hij buiten komt met zijn maatjes rij hem eens aan de rest rent dan meestal wel weg sla er een paar keer met een knuppel op en flikker hem in de kofferbak voor een uurtje terwijl ik een drankje doe. Van mijn vader geleerd kan ik ook niks aandoen.
pi_160827257
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 00:40 schreef MrCookies het volgende:

[..]

Neen wat jij doet, beetje dreigen grote bek hebben. wacht liever in stilte af tot hij buiten komt met zijn maatjes rij hem eens aan de rest rent dan meestal wel weg sla er een paar keer met een knuppel op en flikker hem in de kofferbak voor een uurtje terwijl ik een drankje doe. Van mijn vader geleerd kan ik ook niks aandoen.
Troll :')
pi_160827260
En bij de rechter kan ik gewoon aanvoeren dat ik niet zo slim ben, en een kutjeugd heb gehad, en weet van een kale kip valt niet te plukken. Tenminste dat wat op je bankrekening staat...
pi_160827264
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 00:41 schreef Anotardy het volgende:

[..]

Troll :')
Niet dus maar dat is het mooie van alles :)
  maandag 21 maart 2016 @ 00:44:20 #48
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_160827276
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 00:40 schreef MrCookies het volgende:

[..]

_O_
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_160827281
quote:
7s.gif Op maandag 21 maart 2016 00:42 schreef MrCookies het volgende:

[..]

Oh excuses.. Het klonk heel ongeloofwaardig.
pi_160827287
quote:
7s.gif Op maandag 21 maart 2016 00:42 schreef MrCookies het volgende:

[..]

:')
  maandag 21 maart 2016 @ 00:54:04 #51
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_160827330
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 00:21 schreef Anotardy het volgende:

Dit heb ik wel meegemaakt toen ik 16 was. Ik liep volgens mij naar het lokaal toen ik naar boven wilde gaan. Er zaten wat brugpiepers te klieren en ik vond dit niet leuk. In die tijd was mijn normale reactie om het te negeren en snel door te lopen. Die dag reageerde ik anders dan normaal. Ik greep een van die brugpiepers echt bij zijn keel. Zijn vriendjes waren nogal geschrokken. Ik zei geen woord terug en ik liet hem na een korte tijd weer los. Alsof het de normaalste zaak van de wereld was liep ik gewoon doodleuk naar het lokaal.

Achteraf gezien schrok ik wel van mijn reactie. Pas jaren later wist ik de oorzaak van deze uitbarsting. Het bleek bij mij een ophoping van spanning en stress te zijn die een echte trigger bleek te zijn. Er was bij mij geen drank of drugs in het spel.
pi_160827341
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 00:30 schreef Meinona12345 het volgende:

[..]

Ik begrijp sowieso niet dat mensen hier puur en alleen komen om onrust te stoken. Je zit er duidelijk zelf erg mee, dat zegt genoeg!
http://www.ru.nl/@799345/haantjesgedrag/
pi_160827344
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 00:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Dit heb ik wel meegemaakt toen ik 16 was. Ik liep volgens mij naar het lokaal toen ik naar boven wilde gaan. Er zaten wat brugpiepers te klieren en ik vond dit niet leuk. In die tijd was mijn normale reactie om het te negeren en snel door te lopen. Die dag reageerde ik anders dan normaal. Ik greep een van die brugpiepers echt bij zijn keel. Zijn vriendjes waren nogal geschrokken. Ik zei geen woord terug en ik liet hem na een korte tijd weer los. Alsof het de normaalste zaak van de wereld was liep ik gewoon doodleuk naar het lokaal.

Achteraf gezien schrok ik wel van mijn reactie. Pas jaren later wist ik de oorzaak van deze uitbarsting. Het bleek bij mij een ophoping van spanning en stress te zijn die een echte trigger bleek te zijn. Er was bij mij geen drank of drugs in het spel.
Goed verhaal man :')
  maandag 21 maart 2016 @ 00:58:15 #54
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_160827355
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 00:55 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Goed verhaal man :')
Ik ben er niet trots op, maar helaas is het gebeurd. :N
pi_160827486
Als je van jezelf schrikt moet je proberen om niet in zulke situaties te komen. Nu weet je het en kan je dat beschouwn als een leermoment.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_160827762
Van wat ik begrijp had je een complete blackout.
Neemt niet weg dat wat je gezegd en gedaan hebt het verantwoord.
Ik noem het nu even tijdelijk ontoerekeningsvatbaar.

Wat is er gebeurd:

• Iemand gooide jou op de grond.
• Jij vocht terug (eindelijk) omdat je bully gedrag zat bent.

Zover nog goed ?

Sportief gebouwd

Tokkie/camper, maakt niet uit wie dat doet.
Hoort niet simpel.

Gedrag van jou uit, slecht, maar aan de andere kant, als je lief had gedaan, dan was alles klaar en over ?
Soms moet hard optreden.
Jouw gedrag ging wat te ver, en krijg nu veel commentaar, als je hem een hoek had gegeven had iedereen er begrip voor.

Sportief gebouwd, tja

En daar gaan we al, ik heb niet het idee dat dit een bully verhaal is.
Maar slechts het verhaal dat jij je spierbundel wilt laten gelden en dat wilt verantwoorden.
Ik kan er niks meer van maken.

quote:
Ik liep langs zijn vrienden, grootste tokkievrienden die je kunt bedenken, maar ze zeiden niets en deden niets. Een van hen vroeg mij nog: 'Ga je hem nu opzoeken?' Waarop ik antwoorde: 'Nee ik ga nu naar ..... maar als ik hem tegenkom ligt zijn nek open.'
Ben je een bekende daar ?

Ik heb een beetje moeite om je te geloven dat je slachtoffer bent.
  maandag 21 maart 2016 @ 06:43:07 #57
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_160827798
TS, wat ga je nu doen?
pi_160827842
Tering wat een tokkie
pi_160827849
Nee dat is niet normaal en je lijkt zelf nogal op een tokkie met je doodsbedreigingen :')

Een sleutel door iemands nek steken wtf..

Gevalletje TBS denk ik
pi_160828091
quote:

[..]

Jij wilt gewoon horen dat iedereen wel eens door het lint gaat, maar wat jij deed is gewoon niet normaal. Wat als het nog eens gebeurd en zo'n jongen loopt serieus letsel op?
pi_160828121
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 06:17 schreef Punkman het volgende:
Van wat ik begrijp had je een complete blackout.
Neemt niet weg dat wat je gezegd en gedaan hebt het verantwoord.
Ik noem het nu even tijdelijk ontoerekeningsvatbaar.

Wat is er gebeurd:

• Iemand gooide jou op de grond.
• Jij vocht terug (eindelijk) omdat je bully gedrag zat bent.

Zover nog goed ?

Sportief gebouwd

Tokkie/camper, maakt niet uit wie dat doet.
Hoort niet simpel.

Gedrag van jou uit, slecht, maar aan de andere kant, als je lief had gedaan, dan was alles klaar en over ?
Soms moet hard optreden.
Jouw gedrag ging wat te ver, en krijg nu veel commentaar, als je hem een hoek had gegeven had iedereen er begrip voor.

Sportief gebouwd, tja

En daar gaan we al, ik heb niet het idee dat dit een bully verhaal is.
Maar slechts het verhaal dat jij je spierbundel wilt laten gelden en dat wilt verantwoorden.
Ik kan er niks meer van maken.

[..]

Ben je een bekende daar ?

Ik heb een beetje moeite om je te geloven dat je slachtoffer bent.
Nee zeker niet bekend daar, maar misschien dat hij of zij mij daar eerder wel eens hebben gezien.

Ik was ook niet echt slachtoffer van een bully, maar meer van een willekeurige actie van die jongen.
pi_160828198
Feit dat je bedenkt om je sleutel in iemands nek te steken is best eng.

Maar ik begrijp wel dat die tokkie en zijn vrienden je niet zo serieus namen.
Beetje het hou me tegen gedoe.
  maandag 21 maart 2016 @ 08:19:25 #63
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_160828249
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 07:56 schreef Anotardy het volgende:

[..]

Nee zeker niet bekend daar, maar misschien dat hij of zij mij daar eerder wel eens hebben gezien.

Ik was ook niet echt slachtoffer van een bully, maar meer van een willekeurige actie van die jongen.
Maar iedereen vertelt je hier en nu dat je raar bezig was, sommigen vinden je zelfs eng.

Wat ga je nu doen?
pi_160828340
Als je iets of iemand haat, haat je iets wat deel is van jezelf. Wat geen deel is van je zelf verontrust je niet!

Verder heb je verschillende niveau's van passief naar assertief naar aggresief. Bij jou is het assertieve deel blijkbaar erg klein waardoor je, wanneer je te ver in je passieve deel wordt gedrukt als een kattapult naar je agressieve deel schiet.

Ik ken je persoonlijke geschiedenis verder niet maar dit soort reflexen zijn best wel zorgelijk omdat je geen beheersing over jezelf hebt.

Netzo als je kankeropmerkingen. Wat je dan doet is hier iets opschrijven zodat het begrijpelijk voor je wordt. En dan geef je een houding van 'dan is het wel goed' terwijl je er helemaal geen genoegen mee zou moeten nemen en het evenmin acceptabel is.

Weet niet hoe oud je bent maar werk aan jezelf. Zoek hulp hoe jij je gedrag kunt veranderen door vroegtijdig je emoties te herkennen, en ze op een andere manier te laten luchten. Minder passief zijn misschien 'stille jongen'?

[ Bericht 1% gewijzigd door Hineni op 21-03-2016 08:46:34 ]
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_160828528
quote:

quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 08:32 schreef Koral het volgende:
Ik ken je persoonlijke geschiedenis verder niet maar dit soort reflexen zijn best wel zorgelijk omdat je geen beheersing over jezelf hebt.

Weet niet hoe oud je bent maar werk aan jezelf. Zoek hulp hoe jij je gedrag kunt veranderen door vroegtijdig je emoties te herkennen, en ze op een andere manier te laten luchten. Minder passief zijn misschien 'stille jongen'?
Je hebt een issue met emoties dus idd, zoek professionele hulp.
  maandag 21 maart 2016 @ 09:01:21 #66
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_160828542
quote:

kkpsycho. Ga je op laten nemen anders voorspel ik een donker en bloederig einde voor jou. Je komt sowieso nog de verkeerde tegen.
Tokkie.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 21 maart 2016 @ 09:02:26 #67
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160828550
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 23:19 schreef Anotardy het volgende:

Ik wilde niet eens stoer doen: een vriendin heb ik al

Want vrouwen worden doorgaans zeiknat van sjonnies die buitensporig met kanker schelden en met geweld dreigen in een kroeg ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160828671
Gatverdamme, wat ben jij een enge vent, ga hulp voor jezelf zoeken.
pi_160828695
quote:
10s.gif Op maandag 21 maart 2016 09:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Want vrouwen worden doorgaans zeiknat van sjonnies die buitensporig met kanker schelden en met geweld dreigen in een kroeg ...
Ehm, helaas wel (sommigen) , maar dat nu even buiten beschouwing gelaten ..
  maandag 21 maart 2016 @ 09:24:03 #70
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160828737
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 09:20 schreef Punkman het volgende:

Ehm, helaas wel (sommigen) , maar dat nu even buiten beschouwing gelaten ..
Ja, tokkievrouwen. Maar TS is heus echt waar geen tokkie.
pi_160828784
quote:
10s.gif Op maandag 21 maart 2016 09:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, tokkievrouwen. Maar TS is heus echt waar geen tokkie.
Ho, dat zeg ik dus niet, ik heb in mijn post naar hem toe al aangegeven dat ik hem niet geloof.
Maar ik ken helaas ook vrouwen die kicken op geweld omdat je hun dwars zit omdat jij als man met Anthony Kamerling praat, en zij vond dat ik dat recht niet had en daarom maar 10 testeron-mannen op mij af moest sturen en mijn vriendin.

TS heeft duidelijk een probleem.
  maandag 21 maart 2016 @ 09:30:37 #72
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160828813
Ja, dat zeg ik: tokkievrouwen.
pi_160828839
quote:
14s.gif Op maandag 21 maart 2016 09:30 schreef Copycat het volgende:
Ja, dat zeg ik: tokkievrouwen.
Hebben we helaas teveel van, en mannen tokkies ook.
Is bijna tegenwoordig iets speciaals als je gewoon op stap kan gaan zonder die geile wijven of opgeblazen testeron mannetjes. :r
pi_160828852
Vrouwen en mannen is hetzelfde. alleen zijn vrouwen wat feller.
pi_160830422
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 00:03 schreef Anotardy het volgende:

[..]

Ken je Sigmund Freud? Ieder mens heeft dit in zich als je zijn theorie gelooft. (Best aannemelijk)

Freud staat nu niet echt bekend om de sterke wetenschappelijke onderbouwing van zijn theorieën moet ik zeggen... Maar serieus, als je zo doordraait, ga eens met iemand praten. :Y

quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 00:05 schreef mootie het volgende:

[..]

Nee, ik ben een debieletje onder een steen. Sigmund Freud zegt me niks, en gelooft is met een t.
:D
  maandag 21 maart 2016 @ 12:46:22 #76
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_160831694
Je bent niet goed wijs. En ik hoop dat je ooit nog eens de verkeerde met de dood bedreigd, mafklapper.
Graag op anoniem
pi_160836965
Oppassen met je gedrag. Je komt een keer de verkeerde tegen. Ik zelf zou niet gediend zijn van je actie. Overigens raak ik meer geïntimideerd door stille mensen dan iemand die begint te schreeuwen.
  maandag 21 maart 2016 @ 18:18:57 #78
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_160838886
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 08:32 schreef Koral het volgende:
Als je iets of iemand haat, haat je iets wat deel is van jezelf. Wat geen deel is van je zelf verontrust je niet!

Verder heb je verschillende niveau's van passief naar assertief naar aggresief. Bij jou is het assertieve deel blijkbaar erg klein waardoor je, wanneer je te ver in je passieve deel wordt gedrukt als een kattapult naar je agressieve deel schiet.

Netzo als je kankeropmerkingen. Wat je dan doet is hier iets opschrijven zodat het begrijpelijk voor je wordt. En dan geef je een houding van 'dan is het wel goed' terwijl je er helemaal geen genoegen mee zou moeten nemen en het evenmin acceptabel is.

Nominatie voor beste reactie.
  maandag 21 maart 2016 @ 18:46:05 #79
262 Re
Kiss & Swallow
pi_160839575
nou is de agressie tegen TS alhier ook wel van een nivootje countertokkie hoor
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 21 maart 2016 @ 18:54:09 #80
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_160839781
quote:
3s.gif Op maandag 21 maart 2016 18:46 schreef Re het volgende:
nou is de agressie tegen TS alhier ook wel van een nivootje countertokkie hoor
Plaats jij even een countercountertokkie dan.
  maandag 21 maart 2016 @ 19:25:35 #81
262 Re
Kiss & Swallow
pi_160840630
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 18:54 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Plaats jij even een countercountertokkie dan.
nah

Belangrijkste is dat hij gewoon van de alcohol blijft en verder eventueel wat hulp als dit vaker gebeurd of om te kijken waar het vandaan komt.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_160840797
Dit is wat mij betreft ongezond en ziekelijk.
pi_160841996
quote:
Zou dit iets psychisch zijn of is dit 'normaal' als je boos wordt op iemand?

Euh, nou normaal is het zeker niet om tegen iemand te schreeuwen dan je een sleutel in zn keel wil drukken. Ik hoop dat je dat zelf ook inziet. Wel kan alcohol agressie opwekken. Ik kende vroeger iemand die was gestopt met drinken omdat hij altijd ruzie kreeg wanneer hij dronk.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  donderdag 24 maart 2016 @ 15:17:39 #84
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_160911912
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 16:56 schreef Desmosedici het volgende:
Oppassen met je gedrag. Je komt een keer de verkeerde tegen. Ik zelf zou niet gediend zijn van je actie. Overigens raak ik meer geïntimideerd door stille mensen dan iemand die begint te schreeuwen.
Dat soort mensen, de wat stillere, zijn vaak ook gevaarlijker dan een schreeuwlelijk.

@TS: Zoek hulp, dit is alles behalve gezond en normaal. Plus dat je, als dit vaker gebeurt, eens een keer de verkeerde treft, met alle eventuele risico's van dien.
pi_160911967
TS is niet goed wijs en zelf een tokkie :')
pi_160919301
Ik vind de reactie van TS wel wat extreem, maar uiteindelijk was er niets aan de hand geweest als die meneer tokkie TS geen duw gegeven had, heb dus geen melij met duwer, vind 't hooguit een beetje sneu. Uiteindelijk heeft TS ook losgelaten en gezien de barman TS weghaalde zonder represaille van TS, lijkt het mij erop dat actie van TS erg gericht was op duwer. Pluspuntje voor TS dus t.o.v. duwer, maar onduidelijk wat duwer motiveerde om die duw te geven?

Weet je trouwens zeker dat er voor die duw niks bijzonders gebeurd is? Zo'n beetje alle details zijn van na de duw.
  Moderator donderdag 24 maart 2016 @ 21:00:12 #87
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_160919695
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 23:38 schreef Bananenpap het volgende:
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 25 maart 2016 @ 20:47:31 #88
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_160942074
TS, laat je nakijken...

....beetje psycho...... :N
behind every successful person is a substantial amount of coffee.
pi_160942766
Ik boos, zoek je ruzie?

Beware of the silent one....

pi_160945408
quote:

Ik stond direct op en ik zag dat het een tokkie/kamper was, mensen die ik het liefst al afgemaakt zie worden.
Dit vind ik al niet zo normaal eigenlijk :{
pi_160957870
Nee, dit is niet zo normaal. Of het psychisch is weet ik niet, maar volledig de controle kwijt zijn en dan vooral in combinatie met je gebaartjes e.d. is volkomen tokkie. Dus gefeliciteerd, je hebt een stelletje kampers/tokkies verslagen op hun eigen specialiteit en bent een soort oppertokkie.

Indien dat je niet aanstaat zou ik inderdaad maar naar de psycholoog gaan.
pi_160957990
Denk dat tokkie-TS niet de volledige waarheid vertelt, hij zal het er wel naar gemaakt hebben dat hij werd geduwd door zijn medetokkie.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_160992444
De omstanders reageerden inderdaad niet vanwege je buiten proportioneel explosieve agressieve reactie. Die dachten ook; als we 1 woord zeggen ligt onze kop eraf.

Verder, interessant topic... ik ken ook iemand met woedeaanvallen.

Laat drank staan, ga praten met je dokter en vraag om een verwijzing naar een psycholoog. Je moet de oorzaak leren kennen van die explosieve woedeuitbarsting, anders kan je er niets tegen doen.
Lambo of Rekt
pi_160993400
quote:
3s.gif Op maandag 28 maart 2016 02:43 schreef EggsTC het volgende:
De omstanders reageerden inderdaad niet vanwege je buiten proportioneel explosieve agressieve reactie. Die dachten ook; als we 1 woord zeggen ligt onze kop eraf.
De barman dacht daar anders over en TS liet hem gewoon met rust.
quote:
Verder, interessant topic... ik ken ook iemand met woede-aanvallen.
Dacht dat dit de éérste keer was dat TS zo'n woede-aanval kreeg?
quote:
Laat drank staan, ga praten met je dokter en vraag om een verwijzing naar een psycholoog. Je moet de oorzaak leren kennen van die explosieve woedeuitbarsting, anders kan je er niets tegen doen.
Misschien ook wel handig daar pas een beslissing over te nemen als we meer weten wat aan die duw voorafgegaan is, maar kan in dit geval verder weinig kwaad als ie er met iemand over gaat praten die TS meer hierover kan vertellen, waardoor TS zijn reactie beter gaat begrijpen.
pi_160995696
quote:

quote:

Ik stond direct op en ik zag dat het een tokkie/kamper was, mensen die ik het liefst al afgemaakt zie worden.

Ik heb wel een hekel aan kampers
Uh juist, je schrijft zelf dat je normaal tokkies/kampers liever afgemaakt ziet worden. Inderdaad een hele normale kijk op mensen. Totaal niet agressief normaal :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')