Dat Brian Ferry zo'n jonge stem heeft (eigenlijk) hierquote:
Dat heeft ze gedaan, dat is niet iets wat uit jouw koker komt...quote:Op zondag 20 maart 2016 20:49 schreef FANN het volgende:
Sas mag een TT verzinnen, die kan het veranderen
dat klopt en dat heb ik ook nooit beweerd sjagerijnquote:Op zondag 20 maart 2016 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heeft ze gedaan, dat is niet iets wat uit jouw koker komt...
hij is toch gewoon aan het werk en hij zou rond 7 uur thuis zijn, om kwart over 7 stond datquote:Op zondag 20 maart 2016 20:57 schreef mrspoeZ het volgende:
Kan jij dat echt?
Als ik thuis kom en niet weet hoe en wat de kinderen doen dan ben ik niet blij. Slapen lukt dan sowieso niet.
Ik weet niet wat jouw definitie van sjacherijn is, maar kennelijk is het een woord dat lekker bekt of zo...quote:Op zondag 20 maart 2016 20:57 schreef FANN het volgende:
[..]
dat klopt en dat heb ik ook nooit beweerd sjagerijn
https://en.wikipedia.org/wiki/Earl_Landgrebe
Aangezien ik stront sacherijnig ben, vind ik dat raar...quote:Op zondag 20 maart 2016 20:59 schreef FANN het volgende:
[..]
hij is toch gewoon aan het werk en hij zou rond 7 uur thuis zijn, om kwart over 7 stond dat
bericht er, dan hoef ik me toch niet druk te maken of ben ik nou raar?
nou ik ga vast de koffie kopjes klaar zettenquote:Op zondag 20 maart 2016 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aangezien ik stront sacherijnig ben, vind ik dat raar...
Check je mail wel regelmatig, voor je het weet wordt het 10 uur...quote:Op zondag 20 maart 2016 21:02 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ik ga vast de koffie kopjes klaar zetten
Hij is er!quote:Op zondag 20 maart 2016 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Check je mail wel regelmatig, voor je het weet wordt het 10 uur...
Als het je bestelling bij de turk is zou ik het ok vinden.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:00 schreef FANN het volgende:
ik durf het bijna niet te zeggen maar ondertussen is er al een ander berich gekomen,
ben onderweg, wordt een uur of 9
dus zal zo wel binnen komen
ik snap het probleem niet maar ja
Gelukkig maar weer.. Je doet elke avond of je vet in de stress zit te wachten tot ie maar weer thuis komtquote:
Ze weet niet beter, ben tegenwoordig dezelfde dag nog terug, dat kon vroeger ook weleens 3 dagen duren.quote:
Dat is dan wel weer netjesquote:Op zondag 20 maart 2016 22:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze weet niet beter, ben tegenwoordig dezelfde dag nog terug, dat kon vroeger ook weleens 3 dagen duren.
Ik leg net uit waarom ik NIET in de stress zitquote:Op zondag 20 maart 2016 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig maar weer.. Je doet elke avond of je vet in de stress zit te wachten tot ie maar weer thuis komt
hij is douchen trouwens dus het was die Griekquote:
dat meen je hoop ik niet?quote:Op zondag 20 maart 2016 21:48 schreef sacha het volgende:
ik ben pas gelukkig als die van mij niet meer thuis komt
Als je eten een uur later komt is het geen probleem, maar je vent wel?quote:Op zondag 20 maart 2016 21:13 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Als het je bestelling bij de turk is zou ik het ok vinden.
Er zijn wel meer huwelijken en relaties die niet altijd voor eeuwig zijn, dat weet jequote:Op zondag 20 maart 2016 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat we ons dan gaan afvragen waarom je er aan begonnen bent
als WE ons bij alles moeten afvragen waarom WE er aan beginnen, is er geen beginnen meer aanquote:Op zondag 20 maart 2016 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat we ons dan gaan afvragen waarom je er aan begonnen bent
precies.........quote:Op zondag 20 maart 2016 22:22 schreef sacha het volgende:
[..]
als WE ons bij alles moeten afvragen waarom WE er aan beginnen, is er geen beginnen meer aan
114quote:
maar Sas, als het serieus is is het best wel kut...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou is er een stukje af maar japrecies de kant waar je niet van drinkt zeg maarandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
nee die andere er op gezet maar deze stond er dus nog was ik vergetenquote:Op zondag 20 maart 2016 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bam, tegen je voorhoofd aan geslagen...
quote:Op zondag 20 maart 2016 22:59 schreef Treehut362 het volgende:
ik heb zoon ding kapot gemaaktMaar als je linkshandig bent dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou is er een stukje af maar japrecies de kant waar je niet van drinkt zeg maar
die komen hier nooitquote:
komt allemaal wel goed Fann, misschien niet recht, dan maar kromquote:Op zondag 20 maart 2016 22:56 schreef FANN het volgende:
[..]
maar Sas, als het serieus is is het best wel kut...
heeft ie weer ergens spijkers in staan meppen ofzo?
ik hoop het Sas...quote:Op zondag 20 maart 2016 23:10 schreef sacha het volgende:
[..]
komt allemaal wel goed Fann, misschien niet recht, dan maar krom
dat is ook weer waar, maar ja dat soort dingen zijn altijd ellendig, hoewel ik ook wel eens denkquote:
en dan geef je hem een retourtjequote:Op zondag 20 maart 2016 23:14 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is ook weer waar, maar ja dat soort dingen zijn altijd ellendig, hoewel ik ook wel eens denk
krijg het heen en weer maar hoor
tijd om de deur te schilderen Fann!quote:Op zondag 20 maart 2016 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
die van mij is erger dan Mo, die wil de deur nooit uit
Jemig, dat was ik helemaal vergeten weet je dat?quote:
Dat had ik inmiddels ook wel begrepen.. Maar ben wel vergeten wat je er ook al weer op zou gaan schilderenquote:Op zondag 20 maart 2016 23:24 schreef FANN het volgende:
[..]
hij staat dus nog steeds beneden in het berghok
quote:Op zondag 20 maart 2016 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat had ik inmiddels ook wel begrepen.. Maar ben wel vergeten wat je er ook al weer op zou gaan schilderen
moet ik een beetje aanpassen,, heb ik wel vaker gedaan... lukt welquote:Op zondag 20 maart 2016 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Home sweet home.. Zitten veel lengte elementen in, misschien krijg je het op een hele deur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |