quote:Op zondag 20 maart 2016 20:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier heb je een weg met nazi's
quote:Op zondag 20 maart 2016 20:12 schreef Crip het volgende:
[..]
weet ik veel ik stalk mensen niet op fok zoals jij en chai
Wowwowwowquote:Op zondag 20 maart 2016 20:12 schreef Crip het volgende:
[..]
weet ik veel ik stalk mensen niet op fok zoals jij en chai
quote:Op zondag 20 maart 2016 20:14 schreef Chai het volgende:
[..]!
Brb moet nog even transcriberen en in spreadsheets verwerken.
een heel gezin uitgepoept?quote:Op zondag 20 maart 2016 20:18 schreef Crip het volgende:
[..]
boeie ze is al oud heeft al kinderen uitgepoept en een gezin
maakt het nog steeds niet goed bbyquote:Op zondag 20 maart 2016 20:18 schreef Crip het volgende:
[..]
boeie ze is al oud heeft al kinderen uitgepoept en een gezin
quote:Op zondag 20 maart 2016 20:08 schreef Stimorol- het volgende:
Allochtonen en chickies versieren is oook gewoon
quote:Op zondag 20 maart 2016 20:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
een heel gezin uitgepoept?
hemeltje
Mijn vriend ontkent het maar ik heb versierd. Als ik op hem moest wachten ohoooooo (turkse ohoooooo graag)quote:
Ze typtquote:Op zondag 20 maart 2016 20:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja praat dan ook niet zo raar... gek mens
quote:Op zondag 20 maart 2016 20:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zit je weer eens uren te kijken naar meest walgelijke YT-filmpjes?
Tot ze naast mij in trein zit dan denk ik wel: Mens, eet eens wat minder of ga eens sportenquote:Op zondag 20 maart 2016 20:21 schreef Crip het volgende:
[..]
boeie dikheid bij ouderen stoort me nooit tho. tenzij het 600lb life is
Maar ik typquote:Op zondag 20 maart 2016 20:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hou je bek morfologisch inadept sujet
das toch sws iets dat vooral in nederland voorkomt?quote:Op zondag 20 maart 2016 20:22 schreef Crip het volgende:
Wat ik echt kan waarderen aan oudere vrouwen uit de VS is dat ze niet kortpittig gaan allemaal. Je ziet veel meer met normale kapsels gelukkig
bij wat draag je vandaag maakte ik een opmerking is meteen weggehaaldquote:Op zondag 20 maart 2016 20:22 schreef Crip het volgende:
Wat ik echt kan waarderen aan oudere vrouwen uit de VS is dat ze niet kortpittig gaan allemaal. Je ziet veel meer met normale kapsels gelukkig
Is iemand vanaf 30 al oud dan?quote:Op zondag 20 maart 2016 20:21 schreef Crip het volgende:
[..]
boeie dikheid bij ouderen stoort me nooit tho. tenzij het 600lb life is
ja echt walgelijk als ik in de stad loop en ik staar allemaal kortpittige wijven aanquote:Op zondag 20 maart 2016 20:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
das toch sws iets dat vooral in nederland voorkomt?
Wij jou ook.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
godverdomme wat haat ik jou
Ik snap sowieso nooit dat vrouwen van mijn leeftijd dat doenquote:Op zondag 20 maart 2016 20:24 schreef Crip het volgende:
[..]
ja echt walgelijk als ik in de stad loop en ik staar allemaal kortpittige wijven aan
Nee dat proberen ze je op FOK altijd wijs te maken, maar wat denk je dat Claire Underwood voor kapsel heeft.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
das toch sws iets dat vooral in nederland voorkomt?
wt dnquote:Op zondag 20 maart 2016 20:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
bij wat draag je vandaag maakte ik een opmerking is meteen weggehaald
weenie wie dat isquote:Op zondag 20 maart 2016 20:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat proberen ze je op FOK altijd wijs te maken, maar wat denk je dat Claire Underwood voor kapsel heeft.
Je bent 26 toch?quote:Op zondag 20 maart 2016 20:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik snap sowieso nooit dat vrouwen van mijn leeftijd dat doen
nou ja mijn vrouw heeft het lang gehouden, maar met baby's is het wel een ramp hoor.... die trekken eraan alles... ik had er geen last vanquote:Op zondag 20 maart 2016 20:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik snap sowieso nooit dat vrouwen van mijn leeftijd dat doen
Chai, ik zie echt srs alleen hier kort en pittigquote:Op zondag 20 maart 2016 20:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat proberen ze je op FOK altijd wijs te maken, maar wat denk je dat Claire Underwood voor kapsel heeft.
gemeenquote:Op zondag 20 maart 2016 20:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ugly hair ik zei kort en pittig en dat werd twee keer weggehaald
ze bedoelde niet je leeftijd gekquote:Op zondag 20 maart 2016 20:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja jeetje, wat heeft mijn leeftijd ermee te maken
Dat laatstequote:Op zondag 20 maart 2016 20:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nou ja mijn vrouw heeft het lang gehouden, maar met baby's is het wel een ramp hoor.... die trekken eraan alles... ik had er geen last van
quote:Op zondag 20 maart 2016 20:26 schreef deadprez het volgende:
oh ja, dat is ook wel behoorlijk kortpittig idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |