quote:Op zondag 20 maart 2016 23:38 schreef RacerDKB het volgende:
Iemand duwt je op de grond, uit je verhaal kan ik niet opmaken of ie dat bewust deed.
Maar vervolgens grijp jij hem bij de keel, roept tegen hem dat je hem tot bloedens aan toe doodsteekt, vervolgens schreeuw je dat je al zijn vrienden en familie doodmaakt, en was ontoerekeningsvatbaar kwaad op hem.
In dit verhaal klink jij als de psychopaat.
Ja dit.quote:
En ze hebben allebei met alcohol te makenquote:Op zondag 20 maart 2016 23:51 schreef Meinona12345 het volgende:
Als ik je andere topic lees, zou dit heel goed met elkaar in verband kunnen staan. De angst voor de dood is bij jou op een andere manier aanwezig en misschien zoek je daardoor dit soort grenzen op.
Jep dat zou ook wel eens kunnen, dit was ook echt in een impuls. Iets wat ik normaal tijdens het drinken nog nooit heb gehad.quote:Op zondag 20 maart 2016 23:51 schreef Meinona12345 het volgende:
Als ik je andere topic lees, zou dit heel goed met elkaar in verband kunnen staan. De angst voor de dood is bij jou op een andere manier aanwezig en misschien zoek je daardoor dit soort grenzen op.
Maar je kunt dus zomaar omslaan in een enge agressieveling die mensen met de dood bedreigt.quote:Op maandag 21 maart 2016 00:00 schreef Anotardy het volgende:
Ik zie hier meerdere reactie's dat ík de tokkie zou zijn.
Ik zou hetzelfde zeggen als ik het zo zelf een keer lees, maar dit is echt de eerste keer in mijn leven dat ik zo boos op iemand ben geweest en ik schrik er zelf ook van.
En ja, op dat moment was ik inderdaad een tokkie. Maar daarbuiten ben ik een van die stillere, maar niet zielige, jongens in de klas.
Zal het eens proberen, was inderdaad al bang dat alcohol niet goed zou gaan.quote:Op zondag 20 maart 2016 23:56 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
En ze hebben allebei met alcohol te maken
TS, stop met drinken en ga blowen als je per se iets nodig hebt.
Ken je Sigmund Freud? Ieder mens heeft dit in zich als je zijn theorie gelooft. (Best aannemelijk)quote:Op maandag 21 maart 2016 00:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar je kunt dus zomaar omslaan in een enge agressieveling die mensen met de dood bedreigt.
Ik herhaal: Jij bent eng.
ja maar wat er uit komt is wel typisch denk ik. Zelfs op mijn meest primaire momenten kom ik niet op het idee om een geweer van mijn hand te maken en te doen alsof ik iemand dood maak, of met kanker te vloeken (of een van de vele vele andere voorbeelden hier boven). Jouw es is blijkbaar echt compleet tokkiequote:Op maandag 21 maart 2016 00:03 schreef Anotardy het volgende:
[..]
Ken je Sigmund Freud? Ieder mens heeft dit in zich als je zijn theorie geloofd. (Best aannemelijk)
Ik denk namelijk dat dit echt zo is, dat als jouw über-ich niet stabiel is, deze onderbewuste dingen naar boven komen.
wat knok zegt. Gewoon ook ff niet drinken. Niet meer dan 2quote:Op zondag 20 maart 2016 23:23 schreef knokkels het volgende:
Heb je een kwade dronk? Iets gebeurd wat je heeft geraakt, emotioneel, daarvoor?
Wat ikbennieuwopfok zegt, verder
psychiater.quote:Op maandag 21 maart 2016 00:13 schreef Meinona12345 het volgende:
(Hoe reageer je op andermans berichten?) het lijkt me nou ook niet handig om het blowen eens te proberen. Op die manier verplaats je het probleem alleen maar. Je moet het bij de kern aanpakken, een keer praten met een psycholoog kan tot antwoorden leiden.
Sure, maar met kanker vloeken is niet eens tokkie als ik het vergelijk met mensen om mij heen. Alleen ik ben dus inderdaad zelf ook geschrokken van het feit dat ik zulke gebaren maakte met mijn handen..quote:Op maandag 21 maart 2016 00:09 schreef Allures het volgende:
[..]
ja maar wat er uit komt is wel typisch denk ik. Zelfs op mijn meest primaire momenten kom ik niet op het idee om een geweer van mijn hand te maken en te doen alsof ik iemand dood maak, of met kanker te vloeken (of een van de vele vele andere voorbeelden hier boven). Jouw es is blijkbaar echt compleet tokkie
zit wat opgekropt in je.quote:Op maandag 21 maart 2016 00:14 schreef Anotardy het volgende:
[..]
Sure, maar met kanker vloeken is niet eens tokkie als ik het vergelijk met mensen om mij heen. Alleen ik ben dus inderdaad zelf ook geschrokken van het feit dat ik zulke gebaren maakte met mijn handen..
Ik moest wel lachen om mensen die mij tokkie noemen, want ik snap ook wel dat jullie niet mijn hele levensverhaal weten en hoe ik mij gedraag.quote:Op maandag 21 maart 2016 00:13 schreef Meinona12345 het volgende:
(Hoe reageer je op andermans berichten?) het lijkt me nou ook niet handig om het blowen eens te proberen. Op die manier verplaats je het probleem alleen maar. Je moet het bij de kern aanpakken, een keer praten met een psycholoog kan tot antwoorden leiden.
Hahaha ja dat deed ik inderdaad.quote:Op maandag 21 maart 2016 00:17 schreef MrSalazar het volgende:
Iedereen kan wel eens zo'n moment hebben en kampers zijn wel het beste waar je je frustraties op kan botvieren. Je bedreigingen zijn echter aardig triest en zette je nu een handpistooltje tegen je eigen hoofd?
zo tekeer is anders echt camper gedrag. Dus op dit topic afgaande ja. Iemand kil door willen snijdenquote:Op maandag 21 maart 2016 00:17 schreef Anotardy het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen om mensen die mij tokkie noemen, want ik snap ook wel dat jullie niet mijn hele levensverhaal weten en hoe ik mij gedraag.
Verder vind ik het wel fijn dat sommige mensen wél enigzins serieus kunnen reageren, zonder te concluderen dat ik zelf tokkie ben.
Maar ik heb al vaker geblowd, alleen dat komt wel. Dat is niet iets wat ik elke maand doe.
Dat laatste vond ik ook wel bijzonder.quote:Op maandag 21 maart 2016 00:17 schreef MrSalazar het volgende:
Iedereen kan wel eens zo'n moment hebben en kampers zijn wel het beste waar je je frustraties op kan botvieren. Je bedreigingen zijn echter aardig triest en zette je nu een handpistooltje tegen je eigen hoofd?
quote:Op maandag 21 maart 2016 00:20 schreef tailfox het volgende:
[..]
zo tekeer is anders echt camper gedrag. Dus op dit topic afgaande ja. Iemand kil door willen snijden
Ja ik. Vertrouw mijzelf mede daardoor niet echt meer.quote:Op maandag 21 maart 2016 00:21 schreef Anotardy het volgende:
Zijn er nog mensen die ooit ook zoiets hebben ervaren?
Dus (extreem) door het lint gaan en hier later pas van schrikken?
Ik begrijp sowieso niet dat mensen hier puur en alleen komen om onrust te stoken. Je zit er duidelijk zelf erg mee, dat zegt genoeg!quote:Op maandag 21 maart 2016 00:17 schreef Anotardy het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen om mensen die mij tokkie noemen, want ik snap ook wel dat jullie niet mijn hele levensverhaal weten en hoe ik mij gedraag.
Verder vind ik het wel fijn dat sommige mensen wél enigzins serieus kunnen reageren, zonder te concluderen dat ik zelf tokkie ben.
Maar ik heb al vaker geblowd, alleen dat komt wel. Dat is niet iets wat ik elke maand doe.
Nou, opwachten vind ik persoonlijk een beetje triest. Dat is namelijk het op zoek gaan naar een gevecht, dit hele verhaal gebeurde binnen 1 minuut nadat hij mij op de grond duwde.quote:Op maandag 21 maart 2016 00:34 schreef MrCookies het volgende:
Wat maak jij je druk? Een debiel flikkert je tegen de grond, in alle eerlijkheid zou hem opgewacht hebben en hem eens lekker in de kofferbak gestoken hebben. Meen dat serieus je was nog aardig.
Neen wat jij doet, beetje dreigen grote bek hebben. wacht liever in stilte af tot hij buiten komt met zijn maatjes rij hem eens aan de rest rent dan meestal wel weg sla er een paar keer met een knuppel op en flikker hem in de kofferbak voor een uurtje terwijl ik een drankje doe. Van mijn vader geleerd kan ik ook niks aandoen.quote:Op maandag 21 maart 2016 00:37 schreef Anotardy het volgende:
[..]
Nou, opwachten vind ik persoonlijk een beetje triest. Dat is namelijk het op zoek gaan naar een gevecht, dit hele verhaal gebeurde binnen 1 minuut nadat hij mij op de grond duwde.
En natuurlijk was ik daarna nog mad, alleen, zoals ik al zei, weet ik dat ik daarboven sta.
Trollquote:Op maandag 21 maart 2016 00:40 schreef MrCookies het volgende:
[..]
Neen wat jij doet, beetje dreigen grote bek hebben. wacht liever in stilte af tot hij buiten komt met zijn maatjes rij hem eens aan de rest rent dan meestal wel weg sla er een paar keer met een knuppel op en flikker hem in de kofferbak voor een uurtje terwijl ik een drankje doe. Van mijn vader geleerd kan ik ook niks aandoen.
quote:Op maandag 21 maart 2016 00:40 schreef MrCookies het volgende:
[..]
Neen wat jij doet, beetje dreigen grote bek hebben. wacht liever in stilte af tot hij buiten komt met zijn maatjes rij hem eens aan de rest rent dan meestal wel weg sla er een paar keer met een knuppel op en flikker hem in de kofferbak voor een uurtje terwijl ik een drankje doe. Van mijn vader geleerd kan ik ook niks aandoen.
Oh excuses.. Het klonk heel ongeloofwaardig.quote:Op maandag 21 maart 2016 00:42 schreef MrCookies het volgende:
[..]
Niet dus maar dat is het mooie van alles
quote:Op maandag 21 maart 2016 00:42 schreef MrCookies het volgende:
[..]
Niet dus maar dat is het mooie van alles
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |