Oeh somebody is getting mad againquote:Op zondag 20 maart 2016 19:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En toen jij nog het aanzien waard was
geef toe dat je het koel vond en zelf ook een horloge wilde waarmee je later je auto kon oproepenquote:
mensen die ik ken die dat keken zijn allemaal married en hebben kidsquote:Op zondag 20 maart 2016 19:21 schreef Stimorol- het volgende:
Jullie kennen dit zeker ook niet![]()
WCH keek hier naar toen hij nog haar had.
ja niet allemaal dusquote:Op zondag 20 maart 2016 19:26 schreef Crip het volgende:
[..]
mensen die ik ken die dat keken zijn allemaal married en hebben kids
hardcore 4 life michaelquote:Op zondag 20 maart 2016 19:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
geef toe dat je het koel vond en zelf ook een horloge wilde waarmee je later je auto kon oproepen
turbo boost
Doe niet alsof jij IRL mensen kent fok addict die je bentquote:Op zondag 20 maart 2016 19:26 schreef Crip het volgende:
[..]
mensen die ik ken die dat keken zijn allemaal married en hebben kids
Flying Doctorsquote:Op zondag 20 maart 2016 19:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Dukes of the Hazardook zo iets
hoe doe je dat? Elke keer dat ik denk dat ik wel even een kort dutje kan gebruiken word ik om 6 uur snachts wakkerquote:
heb ik een gevoelige snaar geraakt oee.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe niet alsof jij IRL mensen kent fok addict die je bent
als je ouder wordt is de behoefte aan slaap minder.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoe doe je dat? Elke keer dat ik denk dat ik wel even een kort dutje kan gebruiken word ik om 6 uur snachts wakker
was wel slecht ja, maar daardoor zaten er wel mooie stukjes bijquote:Op zondag 20 maart 2016 19:26 schreef deadprez het volgende:
mastermovies, man man wat een tenenkrommende troep was dat
als ik om 6 uur wakker word heb ik me verslapenquote:Op zondag 20 maart 2016 19:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoe doe je dat? Elke keer dat ik denk dat ik wel even een kort dutje kan gebruiken word ik om 6 uur snachts wakker
Ik maakte vanmiddag een grapje ben je daar nog steeds zo boos om?quote:Op zondag 20 maart 2016 19:28 schreef Crip het volgende:
[..]
heb ik een gevoelige snaar geraakt oee.
grappige is dt jij hier evenveel zit als ik btw
dan heb je ook geen powernap nodigquote:Op zondag 20 maart 2016 19:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
als je ouder wordt is de behoefte aan slaap minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |