Daarom.quote:
Hey tardis zullen wij tongen zodat ik een beetje madeliefff kan proeven? Laat het mij snel weten graagquote:
heul niet, frank is altijd de rust en het geduld zelvequote:
quote:Op zondag 20 maart 2016 22:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hey tardis zullen wij tongen zodat ik een beetje madeliefff kan proeven? Laat het mij snel weten graag
Nee ik heb gewoon haar. Niet iedereen die een paar jaar ouder is dan dat jij bent is kaal.quote:
het is dat een grapje maakt maar kan die mensen die het menen echt niet uitstaanquote:Op zondag 20 maart 2016 22:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ajran is van ons adana is van ons haha
dan heb je de eerste DM die ik ooit heb ontvangen niet gelezenquote:Op zondag 20 maart 2016 22:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
heul niet, frank is altijd de rust en het geduld zelve
Godver keihard gelachenquote:Op zondag 20 maart 2016 22:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hey tardis zullen wij tongen zodat ik een beetje madeliefff kan proeven? Laat het mij snel weten graag
Heb je al Black Sails gekeken Hansiequote:
Uh ja kan, misschien als je heel lief aan madeliefff vraagt of ze met je wil zoenen dat dan akkoord gaat, maar zo niet dan kunnen we dit wel doen hoor.quote:Op zondag 20 maart 2016 22:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze vroeg ook al naar mijn haar, helemaal geobsedeerd dat mensquote:Op zondag 20 maart 2016 22:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon haar. Niet iedereen die een paar jaar ouder is dan dat jij bent is kaal.
Bedankt vriend, ik laat het je nog wel weten.quote:Op zondag 20 maart 2016 22:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Uh ja kan, misschien als je heel lief aan madeliefff vraagt of ze met je wil zoenen dat dan akkoord gaat, maar zo niet dan kunnen we dit wel doen hoor.
Gvd wat een kutwijf is het toch hè.quote:Op zondag 20 maart 2016 22:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon haar. Niet iedereen die een paar jaar ouder is dan dat jij bent is kaal.
whutquote:Op zondag 20 maart 2016 22:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan heb je de eerste DM die ik ooit heb ontvangen niet gelezen
Whehe echtquote:Op zondag 20 maart 2016 22:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan heb je de eerste DM die ik ooit heb ontvangen niet gelezen
Kuzu en ozturkquote:Op zondag 20 maart 2016 22:06 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
het is dat een grapje maakt maar kan die mensen die het menen echt niet uitstaankuzu en ozturk
Nieuwste, staat nu op, maar ben afgeleid door de SC nuquote:Op zondag 20 maart 2016 22:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je al Black Sails gekeken Hansie
respect.quote:Op zondag 20 maart 2016 22:04 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Seks is wel belangrijk als je relatie hebt.
Zonder wat minder voor mij. Als ik into iemand ben dan ook meteen obsessief. Dan wil ik sowieso relatie. zou nooit 10 scharrels hebben of zo. Dan liever geld ervoor xD. kan me niet met 10 mannen tegenlijk obserderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |