Ik ben daar mee gekapt, want idd als ik om 17u uur uurtje ging liggen werd ik om 22 uur ofzo wakker.quote:
wat zei je vanmiddag dan?quote:Op zondag 20 maart 2016 19:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik maakte vanmiddag een grapje ben je daar nog steeds zo boos om?
Helemaal niets meisje. Ik zal het niet meer doen, wist niet dat het sporen achter liet bij jou.quote:
zit wel diep dat niet kunnen incasseren, beetje jimmy trekjesquote:Op zondag 20 maart 2016 19:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Helemaal niets meisje. Ik zal het niet meer doen, wist niet dat het sporen achter liet bij jou.
Kiss
Ik heb je idd altijd wel op jimmy vinden lijken. Ga jij nu ook weg?quote:Op zondag 20 maart 2016 19:31 schreef Crip het volgende:
[..]
zit wel diep dat niet kunnen incasseren, beetje jimmy trekjes.
haha je bent mad abla, haal adem. Zal je niet meer pesten xoquote:Op zondag 20 maart 2016 19:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb je idd altijd wel op jimmy vinden lijken. Ga jij nu ook weg?
wallah ben srs niet mad, zal ik je mijn smile snap-en?quote:Op zondag 20 maart 2016 19:32 schreef Crip het volgende:
[..]
haha je bent mad abla, haal adem. Zal je niet meer pesten xo
Het is Jimmyquote:Op zondag 20 maart 2016 19:31 schreef Crip het volgende:
[..]
zit wel diep dat niet kunnen incasseren, beetje jimmy trekjes.
heb snap verwijderdquote:Op zondag 20 maart 2016 19:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
wallah ben srs niet mad, zal ik je mijn smile snap-en?
ripquote:Op zondag 20 maart 2016 19:33 schreef Stimorol- het volgende:
mantrain? ik ga het googlen. wish me good lcuk
Dima had die een tijdje terug gepostquote:Op zondag 20 maart 2016 19:33 schreef Stimorol- het volgende:
mantrain? ik ga het googlen. wish me good lcuk
ohquote:
nee die stond er wel tussen, maar dat is de enige.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh
de mantrain die dima postte viel niet mee iig
Ja!quote:Op zondag 20 maart 2016 19:36 schreef Crip het volgende:
moet ik bang zijn als iemand mij op fb toevoegd met de naam La illaha illah allah
ow sorry dat ben ik bbyquote:Op zondag 20 maart 2016 19:36 schreef Crip het volgende:
moet ik bang zijn als iemand mij op fb toevoegd met de naam La illaha illah allah
overdrijfquote:Op zondag 20 maart 2016 19:36 schreef Stimorol- het volgende:
GODSAMME HEB GEGOOGLED OOK OP MAN TRAIN EN DIE FOTO VAN DIE INDIER IN STUKKENIS ECHT SICK WTF
sry heb al geweigerdquote:Op zondag 20 maart 2016 19:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ow sorry dat ben ik bby
accept me
xo xo
je ziet bijna nietsquote:Op zondag 20 maart 2016 19:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben niet zo fucked up als jouw generatie hoor
Hi stim hoe is de levenquote:
lijkt me pijnlijk, omdat je waarschijnlijk gewoon nog even doorleeft.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben niet zo fucked up als jouw generatie hoor
hij werd gesplit bij zijn heupen dus heb zo'n gevoel van welquote:Op zondag 20 maart 2016 19:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
lijkt me pijnlijk, omdat je waarschijnlijk gewoon nog even doorleeft.
ja preciesquote:Op zondag 20 maart 2016 19:40 schreef Crip het volgende:
[..]
hij werd gesplit bij zijn heupen dus heb zo'n gevoel van wel
wel als de trainer hem blijft opstellenquote:Op zondag 20 maart 2016 19:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je moet toch een man of 26 hebben, dan kan een ramsey geen kwaad hoor
Hey waar is dat cc topic?quote:Op zondag 20 maart 2016 19:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
goed
morgen helaas werken en daar baal ik van ben niet uitgerust
jij?
quote:
Nice. Ja ach als je er eenmaal bent valt het wel mee denk ikquote:Op zondag 20 maart 2016 19:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
goed
morgen helaas werken en daar baal ik van ben niet uitgerust
jij?
lol nee, maar ga nu wel stmmen, stempas ligt al klaarquote:Op zondag 20 maart 2016 19:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb jij wel gestemd op de waterschappen vorig jaar?
Ga je nee stemmen?quote:Op zondag 20 maart 2016 19:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
lol nee, maar ga nu wel stmmen, stempas ligt al klaar
Wil wel vetorecht op je vagina kopenquote:Op zondag 20 maart 2016 19:48 schreef Neverknown het volgende:
Ik verkoop m'n stemrecht voor 12,50 euro wie wil :$
Een partij nog wel? Vertel meer plsquote:Op zondag 20 maart 2016 19:49 schreef Neverknown het volgende:
Je kan stemmen op een partij naar keuze met m'n stempas.
waarom niet?quote:
Wat is datquote:
quote:
Ja lijkt me wel verstandig. Bij deze :$quote:Op zondag 20 maart 2016 19:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan ik beslissen wie hem mag betreden en wie niet.
zou filmrechten verkopen, misschien zit er wel een indiana jones inquote:Op zondag 20 maart 2016 19:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan ik beslissen wie hem mag betreden en wie niet.
lekker belangrijk waterschappen.quote:
Dan geef ik bij deze TARDIS. toestemming tot betreden.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:52 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel verstandig. Bij deze :$
nee dat referendum is lekker belangrijkquote:
2 toch? provinciale staten en waterschappenquote:
quote:Op zondag 20 maart 2016 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan geef ik bij deze TARDIS. toestemming tot betreden.
quote:
Oh kan ook. Iig meer dan alleen waterschap.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
2 toch? provinciale staten en waterschappen
yeh kloptquote:Op zondag 20 maart 2016 19:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh kan ook. Iig meer dan alleen waterschap.
OEFFFFquote:Op zondag 20 maart 2016 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan geef ik bij deze TARDIS. toestemming tot betreden.
Wat happend?quote:
quote:Op zondag 20 maart 2016 19:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Sorry 1 blanke man per keer, ze moet even weer wennen.
Jep was 20 toen, totaal niet mee bezig geweest. Fok bestond toen volgens mij niet, telefoons hadden geen touchscreen, uitgaan, op vakantie met vrienden, wat een levenquote:Op zondag 20 maart 2016 19:56 schreef Stimorol- het volgende:
Referendum
remember this?
http://nos.nl/video/22802(...)gen-eu-grondwet.html
Ja en? Het zijn raadgevende referenda, we hebben hier gelukkig geen bindende referenda.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:56 schreef Stimorol- het volgende:
Referendum
remember this?
http://nos.nl/video/22802(...)gen-eu-grondwet.html
Tenminste een BBC gehad? anders is het zon faal hé..quote:
ok..had toen nog geen account.quote:
weenie, zou het wel hebben gedaan als ik haar was.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
Tenminste een BBC gehad? anders is het zon faal hé..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |