Nja, boeit ook verder niet.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
geen idee, stond verder niet bij waar hij precies op doelde
dit is gewoon creepyquote:Op zondag 20 maart 2016 21:59 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ik lurk in subforum sex en daar zei je acht/tien bbelangrijkheid.
Dat wel, totdat Crip komtquote:Op zondag 20 maart 2016 21:59 schreef deadprez het volgende:
maar toch vind ik het wel een chille user op de momenten dat zijn autisme niet de overhand neemt
of vbquote:
quote:Op zondag 20 maart 2016 21:59 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ik lurk in subforum sex en daar zei je acht/tien bbelangrijkheid.
of guusquote:
Nou dat dus, hij heeft ook z'n leuke dingen.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:59 schreef deadprez het volgende:
maar toch vind ik het wel een chille user op de momenten dat zijn autisme niet de overhand neemt
Hey meisje wil je mij een foto sturen???quote:Op zondag 20 maart 2016 22:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb geen dm gehad met het vraagje of ik foto wil sturen dus nee
hij heeft zichzelf weggepestquote:Op zondag 20 maart 2016 22:01 schreef SideEffect het volgende:
Wel sneu dat jullie hem hebben weggepest
Best arrogant van je trouwensquote:Op zondag 20 maart 2016 22:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb geen dm gehad met het vraagje of ik foto wil sturen dus nee
Hier ben ik het mee eens. Stop internetpesten nu.quote:Op zondag 20 maart 2016 22:01 schreef SideEffect het volgende:
waar is stimo.quote:
Ik heb me bijna altijd ingehouden, dus ik voel me niet aangetyptquote:Op zondag 20 maart 2016 22:01 schreef SideEffect het volgende:
Let's trade pix for pix xoxooquote:Op zondag 20 maart 2016 22:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hey meisje wil je mij een foto sturen???
Daar hoop ik nog altijd opquote:Op zondag 20 maart 2016 22:02 schreef Willoow het volgende:
Jimmy is wel chill. Gozer trollt hem gewoon hard.
Nee, hij is op die momenten echt bloedserieus.quote:
Hoofdschuldige is sowieso Remqoquote:Op zondag 20 maart 2016 22:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
of guus
en zo kunnen we nog wel even doorgaan![]()
Alsof jij nooit giftig op users kan reagerenquote:Op zondag 20 maart 2016 22:01 schreef SideEffect het volgende:
Ik heb geen dwerg gezien. WAT HEB IK GEMIST!?quote:Op zondag 20 maart 2016 22:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Let's trade pix for pix xoxoo
Jij zag mijn bjoetiful foto toch al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |