oh ja, hij had het over een walgelijke actie van een van de klb mods of iets dergelijksquote:Op zondag 20 maart 2016 21:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja is wsl crewbash, want volgens hem is hij gepest door een mod.
Nee, dat is ook een troll in een troll. Trollception, dus hij komt terug.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:54 schreef Der_Mann het volgende:
dus Jimmy was wel serieus toen hij steeds mad werd? dacht dat het gewoon bietje trollen was
Iedereen mag één ragequit.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:54 schreef HPLC het volgende:
JD heeft geen ban? Zou eigenlijk perma moeten zijn
Hij dacht dat het de ene was maar het was de andere..quote:Op zondag 20 maart 2016 21:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja, hij had het over een walgelijke actie van een van de klb mods of iets dergelijks
Ik was een hele slechte mod omdat ik hem tot 2x aan toe een ban had aangesmeerd, vanwege die Nazi UIquote:Op zondag 20 maart 2016 21:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja, hij had het over een walgelijke actie van een van de klb mods of iets dergelijks
Moest wel lachen om die ene keer dat hij zogenaamd naar buiten ging om 'zwarten' af te schieten en mad werd toen ik hetzelfde typte maar dan met blankenquote:
Dat met Frank srs?quote:Op zondag 20 maart 2016 21:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
TR spoilerquote:Op zondag 20 maart 2016 21:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moest kijken naar The Punisher die mensen omverblies met zijn shotgun
gewoon allemaal zeggen dat we pro abortus zijnquote:Op zondag 20 maart 2016 21:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, dat is ook een troll in een troll. Trollception, dus hij komt terug.
aparte kerel is hetquote:Op zondag 20 maart 2016 21:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik was een hele slechte mod omdat ik hem tot 2x aan toe een ban had aangesmeerd, vanwege die Nazi UI
Hahaquote:Op zondag 20 maart 2016 21:53 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
oh echt niet verwacht gezien je vroegere topics etc.
maar sex is nu wel heel belangrijk voor je hoe komt dat en zou je het achteraf eerder gedaan willen hebben?
vera1 was ook niet zo weg ervan.
geen idee, stond verder niet bij waar hij precies op doeldequote:
JA HOU NOU OP MANquote:Op zondag 20 maart 2016 21:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen zorgen hij gebruikte ook andere wapens
turkse koerd? turken houden net als met eid vaste datum aan namelijk terwijl de rest naar de stand van de maan etc.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:56 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee Koerd, maar dacht dat overal officieel 21 maart is
Ik heb het gelezen jaquote:Op zondag 20 maart 2016 21:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
aparte kerel is hetin een topic in fb begon hij ook weer over dat gedoe met die stalin UI
Het zal me overigens een zorg zijn hoe mensen over mij denken, ik vind het fijn dat niet iedereen een hekel aan mij heeft, maar dat scheelt me verder weinig.quote:
ik lurk in subforum sex en daar zei je acht/tien bbelangrijkheid.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:57 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hahanou ja.
Seks is niet heel belangrijk voor me hoor ;d
Is fijn als het in je leven is met iemand die je leuk vindt. Maar anders hoef et van mij niet per se constant.
Nja, boeit ook verder niet.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
geen idee, stond verder niet bij waar hij precies op doelde
dit is gewoon creepyquote:Op zondag 20 maart 2016 21:59 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ik lurk in subforum sex en daar zei je acht/tien bbelangrijkheid.
Dat wel, totdat Crip komtquote:Op zondag 20 maart 2016 21:59 schreef deadprez het volgende:
maar toch vind ik het wel een chille user op de momenten dat zijn autisme niet de overhand neemt
of vbquote:
quote:Op zondag 20 maart 2016 21:59 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ik lurk in subforum sex en daar zei je acht/tien bbelangrijkheid.
of guusquote:
Nou dat dus, hij heeft ook z'n leuke dingen.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:59 schreef deadprez het volgende:
maar toch vind ik het wel een chille user op de momenten dat zijn autisme niet de overhand neemt
Hey meisje wil je mij een foto sturen???quote:Op zondag 20 maart 2016 22:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb geen dm gehad met het vraagje of ik foto wil sturen dus nee
hij heeft zichzelf weggepestquote:Op zondag 20 maart 2016 22:01 schreef SideEffect het volgende:
Wel sneu dat jullie hem hebben weggepest
Best arrogant van je trouwensquote:Op zondag 20 maart 2016 22:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb geen dm gehad met het vraagje of ik foto wil sturen dus nee
Hier ben ik het mee eens. Stop internetpesten nu.quote:Op zondag 20 maart 2016 22:01 schreef SideEffect het volgende:
waar is stimo.quote:
Ik heb me bijna altijd ingehouden, dus ik voel me niet aangetyptquote:Op zondag 20 maart 2016 22:01 schreef SideEffect het volgende:
Let's trade pix for pix xoxooquote:Op zondag 20 maart 2016 22:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hey meisje wil je mij een foto sturen???
Daar hoop ik nog altijd opquote:Op zondag 20 maart 2016 22:02 schreef Willoow het volgende:
Jimmy is wel chill. Gozer trollt hem gewoon hard.
Nee, hij is op die momenten echt bloedserieus.quote:
Hoofdschuldige is sowieso Remqoquote:Op zondag 20 maart 2016 22:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
of guus
en zo kunnen we nog wel even doorgaan![]()
Alsof jij nooit giftig op users kan reagerenquote:Op zondag 20 maart 2016 22:01 schreef SideEffect het volgende:
Ik heb geen dwerg gezien. WAT HEB IK GEMIST!?quote:Op zondag 20 maart 2016 22:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Let's trade pix for pix xoxoo
Jij zag mijn bjoetiful foto toch al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |