Alsof jij naar buiten gaatquote:Op zondag 20 maart 2016 22:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon vies mad omdat ik naar buiten heb gebracht wat ze is en nu gaat ze leugens verspreiden.
HORNIGOLD GAAT DOODquote:
Nietsquote:
Lolquote:Op zondag 20 maart 2016 22:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij kijkt net zo boos als Jimmy wanneer iemand pro abortus is
2 homo's maakt nog geen homoserie, homoquote:
piraat zijn is al homoquote:Op zondag 20 maart 2016 22:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
2 homo's maakt nog geen homoserie, homo
wait wut je gaat dat niet ontkennen met al die standbeelden van hem over heel turkije toch? maar zoals ik al zei zijn veel turken gewoon oke zolang je niet over turkije begint.quote:Op zondag 20 maart 2016 22:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
dan is dat zo. Wat wil je ermee zeggen, dat een dode man vet veel invloed kan hebben jaren na dato?
Ahaha moet je maar gaan kijken als je het zegt he skkltjequote:
Niks homo aan met vele mannen op een schip zitten met je bovenlijf ontbloot hoor.quote:
Talentje.quote:Op zondag 20 maart 2016 22:11 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van m'n SSJ Goku.
heb maar 1x gehad dat ik niet een "doel" kon behalen, toen wilde ik hem alleen maar harderquote:Op zondag 20 maart 2016 22:14 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja maar bij sommige jongens krijg je die doelen niet die je voor ogen heb. Niet iedereen wind je om je vingershelaas wat doe je dan? Leg je je erbij neer of ga je door met proberen?
Minstens 1 keer per dagquote:
ohquote:Op zondag 20 maart 2016 22:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niks homo aan met vele mannen op een schip zitten met je bovenlijf ontbloot hoor.
Dagboek weer vol zeker?quote:Op zondag 20 maart 2016 22:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
heb maar 1x gehad dat ik niet een "doel" kon behalen, toen wilde ik hem alleen maar harderUhm tsjah ik hou er dan gewoon mee op want ik heb wel eens geprobeerd om verder te gaan maar dat kwam dan zo nep over
moest mijzelf dan gewoon forceren om een gesprek gaande te houden, ook niet leuk
Ik blijf zo foreveralone
Jongen ik heb niks met Turkije wat wil je.quote:Op zondag 20 maart 2016 22:16 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wait wut je gaat dat niet ontkennen met al die standbeelden van hem over heel turkije toch? maar zoals ik al zei zijn veel turken gewoon oke zolang je niet over turkije begint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |