dat sowieso, altijdquote:
Ajran is van ons adana is van ons hahaquote:Op zondag 20 maart 2016 22:02 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
waar is stimo.
jullie jatten ook al allemaal woorden en gerechten van ons en dan beweren dat het van jezelf is zoals ajran en adana.
Ik heb Guus gevangen genomenquote:Op zondag 20 maart 2016 22:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
of guus
en zo kunnen we nog wel even doorgaan![]()
Omgquote:Op zondag 20 maart 2016 22:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb geen dwerg gezien. WAT HEB IK GEMIST!?
Frank en WCH bedoel jequote:Op zondag 20 maart 2016 22:01 schreef SideEffect het volgende:
Wel sneu dat jullie hem hebben weggepest
oeh, nicequote:
Speelt ie. Overtuigend acteerwerk.quote:Op zondag 20 maart 2016 22:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, hij is op die momenten echt bloedserieus.
Kloptquote:
frank nam het toch juist altijd voor jimmy opquote:
quote:Op zondag 20 maart 2016 22:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omgmijn foto niet gezien hebben
zelfs jimmy zag m
Seks is wel belangrijk als je relatie hebt.quote:Op zondag 20 maart 2016 22:03 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ja gast wat wil je als je het halve topic volspamt.
mehquote:
Jaaquote:
Ja maar iedereen heeft een grens.quote:Op zondag 20 maart 2016 22:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
frank nam het toch juist altijd voor jimmy op
moest ie maar niet doen alsof zijn mening feit wasquote:Op zondag 20 maart 2016 22:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Was altijd met z'n allen tegen 1
Vond het wel knap hoe hij jullie allemaal aan kon
Leugens.quote:
slaap lekkerquote:
Gewoon platonische relatie met 10 guys aangaanquote:Op zondag 20 maart 2016 22:04 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Seks is wel belangrijk als je relatie hebt.
Zonder wat minder voor mij. Als ik into iemand ben dan ook meteen obsessief. Dan wil ik sowieso relatie. zou nooit 10 scharrels hebben of zo. Dan liever geld ervoor xD. kan me niet met 10 mannen tegenlijk obserderen.
Ja maar weet niet wie er gisteren nog meer waren.quote:Op zondag 20 maart 2016 22:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
frank nam het toch juist altijd voor jimmy op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |