Nee zeker niet bekend daar, maar misschien dat hij of zij mij daar eerder wel eens hebben gezien.quote:Op maandag 21 maart 2016 06:17 schreef Punkman het volgende:
Van wat ik begrijp had je een complete blackout.
Neemt niet weg dat wat je gezegd en gedaan hebt het verantwoord.
Ik noem het nu even tijdelijk ontoerekeningsvatbaar.
Wat is er gebeurd:
• Iemand gooide jou op de grond.
• Jij vocht terug (eindelijk) omdat je bully gedrag zat bent.
Zover nog goed ?
Sportief gebouwd
Tokkie/camper, maakt niet uit wie dat doet.
Hoort niet simpel.
Gedrag van jou uit, slecht, maar aan de andere kant, als je lief had gedaan, dan was alles klaar en over ?
Soms moet hard optreden.
Jouw gedrag ging wat te ver, en krijg nu veel commentaar, als je hem een hoek had gegeven had iedereen er begrip voor.
Sportief gebouwd, tja
En daar gaan we al, ik heb niet het idee dat dit een bully verhaal is.
Maar slechts het verhaal dat jij je spierbundel wilt laten gelden en dat wilt verantwoorden.
Ik kan er niks meer van maken.
[..]
Ben je een bekende daar ?
Ik heb een beetje moeite om je te geloven dat je slachtoffer bent.
Maar iedereen vertelt je hier en nu dat je raar bezig was, sommigen vinden je zelfs eng.quote:Op maandag 21 maart 2016 07:56 schreef Anotardy het volgende:
[..]
Nee zeker niet bekend daar, maar misschien dat hij of zij mij daar eerder wel eens hebben gezien.
Ik was ook niet echt slachtoffer van een bully, maar meer van een willekeurige actie van die jongen.
quote:Op maandag 21 maart 2016 00:00 schreef Anotardy het volgende:
Ik zou hetzelfde zeggen als ik het zo zelf een keer lees, maar dit is echt de eerste keer in mijn leven dat ik zo boos op iemand ben geweest en ik schrik er zelf ook van.
En ja, op dat moment was ik inderdaad een tokkie. Maar daarbuiten ben ik een van die stillere, maar niet zielige, jongens in de klas.
Je hebt een issue met emoties dus idd, zoek professionele hulp.quote:Op maandag 21 maart 2016 08:32 schreef Koral het volgende:
Ik ken je persoonlijke geschiedenis verder niet maar dit soort reflexen zijn best wel zorgelijk omdat je geen beheersing over jezelf hebt.
Weet niet hoe oud je bent maar werk aan jezelf. Zoek hulp hoe jij je gedrag kunt veranderen door vroegtijdig je emoties te herkennen, en ze op een andere manier te laten luchten. Minder passief zijn misschien 'stille jongen'?
kkpsycho. Ga je op laten nemen anders voorspel ik een donker en bloederig einde voor jou. Je komt sowieso nog de verkeerde tegen.quote:Op maandag 21 maart 2016 00:00 schreef Anotardy het volgende:
Ik zie hier meerdere reactie's dat ík de tokkie zou zijn.
Ik zou hetzelfde zeggen als ik het zo zelf een keer lees, maar dit is echt de eerste keer in mijn leven dat ik zo boos op iemand ben geweest en ik schrik er zelf ook van.
En ja, op dat moment was ik inderdaad een tokkie. Maar daarbuiten ben ik een van die stillere, maar niet zielige, jongens in de klas.
Want vrouwen worden doorgaans zeiknat van sjonnies die buitensporig met kanker schelden en met geweld dreigen in een kroeg ...quote:Op zondag 20 maart 2016 23:19 schreef Anotardy het volgende:
Ik wilde niet eens stoer doen: een vriendin heb ik al
Ehm, helaas wel (sommigen) , maar dat nu even buiten beschouwing gelaten ..quote:Op maandag 21 maart 2016 09:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want vrouwen worden doorgaans zeiknat van sjonnies die buitensporig met kanker schelden en met geweld dreigen in een kroeg ...
Ja, tokkievrouwen. Maar TS is heus echt waar geen tokkie.quote:Op maandag 21 maart 2016 09:20 schreef Punkman het volgende:
Ehm, helaas wel (sommigen) , maar dat nu even buiten beschouwing gelaten ..
Ho, dat zeg ik dus niet, ik heb in mijn post naar hem toe al aangegeven dat ik hem niet geloof.quote:Op maandag 21 maart 2016 09:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, tokkievrouwen. Maar TS is heus echt waar geen tokkie.
Hebben we helaas teveel van, en mannen tokkies ook.quote:
Freud staat nu niet echt bekend om de sterke wetenschappelijke onderbouwing van zijn theorieën moet ik zeggen... Maar serieus, als je zo doordraait, ga eens met iemand praten.quote:Op maandag 21 maart 2016 00:03 schreef Anotardy het volgende:
[..]
Ken je Sigmund Freud? Ieder mens heeft dit in zich als je zijn theorie gelooft. (Best aannemelijk)
Ik denk namelijk dat dit echt zo is, dat als jouw über-ich niet stabiel is, deze onderbewuste dingen naar boven komen.
quote:Op maandag 21 maart 2016 00:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, ik ben een debieletje onder een steen. Sigmund Freud zegt me niks, en gelooft is met een t.
Nominatie voor beste reactie.quote:Op maandag 21 maart 2016 08:32 schreef Koral het volgende:
Als je iets of iemand haat, haat je iets wat deel is van jezelf. Wat geen deel is van je zelf verontrust je niet!
Verder heb je verschillende niveau's van passief naar assertief naar aggresief. Bij jou is het assertieve deel blijkbaar erg klein waardoor je, wanneer je te ver in je passieve deel wordt gedrukt als een kattapult naar je agressieve deel schiet.
Ik ken je persoonlijke geschiedenis verder niet maar dit soort reflexen zijn best wel zorgelijk omdat je geen beheersing over jezelf hebt.
Netzo als je kankeropmerkingen. Wat je dan doet is hier iets opschrijven zodat het begrijpelijk voor je wordt. En dan geef je een houding van 'dan is het wel goed' terwijl je er helemaal geen genoegen mee zou moeten nemen en het evenmin acceptabel is.
Weet niet hoe oud je bent maar werk aan jezelf. Zoek hulp hoe jij je gedrag kunt veranderen door vroegtijdig je emoties te herkennen, en ze op een andere manier te laten luchten. Minder passief zijn misschien 'stille jongen'?
Plaats jij even een countercountertokkie dan.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:46 schreef Re het volgende:
nou is de agressie tegen TS alhier ook wel van een nivootje countertokkie hoor
nahquote:Op maandag 21 maart 2016 18:54 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Plaats jij even een countercountertokkie dan.
Euh, nou normaal is het zeker niet om tegen iemand te schreeuwen dan je een sleutel in zn keel wil drukken. Ik hoop dat je dat zelf ook inziet. Wel kan alcohol agressie opwekken. Ik kende vroeger iemand die was gestopt met drinken omdat hij altijd ruzie kreeg wanneer hij dronk.quote:Op zondag 20 maart 2016 23:19 schreef Anotardy het volgende:
Zou dit iets psychisch zijn of is dit 'normaal' als je boos wordt op iemand?
Dat soort mensen, de wat stillere, zijn vaak ook gevaarlijker dan een schreeuwlelijk.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:56 schreef Desmosedici het volgende:
Oppassen met je gedrag. Je komt een keer de verkeerde tegen. Ik zelf zou niet gediend zijn van je actie. Overigens raak ik meer geïntimideerd door stille mensen dan iemand die begint te schreeuwen.
Dit vind ik al niet zo normaal eigenlijkquote:Op zondag 20 maart 2016 23:19 schreef Anotardy het volgende:
Ik stond direct op en ik zag dat het een tokkie/kamper was, mensen die ik het liefst al afgemaakt zie worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |