Waarom? En dan niet omdat ze van Turkse komaf zijn.quote:
ahahahaquote:Op zondag 20 maart 2016 22:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was toen ik dik aan het trollen was, hij dacht dat ik kloon was
Oh cool, ga kijken dan.quote:Op zondag 20 maart 2016 22:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nieuwste, staat nu op, maar ben afgeleid door de SC nu
rtquote:Op zondag 20 maart 2016 22:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Ben idd viesmad omdat ck aan iedereen het gezegd heeft dat ik een dwerghamster ben ;s
oh ja, was die fase van je al weer vergetenquote:Op zondag 20 maart 2016 22:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was toen ik dik aan het trollen was, hij dacht dat ik kloon was
Ik meende dat niet, snap hun hele partij niet snap politiek nietquote:Op zondag 20 maart 2016 22:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom? En dan niet omdat ze van Turkse komaf zijn.
Dan moet je Daredevil gaan kijken maar dat is voor kneuzenquote:
hehe aightquote:Op zondag 20 maart 2016 22:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik meende dat niet, snap hun hele partij niet snap politiek niet
Pfew, ben altijd wel blij dat ik geen cultuur heb.quote:Op zondag 20 maart 2016 22:07 schreef Opsonisatie het volgende: [..] Kuzu en ozturk
Turkai
Rot gewoon op met alle culturen, komt alleen maar aurlog van.
Andere kant wel chill. Als het allemaal gepaard gaat zonder jaloezie. En dikke dosissen aandacht. Maar ik raak altijd maar door 1 iemand geobserdeerd en dan word ik van die andere niet meer geil.. ;s;s;squote:Op zondag 20 maart 2016 22:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gewoon platonische relatie met 10 guys aangaan
hoop het nietquote:Op zondag 20 maart 2016 22:09 schreef Willoow het volgende:
Dacht ie dat je kloon van Slaapzak was dermann?
dat was hoe ik in het echt benquote:Op zondag 20 maart 2016 22:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja, was die fase van je al weer vergeten
Chilling with bevertonquote:Op zondag 20 maart 2016 22:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja, was die fase van je al weer vergeten
ja doei, ik ben je docent maatschappijleer nietquote:Op zondag 20 maart 2016 22:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Leg mij eens uit, zou ik links of rechts moeten zijn en waarom
Extreem rechts. Omdat dat leuk is voor hier.quote:Op zondag 20 maart 2016 22:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Leg mij eens uit, zou ik links of rechts moeten zijn en waarom
fantastische lachquote:Op zondag 20 maart 2016 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
hermann, wat vind je van Karen Page?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |