SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is het misschien wel een beetje, maar ook in combinatie met wat gedoe in de familie en dat ik weer een sollicitatie heb gehad die op niks uitgelopen is.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:27 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Ik had dat vorig jaar december ook wel een beetje, toen ik mijn plannen voor dat jaar had gehaald en ik nog geen nieuwe plannen had gemaakt. Bij jou misschien een after-CPC-dipje?
Misschien weer wat nieuwe doelen stellen, en wat ook helpt is om gewoon te gaan lopen. Als je na 10 minuten nog steeds geen zin hebt, dan stop je er gewoon mee. Bij mij bleek het dan vaak toch leuker dan ik vooraf had gedacht. (Soms ook niet, dan was het mopperdemopper).
Of je gaat iets anders doen, fietsen of zwemmen of zo. Het zou jammer zijn als je je CPC-trainingsopbouw en -conditie nu een beetje laat wegzakken.
Nice, in 2013 bijna hetzelfde rondje gedaan (volgens mij doet iedereen dat rondje). Wij zijn nog iets verder Utah in geweest, naar Arches en Monument Valley.quote:Op maandag 21 maart 2016 12:17 schreef motorbloempje het volgende:
HIer gaan we de komende weken wel wat trails kunnen ontdekken
[ afbeelding ]
Vet, zo zo weer terug willen.quote:Op maandag 21 maart 2016 12:17 schreef motorbloempje het volgende:
HIer gaan we de komende weken wel wat trails kunnen ontdekken
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 maart 2016 15:40 schreef DeLuna het volgende:
Oh ik ben wel gegaan trouwens en ik faalde. Op 13,5km ging mijn horloge ermee stoppen. Gelukkig was ik al bijna thuis
Hoho, ik was zo slim om hem op te slaan voordat hij het loodje legde.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2016 16:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoho, ik was zo slim om hem op te slaan voordat hij het loodje legde.
Ik vind 10k echt een prachtige afstand... Lang genoeg om "echt een stuk" te kunnen lopen, kort genoeg om 'even een stukje' te kunnen lopen.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:24 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik loop ook niet veel verder tegenwoordig. En ik heb het meer naar m'n zin dan ooit! ELke week een wedstrijdje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo faalde je? 13,5 km is echt een topafstand voor een training.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:40 schreef DeLuna het volgende:
Oh ik ben wel gegaan trouwens en ik faalde. Op 13,5km ging mijn horloge ermee stoppen. Gelukkig was ik al bijna thuis
Jezelf druk maken is sowieso een slecht idee.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:18 schreef steffelonio het volgende:
Conclusie over cadans/pasfrequentie is dus je er niet te druk om maken, als je redelijk richting de 180 gaat?
Nee ik faalde doordat ik vergeten was mijn horloge op te laden.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:30 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Hoezo faalde je? 13,5 km is echt een topafstand voor een training.
Toch maar weer mooi gedaan!
en hierdoor ga ik nu mijn horloge opladen in het geval ik morgenvroeg een rondje wil gaan lopenquote:Op maandag 21 maart 2016 17:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee ik faalde doordat ik vergeten was mijn horloge op te laden.
Ik vind het echt naar dat je hier zo'n tijd mee zoet bent, ongelukkige timing ookquote:Op maandag 21 maart 2016 18:33 schreef GotC het volgende:
Nou, gewrichten voelen goed volgens m'n fysio, nu de spieren en pezen in m'n voet nog. Die veroorzaken nu de pijn. Dus, nog wel even zoet.
Ja ik ook eerlijk gezegd. Morgen 6 wekenquote:Op maandag 21 maart 2016 18:38 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik vind het echt naar dat je hier zo'n tijd mee zoet bent, ongelukkige timing ook
Wel eenvoor je vijf minuten!
De joggers-pasquote:Op maandag 21 maart 2016 18:40 schreef flipsen het volgende:
Wat ik niet snap van die pasfrequentie, ik heb een erg lage (150-155 ongeveer), maar als ik dan kijk naar de CPC dan zie ik bijna iedereen dezelfde pasfrequentie hebben. Natuurlijk sta ik in het vak van goedwillende amateurtjes, maar het valt me echt op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |