Dat Brian Ferry zo'n jonge stem heeft (eigenlijk) hierquote:
Dat heeft ze gedaan, dat is niet iets wat uit jouw koker komt...quote:Op zondag 20 maart 2016 20:49 schreef FANN het volgende:
Sas mag een TT verzinnen, die kan het veranderen
dat klopt en dat heb ik ook nooit beweerd sjagerijnquote:Op zondag 20 maart 2016 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heeft ze gedaan, dat is niet iets wat uit jouw koker komt...
hij is toch gewoon aan het werk en hij zou rond 7 uur thuis zijn, om kwart over 7 stond datquote:Op zondag 20 maart 2016 20:57 schreef mrspoeZ het volgende:
Kan jij dat echt?
Als ik thuis kom en niet weet hoe en wat de kinderen doen dan ben ik niet blij. Slapen lukt dan sowieso niet.
Ik weet niet wat jouw definitie van sjacherijn is, maar kennelijk is het een woord dat lekker bekt of zo...quote:Op zondag 20 maart 2016 20:57 schreef FANN het volgende:
[..]
dat klopt en dat heb ik ook nooit beweerd sjagerijn
https://en.wikipedia.org/wiki/Earl_Landgrebe
Aangezien ik stront sacherijnig ben, vind ik dat raar...quote:Op zondag 20 maart 2016 20:59 schreef FANN het volgende:
[..]
hij is toch gewoon aan het werk en hij zou rond 7 uur thuis zijn, om kwart over 7 stond dat
bericht er, dan hoef ik me toch niet druk te maken of ben ik nou raar?
nou ik ga vast de koffie kopjes klaar zettenquote:Op zondag 20 maart 2016 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aangezien ik stront sacherijnig ben, vind ik dat raar...
Check je mail wel regelmatig, voor je het weet wordt het 10 uur...quote:Op zondag 20 maart 2016 21:02 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ik ga vast de koffie kopjes klaar zetten
Hij is er!quote:Op zondag 20 maart 2016 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Check je mail wel regelmatig, voor je het weet wordt het 10 uur...
Als het je bestelling bij de turk is zou ik het ok vinden.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:00 schreef FANN het volgende:
ik durf het bijna niet te zeggen maar ondertussen is er al een ander berich gekomen,
ben onderweg, wordt een uur of 9
dus zal zo wel binnen komen
ik snap het probleem niet maar ja
Gelukkig maar weer.. Je doet elke avond of je vet in de stress zit te wachten tot ie maar weer thuis komtquote:
Ze weet niet beter, ben tegenwoordig dezelfde dag nog terug, dat kon vroeger ook weleens 3 dagen duren.quote:
Dat is dan wel weer netjesquote:Op zondag 20 maart 2016 22:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze weet niet beter, ben tegenwoordig dezelfde dag nog terug, dat kon vroeger ook weleens 3 dagen duren.
Ik leg net uit waarom ik NIET in de stress zitquote:Op zondag 20 maart 2016 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig maar weer.. Je doet elke avond of je vet in de stress zit te wachten tot ie maar weer thuis komt
hij is douchen trouwens dus het was die Griekquote:
dat meen je hoop ik niet?quote:Op zondag 20 maart 2016 21:48 schreef sacha het volgende:
ik ben pas gelukkig als die van mij niet meer thuis komt
Als je eten een uur later komt is het geen probleem, maar je vent wel?quote:Op zondag 20 maart 2016 21:13 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Als het je bestelling bij de turk is zou ik het ok vinden.
Er zijn wel meer huwelijken en relaties die niet altijd voor eeuwig zijn, dat weet jequote:Op zondag 20 maart 2016 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat we ons dan gaan afvragen waarom je er aan begonnen bent
als WE ons bij alles moeten afvragen waarom WE er aan beginnen, is er geen beginnen meer aanquote:Op zondag 20 maart 2016 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat we ons dan gaan afvragen waarom je er aan begonnen bent
precies.........quote:Op zondag 20 maart 2016 22:22 schreef sacha het volgende:
[..]
als WE ons bij alles moeten afvragen waarom WE er aan beginnen, is er geen beginnen meer aan
114quote:
maar Sas, als het serieus is is het best wel kut...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou is er een stukje af maar japrecies de kant waar je niet van drinkt zeg maarandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
nee die andere er op gezet maar deze stond er dus nog was ik vergetenquote:Op zondag 20 maart 2016 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bam, tegen je voorhoofd aan geslagen...
quote:Op zondag 20 maart 2016 22:59 schreef Treehut362 het volgende:
ik heb zoon ding kapot gemaaktMaar als je linkshandig bent dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou is er een stukje af maar japrecies de kant waar je niet van drinkt zeg maar
die komen hier nooitquote:
komt allemaal wel goed Fann, misschien niet recht, dan maar kromquote:Op zondag 20 maart 2016 22:56 schreef FANN het volgende:
[..]
maar Sas, als het serieus is is het best wel kut...
heeft ie weer ergens spijkers in staan meppen ofzo?
ik hoop het Sas...quote:Op zondag 20 maart 2016 23:10 schreef sacha het volgende:
[..]
komt allemaal wel goed Fann, misschien niet recht, dan maar krom
dat is ook weer waar, maar ja dat soort dingen zijn altijd ellendig, hoewel ik ook wel eens denkquote:
en dan geef je hem een retourtjequote:Op zondag 20 maart 2016 23:14 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is ook weer waar, maar ja dat soort dingen zijn altijd ellendig, hoewel ik ook wel eens denk
krijg het heen en weer maar hoor
tijd om de deur te schilderen Fann!quote:Op zondag 20 maart 2016 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
die van mij is erger dan Mo, die wil de deur nooit uit
Jemig, dat was ik helemaal vergeten weet je dat?quote:
Dat had ik inmiddels ook wel begrepen.. Maar ben wel vergeten wat je er ook al weer op zou gaan schilderenquote:Op zondag 20 maart 2016 23:24 schreef FANN het volgende:
[..]
hij staat dus nog steeds beneden in het berghok
quote:Op zondag 20 maart 2016 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat had ik inmiddels ook wel begrepen.. Maar ben wel vergeten wat je er ook al weer op zou gaan schilderen
moet ik een beetje aanpassen,, heb ik wel vaker gedaan... lukt welquote:Op zondag 20 maart 2016 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Home sweet home.. Zitten veel lengte elementen in, misschien krijg je het op een hele deur
even denkenquote:Op zondag 20 maart 2016 23:33 schreef sacha het volgende:
40+ / hoe is het eigenlijk met...
niet langzaampraten
EN geen dooien neem ik aan of je doet een Krolletjequote:Op zondag 20 maart 2016 23:33 schreef sacha het volgende:
40+ / hoe is het eigenlijk met...
niet langzaampraten
Voor dat hoe is het nu met topic bedoel je.quote:Op zondag 20 maart 2016 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kan niks bedenken nu![]()
laters!!!!!!!!!!
ik kon toch nog iets verzinnen en nu kruip ik bij die Griekquote:Op zondag 20 maart 2016 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor dat hoe is het nu met topic bedoel je.
Slaap lekker gekke meidquote:Op maandag 21 maart 2016 00:24 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kon toch nog iets verzinnen en nu kruip ik bij die Griek
Overdrijven is ook een kunst.quote:Op zondag 20 maart 2016 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
die van mij is erger dan Mo, die wil de deur nooit uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Mo_Muffin op 21-03-2016 09:19:57 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op maandag 21 maart 2016 09:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst.yeah! even lekker nog een kat erachteraanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lees nou eens rustig wat er staat...
die van mij dus dat is die Griek... is erger dan Mo, dus die Griek is erger dan jou ...
die wil de deur nooit uit hij wil écht liever nooit de deur uit, niet zoals jij die ''niet heel graag''
de deur uit wil, maar hij (dat is die Griek) zou het liefs hélemaal de deur niet uit gaan als het
niet persé hoeft.
Begrijp je Mo?en als je het nu nog niet begrijpt dan is dat jammer dan...
Ik weet in elk geval nu dat ik niet teveel moet vertellen hier met al die steken onder water,
het is niet zo dat ik zómaar in bed lig heh?net als ik niet zomaar ''voor niks'' fysio krijg
![]()
Lieve Fann, til er nou niet zo zwaar aan.quote:Op maandag 21 maart 2016 09:26 schreef FANN het volgende:
[..]
yeah! even lekker nog een kat erachteraan![]()
Lees nou eens rustig wat er staat...
die van mij dus dat is die Griek... is erger dan Mo, dus die Griek is erger dan jou ...
die wil de deur nooit uit hij wil écht liever nooit de deur uit, niet zoals jij die ''niet heel graag''
de deur uit wil, maar hij (dat is die Griek) zou het liefs hélemaal de deur niet uit gaan als het
niet persé hoeft.
Begrijp je Mo?en als je het nu nog niet begrijpt dan is dat jammer dan...
Ik weet in elk geval nu dat ik niet teveel moet vertellen hier met al die steken onder water,
het is niet zo dat ik zómaar in bed lig heh?net als ik niet zomaar ''voor niks'' fysio krijg
Ik weet (zacht uitgedrukt) niet zeker of ik er wel zo blij mee ben en of het een reden voor een feestje is.quote:Nederland passeert vandaag de grens van 17 miljoen inwoners.
Minder dicht bevolkt worden we er iig niet opquote:Op maandag 21 maart 2016 09:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
FYI:
[..]
Ik weet (zacht uitgedrukt) niet zeker of ik er wel zo blij mee ben en of het een reden voor een feestje is.
In de jaren 80 hadden we nog Janmaat met zijn geniale Vol=Vol retoriek...quote:Op maandag 21 maart 2016 09:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Minder dicht bevolkt worden we er iig niet op
quote:De miljoen inwoners die er in de afgelopen vijftien jaar bijkwamen zijn volgens het CBS vooral terechtgekomen in de Randstad. Amsterdam kreeg er met bijna 100.000 in die periode de meeste inwoners bij, gevolgd door Utrecht, Den Haag en Almere.
Je weet het nooit.. Maar dat staat er op die site toch bijquote:Op maandag 21 maart 2016 10:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.cbs.nl/nl-nl/m(...)bevolkingsteller.htm
Nog maar een paar, die 17 miljoenste zal wel geen Henk, Jaap, Hennie of Ger worden.......
[..]
Nope, volgens de site tellen ze alleen de cijfers zonder verdere gegevens.quote:Op maandag 21 maart 2016 10:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Je weet het nooit.. Maar dat staat er op die site toch bij
Dus de aangifte op het gemeentehuis... vermoedelijkquote:Op maandag 21 maart 2016 10:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, volgens de site tellen ze alleen de cijfers zonder verdere gegevens.
Dat moet wel, want pas vanaf dat moment sta je geregistreerd als inwoner.quote:Op maandag 21 maart 2016 10:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus de aangifte op het gemeentehuis... vermoedelijk
Ik zag de meter net wel weer omlaag gaan, dus de overlijdensregisters doen ook meequote:Op maandag 21 maart 2016 10:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat moet wel, want pas vanaf dat moment sta je geregistreerd als inwoner.
Ik heb die 3 van mij overigens niet op de dag van de geboorte aangegeven, dus het kan volgens mij best zo zijn dat de 17 miljoenste al geboren is.
Daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op maandag 21 maart 2016 10:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag de meter net wel weer omlaag gaan, dus de overlijdensregisters doen ook mee
quote:Op maandag 21 maart 2016 10:01 schreef Deisyy het volgende:
.... waren de mannen van staal en de boten van hout.
cbs dacht dat dat in 2035 zou zijnquote:Op maandag 21 maart 2016 10:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nog maar een paar, die 17 miljoenste zal wel geen Henk, Jaap, Hennie of Ger worden.......
[..]
terechte klacht TS is een watjequote:Op maandag 21 maart 2016 11:21 schreef chufi het volgende:
Ik neem elke dag netjes mn ijzerpillen maar mn sixpack komt maar niet terug
Die zit tegenwoordig meer inwendig.quote:Op maandag 21 maart 2016 11:21 schreef chufi het volgende:
Ik neem elke dag netjes mn ijzerpillen maar mn sixpack komt maar niet terug
Hou je het wel binnen?quote:Op maandag 21 maart 2016 11:40 schreef sacha het volgende:
ik ben misselijk, werken en dan weer naar bed
snel dood gaan allemaal, kunnen we het straks weer vierenquote:Op maandag 21 maart 2016 12:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
En de 17 miljoen is bereikt, moet ik nu jippie gaan roepen?
Het AD vraagt zich af: 17 miljoenste Nederlander, Hollandse baby of migrant?
Eind van de week horen we waarschijnlijk meer.quote:Op maandag 21 maart 2016 12:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
En de 17 miljoen is bereikt, moet ik nu jippie gaan roepen?
Het AD vraagt zich af: 17 miljoenste Nederlander, Hollandse baby of migrant?
Je vergeet "Hart Van Nederland" vanavond.quote:Op maandag 21 maart 2016 12:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eind van de week horen we waarschijnlijk meer.
Lijkt me niet, ik hoorde vanmorgen een man van het CBS vertellen dat het waarschijnlijk pas eind van de week bekend is wie precies de 17.000.000e is.quote:Op maandag 21 maart 2016 12:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je vergeet "Hart Van Nederland" vanavond.
Er zijn er sinds ik als 11.898.291e geboren werd aardig wat bijgekomen.quote:Op maandag 21 maart 2016 12:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me niet, ik hoorde vanmorgen een man van het CBS vertellen dat het waarschijnlijk pas eind van de week bekend is wie precies de 17.000.000e is.
Stapelen.quote:Op maandag 21 maart 2016 12:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er zijn er sinds ik als 11.898.291e geboren werd aardig wat bijgekomen.
Volgens de voorspellingen zouden we in 2035 op de 18 miljoen komen, vraag me toch langzamerhand af of er niet ergens een limiet is.
Misschien eerst nog een paar polders erbij?
Had van jou eerder graven verwacht, en met z'n allen onder de grond gaan wonen.quote:
Had inderdaad wel gekund, maar ik haat duisternis.quote:Op maandag 21 maart 2016 13:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Had van jou eerder graven verwacht, en met z'n allen onder de grond gaan wonen.
Ik zit overigens al gestapeld, lekker op de bovenste verdieping, genoeg licht, ik hou best van duisternis, maar onder de grond lijkt me indd niks, ik kom hier ook zelden in mijn kelder, mijn fiets neem ik mee naar boven.quote:Op maandag 21 maart 2016 13:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had inderdaad wel gekund, maar ik haat duisternis.
zo ik wel doen als ik jou was, wacht ik effe met mijn besnijdenisquote:Op maandag 21 maart 2016 18:47 schreef sacha het volgende:
zal ik nog even wachten met mijn ogen?
http://weblog.independer.(...)ug-basisverzekering/
Dat woordje "mogelijk" zit me niet lekkerquote:Op maandag 21 maart 2016 18:47 schreef sacha het volgende:
Heb je geen aanvullende verzekering dan?quote:Op maandag 21 maart 2016 18:47 schreef sacha het volgende:
Hoe kan een besnijdenis nou medisch noodzakelijk zijn?quote:Op maandag 21 maart 2016 18:52 schreef FANN het volgende:
[..]
zo ik wel doen als ik jou was, wacht ik effe met mijn besnijdenis
http://www.besnijdenisinfo.nl/medischquote:Op maandag 21 maart 2016 19:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoe kan een besnijdenis nou medisch noodzakelijk zijn?
Laten we het wel bij mannen houden svpquote:
hmmmmquote:Op maandag 21 maart 2016 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat woordje "mogelijk" zit me niet lekker
al hangen je oogleden op je tenen, als het niet aangeboren is vergoeden ze niksquote:Op maandag 21 maart 2016 19:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je geen aanvullende verzekering dan?
Zilveren Kruis wel, als je maar een verwijzing hebt van de huisarts.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:28 schreef sacha het volgende:
[..]
al hangen je oogleden op je tenen, als het niet aangeboren is vergoeden ze niks
En een aanvullende verzekering natuurlijkquote:Op maandag 21 maart 2016 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zilveren Kruis wel, als je maar een verwijzing hebt van de huisarts.
Is je voorhuid vernauwd dan Fann?quote:
Bij mijn verzekering zit het al in de basisverzekering als het aangeboren is...quote:Op maandag 21 maart 2016 19:35 schreef sacha het volgende:
die van mijn zus was 850 euro, goed onderzoek naar gedaan, de man doet niets anders dan dat, twijfel, twijfel, twijfel...
het zit in bijna alle verzekeringen als het aangeboren is, dat is de cruxquote:Op maandag 21 maart 2016 19:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij mijn verzekering zit het al in de basisverzekering als het aangeboren is...
http://www.onvz.nl/zorg.h(...)ische-chirurgie-2016
maar dat is het toch bij jou of niet?quote:Op maandag 21 maart 2016 19:46 schreef sacha het volgende:
[..]
het zit in bijna alle verzekeringen als het aangeboren is, dat is de crux
leuk die teller!quote:Op maandag 21 maart 2016 19:45 schreef drakin het volgende:
O er ging er net 1 dood, RIP inwoner 17.000.076
Die zelfde inwoner is al 3 keer verdwenenquote:
77!quote:Op maandag 21 maart 2016 19:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Die zelfde inwoner is al 3 keer verdwenen
Die heb je wel....quote:Op maandag 21 maart 2016 19:50 schreef sacha het volgende:
[..]
heb jij wel eens een baby met overhangende oogleden gezien?
af en toe hakken ze een hoofd af als het teveel wordtquote:Op maandag 21 maart 2016 19:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Die zelfde inwoner is al 3 keer verdwenen
Die is nu ook doodquote:
Leuk!quote:Op maandag 21 maart 2016 10:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 maart 2016 19:54 schreef drakin het volgende:
[..]
http://m.telegraaf.nl/art(...)-nederland-overleden
Ouwe Baasquote:Hij is 107 jaar geworden. Hendriks kwam in het nieuws toen hij in 2012 zijn rijbewijs voor vijf jaar verlengde. De Wanroijnaar reed toen al 85 jaar schadevrij.
79quote:
bij mij staat ie nog op 79quote:Op maandag 21 maart 2016 20:06 schreef drakin het volgende:
80![]()
Dit gaat te hard! dit is binnen no time 18 miljoen natuurlijk
80 is ook doodquote:
al 2 keerquote:
3 keer dood, dat reanimeren werkt niet elke keerquote:
3e keer 40+ reanimeren werkt ook niet meer als jullie nog even doorgaan zoquote:Op maandag 21 maart 2016 20:14 schreef drakin het volgende:
[..]
3 keer dood, dat reanimeren werkt niet elke keer
ok ik ga alquote:Op maandag 21 maart 2016 20:17 schreef FANN het volgende:
[..]
3e keer 40+ reanimeren werkt ook niet meer als jullie nog even doorgaan zo
quote:Op maandag 21 maart 2016 20:17 schreef FANN het volgende:
[..]
3e keer 40+ reanimeren werkt ook niet meer als jullie nog even doorgaan zo
Skattiequote:Op maandag 21 maart 2016 20:46 schreef sacha het volgende:
OPHOUDEN ALLEMAAL MET DAT GEZEIK, DOE ER WAT AAN
Moeten we nu raden welke?quote:Op maandag 21 maart 2016 20:45 schreef Soury het volgende:
Ik zit toch wel te denken aan een kleine corretie aan mezelf (op eigen kosten dan)
Ja leukquote:
Die is er niet op maandagquote:
quote:
Wie nietquote:Op maandag 21 maart 2016 20:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die lult wel vaker uit zijn nek.
Een kutlipje kan ook nog.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar begin ik niet aan... Of een ooglidje?
Tja dat borstvergroting en bil liftenquote:Op maandag 21 maart 2016 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar begin ik niet aan... Of een ooglidje?
Zijn we min of meer ontopicquote:
Autootje?quote:Op maandag 21 maart 2016 21:09 schreef Soury het volgende:
Morgen geen werk en een Pools biertje koud staan. Ik denk dat ik er voor ga 14 fucking procent
Kwee niet Debowe bier.quote:
Mijn balkon staat redelijk vol met Belgische biertjes. Ik drink dat zelden meer.quote:
Ja joh maar niet alles. Whisky kan ik soms waarderen.quote:
Ik kan wel keer langskomen.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn balkon staat redelijk vol met Belgische biertjes. Ik drink dat zelden meer.
Na dat flesje bier (halve liter) heb ik een ban te pakkenquote:
Komt wel opquote:
Je bent nu nog aardig vredelievend, verandert dat zo snel?quote:Op maandag 21 maart 2016 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Na dat flesje bier (halve liter) heb ik een ban te pakken [ afbeelding ]
Nee hoor.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je bent nu nog aardig vredelievend, verandert dat zo snel?
Niet, ik ga naar de wc wanneer ik dat zelf wilquote:Op maandag 21 maart 2016 20:46 schreef sacha het volgende:
OPHOUDEN ALLEMAAL MET DAT GEZEIK, DOE ER WAT AAN
Tjaquote:Op maandag 21 maart 2016 22:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet, ik ga naar de wc wanneer ik dat zelf wil
Zoquote:
Doeiquote:
Ga je weer?quote:
JA JA JA JA JAquote:
dag danquote:
Is ie mooi daar op het eiland?quote:
héél mooi, en zo groot, daar word ik nederig vanquote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Is ie mooi daar op het eiland?
Hier altijd huizen ervoor
Waarom nederig? Maan is ver weg hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:14 schreef sacha het volgende:
[..]
héél mooi, en zo groot, daar word ik nederig van
deze quote zou ik bijna inlijstenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:14 schreef sacha het volgende:
[..]
héél mooi, en zo groot, daar word ik nederig van
in awe bedoel ikquote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom nederig? Maan is ver weg hoor.
de oplossing tegen het kraken van slooppandenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:17 schreef drakin het volgende:
O shiiit
NWS / Duits woonhuis vol mest na ongeval met vrachtwagen
Zoals hierquote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de oplossing tegen het kraken van slooppanden
Zoveel mogelijk maar 30 x 40 is niet zo groot.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:17 schreef Symphonic het volgende:
Iemand enig idee hoeheel pixels een afbeelding moetvzijn om hem een beetje knap op 30x40 canvas te krijgen?
thanksquote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk maar 30 x 40 is niet zo groot.
proberenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:17 schreef Symphonic het volgende:
Iemand enig idee hoeheel pixels een afbeelding moetvzijn om hem een beetje knap op 30x40 canvas te krijgen?
Pixels maakt op zich niet uit, resolutie (pixels per inch) wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:17 schreef Symphonic het volgende:
het wordt geen eigen foto, maar een afbeelding van een schilderij van internet geplukt, dus geen idee hoe of wat qua resolutiequote:Op dinsdag 22 maart 2016 07:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pixels maakt op zich niet uit, resolutie (pixels per inch) wel.
Kortom, zo hoog mogelijke resolutie, kan nooit te veel zijn.
Kan je zien in Photoshop...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het wordt geen eigen foto, maar een afbeelding van een schilderij van internet geplukt, dus geen idee hoe of wat qua resolutie
Ik begin met eenquote:
Nou ja .. niet echt ... Ik lees het net..quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik begin met een![]()
Nou, lekker wakker worden weer met het nieuws uit Brussel......
Extra journaals ook.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou ja .. niet echt ... Ik lees het net..
Ik word er langzaamaan wel een beetje moe van...quote:
Het gaat verder zolang de mens niet veranderd.quote:
Hij lult, jij hebt geluld.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Het gaat verder zolang de mens niet veranderd.
Bommetjes naar elkaar gooien terwijl in de politiek rustig verder gelult wordt
Of is gelult met een d?
zandbakgeweld komt naar je toe deze zomerquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij lult, jij hebt geluld.
Maar indd, wanneer houdt het eens op?
We gaan maar weer eens dreggen met de metaaldetector...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:12 schreef drakin het volgende:
[..]
zandbakgeweld komt naar je toe deze zomer
Mooie UI, ik kan hem zelfs zien pissen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We gaan maar weer eens dreggen met de metaaldetector...
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mooie UI, ik kan hem zelfs zien pissen.
Maar waar is dit beeldje te vinden?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mooie UI, ik kan hem zelfs zien pissen.
achteraan in de doodlopende Getrouwheidsgangquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar waar is dit beeldje te vinden?
[ afbeelding ]
Vanaf de grote markt evenver lopen dus.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:28 schreef chufi het volgende:
[..]
achteraan in de doodlopende Getrouwheidsgang
Geen idee, ik ken het centrum van Brussel nietquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Vanaf de grote markt evenver lopen dus.
Ik kan kaartlezen en googelenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken het centrum van Brussel niet
quote:Volgens de officiële cijfers zeker 26 doden en tientallen gewonden gevallen. Bij veel Belgische media staat het dodental inmiddels al op 43.
Ja echt he?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Volgens het Belgische nieuws zijn er boze tongen die beweren dat 'Europa (en het Westen)' zelf schuld zijn aan de nieuwe ontwikkelingen.
[..]
Ik kan beter eerst mijn leesbril opzetten voordat ik naar jouw UI kijkquote:
Hij wisselt vandaag af en toe...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan beter eerst mijn leesbril opzetten voordat ik naar jouw UI kijk![]()
Dan begrijp ik nu de reactie van Mo beter.quote:
Toch nog goed nieuws vandaag.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:40 schreef chufi het volgende:
Eindelijk mn pakje uit China ontvangen(2e zending)![]()
Mijn pakjes wachtlijst = empty
Zie je dat straaltje pies niet?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan beter eerst mijn leesbril opzetten voordat ik naar jouw UI kijk![]()
En weer terug...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zie je dat straaltje pies niet?
Oh, hij was gewijzigd, mijn excuses....![]()
Nu welquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zie je dat straaltje pies niet?
Oh, hij was gewijzigd, mijn excuses....![]()
Ik zie hooguit een happy hand.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:59 schreef drakin het volgende:
Aan het logo te zien gaat het bij deze duidelijk wel om een happy end
[ afbeelding ]
Ik zie door de vorm van de hand iemand happy liggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan valt je toch niks meer in.......
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Je ziet gewoon wat je graag wil zien, niks mis mee.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:05 schreef drakin het volgende:
In het klein zag ik het toch duidelijker, hier is de onderkant van de hand wat groffer en lijkt het minder op een liggend mens
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
De school of de media die meteen toehapt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan valt je toch niks meer in.......Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Zie jij dan niet wat die hand vasthoud?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je ziet gewoon wat je graag wil zien, niks mis mee.
Met veel fantasie zou je dat erin kunnen zien, ligt er wel aan waar je focus ligt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Zie jij dan niet wat die hand vasthoud?
Ik heb dus gewoon teveel fantasiequote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met veel fantasie zou je dat erin kunnen zien, ligt er wel aan waar je focus ligt.
Ook daar is niks mis mee, zolang je die wilde fantasieën maar niet in de openbaarheid de vrije loop laat.quote:
FOK! is niet openbaar?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ook daar is niks mis mee, zolang je die wilde fantasieën maar niet in de openbaarheid de vrije loop laat.
Deze fantasie kon nog wel door de beugel op Fok!quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Deze fantasie kon nog wel door de beugel op Fok!
Ze spreken elkaar tegen daarin.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ambulances hebben in Brussel inmiddels plaatsgemaakt voor lijkwagens.
Onduidelijk hoeveel dodelijke slachtoffers, maar het zullen er weer tientallen zijn.
Dat is meestal maar m.i. is een al een teveel.quote:
Allemaal massaal naar de V & D, gezellig.quote:De eerste V&D's openen woensdag hun deuren voor een finale uitverkoop.
Wat kunnen de klanten verwachten?
Vermoedelijk één groot prijzencircus met extra opheffingskortingen van 20 tot 60 procent op het gehele assortiment.
Ik zou niet weten wat ik wilquote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Allemaal massaal naar de V & D, gezellig.
Helaas geen koffie want La Place blijft dicht.
Maar ik heb nog bonnenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Allemaal massaal naar de V & D, gezellig.
Helaas geen koffie want La Place blijft dicht.
Die kan je niet meer inwisselen alles is alleen cash te koop.quote:
Ik heb alleen pinpasquote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die kan je niet meer inwisselen alles is alleen cash te koop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |