quote:Op zondag 20 maart 2016 19:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik zit helemaal te shaken man
Dit gaat in de OP.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:03 schreef Le_Professeur het volgende:
Dikkertje Frass klom op de trap
's morgens vroeg om kwart over zeven
om de giraf een klontje te geven.
Dag Giraf, zei Dikkertje Frass,
weet je, wat ik heb gekregen?
Rode laarsjes voor de regen!
t Is toch niet waar, zei de giraf,
Dikkertje, Dikkertje, ik sta paf.
epilepsie is niet echt iets om leuk over te doen.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik zit helemaal te shaken man
parkinsonquote:Op zondag 20 maart 2016 19:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
epilepsie is niet echt iets om leuk over te doen.
Wel handig bij het fappenquote:
hehehequote:
Daar is een heel subforum voorquote:
Deze snap ik niet.quote:
Ik walg echt van David hasselhoffquote:
Hou op!quote:
Nee. Verzin eens een leuke metafoor voor wat je ermee zou willen doen. Dan ben je wmb geslaagd.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
hey chai
[..]
word ik nu erkend als hetero?
Ok doe.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:13 schreef Crip het volgende:
ik ga zo ook mijn tieten posten om te laten zien hoe hetero ik ben
quote:Op zondag 20 maart 2016 19:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik zie jou geen The Hoff pics plaatsen, dus je bent ongeneeslijk gay
Daar moet ik nog even over nadenken dan.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee. Verzin eens een leuke metafoor voor wat je ermee zou willen doen. Dan ben je wmb geslaagd.
Die ene tepel ziet eruit als een plakkertje om een lek te dichten, maar hij gaat binnenkort loslaten.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2016 19:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
EEN MIRAKEL JE BENT GENEZEN
Nee.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
waarom? vind je het geen hottie?
het is ook genaaid.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Die ene tepel ziet eruit als een plakkertje om een lek te dichten, maar hij gaat binnenkort loslaten.
gatverdamme.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:19 schreef Viskarretje het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zulke borsten hebben
carmenquote:Op zondag 20 maart 2016 19:21 schreef Stimorol- het volgende:
Jullie kennen dit zeker ook niet![]()
WCH keek hier naar toen hij nog haar had.
Nee klopt wij zijn zoooo jong xDquote:Op zondag 20 maart 2016 19:21 schreef Stimorol- het volgende:
En toen jij nog het aanzien waard wasquote:Op zondag 20 maart 2016 19:21 schreef Stimorol- het volgende:
Oeh somebody is getting mad againquote:Op zondag 20 maart 2016 19:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En toen jij nog het aanzien waard was
geef toe dat je het koel vond en zelf ook een horloge wilde waarmee je later je auto kon oproepenquote:
mensen die ik ken die dat keken zijn allemaal married en hebben kidsquote:Op zondag 20 maart 2016 19:21 schreef Stimorol- het volgende:
ja niet allemaal dusquote:Op zondag 20 maart 2016 19:26 schreef Crip het volgende:
[..]
mensen die ik ken die dat keken zijn allemaal married en hebben kids
hardcore 4 life michaelquote:Op zondag 20 maart 2016 19:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
geef toe dat je het koel vond en zelf ook een horloge wilde waarmee je later je auto kon oproepen
turbo boost
Doe niet alsof jij IRL mensen kent fok addict die je bentquote:Op zondag 20 maart 2016 19:26 schreef Crip het volgende:
[..]
mensen die ik ken die dat keken zijn allemaal married en hebben kids
Flying Doctorsquote:Op zondag 20 maart 2016 19:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Dukes of the Hazardook zo iets
hoe doe je dat? Elke keer dat ik denk dat ik wel even een kort dutje kan gebruiken word ik om 6 uur snachts wakkerquote:
heb ik een gevoelige snaar geraakt oee.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe niet alsof jij IRL mensen kent fok addict die je bent
als je ouder wordt is de behoefte aan slaap minder.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoe doe je dat? Elke keer dat ik denk dat ik wel even een kort dutje kan gebruiken word ik om 6 uur snachts wakker
was wel slecht ja, maar daardoor zaten er wel mooie stukjes bijquote:Op zondag 20 maart 2016 19:26 schreef deadprez het volgende:
mastermovies, man man wat een tenenkrommende troep was dat
als ik om 6 uur wakker word heb ik me verslapenquote:Op zondag 20 maart 2016 19:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoe doe je dat? Elke keer dat ik denk dat ik wel even een kort dutje kan gebruiken word ik om 6 uur snachts wakker
Ik maakte vanmiddag een grapje ben je daar nog steeds zo boos om?quote:Op zondag 20 maart 2016 19:28 schreef Crip het volgende:
[..]
heb ik een gevoelige snaar geraakt oee.
grappige is dt jij hier evenveel zit als ik btw
dan heb je ook geen powernap nodigquote:Op zondag 20 maart 2016 19:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
als je ouder wordt is de behoefte aan slaap minder.
Ik ben daar mee gekapt, want idd als ik om 17u uur uurtje ging liggen werd ik om 22 uur ofzo wakker.quote:
wat zei je vanmiddag dan?quote:Op zondag 20 maart 2016 19:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik maakte vanmiddag een grapje ben je daar nog steeds zo boos om?
Helemaal niets meisje. Ik zal het niet meer doen, wist niet dat het sporen achter liet bij jou.quote:
zit wel diep dat niet kunnen incasseren, beetje jimmy trekjesquote:Op zondag 20 maart 2016 19:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Helemaal niets meisje. Ik zal het niet meer doen, wist niet dat het sporen achter liet bij jou.
Kiss
Ik heb je idd altijd wel op jimmy vinden lijken. Ga jij nu ook weg?quote:Op zondag 20 maart 2016 19:31 schreef Crip het volgende:
[..]
zit wel diep dat niet kunnen incasseren, beetje jimmy trekjes.
haha je bent mad abla, haal adem. Zal je niet meer pesten xoquote:Op zondag 20 maart 2016 19:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb je idd altijd wel op jimmy vinden lijken. Ga jij nu ook weg?
wallah ben srs niet mad, zal ik je mijn smile snap-en?quote:Op zondag 20 maart 2016 19:32 schreef Crip het volgende:
[..]
haha je bent mad abla, haal adem. Zal je niet meer pesten xo
Het is Jimmyquote:Op zondag 20 maart 2016 19:31 schreef Crip het volgende:
[..]
zit wel diep dat niet kunnen incasseren, beetje jimmy trekjes.
heb snap verwijderdquote:Op zondag 20 maart 2016 19:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
wallah ben srs niet mad, zal ik je mijn smile snap-en?
ripquote:Op zondag 20 maart 2016 19:33 schreef Stimorol- het volgende:
mantrain? ik ga het googlen. wish me good lcuk
Dima had die een tijdje terug gepostquote:Op zondag 20 maart 2016 19:33 schreef Stimorol- het volgende:
mantrain? ik ga het googlen. wish me good lcuk
ohquote:
nee die stond er wel tussen, maar dat is de enige.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh
de mantrain die dima postte viel niet mee iig
Ja!quote:Op zondag 20 maart 2016 19:36 schreef Crip het volgende:
moet ik bang zijn als iemand mij op fb toevoegd met de naam La illaha illah allah
ow sorry dat ben ik bbyquote:Op zondag 20 maart 2016 19:36 schreef Crip het volgende:
moet ik bang zijn als iemand mij op fb toevoegd met de naam La illaha illah allah
overdrijfquote:Op zondag 20 maart 2016 19:36 schreef Stimorol- het volgende:
GODSAMME HEB GEGOOGLED OOK OP MAN TRAIN EN DIE FOTO VAN DIE INDIER IN STUKKENIS ECHT SICK WTF
sry heb al geweigerdquote:Op zondag 20 maart 2016 19:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ow sorry dat ben ik bby
accept me
xo xo
je ziet bijna nietsquote:Op zondag 20 maart 2016 19:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben niet zo fucked up als jouw generatie hoor
Hi stim hoe is de levenquote:
lijkt me pijnlijk, omdat je waarschijnlijk gewoon nog even doorleeft.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben niet zo fucked up als jouw generatie hoor
hij werd gesplit bij zijn heupen dus heb zo'n gevoel van welquote:Op zondag 20 maart 2016 19:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
lijkt me pijnlijk, omdat je waarschijnlijk gewoon nog even doorleeft.
ja preciesquote:Op zondag 20 maart 2016 19:40 schreef Crip het volgende:
[..]
hij werd gesplit bij zijn heupen dus heb zo'n gevoel van wel
wel als de trainer hem blijft opstellenquote:Op zondag 20 maart 2016 19:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je moet toch een man of 26 hebben, dan kan een ramsey geen kwaad hoor
Hey waar is dat cc topic?quote:Op zondag 20 maart 2016 19:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
goed
morgen helaas werken en daar baal ik van ben niet uitgerust
jij?
quote:
Nice. Ja ach als je er eenmaal bent valt het wel mee denk ikquote:Op zondag 20 maart 2016 19:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
goed
morgen helaas werken en daar baal ik van ben niet uitgerust
jij?
lol nee, maar ga nu wel stmmen, stempas ligt al klaarquote:Op zondag 20 maart 2016 19:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb jij wel gestemd op de waterschappen vorig jaar?
Ga je nee stemmen?quote:Op zondag 20 maart 2016 19:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
lol nee, maar ga nu wel stmmen, stempas ligt al klaar
Wil wel vetorecht op je vagina kopenquote:Op zondag 20 maart 2016 19:48 schreef Neverknown het volgende:
Ik verkoop m'n stemrecht voor 12,50 euro wie wil :$
Een partij nog wel? Vertel meer plsquote:Op zondag 20 maart 2016 19:49 schreef Neverknown het volgende:
Je kan stemmen op een partij naar keuze met m'n stempas.
waarom niet?quote:
Wat is datquote:
quote:
Ja lijkt me wel verstandig. Bij deze :$quote:Op zondag 20 maart 2016 19:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan ik beslissen wie hem mag betreden en wie niet.
zou filmrechten verkopen, misschien zit er wel een indiana jones inquote:Op zondag 20 maart 2016 19:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan ik beslissen wie hem mag betreden en wie niet.
lekker belangrijk waterschappen.quote:
Dan geef ik bij deze TARDIS. toestemming tot betreden.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:52 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel verstandig. Bij deze :$
nee dat referendum is lekker belangrijkquote:
2 toch? provinciale staten en waterschappenquote:
quote:Op zondag 20 maart 2016 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan geef ik bij deze TARDIS. toestemming tot betreden.
quote:
Oh kan ook. Iig meer dan alleen waterschap.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
2 toch? provinciale staten en waterschappen
yeh kloptquote:Op zondag 20 maart 2016 19:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh kan ook. Iig meer dan alleen waterschap.
OEFFFFquote:Op zondag 20 maart 2016 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan geef ik bij deze TARDIS. toestemming tot betreden.
Wat happend?quote:
quote:Op zondag 20 maart 2016 19:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Sorry 1 blanke man per keer, ze moet even weer wennen.
Jep was 20 toen, totaal niet mee bezig geweest. Fok bestond toen volgens mij niet, telefoons hadden geen touchscreen, uitgaan, op vakantie met vrienden, wat een levenquote:Op zondag 20 maart 2016 19:56 schreef Stimorol- het volgende:
Referendum
remember this?
http://nos.nl/video/22802(...)gen-eu-grondwet.html
Ja en? Het zijn raadgevende referenda, we hebben hier gelukkig geen bindende referenda.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:56 schreef Stimorol- het volgende:
Referendum
remember this?
http://nos.nl/video/22802(...)gen-eu-grondwet.html
Tenminste een BBC gehad? anders is het zon faal hé..quote:
ok..had toen nog geen account.quote:
weenie, zou het wel hebben gedaan als ik haar was.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
Tenminste een BBC gehad? anders is het zon faal hé..
Gewoon een neger met roofies drogeren en dan erop gaan zitten.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:02 schreef Crip het volgende:
[..]
weenie, zou het wel hebben gedaan als ik haar was.
Veroorzaaktquote:Op zondag 20 maart 2016 20:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat hoef je niet te vertellen, iedereen hier weet dat jij zelfs WOI hebt meegemaakt
Wereldondergang 1?quote:Op zondag 20 maart 2016 20:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat hoef je niet te vertellen, iedereen hier weet dat jij zelfs WOI hebt meegemaakt
ewquote:Op zondag 20 maart 2016 20:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
Gewoon een neger met roofies drogeren en dan erop gaan zitten.
flaccid of niet..
Dit onderwerp is ongeschikt voor een referendum, dus ga blanco of ja stemmen denk ik.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja en? Het zijn raadgevende referenda, we hebben hier gelukkig geen bindende referenda.
Toen zat ik niet op internet, maar speelde nog wolfenstein.quote:
JA MAAR HET VOLK WIL HET NIET, BEGRIJP DAT DAN TOCHquote:Op zondag 20 maart 2016 20:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja en? Het zijn raadgevende referenda, we hebben hier gelukkig geen bindende referenda.
Ik vond de eindbaas eng.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
Toen zat ik niet op internet, maar speelde nog wolfenstein.
HET WORDT ONS WEER DE STROT DOOR GEDUWDquote:Op zondag 20 maart 2016 20:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
JA MAAR HET VOLK WIL HET NIET, BEGRIJP DAT DAN TOCH
ik ga niet stemmen denk ik, voor t eerst. Heb me er echt totaal niet in verdiept en ook weinig zin om dat te gaan doenquote:Op zondag 20 maart 2016 20:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit onderwerp is ongeschikt voor een referendum, dus ga blanco of ja stemmen denk ik.
PRECIES, OPEN UW OGEN EN KIJK NIET LANGER WEGquote:Op zondag 20 maart 2016 20:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
HET WORDT ONS WEER DE STROT DOOR GEDUWT
ik speelde gewoon buitenquote:Op zondag 20 maart 2016 20:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
Toen zat ik niet op internet, maar speelde nog wolfenstein.
same! had toen net een relatie, ging onwijs veel uit, genoot nog van werken, omdat ik dat niet heel veel deed en nog vveel meer leuksquote:Op zondag 20 maart 2016 20:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
Jep was 20 toen, totaal niet mee bezig geweest. Fok bestond toen volgens mij niet, telefoons hadden geen touchscreen, uitgaan, op vakantie met vrienden, wat een leven
Het volk.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
JA MAAR HET VOLK WIL HET NIET, BEGRIJP DAT DAN TOCH
wrm trek jij altijd van dit soort rare figuren aanquote:Op zondag 20 maart 2016 20:07 schreef Crip het volgende:
Ik wou zegen maschallah je bent echt mooi
Dankje
Maar ken ik je verder ergens van?
Nee
Maar ik wil je graag leren kenen
Ik ben daar niet zo van
Dat is goed wat je zegt
Maar ben iemand sireus
Waarom vraag je het dan.sireus
TRquote:Op zondag 20 maart 2016 20:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Het volk.gewoon die sociale onderlaag op de een of andere manier uitroeien, trekken toch meer uitkering dan dat er gewerkt wordt.
dit noem je een stalker? dit is standaard fb praatjes van allochtoontjesquote:Op zondag 20 maart 2016 20:07 schreef Crip het volgende:
Dankje
Nee
Ik ben daar niet zo van
Dat is goed wat je zegt
Maar ben iemand sireus
NEE NIET DPquote:Op zondag 20 maart 2016 20:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Het volk.gewoon die sociale onderlaag op de een of andere manier uitroeien, trekken toch meer uitkering dan dat er gewerkt wordt.
Ga gewoon ja stemmen als protest tegen GeenStijlvolk.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ga niet stemmen denk ik, voor t eerst. Heb me er echt totaal niet in verdiept en ook weinig zin om dat te gaan doen
en referenda zijn sowieso kut
dafuqquote:Op zondag 20 maart 2016 20:07 schreef Crip het volgende:
Dankje
Nee
Ik ben daar niet zo van
Dat is goed wat je zegt
Maar ben iemand sireus
geeeeeeeen idee.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
wrm trek jij altijd van dit soort rare figuren aan
nee ik heb dat gedeelte weg gelaten want dt gaat jullie niets aanquote:Op zondag 20 maart 2016 20:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
dit noem je een stalker? dit is standaard fb praatjes van allochtoontjes
ja plaats dan niet of wil je popijopie doen clusmy die je bentquote:Op zondag 20 maart 2016 20:08 schreef Crip het volgende:
[..]
nee ik heb dat gedeelte weg gelaten want dt gaat jullie niets aan
Lees terug dan Hans, ik heb het al lang verbeterd.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:08 schreef HPLC het volgende:
Trouwens geduwtRemqo zal wel weer komen met 'dit is geen sollicitatiebrief'
stik in je nieuwsgierigheidquote:Op zondag 20 maart 2016 20:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ja plaats dan niet of wil je popijopie doen clusmy die je bent
neh, vind ik geen goede reden om te stemmenquote:Op zondag 20 maart 2016 20:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga gewoon ja stemmen als protest tegen GeenStijlvolk.
ja dat zal het zijnquote:Op zondag 20 maart 2016 20:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
had je maar niet zo bot tegen niels moeten doen
Weg met taalnazi's.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:08 schreef HPLC het volgende:
Trouwens geduwtRemqo zal wel weer komen met 'dit is geen sollicitatiebrief'
Wow even gequote dit. Meestal staat er iets negatiefs over tatta'squote:Op zondag 20 maart 2016 20:08 schreef Stimorol- het volgende:
Allochtonen en chickies versieren is oook gewoon
Lolquote:Op zondag 20 maart 2016 20:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ja plaats dan niet of wil je popijopie doen clusmy die je bent
Ja jeetje ok. Heb het je vergeven.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Lees terug dan Hans, ik heb het al lang verbeterd.
En nee, dit is geen sollicitatiebrief
ze kunnen niet versieren standaard praatjes steedsquote:Op zondag 20 maart 2016 20:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wow even gequote dit. Meestal staat er iets negatiefs over tatta's
hihi madquote:Op zondag 20 maart 2016 20:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
JONGENS ER IS IETS GEBEURD MAAR IK ZEG NIET WAT
Totaal ruptuur verkracht en beroofd.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
JONGENS ER IS IETS GEBEURD MAAR IK ZEG NIET WAT
Zou dit sturenquote:Op zondag 20 maart 2016 20:07 schreef Crip het volgende:
Dankje
Nee
Ik ben daar niet zo van
Dat is goed wat je zegt
Maar ben iemand sireus
weet ik veel ik stalk mensen niet op fok zoals jij en chaiquote:Op zondag 20 maart 2016 20:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee ik doe clusmy na omg je snapt er ook niets van
Nee jij doet er andere dingen meequote:Op zondag 20 maart 2016 20:12 schreef Crip het volgende:
[..]
weet ik veel ik stalk mensen niet op fok zoals jij en chai
quote:Op zondag 20 maart 2016 20:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier heb je een weg met nazi's
quote:Op zondag 20 maart 2016 20:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Wowwowwowquote:Op zondag 20 maart 2016 20:12 schreef Crip het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 maart 2016 20:14 schreef Chai het volgende:
[..]!
Brb moet nog even transcriberen en in spreadsheets verwerken.
een heel gezin uitgepoept?quote:Op zondag 20 maart 2016 20:18 schreef Crip het volgende:
[..]
boeie ze is al oud heeft al kinderen uitgepoept en een gezin
maakt het nog steeds niet goed bbyquote:Op zondag 20 maart 2016 20:18 schreef Crip het volgende:
[..]
boeie ze is al oud heeft al kinderen uitgepoept en een gezin
quote:Op zondag 20 maart 2016 20:08 schreef Stimorol- het volgende:
Allochtonen en chickies versieren is oook gewoon
quote:Op zondag 20 maart 2016 20:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
een heel gezin uitgepoept?
hemeltje
Mijn vriend ontkent het maar ik heb versierd. Als ik op hem moest wachten ohoooooo (turkse ohoooooo graag)quote:
Ze typtquote:Op zondag 20 maart 2016 20:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja praat dan ook niet zo raar... gek mens
quote:Op zondag 20 maart 2016 20:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zit je weer eens uren te kijken naar meest walgelijke YT-filmpjes?
Tot ze naast mij in trein zit dan denk ik wel: Mens, eet eens wat minder of ga eens sportenquote:Op zondag 20 maart 2016 20:21 schreef Crip het volgende:
[..]
boeie dikheid bij ouderen stoort me nooit tho. tenzij het 600lb life is
Maar ik typquote:Op zondag 20 maart 2016 20:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hou je bek morfologisch inadept sujet
das toch sws iets dat vooral in nederland voorkomt?quote:Op zondag 20 maart 2016 20:22 schreef Crip het volgende:
Wat ik echt kan waarderen aan oudere vrouwen uit de VS is dat ze niet kortpittig gaan allemaal. Je ziet veel meer met normale kapsels gelukkig
bij wat draag je vandaag maakte ik een opmerking is meteen weggehaaldquote:Op zondag 20 maart 2016 20:22 schreef Crip het volgende:
Wat ik echt kan waarderen aan oudere vrouwen uit de VS is dat ze niet kortpittig gaan allemaal. Je ziet veel meer met normale kapsels gelukkig
Is iemand vanaf 30 al oud dan?quote:Op zondag 20 maart 2016 20:21 schreef Crip het volgende:
[..]
boeie dikheid bij ouderen stoort me nooit tho. tenzij het 600lb life is
ja echt walgelijk als ik in de stad loop en ik staar allemaal kortpittige wijven aanquote:Op zondag 20 maart 2016 20:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
das toch sws iets dat vooral in nederland voorkomt?
Wij jou ook.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
godverdomme wat haat ik jou
Ik snap sowieso nooit dat vrouwen van mijn leeftijd dat doenquote:Op zondag 20 maart 2016 20:24 schreef Crip het volgende:
[..]
ja echt walgelijk als ik in de stad loop en ik staar allemaal kortpittige wijven aan
Nee dat proberen ze je op FOK altijd wijs te maken, maar wat denk je dat Claire Underwood voor kapsel heeft.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
das toch sws iets dat vooral in nederland voorkomt?
wt dnquote:Op zondag 20 maart 2016 20:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
bij wat draag je vandaag maakte ik een opmerking is meteen weggehaald
weenie wie dat isquote:Op zondag 20 maart 2016 20:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat proberen ze je op FOK altijd wijs te maken, maar wat denk je dat Claire Underwood voor kapsel heeft.
Je bent 26 toch?quote:Op zondag 20 maart 2016 20:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik snap sowieso nooit dat vrouwen van mijn leeftijd dat doen
nou ja mijn vrouw heeft het lang gehouden, maar met baby's is het wel een ramp hoor.... die trekken eraan alles... ik had er geen last vanquote:Op zondag 20 maart 2016 20:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik snap sowieso nooit dat vrouwen van mijn leeftijd dat doen
Chai, ik zie echt srs alleen hier kort en pittigquote:Op zondag 20 maart 2016 20:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat proberen ze je op FOK altijd wijs te maken, maar wat denk je dat Claire Underwood voor kapsel heeft.
gemeenquote:Op zondag 20 maart 2016 20:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ugly hair ik zei kort en pittig en dat werd twee keer weggehaald
ze bedoelde niet je leeftijd gekquote:Op zondag 20 maart 2016 20:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja jeetje, wat heeft mijn leeftijd ermee te maken
Dat laatstequote:Op zondag 20 maart 2016 20:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nou ja mijn vrouw heeft het lang gehouden, maar met baby's is het wel een ramp hoor.... die trekken eraan alles... ik had er geen last van
quote:Op zondag 20 maart 2016 20:26 schreef deadprez het volgende:
oh ja, dat is ook wel behoorlijk kortpittig idd
dat sws iddquote:Op zondag 20 maart 2016 20:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat laatste
Verder moeten die vrouwen het zelf weten natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |