Waarom? En dan niet omdat ze van Turkse komaf zijn.quote:
ahahahaquote:Op zondag 20 maart 2016 22:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was toen ik dik aan het trollen was, hij dacht dat ik kloon was
Oh cool, ga kijken dan.quote:Op zondag 20 maart 2016 22:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nieuwste, staat nu op, maar ben afgeleid door de SC nu
rtquote:Op zondag 20 maart 2016 22:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Ben idd viesmad omdat ck aan iedereen het gezegd heeft dat ik een dwerghamster ben ;s
oh ja, was die fase van je al weer vergetenquote:Op zondag 20 maart 2016 22:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was toen ik dik aan het trollen was, hij dacht dat ik kloon was
Ik meende dat niet, snap hun hele partij niet snap politiek nietquote:Op zondag 20 maart 2016 22:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom? En dan niet omdat ze van Turkse komaf zijn.
Dan moet je Daredevil gaan kijken maar dat is voor kneuzenquote:
hehe aightquote:Op zondag 20 maart 2016 22:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik meende dat niet, snap hun hele partij niet snap politiek niet
Pfew, ben altijd wel blij dat ik geen cultuur heb.quote:Op zondag 20 maart 2016 22:07 schreef Opsonisatie het volgende: [..] Kuzu en ozturk
Turkai
Rot gewoon op met alle culturen, komt alleen maar aurlog van.
Andere kant wel chill. Als het allemaal gepaard gaat zonder jaloezie. En dikke dosissen aandacht. Maar ik raak altijd maar door 1 iemand geobserdeerd en dan word ik van die andere niet meer geil.. ;s;s;squote:Op zondag 20 maart 2016 22:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gewoon platonische relatie met 10 guys aangaan
hoop het nietquote:Op zondag 20 maart 2016 22:09 schreef Willoow het volgende:
Dacht ie dat je kloon van Slaapzak was dermann?
dat was hoe ik in het echt benquote:Op zondag 20 maart 2016 22:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja, was die fase van je al weer vergeten
Chilling with bevertonquote:Op zondag 20 maart 2016 22:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja, was die fase van je al weer vergeten
ja doei, ik ben je docent maatschappijleer nietquote:Op zondag 20 maart 2016 22:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Leg mij eens uit, zou ik links of rechts moeten zijn en waarom
Extreem rechts. Omdat dat leuk is voor hier.quote:Op zondag 20 maart 2016 22:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
fantastische lachquote:Op zondag 20 maart 2016 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
hermann, wat vind je van Karen Page?
Je hebt wel kultoer jonguh, klompen, wiet, bier enzo tochquote:Op zondag 20 maart 2016 22:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Pfew, ben altijd wel blij dat ik geen cultuur heb.
Nehquote:Op zondag 20 maart 2016 22:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoop het niet
[..]
dat was hoe ik in het echt ben
Ben rechts gewordenquote:Op zondag 20 maart 2016 22:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja doei, ik ben je docent maatschappijleer niet
vind zijn middel te dunquote:Op zondag 20 maart 2016 22:11 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van m'n SSJ Goku.
Als je het over FOK!links en rechts hebt dan ben je al links als je niet staat te juichen wanneer er gelukszoekers verdrinken.quote:Op zondag 20 maart 2016 22:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja. als hij daarbij ook nog eens dun is wel. Aangezien het om de dikte gaat.quote:Op zondag 20 maart 2016 22:10 schreef Ashqelon het volgende:
@meloew je zou het wel uitmaken wegens kleine pik dus wellicht dat ik die laatste post moet heroverwegen.
Keihard gekomen op die duim. Het plaatje is ook wel leuk hoor.quote:Op zondag 20 maart 2016 22:11 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Goed gedaan, kleurgebruik is ook subtielquote:Op zondag 20 maart 2016 22:11 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
nicequote:Op zondag 20 maart 2016 22:11 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
van culturen komt geen oorlog van nationalisme wel en veel turken zijn door ataturk nationalistisch geworden.quote:Op zondag 20 maart 2016 22:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij kan tenminste nog interesse tonen in 1 jongen, ik ben hem meestal na een week al zat als ik het gevoel heb van dat ik hem om mijn vingers heb gewonden.quote:Op zondag 20 maart 2016 22:10 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Andere kant wel chill. Als het allemaal gepaard gaat zonder jaloezie. En dikke dosissen aandacht. Maar ik raak altijd maar door 1 iemand geobserdeerd en dan word ik van die andere niet meer geil.. ;s;s;s
meteen creezie ikke. Zou best wel beetje rond willen scharrrelen als ik geen psychopaat was en alles platonisch zou kunnen blijven en ik er daadwerkelijk ook van genoot. Maar heb vaak geen interesse in meer dan 1 jongen. Into een iemand maar. Dus vind wel ''knap'' meiden die kunnen scharrelen en ervan genieten. Ik vind r nie veel aan.
Kei schattig tardis. kun je togeprie ook tekenenquote:
Turkije altijd nummer 1.quote:Op zondag 20 maart 2016 22:12 schreef Ashqelon het volgende:
maar meeste turken zijn gewoon oke verder zolang je niet over turkije begint.
Hij kijkt net zo boos als Jimmy wanneer iemand pro abortus isquote:
dan is dat zo. Wat wil je ermee zeggen, dat een dode man vet veel invloed kan hebben jaren na dato?quote:Op zondag 20 maart 2016 22:11 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
van culturen komt geen oorlog van nationalisme wel en veel turken zijn door ataturk nationalistisch geworden.
Ja maar bij sommige jongens krijg je die doelen niet die je voor ogen heb. Niet iedereen wind je om je vingersquote:Op zondag 20 maart 2016 22:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij kan tenminste nog interesse tonen in 1 jongen, ik ben hem meestal na een week al zat als ik het gevoel heb van dat ik hem om mijn vingers heb gewonden.
Ga nu kijken. Gr Grquote:Op zondag 20 maart 2016 22:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dan moet je Daredevil gaan kijken maar dat is voor kneuzen
Alsof jij naar buiten gaatquote:Op zondag 20 maart 2016 22:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon vies mad omdat ik naar buiten heb gebracht wat ze is en nu gaat ze leugens verspreiden.
HORNIGOLD GAAT DOODquote:
Nietsquote:
Lolquote:Op zondag 20 maart 2016 22:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij kijkt net zo boos als Jimmy wanneer iemand pro abortus is
2 homo's maakt nog geen homoserie, homoquote:
piraat zijn is al homoquote:Op zondag 20 maart 2016 22:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
2 homo's maakt nog geen homoserie, homo
wait wut je gaat dat niet ontkennen met al die standbeelden van hem over heel turkije toch? maar zoals ik al zei zijn veel turken gewoon oke zolang je niet over turkije begint.quote:Op zondag 20 maart 2016 22:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
dan is dat zo. Wat wil je ermee zeggen, dat een dode man vet veel invloed kan hebben jaren na dato?
Ahaha moet je maar gaan kijken als je het zegt he skkltjequote:
Niks homo aan met vele mannen op een schip zitten met je bovenlijf ontbloot hoor.quote:
Talentje.quote:Op zondag 20 maart 2016 22:11 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
heb maar 1x gehad dat ik niet een "doel" kon behalen, toen wilde ik hem alleen maar harderquote:Op zondag 20 maart 2016 22:14 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja maar bij sommige jongens krijg je die doelen niet die je voor ogen heb. Niet iedereen wind je om je vingershelaas wat doe je dan? Leg je je erbij neer of ga je door met proberen?
Minstens 1 keer per dagquote:
ohquote:Op zondag 20 maart 2016 22:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niks homo aan met vele mannen op een schip zitten met je bovenlijf ontbloot hoor.
Dagboek weer vol zeker?quote:Op zondag 20 maart 2016 22:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
heb maar 1x gehad dat ik niet een "doel" kon behalen, toen wilde ik hem alleen maar harderUhm tsjah ik hou er dan gewoon mee op want ik heb wel eens geprobeerd om verder te gaan maar dat kwam dan zo nep over
moest mijzelf dan gewoon forceren om een gesprek gaande te houden, ook niet leuk
Ik blijf zo foreveralone
Jongen ik heb niks met Turkije wat wil je.quote:Op zondag 20 maart 2016 22:16 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wait wut je gaat dat niet ontkennen met al die standbeelden van hem over heel turkije toch? maar zoals ik al zei zijn veel turken gewoon oke zolang je niet over turkije begint.
quote:Op zondag 20 maart 2016 22:15 schreef Neverknown het volgende:
[ afbeelding ]
omggg dat stemmetje van togepi was wel altijd cute he
ben je in het echt journalistquote:Op zondag 20 maart 2016 22:17 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hoe kwam je op die naam?
hoe kwamen jullje eigenlijk op fok?
Nee gewoon naar werk of zo of iets in de container gooien.quote:
Baasquote:Op zondag 20 maart 2016 22:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor jou nog ff snel getekend. DOEI
Googlede naar mensen oplossen in zoutzuur.quote:Op zondag 20 maart 2016 22:17 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hoe kwam je op die naam?
hoe kwamen jullje eigenlijk op fok?
walt reference?quote:Op zondag 20 maart 2016 22:20 schreef Willoow het volgende:
[..]
Googlede naar mensen oplossen in zoutzuur.
Haha ja. Maar is wel beetje kinderachtig iddquote:Op zondag 20 maart 2016 22:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
heb maar 1x gehad dat ik niet een "doel" kon behalen, toen wilde ik hem alleen maar harderUhm tsjah ik hou er dan gewoon mee op want ik heb wel eens geprobeerd om verder te gaan maar dat kwam dan zo nep over
moest mijzelf dan gewoon forceren om een gesprek gaande te houden, ook niet leuk
Ik blijf zo foreveralone
slaaplkkrquote:
aaaaahw kei liefquote:Op zondag 20 maart 2016 22:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor jou nog ff snel getekend. DOEI
en reclamemaker voor better call saulquote:Op zondag 20 maart 2016 22:21 schreef deadprez het volgende:
ash is een bot van big data om meer over ons te weten te komen
quote:Op zondag 20 maart 2016 22:20 schreef Willoow het volgende:
[..]
Googlede naar mensen oplossen in zoutzuur.
zou daar eigenlijk gewoon echt geld.voor moeten vragen jdif betaalt ook.quote:Op zondag 20 maart 2016 22:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en reclamemaker voor better call saul
Dit lijkt op ons dm-gesprekquote:Op zondag 20 maart 2016 22:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik blijf zo foreveralone
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |