quote:Op zondag 20 maart 2016 23:38 schreef RacerDKB het volgende:
Iemand duwt je op de grond, uit je verhaal kan ik niet opmaken of ie dat bewust deed.
Maar vervolgens grijp jij hem bij de keel, roept tegen hem dat je hem tot bloedens aan toe doodsteekt, vervolgens schreeuw je dat je al zijn vrienden en familie doodmaakt, en was ontoerekeningsvatbaar kwaad op hem.
In dit verhaal klink jij als de psychopaat.
Ja dit.quote:
En ze hebben allebei met alcohol te makenquote:Op zondag 20 maart 2016 23:51 schreef Meinona12345 het volgende:
Als ik je andere topic lees, zou dit heel goed met elkaar in verband kunnen staan. De angst voor de dood is bij jou op een andere manier aanwezig en misschien zoek je daardoor dit soort grenzen op.
Jep dat zou ook wel eens kunnen, dit was ook echt in een impuls. Iets wat ik normaal tijdens het drinken nog nooit heb gehad.quote:Op zondag 20 maart 2016 23:51 schreef Meinona12345 het volgende:
Als ik je andere topic lees, zou dit heel goed met elkaar in verband kunnen staan. De angst voor de dood is bij jou op een andere manier aanwezig en misschien zoek je daardoor dit soort grenzen op.
Maar je kunt dus zomaar omslaan in een enge agressieveling die mensen met de dood bedreigt.quote:Op maandag 21 maart 2016 00:00 schreef Anotardy het volgende:
Ik zie hier meerdere reactie's dat ík de tokkie zou zijn.
Ik zou hetzelfde zeggen als ik het zo zelf een keer lees, maar dit is echt de eerste keer in mijn leven dat ik zo boos op iemand ben geweest en ik schrik er zelf ook van.
En ja, op dat moment was ik inderdaad een tokkie. Maar daarbuiten ben ik een van die stillere, maar niet zielige, jongens in de klas.
Zal het eens proberen, was inderdaad al bang dat alcohol niet goed zou gaan.quote:Op zondag 20 maart 2016 23:56 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
En ze hebben allebei met alcohol te maken
TS, stop met drinken en ga blowen als je per se iets nodig hebt.
Ken je Sigmund Freud? Ieder mens heeft dit in zich als je zijn theorie gelooft. (Best aannemelijk)quote:Op maandag 21 maart 2016 00:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar je kunt dus zomaar omslaan in een enge agressieveling die mensen met de dood bedreigt.
Ik herhaal: Jij bent eng.
ja maar wat er uit komt is wel typisch denk ik. Zelfs op mijn meest primaire momenten kom ik niet op het idee om een geweer van mijn hand te maken en te doen alsof ik iemand dood maak, of met kanker te vloeken (of een van de vele vele andere voorbeelden hier boven). Jouw es is blijkbaar echt compleet tokkiequote:Op maandag 21 maart 2016 00:03 schreef Anotardy het volgende:
[..]
Ken je Sigmund Freud? Ieder mens heeft dit in zich als je zijn theorie geloofd. (Best aannemelijk)
Ik denk namelijk dat dit echt zo is, dat als jouw über-ich niet stabiel is, deze onderbewuste dingen naar boven komen.
wat knok zegt. Gewoon ook ff niet drinken. Niet meer dan 2quote:Op zondag 20 maart 2016 23:23 schreef knokkels het volgende:
Heb je een kwade dronk? Iets gebeurd wat je heeft geraakt, emotioneel, daarvoor?
Wat ikbennieuwopfok zegt, verder
psychiater.quote:Op maandag 21 maart 2016 00:13 schreef Meinona12345 het volgende:
(Hoe reageer je op andermans berichten?) het lijkt me nou ook niet handig om het blowen eens te proberen. Op die manier verplaats je het probleem alleen maar. Je moet het bij de kern aanpakken, een keer praten met een psycholoog kan tot antwoorden leiden.
Sure, maar met kanker vloeken is niet eens tokkie als ik het vergelijk met mensen om mij heen. Alleen ik ben dus inderdaad zelf ook geschrokken van het feit dat ik zulke gebaren maakte met mijn handen..quote:Op maandag 21 maart 2016 00:09 schreef Allures het volgende:
[..]
ja maar wat er uit komt is wel typisch denk ik. Zelfs op mijn meest primaire momenten kom ik niet op het idee om een geweer van mijn hand te maken en te doen alsof ik iemand dood maak, of met kanker te vloeken (of een van de vele vele andere voorbeelden hier boven). Jouw es is blijkbaar echt compleet tokkie
zit wat opgekropt in je.quote:Op maandag 21 maart 2016 00:14 schreef Anotardy het volgende:
[..]
Sure, maar met kanker vloeken is niet eens tokkie als ik het vergelijk met mensen om mij heen. Alleen ik ben dus inderdaad zelf ook geschrokken van het feit dat ik zulke gebaren maakte met mijn handen..
Ik moest wel lachen om mensen die mij tokkie noemen, want ik snap ook wel dat jullie niet mijn hele levensverhaal weten en hoe ik mij gedraag.quote:Op maandag 21 maart 2016 00:13 schreef Meinona12345 het volgende:
(Hoe reageer je op andermans berichten?) het lijkt me nou ook niet handig om het blowen eens te proberen. Op die manier verplaats je het probleem alleen maar. Je moet het bij de kern aanpakken, een keer praten met een psycholoog kan tot antwoorden leiden.
Hahaha ja dat deed ik inderdaad.quote:Op maandag 21 maart 2016 00:17 schreef MrSalazar het volgende:
Iedereen kan wel eens zo'n moment hebben en kampers zijn wel het beste waar je je frustraties op kan botvieren. Je bedreigingen zijn echter aardig triest en zette je nu een handpistooltje tegen je eigen hoofd?
zo tekeer is anders echt camper gedrag. Dus op dit topic afgaande ja. Iemand kil door willen snijdenquote:Op maandag 21 maart 2016 00:17 schreef Anotardy het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen om mensen die mij tokkie noemen, want ik snap ook wel dat jullie niet mijn hele levensverhaal weten en hoe ik mij gedraag.
Verder vind ik het wel fijn dat sommige mensen wél enigzins serieus kunnen reageren, zonder te concluderen dat ik zelf tokkie ben.
Maar ik heb al vaker geblowd, alleen dat komt wel. Dat is niet iets wat ik elke maand doe.
Dat laatste vond ik ook wel bijzonder.quote:Op maandag 21 maart 2016 00:17 schreef MrSalazar het volgende:
Iedereen kan wel eens zo'n moment hebben en kampers zijn wel het beste waar je je frustraties op kan botvieren. Je bedreigingen zijn echter aardig triest en zette je nu een handpistooltje tegen je eigen hoofd?
quote:Op maandag 21 maart 2016 00:20 schreef tailfox het volgende:
[..]
zo tekeer is anders echt camper gedrag. Dus op dit topic afgaande ja. Iemand kil door willen snijden
Ja ik. Vertrouw mijzelf mede daardoor niet echt meer.quote:Op maandag 21 maart 2016 00:21 schreef Anotardy het volgende:
Zijn er nog mensen die ooit ook zoiets hebben ervaren?
Dus (extreem) door het lint gaan en hier later pas van schrikken?
Ik begrijp sowieso niet dat mensen hier puur en alleen komen om onrust te stoken. Je zit er duidelijk zelf erg mee, dat zegt genoeg!quote:Op maandag 21 maart 2016 00:17 schreef Anotardy het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen om mensen die mij tokkie noemen, want ik snap ook wel dat jullie niet mijn hele levensverhaal weten en hoe ik mij gedraag.
Verder vind ik het wel fijn dat sommige mensen wél enigzins serieus kunnen reageren, zonder te concluderen dat ik zelf tokkie ben.
Maar ik heb al vaker geblowd, alleen dat komt wel. Dat is niet iets wat ik elke maand doe.
Nou, opwachten vind ik persoonlijk een beetje triest. Dat is namelijk het op zoek gaan naar een gevecht, dit hele verhaal gebeurde binnen 1 minuut nadat hij mij op de grond duwde.quote:Op maandag 21 maart 2016 00:34 schreef MrCookies het volgende:
Wat maak jij je druk? Een debiel flikkert je tegen de grond, in alle eerlijkheid zou hem opgewacht hebben en hem eens lekker in de kofferbak gestoken hebben. Meen dat serieus je was nog aardig.
Neen wat jij doet, beetje dreigen grote bek hebben. wacht liever in stilte af tot hij buiten komt met zijn maatjes rij hem eens aan de rest rent dan meestal wel weg sla er een paar keer met een knuppel op en flikker hem in de kofferbak voor een uurtje terwijl ik een drankje doe. Van mijn vader geleerd kan ik ook niks aandoen.quote:Op maandag 21 maart 2016 00:37 schreef Anotardy het volgende:
[..]
Nou, opwachten vind ik persoonlijk een beetje triest. Dat is namelijk het op zoek gaan naar een gevecht, dit hele verhaal gebeurde binnen 1 minuut nadat hij mij op de grond duwde.
En natuurlijk was ik daarna nog mad, alleen, zoals ik al zei, weet ik dat ik daarboven sta.
Trollquote:Op maandag 21 maart 2016 00:40 schreef MrCookies het volgende:
[..]
Neen wat jij doet, beetje dreigen grote bek hebben. wacht liever in stilte af tot hij buiten komt met zijn maatjes rij hem eens aan de rest rent dan meestal wel weg sla er een paar keer met een knuppel op en flikker hem in de kofferbak voor een uurtje terwijl ik een drankje doe. Van mijn vader geleerd kan ik ook niks aandoen.
quote:Op maandag 21 maart 2016 00:40 schreef MrCookies het volgende:
[..]
Neen wat jij doet, beetje dreigen grote bek hebben. wacht liever in stilte af tot hij buiten komt met zijn maatjes rij hem eens aan de rest rent dan meestal wel weg sla er een paar keer met een knuppel op en flikker hem in de kofferbak voor een uurtje terwijl ik een drankje doe. Van mijn vader geleerd kan ik ook niks aandoen.
Oh excuses.. Het klonk heel ongeloofwaardig.quote:Op maandag 21 maart 2016 00:42 schreef MrCookies het volgende:
[..]
Niet dus maar dat is het mooie van alles
quote:Op maandag 21 maart 2016 00:42 schreef MrCookies het volgende:
[..]
Niet dus maar dat is het mooie van alles
Dit heb ik wel meegemaakt toen ik 16 was. Ik liep volgens mij naar het lokaal toen ik naar boven wilde gaan. Er zaten wat brugpiepers te klieren en ik vond dit niet leuk. In die tijd was mijn normale reactie om het te negeren en snel door te lopen. Die dag reageerde ik anders dan normaal. Ik greep een van die brugpiepers echt bij zijn keel. Zijn vriendjes waren nogal geschrokken. Ik zei geen woord terug en ik liet hem na een korte tijd weer los. Alsof het de normaalste zaak van de wereld was liep ik gewoon doodleuk naar het lokaal.quote:Op maandag 21 maart 2016 00:21 schreef Anotardy het volgende:
Zijn er nog mensen die ooit ook zoiets hebben ervaren?
Dus (extreem) door het lint gaan en hier later pas van schrikken?
http://www.ru.nl/@799345/haantjesgedrag/quote:Op maandag 21 maart 2016 00:30 schreef Meinona12345 het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niet dat mensen hier puur en alleen komen om onrust te stoken. Je zit er duidelijk zelf erg mee, dat zegt genoeg!
Goed verhaal manquote:Op maandag 21 maart 2016 00:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dit heb ik wel meegemaakt toen ik 16 was. Ik liep volgens mij naar het lokaal toen ik naar boven wilde gaan. Er zaten wat brugpiepers te klieren en ik vond dit niet leuk. In die tijd was mijn normale reactie om het te negeren en snel door te lopen. Die dag reageerde ik anders dan normaal. Ik greep een van die brugpiepers echt bij zijn keel. Zijn vriendjes waren nogal geschrokken. Ik zei geen woord terug en ik liet hem na een korte tijd weer los. Alsof het de normaalste zaak van de wereld was liep ik gewoon doodleuk naar het lokaal.
Achteraf gezien schrok ik wel van mijn reactie. Pas jaren later wist ik de oorzaak van deze uitbarsting. Het bleek bij mij een ophoping van spanning en stress te zijn die een echte trigger bleek te zijn. Er was bij mij geen drank of drugs in het spel.
Ben je een bekende daar ?quote:Ik liep langs zijn vrienden, grootste tokkievrienden die je kunt bedenken, maar ze zeiden niets en deden niets. Een van hen vroeg mij nog: 'Ga je hem nu opzoeken?' Waarop ik antwoorde: 'Nee ik ga nu naar ..... maar als ik hem tegenkom ligt zijn nek open.'
Jij wilt gewoon horen dat iedereen wel eens door het lint gaat, maar wat jij deed is gewoon niet normaal. Wat als het nog eens gebeurd en zo'n jongen loopt serieus letsel op?quote:Op maandag 21 maart 2016 00:17 schreef Anotardy het volgende:
[..]
Nee zeker niet bekend daar, maar misschien dat hij of zij mij daar eerder wel eens hebben gezien.quote:Op maandag 21 maart 2016 06:17 schreef Punkman het volgende:
Van wat ik begrijp had je een complete blackout.
Neemt niet weg dat wat je gezegd en gedaan hebt het verantwoord.
Ik noem het nu even tijdelijk ontoerekeningsvatbaar.
Wat is er gebeurd:
• Iemand gooide jou op de grond.
• Jij vocht terug (eindelijk) omdat je bully gedrag zat bent.
Zover nog goed ?
Sportief gebouwd
Tokkie/camper, maakt niet uit wie dat doet.
Hoort niet simpel.
Gedrag van jou uit, slecht, maar aan de andere kant, als je lief had gedaan, dan was alles klaar en over ?
Soms moet hard optreden.
Jouw gedrag ging wat te ver, en krijg nu veel commentaar, als je hem een hoek had gegeven had iedereen er begrip voor.
Sportief gebouwd, tja
En daar gaan we al, ik heb niet het idee dat dit een bully verhaal is.
Maar slechts het verhaal dat jij je spierbundel wilt laten gelden en dat wilt verantwoorden.
Ik kan er niks meer van maken.
[..]
Ben je een bekende daar ?
Ik heb een beetje moeite om je te geloven dat je slachtoffer bent.
Maar iedereen vertelt je hier en nu dat je raar bezig was, sommigen vinden je zelfs eng.quote:Op maandag 21 maart 2016 07:56 schreef Anotardy het volgende:
[..]
Nee zeker niet bekend daar, maar misschien dat hij of zij mij daar eerder wel eens hebben gezien.
Ik was ook niet echt slachtoffer van een bully, maar meer van een willekeurige actie van die jongen.
quote:Op maandag 21 maart 2016 00:00 schreef Anotardy het volgende:
Ik zou hetzelfde zeggen als ik het zo zelf een keer lees, maar dit is echt de eerste keer in mijn leven dat ik zo boos op iemand ben geweest en ik schrik er zelf ook van.
En ja, op dat moment was ik inderdaad een tokkie. Maar daarbuiten ben ik een van die stillere, maar niet zielige, jongens in de klas.
Je hebt een issue met emoties dus idd, zoek professionele hulp.quote:Op maandag 21 maart 2016 08:32 schreef Koral het volgende:
Ik ken je persoonlijke geschiedenis verder niet maar dit soort reflexen zijn best wel zorgelijk omdat je geen beheersing over jezelf hebt.
Weet niet hoe oud je bent maar werk aan jezelf. Zoek hulp hoe jij je gedrag kunt veranderen door vroegtijdig je emoties te herkennen, en ze op een andere manier te laten luchten. Minder passief zijn misschien 'stille jongen'?
kkpsycho. Ga je op laten nemen anders voorspel ik een donker en bloederig einde voor jou. Je komt sowieso nog de verkeerde tegen.quote:Op maandag 21 maart 2016 00:00 schreef Anotardy het volgende:
Want vrouwen worden doorgaans zeiknat van sjonnies die buitensporig met kanker schelden en met geweld dreigen in een kroeg ...quote:Op zondag 20 maart 2016 23:19 schreef Anotardy het volgende:
Ik wilde niet eens stoer doen: een vriendin heb ik al
Ehm, helaas wel (sommigen) , maar dat nu even buiten beschouwing gelaten ..quote:Op maandag 21 maart 2016 09:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want vrouwen worden doorgaans zeiknat van sjonnies die buitensporig met kanker schelden en met geweld dreigen in een kroeg ...
Ja, tokkievrouwen. Maar TS is heus echt waar geen tokkie.quote:Op maandag 21 maart 2016 09:20 schreef Punkman het volgende:
Ehm, helaas wel (sommigen) , maar dat nu even buiten beschouwing gelaten ..
Ho, dat zeg ik dus niet, ik heb in mijn post naar hem toe al aangegeven dat ik hem niet geloof.quote:Op maandag 21 maart 2016 09:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, tokkievrouwen. Maar TS is heus echt waar geen tokkie.
Hebben we helaas teveel van, en mannen tokkies ook.quote:
Freud staat nu niet echt bekend om de sterke wetenschappelijke onderbouwing van zijn theorieën moet ik zeggen... Maar serieus, als je zo doordraait, ga eens met iemand praten.quote:Op maandag 21 maart 2016 00:03 schreef Anotardy het volgende:
[..]
Ken je Sigmund Freud? Ieder mens heeft dit in zich als je zijn theorie gelooft. (Best aannemelijk)
Ik denk namelijk dat dit echt zo is, dat als jouw über-ich niet stabiel is, deze onderbewuste dingen naar boven komen.
quote:Op maandag 21 maart 2016 00:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, ik ben een debieletje onder een steen. Sigmund Freud zegt me niks, en gelooft is met een t.
Nominatie voor beste reactie.quote:Op maandag 21 maart 2016 08:32 schreef Koral het volgende:
Als je iets of iemand haat, haat je iets wat deel is van jezelf. Wat geen deel is van je zelf verontrust je niet!
Verder heb je verschillende niveau's van passief naar assertief naar aggresief. Bij jou is het assertieve deel blijkbaar erg klein waardoor je, wanneer je te ver in je passieve deel wordt gedrukt als een kattapult naar je agressieve deel schiet.
Ik ken je persoonlijke geschiedenis verder niet maar dit soort reflexen zijn best wel zorgelijk omdat je geen beheersing over jezelf hebt.
Netzo als je kankeropmerkingen. Wat je dan doet is hier iets opschrijven zodat het begrijpelijk voor je wordt. En dan geef je een houding van 'dan is het wel goed' terwijl je er helemaal geen genoegen mee zou moeten nemen en het evenmin acceptabel is.
Weet niet hoe oud je bent maar werk aan jezelf. Zoek hulp hoe jij je gedrag kunt veranderen door vroegtijdig je emoties te herkennen, en ze op een andere manier te laten luchten. Minder passief zijn misschien 'stille jongen'?
Plaats jij even een countercountertokkie dan.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:46 schreef Re het volgende:
nou is de agressie tegen TS alhier ook wel van een nivootje countertokkie hoor
nahquote:Op maandag 21 maart 2016 18:54 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Plaats jij even een countercountertokkie dan.
Euh, nou normaal is het zeker niet om tegen iemand te schreeuwen dan je een sleutel in zn keel wil drukken. Ik hoop dat je dat zelf ook inziet. Wel kan alcohol agressie opwekken. Ik kende vroeger iemand die was gestopt met drinken omdat hij altijd ruzie kreeg wanneer hij dronk.quote:Op zondag 20 maart 2016 23:19 schreef Anotardy het volgende:
Zou dit iets psychisch zijn of is dit 'normaal' als je boos wordt op iemand?
Dat soort mensen, de wat stillere, zijn vaak ook gevaarlijker dan een schreeuwlelijk.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:56 schreef Desmosedici het volgende:
Oppassen met je gedrag. Je komt een keer de verkeerde tegen. Ik zelf zou niet gediend zijn van je actie. Overigens raak ik meer geïntimideerd door stille mensen dan iemand die begint te schreeuwen.
Dit vind ik al niet zo normaal eigenlijkquote:Op zondag 20 maart 2016 23:19 schreef Anotardy het volgende:
Ik stond direct op en ik zag dat het een tokkie/kamper was, mensen die ik het liefst al afgemaakt zie worden.
De barman dacht daar anders over en TS liet hem gewoon met rust.quote:Op maandag 28 maart 2016 02:43 schreef EggsTC het volgende:
De omstanders reageerden inderdaad niet vanwege je buiten proportioneel explosieve agressieve reactie. Die dachten ook; als we 1 woord zeggen ligt onze kop eraf.
Dacht dat dit de éérste keer was dat TS zo'n woede-aanval kreeg?quote:Verder, interessant topic... ik ken ook iemand met woede-aanvallen.
Misschien ook wel handig daar pas een beslissing over te nemen als we meer weten wat aan die duw voorafgegaan is, maar kan in dit geval verder weinig kwaad als ie er met iemand over gaat praten die TS meer hierover kan vertellen, waardoor TS zijn reactie beter gaat begrijpen.quote:Laat drank staan, ga praten met je dokter en vraag om een verwijzing naar een psycholoog. Je moet de oorzaak leren kennen van die explosieve woedeuitbarsting, anders kan je er niets tegen doen.
quote:Op maandag 21 maart 2016 00:00 schreef Anotardy het volgende:
Uh juist, je schrijft zelf dat je normaal tokkies/kampers liever afgemaakt ziet worden. Inderdaad een hele normale kijk op mensen. Totaal niet agressief normaalquote:Op zondag 20 maart 2016 23:19 schreef Anotardy het volgende:
Ik stond direct op en ik zag dat het een tokkie/kamper was, mensen die ik het liefst al afgemaakt zie worden.
Ik heb wel een hekel aan kampers
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |