Demis is alive!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:38 schreef FANN het volgende:
Er woont er nu ook eentje met een jurk en een baard boven me, ik weet niet precies waar,
maar hij schuift af en toe voorbij
Ik moet ook nog slapen hoor, maar het gaan vandaag niet veel uurtjes worden.quote:Op zondag 20 maart 2016 06:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog geen 2 uur geslapen.. Ik duik er straks waarschijnlijk weer in
Ohquote:Op zondag 20 maart 2016 06:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moet ook nog slapen hoor, maar het gaan vandaag niet veel uurtjes worden.
Kijk eens aan, dat vinden zij...quote:Partijvoorzitter Selcuk Ozturk (L) en lijsttrekker Tunahan Kuzu tijdens de opening van het partijbureau van de politieke beweging Denk.
De nieuwe politieke partij Denk vindt dat nieuwkomers niet hoeven te integreren
Denk blijkbaar van nietquote:Op zondag 20 maart 2016 06:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kijk eens aan, dat vinden zij...
Mag ik ook zeggen wat ik er van vind?
Ik heb één simpele regel, en die luidt, als ik je niet versta, en ik de indruk heb dat men zich ook geen moeite doet om verstaanbaar te zijn/worden, negeer ik je volkomen, alsof je lucht bent.quote:
Jazeker joh, en het is ook niet zo zwart/wit, als ik merk dat iemand zich wel moeite doet dan doe ik dat ook hoor.....quote:
OK dan had ik je wel goed begrepenquote:Op zondag 20 maart 2016 07:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jazeker joh, en het is ook niet zo zwart/wit, als ik merk dat iemand zich wel moeite doet dan doe ik dat ook hoor.....
Eén ding is wel zeker, ik vier morgen de eerste lentedag.quote:
ik ook...quote:Op zondag 20 maart 2016 11:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eén ding is wel zeker, ik vier morgen de eerste lentedag.![]()
Ik was mijn ontbijtje maken.....quote:
vandaag al hoorquote:Op zondag 20 maart 2016 11:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eén ding is wel zeker, ik vier morgen de eerste lentedag.![]()
Nou OK, dan wens ik je bij deze een vrolijk lentefeest.quote:
Shoef kerel, leef je uit.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:27 schreef MissMSX het volgende:
Ik voel me sterk aangetrokken tot deze TT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Val je op oudere vrouwen?quote:Op zondag 20 maart 2016 13:27 schreef MissMSX het volgende:
Ik voel me sterk aangetrokken tot deze TT
Ik had het al gehoord, maar nee dank. Ik bied liever op iets andersquote:Op zondag 20 maart 2016 15:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://veiling.catawiki.n(...)t-met-peter-jan-rens
Iemand van jullie interesse?
Bieden vanaf ¤ 550,-![]()
quote:Op zondag 20 maart 2016 15:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had het al gehoord, maar nee dank. Ik bied liever op iets anders
Zelf als ik het toe kreeg zou ik niet willenquote:Op zondag 20 maart 2016 15:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://veiling.catawiki.n(...)t-met-peter-jan-rens
Iemand van jullie interesse?
Bieden vanaf ¤ 550,-![]()
quote:Op zondag 20 maart 2016 15:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op een door zijn ex vervaardigde kunstwerken?
Je bent bang dat het je goede naam geen goed zal doen als je met hem gezien zou worden?quote:Op zondag 20 maart 2016 15:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Zelf als ik het toe kreeg zou ik niet willen
Gisteren op 2 iets over de 70's gezien, dat was ook leuk, veel herkenbare zooi...quote:Op zondag 20 maart 2016 15:41 schreef chufi het volgende:
Dit is wel een leuke kijktip van golfer: 40+ / [TV-tip] Ondersteboven-Nederland in de jaren 60
Daar dacht ik niet eens aan, maar ook datquote:Op zondag 20 maart 2016 15:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bent bang dat het je goede naam geen goed zal doen als je met hem gezien zou worden?
Met Kees van Kooten?quote:Op zondag 20 maart 2016 15:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gisteren op 2 iets over de 70's gezien, dat was ook leuk, veel herkenbare zooi...
Yepsquote:
Dan was het hetzelfde programmaquote:Op zondag 20 maart 2016 15:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yeps
Was een kijktip van een maat uit R'dam.
Ja zeg, het is graag of niet.quote:Op zondag 20 maart 2016 15:44 schreef FANN het volgende:
Waarom staat dit bij Peter Jans Rens?
Bij voorkeur afhalen in Culemborg
Moet je die Jojo nog ophalen ook?
ik heb net een email verzonden naar Spa zuiver of ik op de badkleding dagen mijn shirt aan magquote:
Succes, even snel boodschappen doen, laters....quote:Op zondag 20 maart 2016 15:55 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb net een email verzonden naar Spa zuiver of ik op de badkleding dagen mijn shirt aan mag![]()
áls het mag kan ik daar ook een keer heenalleen in het stoombad doe ik hem uit, dan ben
ik in badpak en als ik uit dat hok kom, shirt aan, ik hoop dat het mag
ja dank je voor het enthousiasmequote:Op zondag 20 maart 2016 16:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Succes, even snel boodschappen doen, laters....
Nee, die heb ik al hangen, zelf geschilderd, véél mooierquote:Op zondag 20 maart 2016 16:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit je stiekem hier te bieden?
http://veiling.catawiki.n(...)ter-as-i-opened-fire
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 20 maart 2016 16:16 schreef FANN het volgende:
Oh je gaat naar een Spa, ipv een gewoon zwembadjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, dat is gewoon voor 1 keertje, maar dan kán dat dus ookquote:Op zondag 20 maart 2016 16:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh je gaat naar een Spa, ipv een gewoon zwembadje
Ik zal toch brood moeten kopen, anders heb ik morgen niks, was nog net op tijd er lagen nog 2 zakken.quote:
Jij gaat niet graag de deur uit geloof ik heh?quote:Op zondag 20 maart 2016 16:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zal toch brood moeten kopen, anders heb ik morgen niks, was nog net op tijd er lagen nog 2 zakken.
Als het niet per se hoeft en het weer me minder aanstaat ben ik indd net zo lief lekker thuis.quote:Op zondag 20 maart 2016 16:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij gaat niet graag de deur uit geloof ik heh?of heb ik het mis?
Ik had ook allemaal plannen voor vandaag, fietsen enzo, maar ik ben gaan slapen![]()
ik was ineens moe
waar moet je morgen naar toe fietsen dan? Is het vér?quote:Op zondag 20 maart 2016 16:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als het niet per se hoeft en het weer me minder aanstaat ben ik indd net zo lief lekker thuis.
Maar ik heb dus al gefietst en de buitenlucht gesnoven, voldoende voor vandaag, moet morgen weer een 'berg' op fietsen.
Naar moeder, nee, is niet erg ver alleen de heenweg is minder vanwege 'de berg', de terugweg vlieg je zonder trappen naar huis.quote:Op zondag 20 maart 2016 16:49 schreef FANN het volgende:
[..]
waar moet je morgen naar toe fietsen dan? Is het vér?
Volgens mij woont moeders aan de andere kant van een bergquote:Op zondag 20 maart 2016 16:49 schreef FANN het volgende:
[..]
waar moet je morgen naar toe fietsen dan? Is het vér?
ah.... naar Mamsquote:Op zondag 20 maart 2016 16:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Naar moeder, nee is niet erg ver alleen de heenweg is minder vanwege 'de berg', de terugweg vlieg je zonder trappen naar huis.
jij weet ook állesquote:Op zondag 20 maart 2016 16:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij woont moeders aan de andere kant van een berg
beter dan de mijne denk ikquote:Op zondag 20 maart 2016 16:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Best wel eng eigenlijk.. Is mn geheugen toch niet zo slecht
Ben jij jonger dan Shoef? Ik dacht altijd ouder....quote:
ik ben 38 toch?quote:Op zondag 20 maart 2016 16:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben jij jonger dan Shoef? Ik dacht altijd ouder....
Dan ben je ouder dan ik, klopt het toch.quote:
Jij was 12 toch?quote:Op zondag 20 maart 2016 16:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan ben je ouder dan ik, klopt het toch.
quote:
Schoenenquote:
die is gewoon goed en als je iets terugstuurt heb je binnen een week je geld weer terug, nog nooit iets mis mee gegaan...quote:
Voortaan maar beter eerst zoveel mogelijk vooraf doorpluizen als je voor het eerst bij een bedrijf besteld.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:04 schreef FANN het volgende:
en gisteren vond ik deze site.. dus ik ben niet de enige![]()
https://nl.trustpilot.com/review/www.planet-sports.com
OKquote:
Ja, dat heb ik nu wel geleerdquote:Op zondag 20 maart 2016 17:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voortaan maar beter eerst zoveel mogelijk vooraf doorpluizen als je voor het eerst bij een bedrijf besteld.
Altijd op je hoede wezen, bij particulieren en ook bij bedrijven waar je zelf nooit eerder bestelde, dat voorkomt vaak een hoop gedoe waar je weer tijd in moet steken.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik nu wel geleerdis niet de eerste keer dat ik de mist ergens mee inga
Maar ik dacht... Planet Sport zal wel goed zijnquote:Op zondag 20 maart 2016 17:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Altijd op je hoede wezen, bij particulieren en ook bij bedrijven waar je zelf nooit eerder bestelde, dat voorkomt vaak een hoop gedoe waar je weer tijd in moet steken.
Ik wacht nog steeds op iets uit Azie.. Maar wel de 2e poging dus ik ben benieuwdquote:Op zondag 20 maart 2016 17:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik nu wel geleerdis niet de eerste keer dat ik de mist ergens mee inga
ik ga het niet meer gokken de groeten....quote:Op zondag 20 maart 2016 17:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op iets uit Azie.. Maar wel de 2e poging dus ik ben benieuwd
Voor het echte werk moet men naar de MEdiamark t of course.quote:
welnee, jij kan ook gewoon je Nike's daar kopen, broeken heb ik nog nooit gedaan, is lastig met de maat...quote:
voor je sokken?quote:Op zondag 20 maart 2016 17:14 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Voor het echte werk moet men naar de MEdiamark t of course.
scheren e.d.quote:
of voor te surfen o.i.d.quote:
Heb jij trouwens veel winkels in de buurt daaro?quote:
dat heet iemand de mond snoerenquote:
Nee vanuit de shops zelf zonder te betalenquote:Op zondag 20 maart 2016 17:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga het niet meer gokken de groeten....
Mafkees,quote:Op zondag 20 maart 2016 17:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb jij trouwens veel winkels in de buurt daaro?
Mediamarkt enzo hebben jullie daar toch niet, welke winkels hebben ze in dat gat waar jij woont?
ow.......quote:Op zondag 20 maart 2016 17:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mafkees,wij hebben alles hier, zelfs een van de grootste woonboulevards van Nederland, incl. IKEA, zouden we geen Mediamarkt hebben, is hier zelfs vlakbij.
![]()
Gat, hahaha.
Je moet het niet als een stad zien, het is een hele (grens)regio, het is geen dorp, maar dichtbevolkt gebied, kusje drop.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.......ik wist niet dat je boos werd
![]()
had ik niet gedacht moet ik eerlijk zeggen!![]()
nah... leuk om te weten, Lasagna in magnetron gedaan, ik ben lui vandaag
oké, ik dacht écht altijd dat het een soort van dorp was ik weet niet waaromquote:Op zondag 20 maart 2016 17:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je moet het niet als een stad zien, het is een hele (grens)regio, het is geen dorp, maar dichtbevolkt gebied, kusje drop.
Voor veel Duitsers is hier de dichtsbijzijnde IKEA, die komen sowieso alleen daarvoor al deze kant op, Belgen dito, en 'wij' gaan ook relatief gezien vaak de grens over voor inkopen.quote:
Shoppen in Duitsland.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voor veel Duitsers is hier de dichtsbijzijnde IKEA, die komen sowieso alleen daarvoor al deze kant op, Belgen dito, en 'wij' gaan ook relatief gezien vaak de grens over voor inkopen.
Over het algemeen zeer vriendelijke mensen.quote:
Dat boeit me op zich niet zo, het aanbod is er vaak simpelweg beter en uitgebreider.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Over het algemeen zeer vriendelijke mensen.
Toen was ik dienstpichtig 1981quote:
Kosmopolitischquote:Op zondag 20 maart 2016 17:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voor veel Duitsers is hier de dichtsbijzijnde IKEA, die komen sowieso alleen daarvoor al deze kant op, Belgen dito, en 'wij' gaan ook relatief gezien vaak de grens over voor inkopen.
Kwaliteit van supermarktwaren zijn veelal van goed kwaliteit, dat is typisch Duits.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat boeit me op zich niet zo, het aanbod is er vaak simpelweg beter en uitgebreider.
Binnenkort weer een paar keer die kant op...
ik gok heerlenquote:Op zondag 20 maart 2016 17:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
80-6 recent nog een onderscheiding ontvangen stond in alle krantenquote:
Voor je dienstplichten?quote:Op zondag 20 maart 2016 17:51 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
80-6 recent nog een onderscheiding ontvangen stond in alle kranten
Dat vond ik als jongen ook...quote:Op zondag 20 maart 2016 17:52 schreef sacha het volgende:
ik vond het belachelijk dat alleen jongens dienstplichtig waren
Ik was blij met mijn buitengewone status..quote:Op zondag 20 maart 2016 17:52 schreef sacha het volgende:
als teamquote:
Hospikquote:Op zondag 20 maart 2016 17:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat vond ik als jongen ook...
Alleen bij de marechaussee zaten wat dames, die kwamen bij mij regelmatig de pil halen.
Ik vond dat altijd een zware provocatie...
Ik wilde ook in dienst, maar dat mocht alleen als ik meteen 36 maanden zou blijven. Plús dat ik als KVV-er niet meer de keuze had om uitgezonden te worden, mocht dat nodig zijn.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:52 schreef sacha het volgende:
Alles doe je samen daarquote:
Je wilde ook graag?quote:Op zondag 20 maart 2016 17:52 schreef sacha het volgende:
veel te gevaarlijkquote:Op zondag 20 maart 2016 18:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mij werd gevraagd of ik zin had in Libanon, maar daar had ik helemaal geen zin in, en nu nog steeds geen spijt van.
Da';s precies wat het is: dienstplichtingen waren niet verplicht te gaan als er een buitenlandmissie was. KVVers wel, en daarom heb ik het niet gedaan.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mij werd gevraagd of ik zin had in Libanon, maar daar had ik helemaal geen zin in, en nu nog steeds geen spijt van.
Je bent KVV-er of je bent ut nie hè.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:08 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Da';s precies wat het is: dienstplichtingen waren niet verplicht te gaan als er een buitenlandmissie was. KVVers wel, en daarom heb ik het niet gedaan.
Ze hebben maar een beperkt aantal nodig.quote:
Alleen ekte mannuh!quote:Op zondag 20 maart 2016 18:22 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ze hebben maar een beperkt aantal nodig.
Kannnonvoerquote:
En als je wel "moest", wat had je dan gedaan?quote:
Daar was ik dan weer voor beschikbaar.quote:
Tabak dat kon toen nogquote:Op zondag 20 maart 2016 18:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar was ik dan weer voor beschikbaar.
Peuk geven, zeggen dat het wel goed zou komen en weer verder...
Zoiets voorzag ik toen al, ik had sowieso op die leeftijd helemaal geen idee waarom ik daarheen zou moeten gaan, en die extra premie en de hoogstwaarschijnlijke ellende erna wogen voor mij niet tegen elkaar op.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:23 schreef sacha het volgende:
ik ken 2 Libanon gangers en één Joegoslavië, allemaal zwaar getraumatiseerd
die vieze mopjes ken ik allemaal nietquote:Op zondag 20 maart 2016 18:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zonder tabak geen leger.
Maar pruimen, ho maar!![]()
Zo kan je het zien. Ik wilde, net als de jongens, 18 maanden in dienst, leren wat het was, discipline voelen, trainen en ervoor betaald krijgen of zelfs mijn rijbewijzen halen zonder kosten.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bent KVV-er of je bent ut nie hè.
Verstandig.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:27 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Zo kan je het zien. Ik wilde, net als de jongens, 18 maanden in dienst, leren wat het was, discipline voelen, trainen en ervoor betaald krijgen of zelfs mijn rijbewijzen halen zonder kosten.
Wat ik mocht was 36 maanden administratief werk doen, in die tijd 3x 5 dagen veldtraining volbrengen (wat neerkwam op leren hoe ik buiten de kazerne de verbindingen goed kon houden) en, mocht er een oorlog komen en er naast de VEEL BETERE mannelijke communicatie-officieren behoefte zijn aan mij, de verplichting af te reizen naar oorlogsgebied.
Thnx but no thnx.
Klinkt een beetje als zo'n JA - NEE sticker op je brievenbus.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:08 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Da';s precies wat het is: dienstplichtingen waren niet verplicht te gaan als er een buitenlandmissie was. KVVers wel, en daarom heb ik het niet gedaan.
Gelukkig is alles goed gegaan toentertijd.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:27 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Zo kan je het zien. Ik wilde, net als de jongens, 18 maanden in dienst, leren wat het was, discipline voelen, trainen en ervoor betaald krijgen of zelfs mijn rijbewijzen halen zonder kosten.
Wat ik mocht was 36 maanden administratief werk doen, in die tijd 3x 5 dagen veldtraining volbrengen (wat neerkwam op leren hoe ik buiten de kazerne de verbindingen goed kon houden) en, mocht er een oorlog komen en er naast de VEEL BETERE mannelijke communicatie-officieren behoefte zijn aan mij, de verplichting af te reizen naar oorlogsgebied.
Thnx but no thnx.
Zie mijn reactie op Mo :-)quote:Op zondag 20 maart 2016 18:29 schreef Lincoln-TownCar het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als zo'n JA - NEE sticker op je brievenbus.
Wel het pakkie dragen, niet willen vechten ,waar vind ik een politie-agent die geen bonnen wil schrijven?
Is geen aanval ofzo hoor, maar ik heb dat eigenlijk nooit begrepen.
Iedereen streeft naar geluk.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:29 schreef Lincoln-TownCar het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als zo'n JA - NEE sticker op je brievenbus.
Wel het pakkie dragen, niet willen vechten ,waar vind ik een politie-agent die geen bonnen wil schrijven?
Is geen aanval ofzo hoor, maar ik heb dat eigenlijk nooit begrepen.
Vroegere klasgenoot kwam dood terug paar jaar terug.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:29 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Gelukkig is alles goed gegaan toentertijd.
Ik neem aan dat als je hier niet getraind bent op veldwerk, dat je het daar ook niet doet.quote:
Naar geluk streven in een groen pakkie? enlighten me.quote:
www.geluksroute.nlquote:Op zondag 20 maart 2016 18:33 schreef Lincoln-TownCar het volgende:
[..]
Ik neem aan dat als je hier niet getraind bent op veldwerk, dat je het daar ook niet doet.
[..]
Naar geluk streven in een groen pakkie? enlighten me.
Nou dat bedoel ik. Dát was wat ik wilde, net als de melkmuilen uit mijn havo5klas over de stormbaan en net zo niet voorbereid de oorlog in. Maar twintig jaar geleden was dat nog niet mogelijk voor meisjes, die mochten toen enkel typen.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:33 schreef Lincoln-TownCar het volgende:
[..]
Ik neem aan dat als je hier niet getraind bent op veldwerk, dat je het daar ook niet doet.
Welnee, here it is:quote:Op zondag 20 maart 2016 18:34 schreef drakin het volgende:
[..]
www.geluksroute.nl
Die is beter denk ik om geluk te vinden
Maar die klavertjes heb ik wel gevonden hier vorige week.quote:
Gecondoleerdquote:Op zondag 20 maart 2016 18:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Vroegere klasgenoot kwam dood terug paar jaar terug.
Smaken verschillenquote:Op zondag 20 maart 2016 18:33 schreef Lincoln-TownCar het volgende:
[..]
[..]
Naar geluk streven in een groen pakkie? enlighten me.
Mijn ex heeft alleen maar een commando opleiding gevolgd icl. groene barret en die was al verpest (verknipt)quote:Op zondag 20 maart 2016 18:23 schreef sacha het volgende:
ik ken 2 Libanon gangers en één Joegoslavië, allemaal zwaar getraumatiseerd
Hoi pippeloiquote:Op zondag 20 maart 2016 18:34 schreef drakin het volgende:
[..]
www.geluksroute.nl
Die is beter denk ik om geluk te vinden
Dank, alleen herinnering ik me hem niet echt goed meer, het was op de lagere school.quote:
quote:
Prima plaatje hoe ik me voel (brak)quote:Op zondag 20 maart 2016 18:53 schreef Treehut362 het volgende:
blablabla
[ afbeelding ]
Kuifje zit op een ijsschots met Bobbie de hond.
Volgens mij heeft Kuifje inmiddels een koude bips.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Prima plaatje hoe ik me voel (brak)
Bobotie staat in de oven
Google is leuk vandaagquote:Op zondag 20 maart 2016 19:02 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Kuifje inmiddels een koude bips.
Welke filmpjesquote:Op zondag 20 maart 2016 19:11 schreef chufi het volgende:
De lente.. Ik druk bijna nooit op die filmpjes
Die jaquote:Op zondag 20 maart 2016 19:14 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Google doodles
http://www.google.com/doodles/
Die klik ik niet aan het is de startpagina van googlequote:
Op de start pagina spelen ze automatisch, maar niet op mijn startpagina, daar staat een speel af knopjequote:Op zondag 20 maart 2016 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Die klik ik niet aan het is de startpagina van google
Ach wat jammer ik vind ze vaak wel leuk.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Op de start pagina spelen ze automatisch, maar niet op mijn startpagina, daar staat een speel af knopje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op zondag 20 maart 2016 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]Oh en ik heb geen eens een kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was bekendquote:
Poe poeh....quote:
Ja ja tis watquote:
Mice to meet you btwquote:
Och arme bobbyquote:Op zondag 20 maart 2016 19:26 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
Toen dacht ik Kuifje met een rokje.
Nee ik weet het nietquote:
Zo is datquote:Op zondag 20 maart 2016 19:29 schreef mrspoeZ het volgende:
Beter ken je me niet. Ik jaag op jouw soort. Met mijn excuses.
Hulstquote:
Grootspraak allebeiquote:
Ik vond het wel geinig vooral de woonkamer was twee verdiepingen hoog zeg maar.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:36 schreef Treehut362 het volgende:
Zaterdag split-level woning geweest
[ afbeelding ]
met veel poehaquote:
quote:
het zal mijn leeftijd wel zijnquote:
zou ut?quote:
Toen hadden wij nog een hond en Dordrecht de KNVB-bekerquote:
ow....quote:Op zondag 20 maart 2016 20:07 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Toen hadden wij nog een hond en Dordrecht de KNVB-beker
zó dat zijn prijzig kaartjesquote:Op zondag 20 maart 2016 20:07 schreef mrspoeZ het volgende:
OOh en dat ik in december naar JCS ga, wat echt zo niet klopt, tijdtechnisch.
Dit is mijn andere zusquote:Op zondag 20 maart 2016 20:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ow....
ik weet nog wel dat je hier een foto had geplaatst met de hond van je zus,
die zal wel in mijn archief zitten
Altijd leuk als je je ergens op verheugdquote:Op zondag 20 maart 2016 20:10 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Jeps. Ik ga met mijn vader en ik vind het zoooo leuk.
Tis net Maartquote:Op zondag 20 maart 2016 20:07 schreef mrspoeZ het volgende:
Goed bezig...quote:
Sommige ben ik wel eens vergetenquote:Op zondag 20 maart 2016 20:15 schreef FANN het volgende:
[..]
dan hoef je eigenlijk zo goed als nooit meer op een YT te klikken
Hij is weer eens op tournee.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:07 schreef mrspoeZ het volgende:
ow... nou ik klik wel vaker als ik gewoon een leuk muziekje wil horen en denk dat het leuk isquote:Op zondag 20 maart 2016 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik niet, ik ken dat nummer en dat album dromen...
Zeg me dat het niet zo is...quote:Op zondag 20 maart 2016 20:18 schreef FANN het volgende:
Wij hebben een nieuwe manier van communiceren ontdekt hiero![]()
Die Griek stuurt me voortaan een mail, soms hoor ik door de muziek die whatsapjes
niet en als ik slaap word ik niet wakker, da's wel lief
alleen in de onderwerp regel staat dat iets... korte berichtjes...
nu staat er
Ik denk rond 20.15 thuis
dus dan stuur ik een mail terug met als onderwerp
oké!
werkt als een trein
Drank en taartquote:Op zondag 20 maart 2016 20:21 schreef sacha het volgende:
Aap officieel aangemeld voor voortgezet onderwijs, MIJLPAAL!
Hoezo lees je wel een mail en niet een whatsapp bericht, daar waar dat bedoelt is voor dit soort berichtjes?quote:
het was maar een voorbeeldquote:Op zondag 20 maart 2016 20:21 schreef FANN het volgende:
Maar het wordt dus later want het is al 20.15 uur geweest
Gefeliciteerd, nu begint het echte werk.....quote:Op zondag 20 maart 2016 20:21 schreef sacha het volgende:
Ken je nagaan alleenwonend hierquote:
Je maakt me me oud voelen. MIjn jongste doet verdorie MBO.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:21 schreef sacha het volgende:
mijn jongste nichtjequote:Op zondag 20 maart 2016 20:23 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Je maakt me me oud voelen. MIjn jongste doet verdorie MBO.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
eten jaquote:Op zondag 20 maart 2016 20:24 schreef FANN het volgende:
[..]
hoezo geen sex?![]()
ik denk eerder dat ie wil eten eigenlijk
quote:Op zondag 20 maart 2016 20:25 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
mijn jongste nichtjeonderaan in het middenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ik vergeet dat whatsap ding gewoon na te kijken is in het verleden vaak gebleken, en ik hoor dat ding ook niet piepen ofzo of die telefoon zit nog ergens in mijn tas, gebeurd ook regelmatigquote:Op zondag 20 maart 2016 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoezo lees je wel een mail en niet een whatsapp bericht, daar waar dat bedoelt is voor dit soort berichtjes?
quote:Op zondag 20 maart 2016 20:25 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
mijn jongste nichtjeJe nichtje, dus jij bent de jongste en zij het jongste kind van jouw oudste sibling, jij kan jonger zijn dan zij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prrrrr
Ik verander me welquote:Op zondag 20 maart 2016 20:27 schreef FANN het volgende:
[..]
jezus hut kan je je Ava niet weer veranderen? ik ben steeds in de war met mispoes
ik ben 54quote:Op zondag 20 maart 2016 20:27 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Je nichtje, dus jij bent de jongste en zij het jongste kind van jouw oudste sibling, jij kan jonger zijn dan zij.
oud wijf!quote:Op zondag 20 maart 2016 20:23 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Je maakt me me oud voelen. MIjn jongste doet verdorie MBO.
Oquote:
O ja, vrouwen hebben nooit hun telefoon binnen handbereik.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vergeet dat whatsap ding gewoon na te kijken is in het verleden vaak gebleken, en ik hoor dat ding ook niet piepen ofzo of die telefoon zit nog ergens in mijn tas, gebeurd ook regelmatig
en mail check ik vaker, en hij weet dat ik hier vaak achter de laptop zit.
Bovendien slaap ik op de gekste uren, dus als hij me dan belt word ik wakker en zo niet....
snap je?
Jaminquote:
ik weet niet of dat voor ''alle'' vrouwen geldt hoor, maar voor mij welquote:Op zondag 20 maart 2016 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O ja, vrouwen hebben nooit hun telefoon binnen handbereik.
Dan krijg je dit soort 'logica'...
Stereotiepquote:Op zondag 20 maart 2016 20:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ik weet niet of dat voor ''alle'' vrouwen geldt hoor, maar voor mij wel
ik dacht de kleurenquote:Op zondag 20 maart 2016 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er staat gvd 1 persoon op die foto...![]()
![]()
Ik ken er nog wel een paar zo.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ik weet niet of dat voor ''alle'' vrouwen geldt hoor, maar voor mij wel
geeft nixquote:Op zondag 20 maart 2016 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
...
Ik weet echt niet wat ik hier op moet zeggen...
Nou het werkt toch die mail, dus ik snap het probleem niet ...quote:Op zondag 20 maart 2016 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken er nog wel een paar zo.
Maar het is whatsapp of niks, de tijd van de postduif is voorbij...
Het is geen probleem, maar het is ook niks nieuws.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou het werkt toch die mail, dus ik snap het probleem niet ...
is gewoon privé dingetje andere mensen hebben misschien weer andere manieren.
ik heb helemaal geen manierenquote:Op zondag 20 maart 2016 20:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou het werkt toch die mail, dus ik snap het probleem niet ...
is gewoon privé dingetje andere mensen hebben misschien weer andere manieren.
ow... nou ik wist niet dat andere mensen het ook zo deden, neem me vooral niet kwalijk danquote:Op zondag 20 maart 2016 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is geen probleem, maar het is ook niks nieuws.
Het is ook niet efficiënt, maar je brengt het alsof het dat allemaal wel is.
Dat dus...
Here we go again, muggen en olifanten on parade...quote:Op zondag 20 maart 2016 20:36 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... nou ik wist niet dat andere mensen het ook zo deden, neem me vooral niet kwalijk dan
kelere zeg
Maar werkt ie zo onregelmatig?quote:Op zondag 20 maart 2016 20:36 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... nou ik wist niet dat andere mensen het ook zo deden, neem me vooral niet kwalijk dan
kelere zeg
nah, je reageert nogal sjagerijnig vandaagquote:Op zondag 20 maart 2016 20:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Here we go again, muggen en olifanten on parade...
Blijkbaar is het een zooitje daar, want het is of eerder weg, of het wordt later, we zien het welquote:
Ik reageer niet sjacherijnig, je begrijpt me gewoon niet.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:39 schreef FANN het volgende:
[..]
nah, je reageert nogal sjagerijnig vandaag![]()
ik vertel gewoon iets ik weet toch niet hoe andere mensen dat doen![]()
maar goed
komt ook omdat je geen enkele smiley gebruikt, dan komt er zo over...quote:Op zondag 20 maart 2016 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik reageer niet sjacherijnig, je begrijpt me gewoon niet.
Maakt niet uit, volgend onderwerp....
Ik was bloedserieus, dus wat moet ik dan voor smileys gebruiken?quote:Op zondag 20 maart 2016 20:42 schreef FANN het volgende:
[..]
komt ook omdat je geen enkele smiley gebruikt, dan komt er zo over...
Ik snap dat niet. Mijn lief is met mijn kinderen prio 1. Als ik naar bed ga zonder bericht van één van drieën dan word ik wakker van elk piepje. Heb jij dat niet?quote:Op zondag 20 maart 2016 20:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vergeet dat whatsap ding gewoon na te kijken is in het verleden vaak gebleken, en ik hoor dat ding ook niet piepen ofzo of die telefoon zit nog ergens in mijn tas, gebeurd ook regelmatig
en mail check ik vaker, en hij weet dat ik hier vaak achter de laptop zit.
Bovendien slaap ik op de gekste uren, dus als hij me dan belt word ik wakker en zo niet....
snap je?
Zet er even een smiley bij...quote:Op zondag 20 maart 2016 20:43 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Mijn lief is met mijn kinderen prio 1. Als ik naar bed ga zonder bericht van één van drieën dan word ik wakker van elk piepje. Heb jij dat niet?
weet ik ook nietquote:Op zondag 20 maart 2016 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was bloedserieus, dus wat moet ik dan voor smileys gebruiken?
Als ik slaap dan slaap ik en ik heb altijd oordopjes in anders kan ik niet slapen, ik hoor helemaal NIKS...quote:Op zondag 20 maart 2016 20:43 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Mijn lief is met mijn kinderen prio 1. Als ik naar bed ga zonder bericht van één van drieën dan word ik wakker van elk piepje. Heb jij dat niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |