Gewoon een neger met roofies drogeren en dan erop gaan zitten.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:02 schreef Crip het volgende:
[..]
weenie, zou het wel hebben gedaan als ik haar was.
Veroorzaaktquote:Op zondag 20 maart 2016 20:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat hoef je niet te vertellen, iedereen hier weet dat jij zelfs WOI hebt meegemaakt
Wereldondergang 1?quote:Op zondag 20 maart 2016 20:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat hoef je niet te vertellen, iedereen hier weet dat jij zelfs WOI hebt meegemaakt
ewquote:Op zondag 20 maart 2016 20:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
Gewoon een neger met roofies drogeren en dan erop gaan zitten.
flaccid of niet..
Dit onderwerp is ongeschikt voor een referendum, dus ga blanco of ja stemmen denk ik.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja en? Het zijn raadgevende referenda, we hebben hier gelukkig geen bindende referenda.
Toen zat ik niet op internet, maar speelde nog wolfenstein.quote:
JA MAAR HET VOLK WIL HET NIET, BEGRIJP DAT DAN TOCHquote:Op zondag 20 maart 2016 20:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja en? Het zijn raadgevende referenda, we hebben hier gelukkig geen bindende referenda.
Ik vond de eindbaas eng.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
Toen zat ik niet op internet, maar speelde nog wolfenstein.
HET WORDT ONS WEER DE STROT DOOR GEDUWDquote:Op zondag 20 maart 2016 20:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
JA MAAR HET VOLK WIL HET NIET, BEGRIJP DAT DAN TOCH
ik ga niet stemmen denk ik, voor t eerst. Heb me er echt totaal niet in verdiept en ook weinig zin om dat te gaan doenquote:Op zondag 20 maart 2016 20:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit onderwerp is ongeschikt voor een referendum, dus ga blanco of ja stemmen denk ik.
PRECIES, OPEN UW OGEN EN KIJK NIET LANGER WEGquote:Op zondag 20 maart 2016 20:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
HET WORDT ONS WEER DE STROT DOOR GEDUWT
ik speelde gewoon buitenquote:Op zondag 20 maart 2016 20:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
Toen zat ik niet op internet, maar speelde nog wolfenstein.
same! had toen net een relatie, ging onwijs veel uit, genoot nog van werken, omdat ik dat niet heel veel deed en nog vveel meer leuksquote:Op zondag 20 maart 2016 20:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
Jep was 20 toen, totaal niet mee bezig geweest. Fok bestond toen volgens mij niet, telefoons hadden geen touchscreen, uitgaan, op vakantie met vrienden, wat een leven
Het volk.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
JA MAAR HET VOLK WIL HET NIET, BEGRIJP DAT DAN TOCH
wrm trek jij altijd van dit soort rare figuren aanquote:Op zondag 20 maart 2016 20:07 schreef Crip het volgende:
Ik wou zegen maschallah je bent echt mooi
Dankje
Maar ken ik je verder ergens van?
Nee
Maar ik wil je graag leren kenen
Ik ben daar niet zo van
Dat is goed wat je zegt
Maar ben iemand sireus
Waarom vraag je het dan.sireus
TRquote:Op zondag 20 maart 2016 20:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Het volk.gewoon die sociale onderlaag op de een of andere manier uitroeien, trekken toch meer uitkering dan dat er gewerkt wordt.
dit noem je een stalker? dit is standaard fb praatjes van allochtoontjesquote:Op zondag 20 maart 2016 20:07 schreef Crip het volgende:
Ik wou zegen maschallah je bent echt mooi
Dankje
Maar ken ik je verder ergens van?
Nee
Maar ik wil je graag leren kenen
Ik ben daar niet zo van
Dat is goed wat je zegt
Maar ben iemand sireus
Waarom vraag je het dan.sireus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |